Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Petyás
tag
Sziasztok!
Sajnos nem találtam róla leírást, hogy használt autó vásárlás most hogy működik kereskedőtől/magánszemélytől? (magyar okmányokkal)
Gondolok itt olyanra, hogy adásvételi, biztosítás, okmányiroda...(eredetiségvizsga?, forgalmi?)
Köszönöm!
(#190002) TrollBalint válasza IMIIKE1998 (#189974) üzenetére
TrollBalint
addikt
az üzemanyag tényleg csak tőled függ, de annak könnyedén utána tudsz számolni. Ha neked belefér egy kocsira havi 30, akkor azt javaslom, hogy ami megmarad egy hónapban a 30-ból azt rakd félre, mert ahogy írták is, lesz olyan, hogy egyszerre kell egy nagyobb összeget leszurkolni és akkor kevésbé fáj annyira. Meg jobban is fogod látni, hogy tényleg kijössz-e havi 30-ból
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Elég pontos képet tudok adni az autóimra ilyen szempontból, mert mindent vezetek excelben.
Karbantartás és egyéb költség alatt értendő: szervizek, matricák, biztosítások, autóhifi, felni, polír stb.
1) Honda Civic 7gen családban 2014-től (már az öcsémé)
- 1.4 benzin, 90le
- 13 évesen lett vásárolva 142e km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 19 éves 213 972km-el
- Összes eddig megtett km: 71.745 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 2 215 008 Ft
- Összes benzin költség: 1 785 016 Ft
- Mindent beleszámolva 55,75 Ft/Km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 29.932 Ft
- Átlag fogyi: 6,9L/100km
2) Opel Corsa C, feleségemé 2016 óta
- 1.2 benzin twinport, 82(?) le
- 10 évesen lett vásárolva 78 477 km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 14 éves 117 098 km van benne
- Összes eddig megtett km: 38 621 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 776 754 Ft
- Összes benzin költség: 945 521 Ft
- Mindent beleszámolva 44,59 Ft/Km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 15.230 Ft
- Átlag fogyi: 6,71L/100km
3) Honda Accord 7gen, az enyém 2019 óta
- 2.0 benzin 155le
- 12 évesen lett megvásárolva 128 208 km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 13 éves 145 184 km van benne
- Összes eddig megtett km: 16 976 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 920 534 Ft
- Összes benzin költség: 602 863 Ft
- Mindent beleszámolva 89,73 Ft/km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 46.026 Ft
- Átlag fogyi: 9,4L/100km
Az Accordnál kicsit torz a kép, mert csak 20 hónapja van meg, az első karbantartások, felni vásárlás stb megdobta a költségeket, várhatóan az idő elteltével kevesebb lesz a Ft/km és a havi költség is.
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Nem semmi dolog, hogy így nyomon követed az autók életét tőled érdemes lenne vásárolni autót, hisz ez egyfajta megbecsülés jele.
Csaladom szerint hulye vagyok, de azert mar elore bejelentkeztek az accordert is
Csatlakozom, én is xls-t vezetek a történésekről; a fogyasztás rögzítéséről meg egy mobil app gondoskodik.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Drughi
addikt
Faék egyszerű modell: Ignis 1.3
Nálunk így néz ki (szintén táblázatban vezetve minden )
177.039Km-rel vettük, tegnap léptük át a 200K-t
Üzemanyag: 624.724Ft (többnyire omw 95-ös, évente 3x 100as)
Átlag fogyi 7,5L (nehéz a lábam )
Karbantartás (szervizek, biztosítás, autósampon, minden szar amit ráköltök)
483.772 ft a mai napig, ez a megtett ~ 23.000km-rel számolva 21 ft / km ár + a benya
A vételár ebbe nincs benne, mert az egyszeri költség.
Most lenne aktuális egy klíma kompresszor csere + nagyszervíz, ami megdobná az árakat.
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
oliwire
őstag
Lelkük mélyén tudják, hogy így nyomon követve sokkal jobban karban lehet tartani, és tudni, mikor milyen kopó alkatrész ideje jött el a cserére
Csak nem sok embernek van hozzá türelme, kitartása ezeket vezetni.
