Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
az a baj, hogy esztétikailag mindkettő olyan, mint az új. plusz még nincs bajuk, de ha így használják még pár évig, akkor lesz. és mondjuk a turbó kivételével egyik se olyan, amit kvázi sima szemrevételezéssel meg lehetne szakérteni...csak majd egyszer valaki megveszi, jajjdeörülneki, aztán széthullik az autó és jön a buksivakarás.
juve600
nagyúr
Kornel
veterán
Fókára +1.
concret_hp
addikt
ja igen azt lehagytam, hogy benyást keresnék alapvetően (és igen tudom h a flottások nagy része dízel )
szóval benyás 5 ajtós, klímás, és alapvetően jó állapotú, nem a világ minden pénzét ráköltős gép. ha akad valakinek ilyen eladó gépe (700K-2M ársávban) az dobhat 1 privátot btw (ja és bp környéke), max potyába írt 3 sort
vagy fullba vagy sehogy :D
Fóka
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
juve600
nagyúr
köszi
az a gondom vele hogy ismerem őket,óratekerő banda,gyanus az a pont 100e alatti km
ez a másik fóka amit néztem : [link] valszeg a km is valódi
ez legalább nem volt rendőrautó
mire kell figyelni a focusnál ?
tipus betegségek ?
[ Szerkesztve ]
Studi
addikt
Külföldről frissen behozott, 100%, hogy nem valós a megadott futásteljesítmény. (mármint az első fókára)
[ Szerkesztve ]
juve600
nagyúr
ez a másik amit néztem [link]
Futómű jó de kényes, olaj a motorba azt csókolom.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
juve600
nagyúr
a fehér szinűről vélemény ?
juve600
nagyúr
na találtam egy fókát,magánszemélynél van
[link]
szerintetek ?
Meg kell nézni, külsőre nem rossz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
juve600
nagyúr
közben találtam egy SEAT ALTEA-t is
kovacsroli
senior tag
Én megnézném a pápai focust. Szép. Nézhetjük onnan is, ha 95-ig visszatekerték, biztos jó állapotban van De ha megkéred őket visszatekerik 190k-ra szerintem
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
batai15
félisten
üdv urak, erről mi a vélemény ? vagy ennyiért meg sem lenne erdemes nézni ? a kmet viszont sokallom,mondjuk fel lehetne hívni hogy futómű pl mikor lett csinálva . vagy inkább ilyenből nézzek drágábbat ?
a hekyzet az hogy kis 1.3benzinest nem akarok gyenge, és a gomboc swift a 8 litert is meg tudja enni, és csomag tartoja sincs. a premium kategorias öreg kocsiról kicsit elment a kedvem, nem nagyon látok olyan gépet ami be is jön külsőre is,de meg fizethető és paraméterbe is meg felelne. ezek a 206 swk tetszenek, vagy 5-6 évre elegendő lenne,addigra lenne 1 kisebb gyerkőc max.
http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/206/peugeot_206_sw_1_4_hdi_presence-10322828
bocsánat telefonról vagyok.
[ Szerkesztve ]
juve600
nagyúr
[link]
azt hiszem inkább ezt nézem meg
nem az a baj a pápaival hogy 95e km,hanem mivel nincs szervizkönyv igy lehet akár 400e km
juve600
nagyúr
a pápai az kinti,alap felszerelt
a kék szinű magyarországi,jobban felszerelt,de dupla annyi km,viszont 400k-val olcsóbb
magánszemélynél van valszeg alku,kereskedésben sztem nem nagyon
nem tom
[ Szerkesztve ]
juve600
nagyúr
nekem is irnál privátban ? kérdés ugyanaz
juve600
nagyúr
Dani_kp
őstag
Szia.
Tesóm tavaly vett egy 5 ajtós 206-os 1.4 HDi-t kereskedésből (Bcs Suzuki Ankers). Az övé is valami 2003-2005 közötti évjárat 18x ezer km-rel, ~1,5 év műszakival, téli-nyári gumiszettel felnire szerelve (ezek mondjuk már csak 1 szezonra voltak jók) 660k.ba volt átírással együtt.
