Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Tothgera30
Ármester
Nem konkrétan a linkelt darab, csak random belinkeltem egyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
BigBlackDog
veterán
A világos színűt is lehet akár 2-3 naponta mosni, nem fog elkopni. És egész nyugtató a napi munka után.
Gombinyó
őstag
De akkor hamarabb lejön a Fusso
norbert1998
veterán
Annyit javítanék, hogy a renault 2009-es, az alfa 2006-os. Az alfaban van tempomat, és 750 alatt nem lenne az enyém, rosszul emlékeztem.
426os
őstag
+1. De a szurke meg annyira jellegtelen
.
máyköl
veterán
ezt is naponta kell mosni, nekem hasonló színkombináció volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
alázógyík
őstag
Olasz autó tulajként plusz 1 szavazat a 147-re, de ha gondtalanabb élet a cél, akkor a Mazda.
hobizoli
nagyúr
nekem porszinu van, annál max kozelrol latszik, ha koszos
feketenel a 4. emeletrol is lattam 2 nap utan mar
több drón kell ;P
Integrale
veterán
Sötétkék ugyan ez. Lemosom két nap után már nem nevezném szépnek. Az ezüst Lybra mosás után hetekkel is "tiszta".
"Bad reklám is reklám too"
MunezXBK
nagyúr
Ugyanez.
Piros egész jó, főleg a Swissvax-szal.
Integrale
veterán
Köszönöm, ezt rendszeresen elrontom.
"Bad reklám is reklám too"
norbert1998
veterán
Tetszett is az ötlet... Aztán megkérdeztem mi a helyzet a kpm vizsgával, jelenleg 1,5 hónap a várakozási idő hossza. Szóval még keresek, de lehet hogy a renault marad
[ Szerkesztve ]
426os
őstag
Enyem fekete. En elengedtem, lemosom, masnapra tiszta kosz. Sajnos porzik az ut, alltaban is koszolodik. De amikor lemosom szep
.
Én továbbra is arra szavazok, hogy tartsd meg a Bravot.
sagesz93
addikt
Autóvásárlás ügyben kb 2 éve én is így voltam, egy Fiat Puntom volt, imádtam meg minden de nem volt benne klíma. Lecseréltem egy 156 alfára extrás meg erős meg jó is, de összességében megbántam, ha a pénzügyeket nézem. Ez kicsit személyes ügy is, nem tudtam mit hoz a jövő. De amióta cseréltem sok minden változott az életemben( munkahely fizetés kapcsolat stb) és most a cserére és kocsira rakoltott összeget bánom főként, miközben tudom, hogy a Puntoval mi történt azóta (ismerősnek adtam el), és tudom hogy az elköltött osszegbol most sokkal jobbat tudnék venni, miközben a puntora valószínű aprópénzt kellett volna költeni.
Na mindegy, ezt most csak azért írtam le mert kicsit hasonlít a helyzeted az én volt sztorimra.
[ Szerkesztve ]
zolnagy
őstag
Ki melyiket venné családi autónak (2 gyerek + feleség) hosszú távra (több, mint 10 év)?
Suzuki Scross 1,4 GL+ 4,82m
Fiat Tipo 5 ajtós 1,4 Tjet, easy+ 4,79m
A Tipo külsőre/belsőre jobban tetszik és most 5év vagy 75e km-ig ingyen kötelező szervíz is jár hozzá.
A Suzuki megbízhatóbbnak tűnik, de lehet ez csak rossz beidegződés.
A Suzuki kevesebbet eszik, mivel közvetlen befecskendezéses, cserébe fennálhat a kokszosodás később.
Az 1,4 Tjet többet eszik, mivel szívócső befecskendezéses.
Milyen motor ez a Tjet? A népítéletben vki lehúuza, mert sokat eszik és 30e km-ként gyertyát kell benne cserélni.
norbert1998
veterán
Annyira nincs jó állapotban, mint ahogyan azt a nyár elején gondoltam/reméltem, hogy lesz.
sagesz
Ez sajna mindig így történik. Az ember csak várna várna a legjobb vételre, de hát egyszercsak lépni kell, mert elszalad az idő és még mindig ugyanabban a kis ladikban utazunk.
Szélsőséges példa mondjuk egy jól beindult, de még egészen kezdő mérnök. Egyes Clio-t hajtott eddig, már egy éve kapja a csodás fizut, szülőknél él, vehetett volna már bármit, de nem tette, mert még egy kis pénz és mennyivel jobbat lehet venni. Mindig ez van
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Suzukinál emlékeim szerint a koromképződés nem probléma, mivel ugyan közvetlen befecsis, de nincs EGR és nem jut vissza a korom a szívóoldalra (mivel nincs kipufogógáz visszavezetés). Eddig még nem olvastam sok gondról az S-Crossokkal kapcsolatban, úgy tűnik, hogy hozza a Suzukis beidegződést megbízhatóság szempontjából.