De most látva, hogy itt a fórumon többen is így állnak hozzá, ha megtalálom az új autómat, akkor bizony én is mindent vezetni fogok
Én az összes kiadásomat szoktam vezetni, kategóriánként, az iOS-en elérhető Spending app-ban, abból szerintem tudnék kategóriákra szűrni, hogy mit is költöttem a kocsira
Drughi
addikt
Vannak kifejezetten erre szabott ingyenes és használható app-ok, a teljesség igénye nélkül: Fuelio, Drivvo, Motomoshi
Nem nagy dolog vezetni őket, én pl tankoláskor csak elteszem a blokkot, megjegyezem a km állást (vagy lefotózom) és go.
Majd otthon kényelmesen "bekonyvelem"
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Ez a konkrét modell ha jól rémlik fent van egy ideje már.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
En a Wallet-ot hasznalom androidon mar vagy 3-4 éve, szintén minden egyes Ft-ot konyvelve. Meglepo dolgokra lehet rajonni a statisztikakbol.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Vélemények érdekelnének.
1.2 Puretech 130LE-s motorról.
Aisin EAT6-os váltóról.
Ki ismeri valamelyiket? Előnyök, hátrányok...
oliwire
őstag
Köszönöm, kipróbálom ezeket az appokat, és vezetni fogom, többet ér így az autó eladáskor, ha azt látja a vevő, hogy ezzel törődtek
Ott akkor valami gebasz lehet, ha ennyi pénzért sem akarják elvinni.. Itt van helyileg Nyíregyházán, ha lesz időm, kíváncsiságból megnézném. Mire kellene egy ilyen típusnál figyelni, hogy ne legyen belőle pénznyelő?
(#190012) tboy93
Ez a Walletet minden költésre használod, vagy csak a kocsira?
Minden költésre 2016 óta. Évi pár ezer Ft amiről nem tudom pontosan hová ment (elfelejtett könyvelés).
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
A felsoroltakból csak a Drivvót tudod kipróbálni iOS-en, a többi csan Androidon elérhető.
grizlisandor
addikt
2015 után vennék csak 2.0TSI-t, stabilabb motorok.
2015 előtt inkább 2.0TDI-t vennék, ha mész eleget a dízelhez, bővebben VAG topik.
(#190018) molnarpeter válasza grizlisandor (#190017) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Vagy körül lehetne nézni szíjas 1.4 TSI Jetta vonalon.
oliwire
őstag
Köszönöm!
(#190020) Napfénysüti válasza IMIIKE1998 (#189993) üzenetére
Amíg nincs fix munkád, fizetésed addig az autót felejtsd el. Nehogy diákhitelre vegyél mondjuk mint valami okos tette korábban (TC-n volt asszem cikk róla).
Més que un club!
Pfiucska
aktív tag
Evek ota diakmunkabol van sajat autom es nem kellett emiatt 1* sem kolcson kernem/hitelt felvennem. Szerintem ha az ember elore tervez, felretesz folyamatosan es nem az osszes penzet kolti el az autora hanem hagy tartalekot akkor nem lehet problema. Persze nem ebbol lesz a v8
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Az ilyenektol kicsit jobban erzem magam, hogy nem csak en locsolok penzt az autora.
Everybody lies.
(#190023) Stauffenberg válasza Napfénysüti (#190020) üzenetére
Stauffenberg
nagyúr
Unokatesóm vett diákhitelre egy teljesen lerúgott BMW E30 vagy E36-ot (318i azt hiszem, de emlékszik a fene, volt az vagy 8-10 éve), de az csak arra volt elég, hogy egy szó szerint olyan roncsot vett, amiről végképp nem érted, hogyan mehetett át a műszakin (kenőpénzes rendszer ide vagy oda).
Se normális fékre, se normális gumira nem futotta, de a BMW kulcsot lehetett fityegtetni a haverok előtt. Ráadásul az volt, hogy egy rokonunk intézett neki egy szerelőt pár órára, aki végigjárja volna vele a kereskedéseket, ő úgy gondolta, hogy ez ingyenes szolgáltatás, de mikor kiderült, hogy egy nagyon jelképes összeget (mittudom, kb 10 ezer forintot) azért elkérne, akkor se szó se beszéd, elment az összeírt listán a legolcsóbb autót egyedül megnézni, rámelegítették ott helyben és mikor telefonált a rokon, hogy ott van a szerelővel a megadott helyen és időben, ő már hazafele furikázott a szarjával.