Az övé mondjuk Husky felszereltség, ami tudomásom szerint a legmagasabb felszereltségi fokozat.
https://ingatlan.com/33821564
Integrale
veterán
Tudtommal a Huskyban alapból nem volt klíma, ellenben ülésfűtés igen, szóval nem az a maximum felszereltsége a 206-nak. (a Roland Garros és a Premium kapásból többet ad)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
batai15
félisten
tehát akkor ez reális ár ?
Acheron
őstag
Úgy tűnik, még egy - két hónapba beletelik, mire végére érek ennek az autó mizériának. Addig is folytatom a kutakodást, mi is lenne jó nekem. Szerencsére mostanában volt alkalmam többféle autót is vezetni. Nagyjából arra jutottam, hogy a turbós karakterisztika fekszik legjobban, viszont ezzel együtt benzines vonal van megcélozva. A nem túl nagy, 1,6 - 2.0 modernebb turbo motorok közül melyik ajánlottabb, 2011 - 12 -től: 1.6 - 2.0 Ecoboost (Mondeo, Focus, ha jól olvastam ebben a méretben Volvokba is ezeket rakták), esetleg 1.8 - 2.0 TSI (Passat, Golf)? Utóbbinál az 1.8 -at nem dicsérték, de lehet, az a régebbi verzióknak szólt?
rbalint88
addikt
kicsit konkretizáld az elképzelést mennyi pénzért, hány lovat szeretnél, mik a fontos tulajdonságok? 1.6-2.0 turbomotorral ebben a kategóriában tudunk mondani kényelmes középkategóriást és tűzrőlpattant kompaktot is...
Acheron
őstag
Most nem konkrét ajánlást szeretnék, csak támpontot ezekkel kapcsolatban. A lényeg, hogy bármennyire is kisebb, gazdaságos autókat nézegetek mostanában, mindig szembesülnöm kell vele, hogy igazából én a nagy dög, mégis fürge szedánokat szeretem. Használtra nem szívesen költök 4m -nál többet, ha lehet megpróbálom ennyiből kihozni.
Ma épp egy 2.0 TDI Passat -al volt alkalmam közlekedni (2014 -es, ha jól emlékszem), ez csak 140 lóerő, de nagyon meggyőzően tudja előadni (DSG -vel). Valami ilyesmit (méretet és teljesítményt) keresnék benzinesben (az automatához nem ragaszkodom). Ellenben a megbízhatósághoz igen.
Korábban már beszélgettünk Alfákról és Volvo -król, most épp a Ford és VW autóit nézegettem, ezért kérdezem konkrétan ezt a két motorcsaládot. Egyikhez sem fűznek mély érzelmi szálak, megbízható autót keresek, ami lehetőleg erős és viszonylag nagy, bármi lesz is az a végén.
4 m-ért Golf 6 GTI-t vennék (én) magamnak. Szerk: már ha 1.8-2.0 benzines turbó a cél.
[ Szerkesztve ]
sasa134
addikt
Accord TypeS?
Avanti Roma
Egy dízel automata után egy benzines eléggé más lesz. Példaképpen egy 140lovas dízel sokkal jobban menősebbnek érződik, mint egy 140 lovas benzines. A nyúlmókusok miatt... Ha mindez még mondjuk hátsókerékhajtással is párosítva van, az már nem rossz (jó fasza beindul a nyálelválasztásom )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Declare
őstag
Attol függ milyen benzinesröl beszelünk. Egy turbos 140 lovas benzines vs turbos 140lovas dizel között azert nem lesz nagy különbseg, annak ellenere, hogy a dizel valamivel nyomatkosabb.
lenko
aktív tag
volkswagen_passat_2.0_tsi_highline_dsg_magyarvez-szervizkonyv
Az embereknek fáj az igazság!
