Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fb csoportba érdemes benézni, rengeteg tag van és rengeteg apróbb -nagyobb hiba. (Hardveres, szoftveres)
Én le is tettem róla hamar
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Doki16
addikt
Toyota egyik új modelljében sincs részecskeszűrő. A hibridekkel az összes ilyen baromságot ki tudják kerülni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
tibbike01
őstag
A Ford 1.0 Ecoboost 125Le motorokról mi a vélemény? 6-os váltóval 20-50 ezer kmrel jó vétel lehet? Leginkább városba és 1-2 havonta pályára.
[ Szerkesztve ]
(#174004) cintula187 válasza Core2duo6600 (#173990) üzenetére
cintula187
addikt
Nehéz kikerülni a 3-4 évnél nem régebben gyártott kocsiknál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Core2duo6600
veterán
De szeretem, de eggyel kevesebb szar van benne ami elromolhat, ha nincs benne turbo, ha a nyomatékot szereti valaki, akkor elektromos, az ver majdnem mindent, 70 km/h -ig legalábbis, még akkor is ha a Teslakat nem számítjuk bele, hisz az sokunknak elérhetetlen jelenleg még használtan is, nem beszélve róla, hogy nincs hazai képviselet.
(#174004) cintula187
Hát igen, ezért én most pl kivárok, és majd egy elektromos, ha elérhető lesz anyagilag.
Ha nagyon muszály autó, akkor esetleg egy Toyota hybrid, azokban nincsen.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Declare
őstag
egy jo kis V8-as M3 as bmw szivo motor azert jöhetne
(#174005) Core2duo6600 ilyen gondolkodassal, akkor bicikli . Vagy akkor kerüld a klimat, az elektromosablakot az ABS-t, radiot....ez mind el tud romlani.
(+azert nezd meg az elektromos auto arakat....egy kis fis fos nissan leaf 10 millio felett van....szerinted hanyszor csereled ki a turbot a motorral eggyüt egy mostani kis turbos benzinesben, mire elered a 10+ milliot? Az elektromos auto araiba bele van epitve a relative alacsony szervizigeny)
[ Szerkesztve ]
Core2duo6600
veterán
Használt autokról beszéltem
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
footy
addikt
Ez turbopara valami totalcaros fakenews lehet. Egyebkent egy tubofelujitas minimalis tetel egy auto vetelarahoz kepest. Bar en nem nagyon hallottam hogy kellene, persze ha nem nemetbol behozott "tuti" vetelrol van szo. A parasak felezhetik az olajcseret sok varosozas eseten es semmi gond nem lesz. Vagy lehet venni suzukit is 10 ev garival. Annyi minden elromolhat egy mai autoban, nem ertem miert ez az altalanos fosas a turbotol, amikor szinte csak elonyei vannak.
Az elektromos auto egyelore csak a gazdagok jatekszere. Az olcsobb modellek pedig korlatozottan hasznalhatoak.
A Toyotat hibridet adom, de ok is csak mostanaban kezdtek az europai izles szamara is emesztheto autokat gyartani.
(#174006) Declare
A V8at adom, de inkabb valami mustangra voksolnek, vagy meginkabb egy stingerre 3.3V6 turboval.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Turbóra lehet vigyázni, nem igényel túl nagy odafigyelést.
Declare
őstag
En egy altalanos kijelentest lattam csak töled de arányaiban szvsz ugyan az a helyzet....a villanyos valszeg kb ugyan annyival lesz dragabb 5 evesen, mint az 5 eves benzines.
Teljesen felesleges ez a turbo para....egy esetet tudok megerteni, ha valakinek ugy kell auto, hogy tenyleg nincs ra penze, meg fenntartani se, de valami extrem elethelyzet miatt mégis s.o.s. hogy legyen auto. Na akkor ok, akkor kerüljön el mindent amit csak lehet es vegyen az ember valami full fapad kis benzines autot.
