Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#143101) molnarpeter válasza Y72 (#143097) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mintha az újabb tervezésű Seat utascellája látszólag kevésbé deformálódott volna. A túlélés fizika: nagyobb, nehezebb tárggyal kellett volna nekicsapódni az egyik félnek a túléléshez, és valamelyiküknek elrántani a kormányt, hogy tutira mindketten életben maradjanak, sokkal jobb lett volna kihajtani az árokba (ahol nincs szalagkorlát), és egy borulással megúszni :( A frontális ütközés a lehető legrosszabb, bár fának/oszlopnak sem túl optimális, egérutat keresni a kisebbik rossz. Pl. XC90, S80/S90, Q7, A8, Cayenne, Panamera, Tesla Model S/X konkrétan szerintem, amikben jó esélye van az embernek kis sérüléssel megúszni.

[ Szerkesztve ]

(#143102) SzlobiG válasza batai15 (#143079) üzenetére


SzlobiG
félisten

Nekünk ugye van rajta tuning 90 ló körül mozog, érezhetően meglódul 130 felett. :) 5 literes átlag fogyik szoktak kijonni vele.

[ Szerkesztve ]

(#143103) Kornel válasza molnarpeter (#143101) üzenetére


Kornel
veterán

S500

(#143104) batai15 válasza SzlobiG (#143102) üzenetére


batai15
félisten

mibe fájt ?mondjuk suzuki után azt mondom hogy egyenlőre bőven elegendő nekem, szépen lehet 5.be vele ellőzgetni.
egyébként hogy tudom kímélni jobban ? városba 50nel olyan 1100fordulattal szépen csorog, még egész jól meg tud indulni olyan 200korul,vagy a ha vissza váltok 4be nem gond ? mondjuk 4el meg aza bajom hogy pikk pakk 60al megyek ha nem figyelek oda.
ez a kérdésem valoszinuleg vicces de mivel valoban a hosszu tavu használat a cel es mint tudjatok suzukim van ,az meg kifejezetten igényli a porgetest, inkabb meg kerdezem.
ugy tudom a dizelt nyugisan kell felpörgetni nem szabad pörgetni nagyon, mert a max nyomaték hamar meg erkezik ,v nem jól tudom ?

(#143105) aero. válasza batai15 (#143104) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

1400 alatt ne hasznald szvsz, ha gurulsz ok, de az alatt ne akarj nagyon gyorsitani.

[ Szerkesztve ]

(#143106) batai15 válasza aero. (#143105) üzenetére


batai15
félisten

értem, koszonom a kamerát és ezt a tanácsot is. olvastam olyat is hogy az alacsony fordulat a kuplungnak meg fő tengelynek nem tesz jót, és elnézést ha hülyeséget kérdezek ,mert első dizelem.

(#143107) SzlobiG válasza batai15 (#143104) üzenetére


SzlobiG
félisten

50-100 euró között volt a remap felrakni meg magamnak csináltam megfelelő eszközzel. 50-el 5.-et ne erőltetsd.

(#143108) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

Utána nézett már valaki esetleg komolyabban, hogy mennyire érheti meg a Skoda privát lízing (most már gondoskodás programnak hívják)? Én azért nem tudom megítélni olyan jól, mert nem tudom pontosan, hogy melyik modellnek mennyi a havi díja, és azt sem, hogy mennyibe kerül egy ilyen autó fenntartása.

De mivel a Fabia-Superb vonalon 70-150 között mozognak a havi díjak, egy új Octavia 1.4 TSI/150LE Style havi bérlete 120-130 lehet, ami 3 évre mondjuk 4,5 millió. Cserébe benne van a szerviz, biztosítások, gumicsere, stb. És mégis csak egy új autót vezetsz, nem megy el időd-energiád az autóvásárlásra majd az eladásra, és nem futod egy használt autó megvételének a kockázatát sem. Viszont a futamidő végén továbbra nincs autód.