Pár hónapig volt csak meg, mert az elbeszélések szerint egy bevert kátyú után irányíthatatlan lett a gép és a helyzeten a tükörsimára kopott 18 éves gumik sem sokat javítottak, így becsomagolta a bimmert a kanyarkülsőn lévő susnyásba. A diákhitelt még törleszteni sem kezdte (ezután még évekig), de a kocsi már megérdemelt helyén a roncstelepen pihent.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenki ennyire retardált, de tény, hogy az egyetemi életből nem nélkülözhetetlen egy autó (bár tudok olyat, aki annyira vidékről jött, hogy három átszállással 12 óra volt az út, autóval meg a töredéke, neki azért kellett). Sőt szerintem Budapesten, nem a peremvidék eldugottabb szegleteiben élve tökre irracionális dolog a saját autó, ha tudsz vidéki utakra kölcsön kérni, meg itt van a ShareNow, MOL Limo meg GreenGo a városon belüli mozgáshoz, akkor tök értelmetlen birtokolni (hacsak valaki nem abban leli örömét, hogy van saját tulajdonban egy, de az meg érzelmi és nem racionális kérdés).
Qru
MODERÁTOR
Tüchtig vagy nagyon. Én csak a benzinre elköltött pénzt számolom, az 9,66€/100km-re jön ki Bubinál.
#nincsbennetarcsi
Somatom
veterán
Fene tudja. Tavaly vettem egy bringát, merthogy az városban milyen király. Élvezem is, de ha utánaszámolok, akkor eddig cirka 700Ft -ra jött ki 1Km.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
hobizoli
nagyúr
meg azt mennyire konnyu megdurrantani is
több drón kell ;P
[CS]Blade2
addikt
Én 2012-ben vettem egy elektromos bringát melóba járni. 210.000Ft-ért, és akkor a boltba 80.000Ft volt hozzá egy új li-ion akku. Márciustól-novemberig használtam 3 éven át. 8000km után bemondta az unalmast az akku, visszamentem a boltba, addigra 110.000Ft lett az akku. A töltések áramát nem számolva is sz*r arány jön ki. 13,75Ft/km csak az akku. Ez 3,8 liter benzinnek megfelelő érték 100km-en. A halott akkupack-al pedig a nyakamon maradt a 26"-os MTB. A teljes költségem így 26,25Ft/km-re jön ki, töltőárammal már közel ott van a 8 literes autós fogyasztásnál. És akkor novemberben kabátba nyomtam, mivel sötétbe mentem, sötétbe jöttem, kellett egy jó lámpa 3 akkuval.
Ha tovább használom, akkor a 3. akkupack lenne benne, de még úgy is drágább mulatság, mint egy robogó. Ja, és, ha nem tekered, csak húzod a "gázkart" akkor 28-29km/h-t megy, ergó időben még a robogónál is sokkal rosszabb.
[ Szerkesztve ]
Somatom
veterán
No, igen. 40 rugó volt a lakat, meg a lánc. Azt beleszámoltam a 700Ft/Km -be.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Janoo_07
aktív tag
Sziasztok,
Első autó vásárlása előtt állok. Budapesti vagyok, de vidéki haza utazáshoz lenne használva elsősorban. Ez havi 2-3-szor 100 Km-t jelent oda vissza, plusz bevásárlások. A keret kb. 1,2 M HUF.
Ami fontos számomra, hogy ennyiért rozsda és problémamentes olcsón fenntartható kocsi legyen, benzines, és az életkora megálljon 12-13 évnél.
Eddig a 3. generációs Suzuki Swifteket nézegettem 1.5-ös benzin motorral, de a jó állapotú jó felszereltségűek 2007, 2008-as modellek 1,4 M körül mennek, bár kivárással lehet 1,2-ért is találnék. (Ismerősöm szerint túl vannak árazva ennyiét.)