Ami szerintem fontos lehet a választásnál, hogy a Suzukiban magasan és ülsz. A Tiponál alacsonyra kell leülni és kevésbé tudsz ülőpozíciót felvenni. Ha hosszú távra tervezel, akkor esetleg szempont lehet (magasabb autónál könnyebb hátra berakni a gyerekeket, időseb korban és/vagy hátfájással már nem annyira egyszerű egy földszintes autóba beülni).
sasa134
addikt
2 gyerek mellé én elgondolkoznék egy i30 kombiban. Comfort felszereltséggel 5,3M az 1.4 szívóval. Sztem az bealkudható 5re.
Avanti Roma
zolnagy
őstag
1,4 szívó sztem kevés egy kompakt kasztniba. Főleg ezek az újabb eu6-os motorok.
vzsryl
nagyúr
Két fontos oka van annak, hogy mindenképp ki kell próbálnod ezeket az autókat, és azután dönts.
1. Mindkét autó racionális választás, és egységnyi pénzért kiemelkedően sok "autót" kapsz (az autó itt most melléknév).
2. Ennél sokkal kevesebb pénz elköltésénél is "a puding próbája az evés".
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Ha meg tudsz barátkozni az SCross orrával - nekem nem sikerült - akkor válaszd azt. Vélhetően megbízhatóbb, értékállóbb autó; gazdaságosabb és praktikusabb. A kox kérdést túlaggódja szinte mindenki.
rbalint88
addikt
csatlakozom az előttem szólókhoz. ha tetszik az s-cross, akkor azt vedd, a gl+ már elég jól felszerelt (led fényszóró meg minden cucc).
sagesz93
addikt
Így van, ezért írtam, hogy ez saját példa, nem tudom nálad mi a helyzet és a háttér. Érdemes azért jól átgondolni(tán elmenni egy jósnőhöz ), hogy ne vigyen el a hév, mint anno engem kicsit. Attól függetlenül imádom ám az alfát, csak az életem úgy alakul jelenleg, hogy abszolút nem tud prioritás lenni az autó. (de amikor megvettem, nem tudtam, hogy ez lesz)
[ Szerkesztve ]
zolnagy
őstag
Köszönöm és a többieknek is.
Megfogadom a tanácsod, tesztvezetem őket, ha lehet.
BigBlackDog, köszi, ezt nem tudtam, hogy itt nincs EGR, azt hittem ez alap mindenhol.
focvis, először marha rondának tartottam, de mostanra már nem zavar.
rbalint88, a led fényszóró az valóban nagy királyság állítólag
Úgy látom, itt a Suzuki felé hajlik mindenki.
Pedig nagyon szép autó az a Tipo, de a racionalitás ezek szerint mást mond.
Mindegy, kipróbálom őket.
F-ECT$
titán
Suzukira meg 3 + 7 év gari jár, az se rossz. Egyébként én épp tervezek egy S-Crosst tesztvezetni a napokban.
Dive ever, work never.
zolnagy
őstag
De ott ugye nincs ingyen szervíz.
vzsryl
nagyúr
Épp múlt héten kérdeztem meg egy Scross tulajt, aki előtte volt az éves kötelezőn, és 25k volt a szerviz. Ez szerintem aprópénz, mivel cserébe garanciális marad az autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
+1, ultem vitaraban, 2. autonak okes, de 2 gyerekkel :/
zolnagy
őstag
De a vitara az nem scross.
1,4 szívó motorral meg sose vennék meg egy akkora kasztnit. Azzal kínszenvedés lehet az autópálya.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Vitara nincs 1.4 szívóval. Régebben volt 1.6 szívó, most 1.4T és 1.0T van abban is.
[ Szerkesztve ]
Hát általában azt szoktam tanácsolni hogy azt kell venni ami tetszik (pedig scrossom van).
Nem akarom még jobban megnehezíteni a vásárlást, de pl. abban biztos vagyok hogy 10 év múlva amikor eladod az scross jelentősen többet fog érni (bár az 1.4t fiatoknak, legalábbis az "alapnak" amiben nincsen kényes plusz technika elég jó híre van, tehát az sem lesz borzalmasan kevés, csak hát a suzuki nagyon tartja értékét).
Johnny_vT
senior tag
Fejben kevertem az újabb Vitarával, úgyhogy rágugliztam.
Most megyek hányást takarítani...
