Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90001) kalmanchris válasza hdman (#89967) üzenetére


kalmanchris
tag

Kis idő múlva azt a nagyobb teljesítményt is megszokod. Utána? Autócsere? Jöhet a V6? A határ a csillagos és, vagyis egy Veyron :) Nem pazarolnék erre pénzt, de a te dolgod.

(#90002) 8th válasza mycso (#90000) üzenetére


8th
addikt

Mert nem is nagyon van különbség.

(#90003) MunezXBK válasza 8th (#90002) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szerinted. Éltem kint 10 hónapot és hidd el, hogy van.

(#90004) beci


beci
őstag

Jó reggelt.
Segítség kellene.:)
Adott ez a 2 autó.Az egyiket ma megvenném.
De nem tudok dönteni.Melyik lenne a jobb választás?
[link]
[link]

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#90005) DeFranco válasza -v- (#89984) üzenetére


DeFranco
nagyúr

sima gyalogfókára nem tudod mennyi? bagolyék állítják, hogy szinte soha nem kell cserélni a benzinesben. (másfél éve első szervizkor azért cserélték, a következő csere időpontjáról nem hajlandóak nyilatkozni)

(#90006) runner 125 válasza beci (#90004) üzenetére


runner 125
nagyúr

A sima 1.6 benzinre mozdulnek ra. Gyengébb, de uzembiztosabb.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#90007) sasa134 válasza beci (#90004) üzenetére


sasa134
addikt

Azt a láncos TSI-t biztosan nem venném, főleg ennyi km-rel. Nagyon komoly bajok lehetnek vele. Az 1.6 szívó fapad motor, viszonylag gyenge de gondtalan, próbáld ki.

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

(#90008) beci válasza runner 125 (#90006) üzenetére


beci
őstag

Köszönöm.:)
Valamint mennyi kilóméternél lehet a vezérlés csere ciklus?

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#90009) tomcsi23 válasza beci (#90008) üzenetére


tomcsi23
veterán

Megvétel után. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#90010) sasa134 válasza beci (#90008) üzenetére


sasa134
addikt

Úgy kezdj vásárlás után (+olaj, szűrők) , aztán tiszta sor. Amúgy annál a 120ezres 1.6-nàl épp esedékes (volt/lenne).

Avanti Roma

(#90011) beci


beci
őstag

Köszönöm,én is így gondoltam.:)
Egy vezérlés csere mekkora összeg? 70re saccolnám...

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#90012) sasa134 válasza beci (#90008) üzenetére


sasa134
addikt

Azt nézd meg az 1.6-nàl, hogy hidegen indítva (fontos) , kis gázadàs után nem ingadozik-e az alapjárat ( azaz nem áll be egyből, hanem hintàzik a ford. szám merő) .'Tipikus' gond lehet, fojtószelep hiba (kb 40-50k).

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

(#90013) beci válasza sasa134 (#90012) üzenetére


beci
őstag

Vagy csak ki kell pucolni a pillangó szelepet...:)
Azért köszönöm,nem jutott volna eszembe.

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#90014) -v- válasza DeFranco (#90005) üzenetére


-v-
addikt

Tiedre is 60e km

(#90015) -v- válasza kalmanchris (#90001) üzenetére


-v-
addikt

Igen igazad van, ha igy gondolod te valoban ne pazarolj ra penzt :)

(#90016) kalmanchris válasza -v- (#90015) üzenetére


kalmanchris
tag

Csak kérdezem. Itt írta már nem egyszer, hogy 200-al döngetett pályán valamilyen autókkal karöltve. Mi kell még? Normális, profi motoroptimalizáló programra azt mondom, oké persze. De 150 lóból 190-et, kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát... mindegy, máshogy gondolkodunk.

[ Szerkesztve ]

(#90017) -v- válasza kalmanchris (#90016) üzenetére


-v-
addikt

"kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát"

Ez persze fontos kerdes, mit mennyire lehet megpockolni hardveres mod nelkul, hogy tartos maradjon, de eddig nem errol beszeltel :) De mindegy is.