Na most összehasonlítás kedvéért ezt össze lehet nézni azzal, ha mondjuk összesen 4,5 milliód van egy használt autó megvételére, ami legyen egy Octavia. Ha belekalkulálod a regadót meg járulékos költségeket, plusz az első "kötelező" szervizt egy használt autó megvásárlása után, akkor ennyiből egy 3-4 éves autót tudsz venni, aminél maga a vételár legyen olyan 4,2. Ehhez kellene hozzánézni, hogy tulajdonosként mennyibe fog kerülni 3 év alatt összesen fenntartani ezt az autót (ugyanaz, ami a lízingnél benne van), és hogy 3 év után mennyiért lehet majd eladni.

Valószínűleg anyagilag még így is a vétellel jössz ki jobban, de vajon jelentős a különbség? Van olyan nagy az előnye, hogy megérje az utánajárás, a kockázat, és hogy régebbi modellt vezetsz?

A fenti csak egy gyors agyalás lenyomata, ezért kérdezem, hogy van-e olyan, aki már jobban utánajárt ennek a témának.

(#143109) LuckyL válasza Mauzes (#143108) üzenetére


LuckyL
őstag

én is láttam a reklámot és jelentkeztem is a weboldalon, mert bár most biztos nincs rá szükségem, de kiváncsi voltam a feltételekre
de nem kerestek azóta sem

szerk: amugy eza magánszemélyként történő autóbérlés szerintem akkor lehet jó, ha a gyár jelentős összeggel támogatja
mert ha belegondolsz, akkor elveszted az autóbérlés legnagyobb előnyét, hogy vissza tudod igényelni az áfát, de mivel céges tulajdonban van a gép gyanús (bár nem vagyok benne teljesen biztos), hogy a cégautóadót meg fizetni kell.

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#143110) Kornel válasza Mauzes (#143108) üzenetére


Kornel
veterán

Számolgattam én is.
Az a baj, hogy sehogy sem éri meg a végén, annyi, hogy sok pénzért cserébe nyugodt lehetsz. 😉

(#143111) MunezXBK válasza SzlobiG (#143107) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mé? Abban nincs kettőstömegű.

(#143112) Mauzes válasza Kornel (#143110) üzenetére


Mauzes
őstag

Na oké, de mi jött ki a számokból? Mert én nem tippelek nagy különbségre, de mondom, én nem értek hozzá.

(#143113) Luck Dragon válasza MunezXBK (#143111) üzenetére

Elvileg nincsen.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#143114) batai15 válasza Luck Dragon (#143113) üzenetére


batai15
félisten

gyakorlatilag sincs . kettős tömegu csak 1.6 110lovasba van. havernak az van most vette ő is. elinte enis gondolkoztam rajta,de e miatt meg a binyolultsaga miatt mondom csak az 1.4 jöhet szóba.

(#143115) Tsebacsi válasza Mauzes (#143108) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ezzel 1 baj van: Kifizetsz egy valag pénzt, és nincs autód a végén, aminek az árát visszaforgatod a következő autóba. Nálam itt bukik a dolog. Ez annak éri meg, aki cégesen használja szerintem, sima magánembernek csak annak, aki simán 400k felett keres havonta (tisztán).

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#143116) -v- válasza Mauzes (#143108) üzenetére


-v-
addikt

A kiszámolónak van jó autós kalkulátora, abban benne van az értékcsökkenéstől kezdve minden, szerintem azzal tudsz viszonylag jól számolgatni.

(#143117) szabonagyur válasza Tsebacsi (#143115) üzenetére


szabonagyur
félisten

Van talán éves km limit is nem?

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#143118) Tsebacsi válasza szabonagyur (#143117) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Meglehet, pár hete olvasgattam, nem emlékszem már pontosan, de mivel a fentebb leírt dolog nem tetszik (lejárat végén nem az enyém az autó, kb. bérelem) így tartsák meg maguknak...

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#143119) szabonagyur válasza Tsebacsi (#143118) üzenetére


szabonagyur
félisten

Ki kell számolni a részleteket, hogy mi van ha új kocsi kell mindenképpen és hitelre veszed vagy ezzel a formával és melyik a jobb

Használttal összehasonlítani elég nehéz, de nem lehetetlen, csak annyi relatív változó van benne.

Mi haverral számolgattuk pár hete és lehet nem jön ki annyival drágábbra, hogy ne érné meg éppen.