Értékállóságban Magyarországon a Suzuki a befutó
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Igazad van, bocsi, benéztem, azt hittem vitaráról van szó
[ Szerkesztve ]
mandras81
senior tag
Kicsit árnyalódik a kép, sikerült leszűkiteni pár típusra (az automata váltót elengedtem, benzines kombit/ egyterűt keresek évi 10-15k km -70/30% pálya-város - megbizható, és ami még nagyon fontos pályán csendes legyen, a keret 1,6-1,7M Ft vételár, és 3-400k elkülönítve első szervízre):
Opel Vectra C 2.2 kombi - 1,4M körül láttam már ígéreteseket
Ford Focus Turnier 2.0
Itthonról ez a kettő, még Mondeo szóba jöhetne, de 2-est nem igazán látok jót ilyen áron.
Mobile.de (fenti feltételek + EURO5 motor, mert így a regadó annyival kisebb, hogy úttal+szállással is beleférek a keretbe a szamoldki.hu szerint, tehát max. €5k vételár):
Renault Grand Scenic III 1.4TCE
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCE
Ford Focus Turnier 1.6 101LE - csak ilyen motorral van
Skoda Octavia valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Golf V.-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Passat V-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Touran valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
Hyundai I30 CW vsgy Kia Ceed is játszana, csak valahol mintha olvastam volna, hogy a többihez képest zajosabbak pályán, illetve amit én láttam, az mind manuális klimával szerelt, nekem meg automata kellene (kétzonás az ideális).
Ezek a francia 1.4TCE-k milyenek? Elbírják a kasztnit, megbizhatóak? TSI-DSG vonalba bele merjek ugrani (150-200k km futásteljesítmény)? Ha lerottyan a turbo, vagy a DSG-be kell belenyúlni, ezek mekkora tételek lehetnek (ugye 3-400k el lesz különítve)?
Van még a kritériumoknak megfelelő típus (Peugeut és Citroen kizárva)? Minden egyéb tanácsot is szívesen veszek.
F-ECT$
titán
Mi ez az s-cross orr utálat? Ok, picit elüt a kocsi több részétől, de önmagában szerintem nem szörnyű, sőt.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
rbalint88
addikt
De, onmagaban szornyu.
footy
addikt
tboldi
nagyúr
Nekem bejön a FL S-Cross, de velem valami baj van, mert a Nissan Cube is tetszik.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Én egy olyan autót akarnék, aminél az orrmaszk hasonlít az S-Crosséhoz, a lámpák formája, elhelyezése a Multiplára emlékeztet, a hátsó része meg mondjuk.... Az meg legyen olyan, mint a Thaliának.
[ Szerkesztve ]
Johnny_vT
senior tag
Egyik volt tanáromnak van Multiplája. Mikor megkérdeztük nem tartja-e rondának az autóját csak annyit mondott, hogy belülről nem látszik.
Végülis ja, aki fingott az nem érzi, hogy büdös. Viszont a csávónak 5 lánya van (viccen kívül a legelsőtől fogva fiút akarnak, de csak nem jött össze... ) és ezen kívül nincs olyan "normál" méretű autó, amelyik hatszemélyes lenne.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
vzsryl
nagyúr
Nem feltétlenül sorolnám ezen autók közé az Scross-t. A Multipla és a Thalia már ~20 éve mindenkiből kihozza a gyomor alsó-felső rész cserét, de az Scross-t sokan megszokták már, és tetszik nekik. Először bennem is hasonló gondolatokat ébresztett, mint a Multipla, de 1-2 év elteltével már kimondottan bejön az orra. Számomra a hátulja túl semmilyen, elavult, csúnya.
Az Scross megítélését leginkább az új kuvikhoz tudnám hasonlítani. Azt is meg kellett szokni, és már többeknek felsejlik az "olyan csúnya, hogy már szép" érzés, például nekem is.
De ízlések és pofonok ...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
A Nissan Cube ide is jöhet, jópofa.
[ Szerkesztve ]
F-ECT$
titán
Igen, az FL-re. A PFL olyan semmilyen, az FL legalább valamilyen. Picit agresszív, de nem ronda. Az már inkább zavar, hogy az autó többi része totál nem olyan stílusú, mint az orr rész.
Dive ever, work never.
Olvastam még régen egy olyan konstrukcióról ahol a benzinmotor már nem is közvetlenül hajtotta az autót hanem az akkut töltötte. Nu egy ilyen extra nem biztos hogy hülyeség lenne pl. egy nagy tesla értékű autóban (mondjuk egy kis 1 literes, mely vész esetén szép lassan de elvisz a következő töltőig).
tboldi
nagyúr
A BMW i3 REX például ilyen.
8th
addikt
Az első Opel Ampera szerintem hasonló elven működik, de nem vagyok benne biztos mert nem vagyok perfekt az ilyen elemmel működő játékautókból.