Szívóra gondoltam, ez igaz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Súly / lóerő számít továbbra is nagy részben, az meg, hogy hol él a motor más kérdés. Szívó se rosszabb, csak forgatni kell...
Munkatársam jövőhéten vesz egy civic type-r 2.0 szívó-t ami 200ló. Kíváncsi leszek mit megy, nyilván forgatni kell, de papíron úgy megy mint a Golf GTI 2.0 ami ugye nem szívó, csak máshol él mindkét motor.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
footy
addikt
Ha passat alternativa kell akkor Insignia 1.6T, esetleg Alfa 159 1.8TB
Declare
őstag
Erzetröl beszelt es abban a turbos jobb, mert 2000 töl ad egy olyan erzest, hogy megtamaszt az üles egy kis 1.4 tsi nel is. Vezettem Honda accordot, 320i bmw, 6 os mazdat a skyactive 160 körüli loval es egyik sem adja ezt az erzest. Szepen huz nagyobb tartomanyban es ezert jol vagy jobban futja a 0-100 at, de nem rugalmas, nem ugrik olyat, mint egy kis turbos benya.
lenko
aktív tag
Érzetre nem, de valakinek a végeredmény számít, nem az, hogy de jól húz 2e-s fordulaton.
Szívóba a 328i vagy Vw-be 2.8 V6 nyújt valamit ilyen téren.
Az embereknek fáj az igazság!
Acheron
őstag
Ha csak az élményfaktort néznem, én is. De szeretem a nagy kasznit is - biztonságérzetet ad.
(#142829) Tsebacsi: Pont a Nyúlmókusok miatt nézek turbót, több is van, meg hamarabb is kezdenek szaladgálni
(#142835) Declare: Pontosan erről beszélek, ezért írtam, hogy a turbó karakterisztikája fekszik nekem. Nem szeretem, ha nagyon kell pörgetni, de előzéseknél nagyon jól jön a turbó adta rugalmasság, márpedig előznöm gyakran kell, sajnos forgalmas úton. A 0 - 100 sprint nem hoz lázba
(#142831) lenko: Ez szép. Ilyesmivel már ellennék.
Kérdés, hogy ezek mennyire megbízható motorok? A korábbi TSI -kről sok rosszat lehetett olvasni.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Na ez az! Ahhoz hogy egy olyan autoba ülj, aminel erzed hogy huz, ahhoz szivobol egy böszöm nagyot kell venned...tsi böl meg egy 1.4 tsi polo a hungarian araszolva hopp ugy beugrik a gyorsabb savba, mint a kis szöcske
Lehet ezt szeretni/nem szeretni, kinek mi. En kedvelem ha erezni azt hogy huz egy auto Többször hasznalom ki ezt a kepesseget a mindennapi forgalomban, mint, hogy mennyi idö alatt futja a 0-100 at 6500 ig elforgatva a sebessegi fokozatokat. De mondom, kinek mi
Dani_kp
őstag
Alapból volt vagy sem nem tudom, neki van benne manuális klíma, illetve az általad említett ülésfűtés is.
Nem mondtam biztosra, csak annyit írtam, hogy úgy tudom. Minden esetre kényelmes kisautó a méretéhez képest, nekem csak a csomagtartó méretével van gondom (5 ajtós).
#142823 batai15: szerintem teljesen reális.
Nem tudom, hogy ez elrettentésnek vagy inkább bizakodásra ad neked okot, de még emlékeztem egy ilyen bejegyzésre.
