Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#142801) rbalint88 válasza molnarpeter (#142800) üzenetére


rbalint88
addikt

az a baj, hogy esztétikailag mindkettő olyan, mint az új. plusz még nincs bajuk, de ha így használják még pár évig, akkor lesz. és mondjuk a turbó kivételével egyik se olyan, amit kvázi sima szemrevételezéssel meg lehetne szakérteni...csak majd egyszer valaki megveszi, jajjdeörülneki, aztán széthullik az autó és jön a buksivakarás.

(#142802) juve600


juve600
nagyúr

üdv

kérnék vélemény :

[link]
[link]
[link]

köszönöm
:R :R :R

(#142803) Kornel válasza juve600 (#142802) üzenetére


Kornel
veterán

Fókára +1.

(#142804) concret_hp válasza rbalint88 (#142799) üzenetére


concret_hp
addikt

ja igen azt lehagytam, hogy benyást keresnék alapvetően (és igen tudom h a flottások nagy része dízel :( )

szóval benyás 5 ajtós, klímás, és alapvetően jó állapotú, nem a világ minden pénzét ráköltős gép. ha akad valakinek ilyen eladó gépe (700K-2M ársávban) az dobhat 1 privátot btw (ja és bp környéke), max potyába írt 3 sort :)

vagy fullba vagy sehogy :D

(#142805) Tsebacsi válasza juve600 (#142802) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Fóka :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142806) juve600 válasza Tsebacsi (#142805) üzenetére


juve600
nagyúr

köszi

az a gondom vele hogy ismerem őket,óratekerő banda,gyanus az a pont 100e alatti km

ez a másik fóka amit néztem : [link] valszeg a km is valódi

ez legalább nem volt rendőrautó

mire kell figyelni a focusnál ?
tipus betegségek ?

:R

[ Szerkesztve ]

(#142807) Studi válasza juve600 (#142806) üzenetére


Studi
addikt

Külföldről frissen behozott, 100%, hogy nem valós a megadott futásteljesítmény. (mármint az első fókára)

[ Szerkesztve ]

(#142808) juve600 válasza Studi (#142807) üzenetére


juve600
nagyúr

:R :R :R

ez a másik amit néztem [link]

(#142809) Tsebacsi válasza juve600 (#142806) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Futómű jó de kényes, olaj a motorba azt csókolom.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142810) juve600 válasza Tsebacsi (#142809) üzenetére


juve600
nagyúr

a fehér szinűről vélemény ?

(#142811) juve600


juve600
nagyúr

na találtam egy fókát,magánszemélynél van
[link]

szerintetek ?

(#142812) Tsebacsi válasza juve600 (#142811) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Meg kell nézni, külsőre nem rossz.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142813) juve600 válasza Tsebacsi (#142812) üzenetére


juve600
nagyúr

közben találtam egy SEAT ALTEA-t is :D

(#142814) kovacsroli válasza juve600 (#142813) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Én megnézném a pápai focust. Szép. Nézhetjük onnan is, ha 95-ig visszatekerték, biztos jó állapotban van :) De ha megkéred őket visszatekerik 190k-ra szerintem :P

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#142815) batai15


batai15
félisten

üdv urak, erről mi a vélemény ? vagy ennyiért meg sem lenne erdemes nézni ? a kmet viszont sokallom,mondjuk fel lehetne hívni hogy futómű pl mikor lett csinálva . vagy inkább ilyenből nézzek drágábbat ?
a hekyzet az hogy kis 1.3benzinest nem akarok gyenge, és a gomboc swift a 8 litert is meg tudja enni, és csomag tartoja sincs. a premium kategorias öreg kocsiról kicsit elment a kedvem, nem nagyon látok olyan gépet ami be is jön külsőre is,de meg fizethető és paraméterbe is meg felelne. ezek a 206 swk tetszenek, vagy 5-6 évre elegendő lenne,addigra lenne 1 kisebb gyerkőc max.
http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/206/peugeot_206_sw_1_4_hdi_presence-10322828
bocsánat telefonról vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#142816) juve600 válasza kovacsroli (#142814) üzenetére


juve600
nagyúr

[link]
azt hiszem inkább ezt nézem meg

nem az a baj a pápaival hogy 95e km,hanem mivel nincs szervizkönyv igy lehet akár 400e km

(#142817) juve600 válasza juve600 (#142816) üzenetére


juve600
nagyúr

a pápai az kinti,alap felszerelt
a kék szinű magyarországi,jobban felszerelt,de dupla annyi km,viszont 400k-val olcsóbb

magánszemélynél van valszeg alku,kereskedésben sztem nem nagyon

nem tom

[ Szerkesztve ]

(#142818) juve600 válasza molnarpeter (#142800) üzenetére


juve600
nagyúr

nekem is irnál privátban ? kérdés ugyanaz
:R :R :R

(#142819) juve600 válasza máyköl (#142781) üzenetére


juve600
nagyúr

erre a kettő ránéznél nekem :

[link]
[link]

:R :R :R

(#142820) intensa_man


intensa_man
tag

Sziasztok! Mit gondoltok erről a puntoról?