Ti mit javasoltok, a Suzuki Swift továbbra is jó vétel lehet ennyiért vagy érdemes más márkában, típusban gondolkodni?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
Ignis
több drón kell ;P
Stauffenberg
nagyúr
Akkor valószínűleg nem mentél eleget és/vagy túl drága bringát vettél. Én 6-7 éve vettem egy használt régi országútit, kicsit reszeltem az alkatrészeken, megállt 45k körül, nem néz ki drágának, de műszakilag egyben van és jó vele városban suhanni. Még 10k egy Kripto U-lakat és a sok neonzöld matricás Decathlonos MTB között egyszerűen nem vonzó célpont egy tolvajnak, főleg amíg azok csirkedróttal vannak lekötve.
Btw nem járok mindenhova bringával (sőt szerintem azt használom a legkevesebbet), szerintem az autó, BKV, bringa hármasából mindig azt érdemes választani ami éppen az adott úticélhoz célszerű, semmint összenőni egyetlen választott közlekedési formával. Nekem 28 éves koromig az inger sem jött meg az autózásra (most leszek 31), bár szeretem, meg tök jó vezetni, de az élvezetes autózást szerintem csak a Budapest vége táblát elhagyva lehet művelni, ami azon belül megy, az egy pokol. Mondjuk nem biztos, hogy véletlen az, hogy a budapestiek kétharmadának saját autója sincs, én megértem őket, sokan csak a gyerekcipelős évekre vállalnak be egy autót.
(#190032) Napfénysüti válasza [CS]Blade2 (#190027) üzenetére
Nekem az analóg országúti volt 900.000 Ft, 2 év alatt mentem 5500 km-t így 163 Ft/km jött ki de nem érdekel mert ez egy sporteszköz ami a hobbim is egyben.
Més que un club!
Somatom
veterán
"Akkor valószínűleg nem mentél eleget és/vagy túl drága bringát vettél."
És. Még csak 2000Km van benne, úgyhogy remélhetőleg a jövőben csökkenni fog a Km -re vetített költség. Nem akartam én nagy bringás lenni, de tavaly karácsony előtt kiütötték alólam az autómat, úgyhogy azóta BKV, meg bringa van. Szintet szeretnék lépni autóban, de ahhoz még nov1 -ig gyűjtenem kell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Janoo_07
aktív tag
Köszi! Ezen kívül esetleg valamilyen más alternatíva?
tboldi
nagyúr
Jó a Swift, de nem zárnám ki az 1.3-asokat sem, nem olyan nagy kaland a nyelestengelycsapágy.
Vagy Honda Jazz - sajnos sok a rozsdás darab, de nem lehetetlen ép példányt kifogni.
Petyás
tag
Lehet nagyon alap kérdés, de nem egyértelmű:
Az összefoglalóban levő időrendi listázó első találata a legújabb hirdetés?
m.lala
aktív tag
Sziasztok!
Évi 20 e km, 40% országút, 40% pálya, 20% város. Horgászati szenvedélyem és praktikussági okokból eljutottam a kombi vonalig. Mivel most is dieselem van maradnék is ezen a fronton.
Amiket nézegettem, Kia ceed/2012-16/, Peugeot 508/2012-16/ vagy 2012-ig gyártott 2.2 l mazda 6.
A kia belső tere riasztó nekem azokkal a régi kijelzőkkel de nincs kettőstömegü és 1.6 diesellel egy racionális választás lenne.
A peugeot irgalmatlan jol felszerelt a motorja remek...de valahogy ódzkodom tőle, nehezen magyarázom meg, nem érzem hogy azonosulni tudok vele és teszteken is vegyes képet kapott, viszont totalcar népitélet szinte csak dicshimnusz.
A mazda remek, ha nem rozsdás, de picit már elavult, ö a legöregebb és hát egy kettőstömegü kuplunggal 3-400.
Végül titkos befutoként plusz némi totalcaros olvasgatás után eljutottam Hyundai I40-ig.
Tesztek dicsérik, nagyon szép főleg kombiban, elég megbizhatónak tűnik. Az 1.7 l motor ha nem is ér fel egy 2.0 diesellel egy kis chippel kiigazitható.