De igen ez annak érheti meg aki mondjuk amúgy is cserélgeti 3-4 év után a kocsiját és lehet kevesebbet bukik így, meg ugye egyből elmegy a kocsi és hozhatja ki az újat.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#143120) rbalint88 válasza szabonagyur (#143119) üzenetére


rbalint88
addikt

meg van az az óriási előnye, hogy:
- nem áll benne a pénzed, azt be tudod fektetni
- nem kell attól félni, hogy jön egy jó kis több százezres javítás, akár egy évben többször is
- ha tk-ra vágják, nem neked kell hadakozni a biztosítóval
- nincs a használtautó vásárlásával járó para, hogy vajon mennyire volt törve és tekerve.
nyilván ezen előnyök kihasználásához kell rendelkezni egy jó fizetéssel és rendezett háttérrel, meg hajlandósággal arra, hogy autót hitelezz. nálam itt elbukna a dolog, nem való nekem a drága autó :)

asszonynak felvetettem, hogy talán vennék átmenetileg 166-os Alfát, azt mondta ha még egy Alfát hazahozok, kicsontoz :DDD ráadásul nem mosolygott hozzá és kés volt a kezében... (főztünk)

(#143121) Kornel válasza rbalint88 (#143120) üzenetére


Kornel
veterán

Asszonynak én a kizashit próbálom beadni, de igazság szerint nincs rá szükségem.

(#143122) szabonagyur válasza rbalint88 (#143120) üzenetére


szabonagyur
félisten

nyilván ezen előnyök kihasználásához kell rendelkezni egy jó fizetéssel és rendezett háttérrel

Igen ez így van, ahogy leírtad, bár azért bármilyen autó vásárláshoz/fenntartáshoz nem árt egy biztos háttér.

Én lehet beleugrok egy ilyenbe ha nem is jövőre de lehet utána (jobban megéri így venni mint hitelre).

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#143123) Kornel válasza szabonagyur (#143122) üzenetére


Kornel
veterán

Csak egy gyors ellenpélda, szerintem.
Renault megane 0% THM-el elhozod, ujan mondjuk 5M, 4 évesen ér majd 2M, annyit biztos nem költesz rá, tehát már előrébb vagy.

(#143124) szabonagyur válasza Kornel (#143123) üzenetére


szabonagyur
félisten

De azt nem raktad mellé, hogy az önerő ott 2,3M Ft, nem véletlenül 0% a THM. Tehát kell mellé egy szép pénzmag is, míg lízing esetében ha jól tudom nem lesz ilyen mértékű önerő.

Azért ha mellérakod azt, hogy a hiteles kocsinál te fizeted a kötelezőt, CASCO-t, szervizek, stb akkor lehet közel lesznek.

Illetve ott van amit írtál, hogy lehet ér 2M-t majd 4 év múlva. Csak ott van, hogy ki tudja mikor viszik el, elviszik e annyiért stb.

De ki kell számolnia mindenkinek mi éri meg jobban, van e most akkora tőkéje vagy azt be tudja fektetni jobban stb.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#143125) Integrale válasza rbalint88 (#143120) üzenetére


Integrale
veterán

"azt mondta ha még egy Alfát hazahozok, kicsontoz "

Miért, sok a szívás a 156-tal?

"Bad reklám is reklám too"

(#143126) rbalint88 válasza Integrale (#143125) üzenetére


rbalint88
addikt

nem sok szívás van vele, hanem egy nagy, de az is inkább időben. mondjuk pénzben is kurva sok lesz, de hát semmihez nem olcsó egy olyan kör, amiben a következők vannak: 4 új gátló, kapcsolt részek cseréje, új turbó, kettőstömegű, kuplung, hengerfejjavítás. eből azért látszik, hogy a nagyja kopó-fogyó cucc, az egyetlen hiba a vízfogyasztás, ami erősen hengerfejproblémára utal.
ez így összegszerűen 7-800k között lesz, minden frankóra megcsinálva, minőségi alkatrészekkel-, viszont remélem olajcseréken és pár apróságon kívül a következő pár évben nem kell rá költeni. eddig legalábbis nem volt gondom vele, most meg összejött minden egyben, ez van.
egyébként kb úgy vagyok vele, hogy most fizetem meg a vételárban jelentkező 4-500ezer forintnyi árelőnyt :)
asszony német (és svéd) autó párti, olaszból csak a Maseratik tetszenek neki, aztán viszonylag kevéssé meggyőzhető arról, hogy egy V6-os benzines 166 az nagyon jó lesz nekünk, mert szép, szép a hangja és különben is :DDD egyébként ha lenne neki is egy szívecsücske autója és adottak lennének a körülmények, nem lenne gondja vele.
ha lesz valaki hülye, aki jó árat ad a 156-ért, még akár át is ülnék egy 166-ba, de nagyobb a realitása annak, hogy megmarad a 156, pár évig használom napi járósnak, valamikor kap egy Q2-t és játszós autó lesz belőle, ha jön helyette egy Giulia.