Normalis esetben, amit irtak a többiek is, több 100 ezer km ig semmi gond nem szabad, hogy legyen egy turboval, csak ha valami gyökér hasznalja az autot (de az meg tönkretesz mast is...). Legroszabb esetben meg 150-300k km között turbofelujitas kb 100k huf, vagy tenyleg a legroszabb eset egy uj turbo kb 300k huf.
Csereben van egy autod, amit dinamikusan lehet vezetni, több elvezetet nyujt, egyszerübben elözöl es nem kell padlogazon 4000 es fordulaton huzatni, hogy felmenjen klimaval az erdi emelkedön
prsq
tag
Szívócsőbefecskendezéses benzineseken még nincs részecskeszűrő, hogy szeptembertől lesz-e, nem tudom.
Viszont ilyen jellemzően a kisebb autókban van még.
Kiánál van kivétel pont, Ceed 1.4 MPI, Optima 2.0.
De hogy olyasmiket említsek, ami az általad megjelöltek kategóriája:
Mitsubishi ASX és Outlander, Toyota RAV4, Ssangyong Tivoli, Subaru Forester és XV, Nissan Juke. Ezekben se turbó, se direkt befecskendezés, se részecskeszűrő. Egyelőre.
prsq
tag
Az nem a hibridségen múlik.
A Kia Niro hibrid és van benne részecskeszűrő (vagy a facelifttől lesz), mert direktbefecskendezéses a benzinmotorja.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Én csak konkrétan a Toyotáról nyilatkoztam, a többit nem ismerem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Van még szívócső befecsis új autó? Anno a suzuki 1.4t-re mondták, de a múltkor autonavigátor tesztben azt is közvetlennek írták, én már nem tudom mivan.
mod: jah, tényleg van még mpi ceed
[ Szerkesztve ]
prsq
tag
Van, a miniknél és a kisautóknál egész sok, feljebb igencsak keresni kell. (A javát beírtam neked.)
[ Szerkesztve ]
Vesztor87
senior tag
Nézem nézem, még nem láttam, de keresem mi a hiba
Core2duo6600
veterán
Én 30 Km -et mennék csak városban naponta.
Reggel be a céghez, este haza, na erre a felhasználásra értelmetlen egy erős turbós, úgy gondolom.
Erre a felhasználási módra egy elektromos lenne a legjobb, ugyanakkor még elég drágák használtan is
Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a 2-3 éves benzinesek sem éppen olcsóak, ilyen focus fiesta golf méretre értem, nem a 7 es bmw méretkategóriájára értem, mert az a méret teljesen felesleges városi 1 személyes használatra.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
tboldi
nagyúr
Direct injection a Suzuki is (K10C és K14C), egyedül csak az 1,2-es szívó nem (K12C), de állítólag ezt hamarosan ki fogják vezetni.
venom8888
őstag
Sziasztok most bukkantam erre a topikra. Volna 3 millio ft om. 190cm magas es 100kg vagyok. 23 eves. Olyan autot keresek amiben kenyelmesen elferek,fiatalos,dinamikus, es megbizhato. Tudnatok ajanlani valamit? Idaig honda accord 2.2 diesel ,es insigniat neztem,de az utobbirol nagyon panaszkodnak hogy nem jo,csak szep kenyelmes. Mondjatok valami
tboldi
nagyúr
Én egy előző generációs Swift Sportot vennék, az megbízható, dinamikus és fiatalos. 194 cm és 120 kg vagyok, simán elférek benne.
Csak egy példa: [link]
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Accord.
Az Insignia belül sokkal kisebb, de mégis nehéz, mint a sár, emiatt többet fogyaszt, ráadásul a motorja nem olyan megbízható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
alázógyík
őstag
Accord után Swift?
Te most miért akarsz kib.szni vele?
tboldi
nagyúr
Én úgy értelmezem, hogy eddig nem volt autója, és Accordot, meg Insigniát nézeget, nem pedig Accordból ülne át valami másba.
Amúgy attól még, hogy leírtam, hogy én mit vennék, neki nem kötelező ugyanezt tennie.