(#142821) Dani_kp válasza batai15 (#142815) üzenetére


Dani_kp
őstag

Szia.

Tesóm tavaly vett egy 5 ajtós 206-os 1.4 HDi-t kereskedésből (Bcs Suzuki Ankers). Az övé is valami 2003-2005 közötti évjárat 18x ezer km-rel, ~1,5 év műszakival, téli-nyári gumiszettel felnire szerelve (ezek mondjuk már csak 1 szezonra voltak jók) 660k.ba volt átírással együtt.
Az övé mondjuk Husky felszereltség, ami tudomásom szerint a legmagasabb felszereltségi fokozat.

https://ingatlan.com/33821564

(#142822) Integrale válasza Dani_kp (#142821) üzenetére


Integrale
veterán

Tudtommal a Huskyban alapból nem volt klíma, ellenben ülésfűtés igen, szóval nem az a maximum felszereltsége a 206-nak. (a Roland Garros és a Premium kapásból többet ad)

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#142823) batai15 válasza Dani_kp (#142821) üzenetére


batai15
félisten

tehát akkor ez reális ár ?

(#142824) Acheron


Acheron
őstag

Úgy tűnik, még egy - két hónapba beletelik, mire végére érek ennek az autó mizériának. Addig is folytatom a kutakodást, mi is lenne jó nekem. Szerencsére mostanában volt alkalmam többféle autót is vezetni. Nagyjából arra jutottam, hogy a turbós karakterisztika fekszik legjobban, viszont ezzel együtt benzines vonal van megcélozva. A nem túl nagy, 1,6 - 2.0 modernebb turbo motorok közül melyik ajánlottabb, 2011 - 12 -től: 1.6 - 2.0 Ecoboost (Mondeo, Focus, ha jól olvastam ebben a méretben Volvokba is ezeket rakták), esetleg 1.8 - 2.0 TSI (Passat, Golf)? Utóbbinál az 1.8 -at nem dicsérték, de lehet, az a régebbi verzióknak szólt?

(#142825) rbalint88 válasza Acheron (#142824) üzenetére


rbalint88
addikt

kicsit konkretizáld az elképzelést :) mennyi pénzért, hány lovat szeretnél, mik a fontos tulajdonságok? 1.6-2.0 turbomotorral ebben a kategóriában tudunk mondani kényelmes középkategóriást és tűzrőlpattant kompaktot is...

(#142826) Acheron válasza rbalint88 (#142825) üzenetére


Acheron
őstag

Most nem konkrét ajánlást szeretnék, csak támpontot ezekkel kapcsolatban. A lényeg, hogy bármennyire is kisebb, gazdaságos autókat nézegetek mostanában, mindig szembesülnöm kell vele, hogy igazából én a nagy dög, mégis fürge szedánokat szeretem. Használtra nem szívesen költök 4m -nál többet, ha lehet megpróbálom ennyiből kihozni.
Ma épp egy 2.0 TDI Passat -al volt alkalmam közlekedni (2014 -es, ha jól emlékszem), ez csak 140 lóerő, de nagyon meggyőzően tudja előadni (DSG -vel). Valami ilyesmit (méretet és teljesítményt) keresnék benzinesben (az automatához nem ragaszkodom). Ellenben a megbízhatósághoz igen.
Korábban már beszélgettünk Alfákról és Volvo -król, most épp a Ford és VW autóit nézegettem, ezért kérdezem konkrétan ezt a két motorcsaládot. Egyikhez sem fűznek mély érzelmi szálak, megbízható autót keresek, ami lehetőleg erős és viszonylag nagy, bármi lesz is az a végén.

(#142827) focvis válasza Acheron (#142826) üzenetére


focvis
veterán

4 m-ért Golf 6 GTI-t vennék (én) magamnak. Szerk: már ha 1.8-2.0 benzines turbó a cél.

[ Szerkesztve ]

(#142828) sasa134 válasza Acheron (#142826) üzenetére


sasa134
addikt

Accord TypeS?

Avanti Roma

(#142829) Tsebacsi válasza Acheron (#142826) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Egy dízel automata után egy benzines eléggé más lesz. Példaképpen egy 140lovas dízel sokkal jobban menősebbnek érződik, mint egy 140 lovas benzines. A nyúlmókusok miatt... Ha mindez még mondjuk hátsókerékhajtással is párosítva van, az már nem rossz (jó fasza beindul a nyálelválasztásom :P)

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142830) Declare válasza Tsebacsi (#142829) üzenetére


Declare
őstag

Attol függ milyen benzinesröl beszelünk. Egy turbos 140 lovas benzines vs turbos 140lovas dizel között azert nem lesz nagy különbseg, annak ellenere, hogy a dizel valamivel nyomatkosabb.