3-3.5 ért már beszerezhető, a keretem is itt húznám meg.
van esetleg valakinek ismeretségben? Mire kell figyelni? Mi a véleményetek az autóról?
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
molnarpeter
nagyúr
Mondeo 2.0 TDCI?
Esetleg még a horgászat miatt Octavia Scout is érdekes lehet (emelt hasmagasság).
[CS]Blade2
addikt
Műhelyprn i40 2012. - Kuplungot elég sűrűn kell cserélni a tulaj szerint. / 60-70e km-enként elfárad a nyomólap és a kinyomó gondolom / 300.000-nél már 4-et elhasznált./
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Sziasztok,
Nagy dilemmában illetve keresésben vagyok. Kihívást szerető és türelmes fórumtársaknak javaslom a továbbiakat.
Felhasználási szokásaimtól kissé eltérő típusú/méretű autót keresek, majd a végén kifejtem, mire is használom a kocsit, és milyen autótípust ajánlottak már erre.
Amiket szeretnék, hogy tudjon:
D-szegmens méretű autók tetszenek nekem, azon belül is a sedan és a liftback kialakítású autók. Kombik nem tetszenek külsőre. Mindenképpen benzines vagy hybrid legyen, majd a végén kiderül, miért.
Példák:
Ford Mondeo MK4-5,
Skoda Superb Gen2-3
Mazda 6 Gen2-3
Kia Optima
Volkswagen Passat B7, B8, CC
C-szegmensből is néztem azért párat, mert ott lehet jobb felszereltséggel kapni autókat, a nagy méretet feláldozva, itt is a sedan illetve liftback típus tetszik.:
Ford Focus MK3-4
Skoda Octavia 2gen FL+ 3gen,
Volkwagen Jetta A6
Hyundai Elantra
Extrák közül szeretném ha lenne benne:
olyan bluetooth kihangosító, mellyel a zene is átmegy telefonról a kocsira, jó minőségben, és a kocsiban lévő gombokkal léptethető a zene.
LED-es menetfény, elvileg 2012 utáni autókba kötelezően kellett, de akkor még nem mindegyiknél LED-es volt. Nem tudom melyik évtől álltak át a gyártók a LED alkalmazására menetfénynél.
Tempomat
6 sebesség manuális váltónál
Digitklíma
Olyan teljesítményű autót szeretnék, ami dinamikusabban megy, mint a mostani Ford Focus MK2 benzin 1.6. Legyen benne még erőtartalék autópályán 130 felett, 80-nal közlekedő kocsisort is dinamikusan meg tudjam előzni, és ne érezzem, hogy teljesítményben gyengül, ha a klíma be van kapcsolva.
A felhasználásom többnyire város, napi 10-10 km, majd hétvégén 45-45 km, autópályás utazás teljesen random. Molnarpeter fórumtárs ajánlotta az Opel Amperat, ami a legésszerűbb megoldás lenne, csak ugye az ész és a szív harca.. Az Amperához hiányzik nekem egy garázs, aminél tölteni tudnám, így arra garázs nélkül most nem érdemes beruházni.
Legjobban jelenleg a Kia Optimához húz a szívem, mert hybrid, nagy, és a felsorolt extrák is benne vannak. Példa: [link]
Jaj igen, és a csattanó: én 4.000.000 HUF összeget szántam erre, így azt is szeretném tudni, hogy ha keret alatt akarunk maradni, mit engedjek el.
pit stop
addikt
Én 508-asra szavazok, nem volt vele gond flottába. Mazda is jó lenne csak a rozsda lutri..
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Janoo_07
aktív tag
Köszi! Valószínűleg megmarad a Swift vonal, de az 1.3-as vonalon, max később lesz egy szerviz has szükséges.
Van esetleg valami amit tudni kell a típusról vásárlás előtt? Amire mindenképpen figyeljek?
Ezt olvastam el pár napja, elég részletes volt.