Declare
őstag
Ezzel nincs baj, csak akkor ne irj olyan altalanos megmondasokat, amiböl az jön le, hogy huuuu na a turbot azt kerülni kell, mert huuuu. Igy elrettentesz valakit a turbotol, aki lehet, hogy sokkal boldogabb lenne egy kis nyomatektöblettel (en pl agyverzest kapnek egy kis szivo benzinben, mert szeretek dinamikusan vezetni....nem vagyunk egyformak).
molnarpeter
nagyúr
Ennyiből kapsz egy pár éves, nem túl sokat futott Mondeo-t. Mk4.5 2.0 TDCI egy baromi kiforrott konstrukció, egy jól bevált motorral, kb minden van hozzá olcsón, ha elromlana (de nem szokott ), 200-300 ezret röhögve elmennek, taxisok is szeretik.
alázógyík
őstag
Mindegy, hogy van-e neki v. nincs, annyira nem 1 kategória a 2.
molnarpeter
nagyúr
Városba inkább plug-in vonalon nézelődnék, vagy ha nem tudsz tölteni, egy Toyota vagy Lexus hibrid.
venom8888
őstag
Egy 23 eves stra kombim van,kb le gyorsuljak egy biciklivel. Kulfoldje jarok mar dolgozni, egyenlore mas visz,de majd en is szeretnek kimenni sajat autoval. Igen a fordot en is nezegettem,nem hallottam rola se jot,se rosszat idaig. De attol szerintem jobb egy accord nem? Octaviat is nezegetem.
Qru
MODERÁTOR
VAG-nál van kombinált befecsis TSI (szívócső és dirket befecsis is egyben) ott sem lesz gond a kokszosodással.
#nincsbennetarcsi
footy
addikt
Fl utani Insignia nem bajos, nyugodtan veheto. Az AGR-es ulesek kenyelmet mas nem nagyon tudja ebben a kategoriabaan, ilyen aron pedig vegkepp.
tboldi
nagyúr
Oké, hogy nem egy kategória, de az Accord:
- Megbízható? Igen.
- Dinamikus? Fogjuk rá.
- Fiatalos? Háááát...
Félreértés ne essék, jó autó az Accord, de ha ezek a kritériumok a legfontosabbak, akkor szerintem egy Swift Sport jobban megfelelne.
szerk.: Eddig arról nem volt szó, hogy külföldre menne vele dolgozni, így már valóban nem jó választás a Suzuki.
[ Szerkesztve ]
venom8888
őstag
Melyik az a tipus pontosan,le irod vagy linkelned kegyszives? Mi az fl?
[ Szerkesztve ]
venom8888
őstag
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_digitklima-14135407
Erre gondolsz? Ez mondjuk tetszik nekem, es eleg jo paci elosztas .
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Mondeo vs. Accord viszonylatban azt lehetne például kiemelni, hogy egyrészt nem 10 éves autót kapsz ennyiért, hanem 5 éveset, és nem 200 ezret futottat, hanem közelebb a 100-hoz. Másik, hogy ha komolyabb baja van, azért elég erős japán szorzó van egy kuplungon, vezérlésen, plusz a kis darabszám felára is megnyomja (azt a 2.0 motort rakják mindenbe már lassan 20 éve). Insignia motorja egyrészt szeret hajtókarcsapágyas lenni, ha nem cserélik az olajpumpa tömítést, belül jóval szűkösebb a külső látszathoz képest, és a konstrukció jellegéből adódóan túlsúlyos a konkurenciához mérten. A Fordnak az automata szokott baja lenni (kézit kell venni), és a benzinmotorok hosszútávon rejthetnek pár aknát. El szokott romlani hátsó lámpa és duda, amiket gyakran látok, nem drága tétel egyik sem. Octavia is nagyon jó egy 2.0 dízellel, de az más méret, inkább nagyra nőtt kompakt (ellenfele inkább a Golf és Focus, csak több benne a hely).
Szerintem az lenne a legjobb, ha keresnél a környéken néhányat, és kipróbálnád őket, melyik kényelmes, melyik szűkös, stb Az említett FL jelentése facelift, a modell élettartama közepén történt ráncfelvarrás, néhány változtatás történik (általában előnyükre).