(#142831) lenko válasza Acheron (#142826) üzenetére


lenko
aktív tag

(#142832) Tsebacsi válasza Declare (#142830) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Szívóra gondoltam, ez igaz :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142833) lenko válasza Tsebacsi (#142832) üzenetére


lenko
aktív tag

Súly / lóerő számít továbbra is nagy részben, az meg, hogy hol él a motor más kérdés. Szívó se rosszabb, csak forgatni kell...
Munkatársam jövőhéten vesz egy civic type-r 2.0 szívó-t ami 200ló. Kíváncsi leszek mit megy, nyilván forgatni kell, de papíron úgy megy mint a Golf GTI 2.0 ami ugye nem szívó, csak máshol él mindkét motor.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#142834) footy válasza Acheron (#142826) üzenetére


footy
addikt

Ha passat alternativa kell akkor Insignia 1.6T, esetleg Alfa 159 1.8TB

(#142835) Declare válasza lenko (#142833) üzenetére


Declare
őstag

Erzetröl beszelt es abban a turbos jobb, mert 2000 töl ad egy olyan erzest, hogy megtamaszt az üles egy kis 1.4 tsi nel is. Vezettem Honda accordot, 320i bmw, 6 os mazdat a skyactive 160 körüli loval es egyik sem adja ezt az erzest. Szepen huz nagyobb tartomanyban es ezert jol vagy jobban futja a 0-100 at, de nem rugalmas, nem ugrik olyat, mint egy kis turbos benya.

(#142836) lenko válasza Declare (#142835) üzenetére


lenko
aktív tag

Érzetre nem, de valakinek a végeredmény számít, nem az, hogy de jól húz 2e-s fordulaton.
Szívóba a 328i vagy Vw-be 2.8 V6 nyújt valamit ilyen téren.

Az embereknek fáj az igazság!

(#142837) Acheron válasza focvis (#142827) üzenetére


Acheron
őstag

Ha csak az élményfaktort néznem, én is. De szeretem a nagy kasznit is - biztonságérzetet ad. :)
(#142829) Tsebacsi: Pont a Nyúlmókusok miatt nézek turbót, több is van, meg hamarabb is kezdenek szaladgálni :D
(#142835) Declare: Pontosan erről beszélek, ezért írtam, hogy a turbó karakterisztikája fekszik nekem. Nem szeretem, ha nagyon kell pörgetni, de előzéseknél nagyon jól jön a turbó adta rugalmasság, márpedig előznöm gyakran kell, sajnos forgalmas úton. A 0 - 100 sprint nem hoz lázba :N
(#142831) lenko: Ez szép. Ilyesmivel már ellennék.

Kérdés, hogy ezek mennyire megbízható motorok? A korábbi TSI -kről sok rosszat lehetett olvasni.

[ Szerkesztve ]

(#142838) Declare válasza lenko (#142836) üzenetére


Declare
őstag

Na ez az! Ahhoz hogy egy olyan autoba ülj, aminel erzed hogy huz, ahhoz szivobol egy böszöm nagyot kell venned...tsi böl meg egy 1.4 tsi polo a hungarian araszolva hopp ugy beugrik a gyorsabb savba, mint a kis szöcske :D

Lehet ezt szeretni/nem szeretni, kinek mi. En kedvelem ha erezni azt hogy huz egy auto :) Többször hasznalom ki ezt a kepesseget a mindennapi forgalomban, mint, hogy mennyi idö alatt futja a 0-100 at 6500 ig elforgatva a sebessegi fokozatokat. De mondom, kinek mi :R

(#142839) Dani_kp válasza Integrale (#142822) üzenetére


Dani_kp
őstag

Alapból volt vagy sem nem tudom, neki van benne manuális klíma, illetve az általad említett ülésfűtés is.
Nem mondtam biztosra, csak annyit írtam, hogy úgy tudom. Minden esetre kényelmes kisautó a méretéhez képest, nekem csak a csomagtartó méretével van gondom (5 ajtós).