https://ingatlan.com/33821564
lenko
aktív tag
Igen ez függ a felhasználási területtől is, én nem araszolok belvárosban max. havi 1-2 alkalommal(hátam közepére se kívánom), így nem sok szükségem ugrálgatásra, mondjuk nálam éppen már van kellő erő 2e-s fordulaton is 4. sebességi fokozatig, persze nem annyi mint az 1.4 tsi-nél, de ahol járok ott fontosabb a 0-100.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Acheron
őstag
Az Alfa tetszik, de az Insignia nem nagyon jön be. (Igazán a Mondeo sem, de abban azért több fantáziát látok - ez szubjektív). Egyenlőre a lehetséges motorkínálatot mérem fel, konkrét típust majd ehhez igazítom. Túllőni sem akarok a célon, nem versenyautó kell
Egy 150LE körüli turbós valamivel már nem lehet nagyon mellényúlni szerintem. A szívót én már hanyagolom, mert karakterében inkább versenyautós (pirosba kell pörgetni a teljesítményért), a turbós viszont pont jól ugrik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Persze, olvastam, hogy nagy kasztnit szeretnél - szerintem a Golf elég nagy.
A fogyasztás miatt viszont annyira nem erőltetném a valóban nagy (= nehéz) kasztni ÉS nagyobb benzines turbó kombinációt. Könnyen a - számomra - lélektani határt jelentő 10 liter/100 km fölé lehet vinni az átlagot.
lenko
aktív tag
Nem a méretével van baj, csak azért egy limuzin elegánsabb. A linkelt Passat szerintem nem rossz vétel...
Csodák csodájára benne van a dynaudio hang is.
(#142842) Tsebacsi
Azért pl. 2.0-2.5 szívó között ez már nem igaz. Nálam is ritkán van kiforgratva 6e-ig (hetente 1-2 alkalommal 1 vagy 2 fokozatban). Többnyire, ha egy kis gyorsulás kell 3-3,5e-nél elég elváltani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Declare
őstag
na joo de az mas, mert a tied az csippelt....
Ebbe bele se menjünk, hogy adott forgalmi helyzetben mi mire hogy milyen fordulaton mennyire! Ez olyan, mintha arról vitáznánk, hogy 25 trilliócsilliómiliárd részecske vagy 34 trillibilliómiliárd részecske szabadult fel az ősrobbanáskor. Fikció!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Már rég nem, kb. 3 hétig volt az év eleje felé. Nem tetszett az a karakterisztika, ha ugyan erősebb is volt alul, de 5e-s fordulatnál megszűnt a megy valamennyire hatás. Ez pedig kívánja a forgatást, márcsak a hangja miatt is. Most a gyárilag 3200-as fordulat 220nm csúccsal, nekem elég, 2e-től kezd szépen felépülni fokozatosan. 6200-ig pedig majd 200nm áll rendelkezésre végig.
(#142846) Tsebacsi
Nem is kell belemenni, csak városban jobb a kis turbo. Mindenki tudja hol jár, és mennyit, az alapján választ karaktert...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
zoo8800
veterán
Mindenki tudja hol jár, és mennyit, az alapján választ karaktert...
Baszki, az emberek többsége max. márkát és színt választ, nem karaktert
rip and tear, until it is done
batai15
félisten
felhívtam a linkelt peugeot gazdit.
moci tetőről küldött képet,kis kavics felverődés,meg balos sarvedo horpadt. mocira azt mondta olyan mint a doxa.
futóművet kérdeztem,azt mondja lövése sincs hogy a hátsó lett e csinálva,de valószínű hogy igen, mert vitte rendesen kötelező szervizekre.
ki nőtték ezért eladó.
alku képes,viszont csak jó állapotú nyári gumi van,ra beszélték hogy adja el a 15 collos 95%os téli szettet.
így hirtelen ennyit tudtam meg. mit mondtok?
Declare
őstag
csak városban jobb a kis turbo
Meg pl, hogy külterületen is kevesebbet forog es igy kevesebbet fogyaszt, meg pl elözeseknel is jobb szerintem. Egy azonos szivo vs turbos mondjuk ugyan annyi idö alatt futja a 0-100 at. Oke. A turbos viszont 2000-4000 között el es ott leadja a max nyomatekat, amivel egy elözest gyorsabban abszolvalsz.
Ez is egy fontos szempont a mindennapi hasznalatban.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val