Kicsit most beragtam az eaglemossra, 26-27-es szamok gerinckepe jelentosen el van csuszva, emailen kuldtem nekik kepet es kertem a cserejuket, bo 5 het, 4 emailes megkereses es 4 telefonhivas elteltevel vegre meltoztattak valaszolni, hogy koszonik a kepeket, de ezek alapjan nem tudjak cserelni.
Ami mondjuk eleg erdekes, mert nyomdahibas termeket kotelesek cserelni, ezt ok maguk is vallaltak a hibas termekek eseten. Ez pedig boven az. Visszakerdeztem, hogy miert nem tudjak cserelni, eddig nem jott valasz. Ja es a telefonos ugyfelszolgalatos nem tud tajekoztatast adni, igy veluk semmivel nem vagyok elolrebb.Persze mivel emailre nem reagalnak csak ha baszogatom oket, kertem valami telefonszamot egy donteskepes emberhez az ugyfelszolgalatostol, de azt o nem tud adni, mert nincs. Meglebegtettem a fogyasztovedelmet, hogy azert kivancsi leszek az o velemenyukre is. Erre persze egybol segitokeszebb lett, hogy ir emailt nekik, hogy valaszoljanak, kivancsi leszek tortenik e valami az ugyben, de annyiban nem fogom hagyni. Jovoheten a fogyasztovedelemhez fogok fordulni, mert ez a legkevesbe sem ugyfelbarat hozzaallas es meltatlan mindenkivel szemben, plane, hogy a start ota "elofizeto" vagyok.
[ Szerkesztve ]