#142823 batai15: szerintem teljesen reális. :K
Nem tudom, hogy ez elrettentésnek vagy inkább bizakodásra ad neked okot, de még emlékeztem egy ilyen bejegyzésre.

https://ingatlan.com/33821564

(#142840) lenko válasza Declare (#142838) üzenetére


lenko
aktív tag

Igen ez függ a felhasználási területtől is, én nem araszolok belvárosban max. havi 1-2 alkalommal(hátam közepére se kívánom), így nem sok szükségem ugrálgatásra, mondjuk nálam éppen már van kellő erő 2e-s fordulaton is 4. sebességi fokozatig, persze nem annyi mint az 1.4 tsi-nél, de ahol járok ott fontosabb a 0-100. :)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#142841) Acheron válasza footy (#142834) üzenetére


Acheron
őstag

Az Alfa tetszik, de az Insignia nem nagyon jön be. (Igazán a Mondeo sem, de abban azért több fantáziát látok - ez szubjektív). Egyenlőre a lehetséges motorkínálatot mérem fel, konkrét típust majd ehhez igazítom. Túllőni sem akarok a célon, nem versenyautó kell :)

(#142842) Tsebacsi válasza Acheron (#142841) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Egy 150LE körüli turbós valamivel már nem lehet nagyon mellényúlni szerintem. A szívót én már hanyagolom, mert karakterében inkább versenyautós (pirosba kell pörgetni a teljesítményért), a turbós viszont pont jól ugrik.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142843) focvis válasza Acheron (#142837) üzenetére


focvis
veterán

Persze, olvastam, hogy nagy kasztnit szeretnél - szerintem a Golf elég nagy.

A fogyasztás miatt viszont annyira nem erőltetném a valóban nagy (= nehéz) kasztni ÉS nagyobb benzines turbó kombinációt. Könnyen a - számomra - lélektani határt jelentő 10 liter/100 km fölé lehet vinni az átlagot.

(#142844) lenko válasza focvis (#142843) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem a méretével van baj, csak azért egy limuzin elegánsabb. A linkelt Passat szerintem nem rossz vétel...
Csodák csodájára benne van a dynaudio hang is. :)

(#142842) Tsebacsi

Azért pl. 2.0-2.5 szívó között ez már nem igaz. Nálam is ritkán van kiforgratva 6e-ig (hetente 1-2 alkalommal 1 vagy 2 fokozatban). Többnyire, ha egy kis gyorsulás kell 3-3,5e-nél elég elváltani.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#142845) Declare válasza lenko (#142844) üzenetére


Declare
őstag

na joo de az mas, mert a tied az csippelt.... ;] :P

(#142846) Tsebacsi válasza lenko (#142844) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ebbe bele se menjünk, hogy adott forgalmi helyzetben mi mire hogy milyen fordulaton mennyire! Ez olyan, mintha arról vitáznánk, hogy 25 trilliócsilliómiliárd részecske vagy 34 trillibilliómiliárd részecske szabadult fel az ősrobbanáskor. Fikció!

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#142847) lenko válasza Declare (#142845) üzenetére


lenko
aktív tag

Már rég nem, kb. 3 hétig volt az év eleje felé. Nem tetszett az a karakterisztika, ha ugyan erősebb is volt alul, de 5e-s fordulatnál megszűnt a megy valamennyire hatás. Ez pedig kívánja a forgatást, márcsak a hangja miatt is. :) Most a gyárilag 3200-as fordulat 220nm csúccsal, nekem elég, 2e-től kezd szépen felépülni fokozatosan. 6200-ig pedig majd 200nm áll rendelkezésre végig.

(#142846) Tsebacsi

Nem is kell belemenni, csak városban jobb a kis turbo. Mindenki tudja hol jár, és mennyit, az alapján választ karaktert...

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#142848) zoo8800 válasza lenko (#142847) üzenetére


zoo8800
veterán

Mindenki tudja hol jár, és mennyit, az alapján választ karaktert...
Baszki, az emberek többsége max. márkát és színt választ, nem karaktert :D

rip and tear, until it is done

(#142849) batai15


batai15
félisten

felhívtam a linkelt peugeot gazdit.
moci tetőről küldött képet,kis kavics felverődés,meg balos sarvedo horpadt. mocira azt mondta olyan mint a doxa.
futóművet kérdeztem,azt mondja lövése sincs hogy a hátsó lett e csinálva,de valószínű hogy igen, mert vitte rendesen kötelező szervizekre.
ki nőtték ezért eladó.
alku képes,viszont csak jó állapotú nyári gumi van,ra beszélték hogy adja el a 15 collos 95%os téli szettet.
így hirtelen ennyit tudtam meg. mit mondtok?

(#142850) Declare válasza lenko (#142847) üzenetére


Declare
őstag

csak városban jobb a kis turbo
Meg pl, hogy külterületen is kevesebbet forog es igy kevesebbet fogyaszt, meg pl elözeseknel is jobb szerintem. Egy azonos szivo vs turbos mondjuk ugyan annyi idö alatt futja a 0-100 at. Oke. A turbos viszont 2000-4000 között el es ott leadja a max nyomatekat, amivel egy elözest gyorsabban abszolvalsz.
Ez is egy fontos szempont a mindennapi hasznalatban.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.