Qru
MODERÁTOR
A városozás miatt a dízeleket nem erőltetném. Most csak arról írok amivel van személyes tapasztalatom:
Skoda Superb: G2: a benzines motorok nem megbízhatóak (hengerfejesedés, vezérlés szakadása), a G3 már oké de engem bosszantanak a random nem működő extrák és a puruttya beltér.
Mazda6: Benzines motorok jók, a rozsdával lesznek gondok viszont. A dízel G2-ből nem annyira ász, gyakori az injektorhiba.
Passat: A B7 csak egy erős B6 facelift az nem erőltetném de ott már a benzines motorok sem nyűgösek, a B8 az meg abszolút vállalható. Passat CC nagyon szép de abból is csak dízelt mernék venni (CFGB motorkódosat) vagy ha a faceliftest nézed ott már szintén van vállalható benzines is.
DRL: nem dátumhoz köthető mikortól ledesek, azt abszolút gyártó/típus függő dolog.
#nincsbennetarcsi
oliwire
őstag
Köszönöm, párat akkor sikerült is kilőni
Qru
MODERÁTOR
Octavia 3-ról ez egy nagyon jó összefoglaló használt tesz: [link]
#nincsbennetarcsi
nandow
aktív tag
Nappali menetfényhez mennyire ragaszkodsz? Nézz rá a 8gen Accordra 2.0 motorral, de ebben szerintem nincs DRL. Valamint nem tudom, zene tekintetében tudja-e azt, amit szeretnél.
Van belőle 2.4-es motorral is, ami még dinamikusabb, de problémásabb (olajfogyasztás) mint a 2.0. Ki lehet fogni jó 2.4-est is, de ott nagyon fontos, hogy milyen olajjal használták korábban (0W20 kell bele). A 2.0-nál általánosságban nincsenek ilyen gondok.
[ Szerkesztve ]
z-csongor
csendes tag
Sziasztok!
Felesegem eldontotte, hogy szeretne egy kocsit azokra az idokre, amikor en elmegyek munkaba es viszem a kocsit. A kocsi csak arra lenne hasznalva, hogy bolt/bolcsode/kozmetikus/stb. a kornyeken, viszont automata valtos auto kell. A kerdesem: Prius2-n kivul tudtok valamit ami megbizhato ajanlani nagyon max 2 millioig? Neztem meg a Chevrolet Cruze-t, az Epicat imadtam de ez semmit se jelent a Cruze-ra nezve.
Tomegkozelekedes sajnos nincs, taxizni pedig sajnos nem szeretne.
oliwire
őstag
Ez eléggé jó teszt, a "TSI motor az ördögtől való" féle hozzáállást kicsit másképp látja az ember ezután. Csak több törődés kell neki és motorkódok alapján külön kell venni őket.
Az annyira nem létfontosságú, a Fordomba én szereltem bele utólag, mert a tompított nagyon gyakran kiégett benne, és városban-országúton is használtam, hogy jobban lássanak. A DRL azért kellett a Focusba, hogy lássanak ugyanúgy, de ne kelljen a tompítottat használni, amúgy a normális látási körülmények között. Ezekre a 8gen Accordra akkor ránézek, mert azokat is szépnek tartom, és sportosabb kinézetűek.
Doki16
addikt
Suzuki Swift automata váltóval jó választás lehet. Nem tudom mennyi lehet. Mi még 2016-ban vettünk egy fél éves példányt 2,5-ért. 4 év óta már csak olcsóbb lett. Nagyon jól bírja a strapát és tök jó az automatája. Télen nyáron használva van 5 körül van az átlag és csak város. A HSD-n és a Suzukin kívül én biztos nem vennék más automatát. (igen tudom DSG van a kocsimban )
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
[CS]Blade2
addikt
2,6-tól van 2016-os manuális, az automata 3,6 milla. B.ott durván felmentek az árak. Főleg az új autók, valamint a keresett jó kis autóké. Honda Jazz-ból az ujabbak majdnem az újkori árán mennek. Suzukik is be vannak fel vannak árazva.
2015-ös automata az most nem, hogy kevesebbet, hanem többet ér, mint amikor vettétek.
Szerk.:
2012-es automata - 2,6
2013-as - 2,8
2014-es - 3
[ Szerkesztve ]