(#143127) KAMELOT válasza Mr X (#143004) üzenetére


KAMELOT
titán

800k a kocsiert sok ès csak bizonyos èvjárat a jó abból a motorból. 600k talán megéri több nem.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#143128) rbalint88 válasza rbalint88 (#143126) üzenetére


rbalint88
addikt

az kimaradt, hogy tavaly azért cseréltem le az avensis d4d-t, mert azon is elfogyott már minden, ette az olajat (1l/3000km), erősen kartergázos volt a motor, kezdett szarakodni a váltó nyelestengelycsapágya, elfogyott alóla a futómű, viszont azt az autót nem szerettem, úgyhogy semmiképp nem akartam költeni rá.
az Alfát imádom, azért sem fáj ráborítani ezt az összeget.

(#143129) Luck Dragon válasza batai15 (#143114) üzenetére

Tudtam én:))

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#143130) KAMELOT válasza rbalint88 (#143128) üzenetére


KAMELOT
titán

Azèrt elèg soká ráköltesz. Sajnos alfák szerlèse a legdrágább. Èn tuti nem vennék mèg ha ingyen lenne is akkor sem kène. Kocsit azèrt veszem, hogy menjen nem azèrt, hogy minden hónapban szervizeljem drága pénzekért. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#143131) rbalint88 válasza KAMELOT (#143130) üzenetére


rbalint88
addikt

Haha. 1 ev es 3 honap alatt egy gombfej csere volt a vasarlas utani kotelezo szervizen kivul. :) most van ez a komolyabb kor, aztan remelem megint hosszu ideig semmi, csak a kotelezok.
Plusz mivel nekem az autozas hobbi is, hajlando vagyok kompromisszumot kotni a szervizigenyesseg teren csereb azert, hogy ne vsak veleszkozt hajtsak, hanem elmeny legyen eljutni a-bol b-be. A fenntartasos dologra csak annyit, hogy 8. autom, elotte se epp suzukiztam, ugyhogy fenntartas teren nem hiszem, hogy nagyon meg lehetne lepni. A csoda ubermenschwagen passatomra ket ev alatt raborult ket misi es meg csak igazan komoly baja se volt... ugyanigy csak tisztessegesen karban volt tartva. Ezt a kategoriat ennyibe kerul fenntartani, el kell fogadni es ez nem megy sokaknak, ebbol vannak a megoldjuk okosba szerelesek es a kotvany fosok miatta.

Ja es lehet rohogni: esetemben az alfa volt a racionalis valasztas. Tudtam mit varok az autotol, mennyi penzem van ra es a szoba jovo tipusok kozul ez gyozott meg eloben leginkabb. A legkomolyabb vetelytars az 1.gen A4 facelift volt, de az nem vezetesi elmenyre van hangolva.

[ Szerkesztve ]

(#143132) Integrale válasza KAMELOT (#143130) üzenetére


Integrale
veterán

"Sajnos alfák szerlèse a legdrágább"

:DDD Honnan az infó, volt vagy csak mesélték?

"Bad reklám is reklám too"

(#143133) Kornel válasza Integrale (#143132) üzenetére


Kornel
veterán

Lehet nem a legdrágább, de biztosan hozzá kell nyúlni.
A normalisabbja az amoren is elismeri, sok-sok hsz-t olvastam végig, amikor a 159-en filoztam.