Linkre: ilyesmire gondoltam, lóerőre szerintem ne szűkíts, van rá ember, aki olcsón felhúzza a 163 gyári verzióra a gyengébb 140/116 lovasakat, vagy van bevált 180-190 ló körüli szoft is hozzá. AAA autót nem szokták ajánlani mondjuk, de sok az autó, meg tudsz nézni náluk sok típust (csak nem szabad az első ajánlatra bedőlni, írtak már róluk pár cikket).
[ Szerkesztve ]
Core2duo6600
veterán
Ezért kell beírni a kérdezőnek, hogy mégis merre járna a leendő kocsival.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
footy
addikt
2013-ban volt az Insignianak egy Faceliftje(modelfrissites) utana mar nem problemasak a motorok. A fenszorok formajarol es a hatso kromcsikrol a legkonnyebb felismerni.
Nekem A20DTE motorral van. Ez a 140 loeros valtozat, miota joido van 5L-es fogyasztassal jarok. (18-as kerekek)
venom8888
őstag
Koszonom
venom8888
őstag
Koszonom az osszefoglalodat,kedves toled. 80% ban mondeora hajlok mar,de az accord sincs kilove, skoda azert nem tetszik,mert oreg papás,nem igazan fiatalos. Es insignia is johrt 2013 utani,
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Lehet tudni, mi változott FL után? Tényleg érdekel, egyszer nézegettem egy motorhibás FL előttit, arról találtam csak infót akkoriban. Netán más cikkszám, eltérő tömítés alapanyag, más pumpa kialakítás, vagy csak még újak? Ducato&tsai körökben, és Alfásoknál is jól bírja a motor, csak a GM-nél láttam ezt a problémát, kíváncsi lennék a megoldásukra.
venom8888
őstag
Tehat csak a 2013 utani tipust keressem, vagy a fl megnevezes benne kell hogy legyen akkor is ha 2015 os pl ?
molnarpeter
nagyúr
Még annyi jutott eszembe, hogy nagyrészt flottás piacról származnak ezek az autók, szóval leinformálható kell legyen mindegyik. Népszerűség szerint viszont az Insignia és Mondeo esetén nagy a kínálat és sok az import, ami folyamatosan nyomja le az árakat. Honda ritkább és japán, Octavia pedig VW csoport, így jobban tartják az értéküket hosszútávon.
footy
addikt
Mas csapagyak es olajpumpa(legalabbis tomites). Ebben a forumban erdemes szetnezni.
A motoron kivul meg volt par kisebb dolog amit javitottak.
(#174040) venom8888
A hirdetesben nem valoszniu hogy igy benne lesz.
Alul balra a Facelift jobbra pedig a Facelift elotti.
venom8888
őstag
Es hogy tudok egy autot leinformalni 100% osan vagy ahogy csak lehet,penzbe kerul, mi a modja a jarmu leinformalasra? Azt nem hiszem el amit a gazdaja vagy az auto ker es mond.
soldi3r
veterán
2014-es Insignia eleg bajos volt, MK4 Mondeo szinten.
E30 (oo=[][]=oo)
molnarpeter
nagyúr
soldi3r: bővebben kifejtenéd? Újakat láttam jópárat, Mondeo esetén DRL gond volt talán a leggyakoribb, csoportjában még a pierburg szelep bukkan fel időnként. Insignia FL inkább keveset futott volt.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Milyen baja volt? Nekem eddig(11e km) 2 homersekletszenzort kellett cserelni.
venom8888
őstag
Na fasza. Elottem szolok,ellenkezo allitasokat mondtak. Miert voltak bajosak?
venom8888
őstag
Tehat hogy ellenorizhetem egy koxsi elo elletet? Alvaz szamot nem hinnem hogy meg engedig nezni.
Qru
MODERÁTOR
Van ingyenes járműlekérdezés itthon, az rendszám alapján tud adni pár hasznos infót.
#nincsbennetarcsi