[ Szerkesztve ]

(#143134) mycso válasza KAMELOT (#143130) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Amiket leírt, hogy megcsináltat/kicserél az bármilyen más hasonló cr dízelnél hasonló összeg lenne. Ha utánaszámolsz, nem is olyan vészes.
Illetve km is van benne szépen, így ami elkophat az el is kopott.
Nekem 360k km volt az 1.5dci-ben, amikor eladtam, előtte (kb. 320k km körül) volt turbó, kuplung, lendkerék, vezérlés csere, akik meghalloták a ráköltött összeget, majdnem rosszul lettek. De hát ez ilyen. (annó én is bőven ár alatt vettem)
Ja meg jött 1-2 kollégától a sz@rfranciázás, mert neki az ignise tip-top hibátlan ~90k km-el...
Mondom neki, ha majd belerak még 300k km-t, majd utána beszélgessünk.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#143135) Mágus2 válasza Integrale (#143132) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egy rendes V6 vagy V8 audi közelébe sem érnek az alfák szervizköltségei. Esetleg a vw W8- a is ilyen jómadár. :D

(#143136) N3gro


N3gro
aktív tag

Sziasztok!

Eddig csak Opel Astra G-ket nézehettem, esetleg ezt érdemes lenne megnézni?

(#143137) Integrale válasza Kornel (#143133) üzenetére


Integrale
veterán

Hozzá, persze, de nincs semmi ördöglakat meg olyan kiadás, ami máshol ne fordulna elő. De ez a havonta a szervizben kijelentés, kiakaszt. (van ami gyakoribb, ez tény, pl futómű.) Plusz nézd azt is, hogy ezek egy része már esedékes volt rbalintnak, nagy részük pedig kopó alkatrész.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#143138) Kornel válasza Integrale (#143137) üzenetére


Kornel
veterán

Nem róla beszélek, hanem általánosságban.
Van is másik forumtars is, akinek már eladó az alfaja.

Mondjuk nagy része ezeknek tényleg nem alfa specifikus probléma, hanem úgy érvényes az osszes modern dizelre 300k km felett.
Persze a gond akkor van, amikor azt hiszi a user, hogy az ovebe 150 van 😉

(#143139) Integrale válasza Kornel (#143138) üzenetére


Integrale
veterán

Mint kiderült a 145 is 300 felett jár már. :D

Az a baj, hogy az Amore is nagyon felhígult, sok ott a szétrúgom, hajtom, alfám van, dejóaközösség, hogy ültessem, angel eye, NFS stb egyén.
Az FB-s csoportokból pont ezek miatt léptem ki, keresik a kiskaput, mert hozzá jutottak egy 156-hoz olcsón, a fenntartása (szigorúan csak a kopó dolgokra szorítkozva) pedig nem lett jelentősen olcsóbb az évek haladtával. Belerakja az 10e Ft-os lengőkarokat aztán egy hónap múlva sírva és mocskolódva ír egy újabb bejegyzést, hogy szar, igaza volt a szomszéd Józsinak.
Erre nagyon jó példa, amit már leírtam korábban, terjengett egy jófogásos hirdetés FB-n, rádiók is szépen felkapták, hogy egy fickó, olasz pénztemetőként hirdette a 156-ot.
Felhívtam, mondja, hogy cserélt már lengőkarokat bal oldalon, kuplungot és társait, kipufogódobot, vezérlést (ez magában 120e körüli összeg egy TS-en), erre most kezd kopogni a jobb oldala, és csak önti rá a pénzt, fasza kivan már.
Ezek közül mi volt olyan tétel, ami egy autó fenntartásakor ne keletkezne?

"Bad reklám is reklám too"

(#143140) tboy93 válasza rbalint88 (#143131) üzenetére


tboy93
nagyúr

Sulimba jar egy srac 156-ossal, estenkent egyszerre indulunk haza, amikor beroffenti mindig libaboros leszek, baromi jo hangja van, de nem tudom milyen motor van benne, kipuff full gyarinak tunik. Kar, hogy formara nekem nem annyira jon be a 156, a 159 sedan sokkal jobban tetszik.

(#143141) Mágus2 válasza Integrale (#143139) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Futómű felújításnál amúgy sem a bal és jobb oldalra osztunk, hanem előlre és hátra. Bármit kell cserélni a futóműben, azt célszerű megejteni mindkét oldalon egyszerre. Aki nem így tesz, fizetheti a beállítást és a szerelést 2x és soha nem lesz stabil az úton. 1x ha megcsináltatná rendesen, sokáig jó lenne, de az drága. A másik oldal is végig ki van fizetve...

Na, ilyen hozzáállással lesz minden autó szarkupaccá. Már vételnél elkövetik azt a hibát, hogy az ár és a futás határozza meg, hogy mennyire jó vétel. Pedig inkább az állapotát kellene megnézni.

[ Szerkesztve ]

(#143142) -v- válasza Mágus2 (#143135) üzenetére


-v-
addikt

W12? V10 TDI? :D

(#143143) Mágus2 válasza -v- (#143142) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Azt nem veszik az olcsó jánosok, mert azt mr megvenni is drága. 4.2 régi A8-at már utánad dobják 2000-2500 euróért is, csak kérdés, mi lesz vele utána.

[link] :DDD

Szeretnék egyet nyárra, de az asszony megöl, ha veszek egy ilyen dögöt. :Y Pedig ez fiatalabb is, mint az asszony, sokat kellene alatta feküdni. ;]

[ Szerkesztve ]

(#143144) batai15


batai15
félisten

azért munka helyen azért kaptam hogy fos franciát vettél, meg auto szerelő majd meg fogod bánni , stb. remélem nem lesz igazuk . :)

(#143145) -v- válasza Mágus2 (#143143) üzenetére


-v-
addikt

Veheted :K

(#143146) KAMELOT válasza mycso (#143134) üzenetére


KAMELOT
titán

Nekem Ford escort combi van. 1.8D sima dízel.
5 ève vettem 189 000km 1500eu
Jelenleg 365 000km van benne.
5 èv alatt 1500eu költöttem rá ebben benne van az olajcserètől számítva minden.
Amit az 5 èv alatt javítani kellett nagyobb dolgot az a dízel pumpa tömítèse valamint 310 000km kapott egy tiszta új alternátort. Első fék tárcsák ès fèkbetèt. Első csapok ès hátsó kerèkcsapágyak.
Filterek ès olaj rendszeresen cserélve.
Dízel üzemanyaghoz rendszeresen teszek VIF super additiv diesel adalèkot. 10 liter / 10ml

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#143147) rbalint88 válasza Mágus2 (#143135) üzenetére


rbalint88
addikt

hehe, anno gondolkodtam W8-as passatban, aztán amikor felhívtam egy tulajt és elkezdte mondani a dolgokat, akkor azért keresgéltem a földön az állam. Az a vicc, hogy egy 4.2 V8 A6 fenntartása sokkal olcsóbb :) És ugye presztízsben, beltéri minőségben, de helykínálatban is előrébb van a Passathoz képest.
btw A6 C5 3.0 és 4.2, valamint Allroad 2.7T és 4.2 mekkora öngyilkosság? :D szigorúan automatával.

tboy93: vannak gyártók, akik nem alibizik el a kipufogócsinálást ;) szerintem nem harap a srác, kérdezd meg tőle, max meglepődsz, hogy egy sima 1.6-nak lehet ilyen hangja :DDD

(#143148) Integrale válasza KAMELOT (#143146) üzenetére


Integrale
veterán

Az egy régi szívó dízel, szög egyszerű futóművel, ne csodálkozz ha nem kell rá költeni.

"Bad reklám is reklám too"

(#143149) 8th válasza Mágus2 (#143143) üzenetére


8th
addikt

Pedig ha volt gazdájuk ezek fantasztikusan jó autók még ma is. Sógornak is volt korábban egy D2 S8-a. Az erősebbik verzió, kézi váltóval első tulajtól tip-top állapotban. Mikor megvette rögtön el is vette a szüzességét egy reptéri szlalomversenyen. Néztek is a zsigulisok, hogy ki az az állat aki többet megy keresztbe mint ők. :DDD


[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#143150) Mágus2 válasza 8th (#143149) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem véletlenül akar Mágis bácsi ilyet. De most várnia kell a projektnek. ;)

S8 kézi kell nekem is.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.