(#90018) 8th


8th
addikt

Jó lesz vigyázni. [link]

(#90019) Balupapa válasza hdman (#89967) üzenetére


Balupapa
senior tag

nekem már stage 2 van a Polon ;]
adatokat nem tudok de az 1.9-es 100lovasnál jobban megy.
tehát sztem olyan 105/260 lehet...
de nem is ez a lényeg hanem hogy a gyári 2000-3000rpm között huzott igy meg 1600(!!)-4500 :DD

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#90020) Bdanyy válasza sasa134 (#90007) üzenetére


Bdanyy
addikt

KB miket mennyiért kellhet javítani rajta? Az 1.6 tényleg nagyon lagymatag, de ha nem vezetett előtte sokat turbos motort (nem 1.0-at :) ) vagy nagy szivot nem biztos hogy zavarja.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#90021) tboy93


tboy93
nagyúr

Tegnap megbuntettek a rendorok mert hasznaltam a buszsavot jobbra kanyarodas elott a hungarian. Szerintuk a kulso savbol kene jobbra kanyarodnom, nem vehetem igenybe ehhez a buszsavot. Ma reggel figyeltem a forgalmat, gyakorlatilag nincs olyan ember aki ne a buszsavbol kanyarodna. Na most akkor hogy is van ez?

[ Szerkesztve ]

(#90022) Balupapa válasza tboy93 (#90021) üzenetére


Balupapa
senior tag

használhatod jobbra kanyarodás céljából. ebben az esetben én biztos nem ismertem volna el!!
engem tegnap előtt büntettek meg :DDD hungárián, motoros rendorok
telefonálás meg öv....10 ezer :DDD belefért.

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#90023) tboy93 válasza Balupapa (#90022) üzenetére


tboy93
nagyúr

Engem is a hungarian... nem is ertettem mirol hadobal, miert ne lehetne a buszsavot igenybe venni kanyarodashoz? Letamadtak ott harman hogy jobban jarok ha elfogadom a helyszini 6000 Ft-os birsagot mert ha nem akkor feljelentenek es sokkal rosszabbul jarok blabla...

(#90024) 8th válasza Balupapa (#90022) üzenetére


8th
addikt

A motoros rendőrök buzik. Ezek komolyan utaznak a tdi-sekre. Te vagy idén a negyedik a sorban. :P :C

[ Szerkesztve ]

(#90025) Qru


Qru
MODERÁTOR

Ma&holnap tispol akció, vadásznak a gyorshajtókra: [link]

Ezek szerint csak vasárnap veszem elő a gépet. ;] :DDD

#nincsbennetarcsi

(#90026) raczger válasza Qru (#90025) üzenetére


raczger
őstag

vótmá ;]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#90027) TaaT


TaaT
veterán

Give them hell Ukraine!

(#90028) neduddki válasza tboy93 (#90021) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

azert mondgyuk biszto sne, mi tortent valojaban?: - ) mi van apaopiron?

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#90029) tboy93 válasza neduddki (#90028) üzenetére


tboy93
nagyúr

Bevallom őszintén még meg sem néztem. Ők ezt mondták, eszembe nem jutott, hogy esetleg mást írhatnák rá a papírra :F majd megnézem hazafele

Egyébként a valóság tényleg ez, be voltam kötve, indexeltem, világított a lámpa, 20m-el a kanyar előtt kisoroltam és indexeltem tovább, hogy kanyarodnék lefele, erre kiugrott a bokorból a sün és leintett :(((

(#90030) BlacKSouL válasza tboy93 (#90029) üzenetére


BlacKSouL
addikt

"Párhuzamos közlekedés
36. §
(8)223 Az autóbusz forgalmi sávban

a) a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz, a villamos, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármű;

[...]

közlekedhet. Más jármű erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. ..."

Ilyenkor jönnek a rendőrségi jogászok, és azt mondják, hogy a 20 méter az nem kanyarodásra felkészülés, hanem szerintük tartós haladás, illetve ha 20 méter kell a felkészüléshez, akkor túl gyorsan haladsz, és még gyorshajtást is rád akarnának verni. Persze erre építenek, hiszen fénykép nincs, videofelvétel nincs, bizonyíték nincs, vagy fizetsz helyszínen, vagy megy a jogi hercehurca hetekig, hónapokig, szaladgálás, miegymás, amit sokan nem vállalnak, inkább fizetnek. Mert te kérheted, hogy bizonyítsák be, hogy te nem az utolsó 3 méteren soroltál be, de nekik mindig igazuk van, tehát nem is lenne további ügy.

Feltételezve, hogy valóban 20 méter volt az a 20 méter :)

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#90031) TaaT válasza BlacKSouL (#90030) üzenetére


TaaT
veterán

Ilyenkor jön jól egy ilyen. :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#90032) tboy93 válasza BlacKSouL (#90030) üzenetére


tboy93
nagyúr

Pontosan ez járt a fejemben nekem is, ha ebből per lesz akkor szaladgálhatok jobbra-balra, egy csomó időt el lehet ezzel pocsékolni. :( Ráadásul 3-an voltak én meg egyedül mint a kisujjam, se kamera se semmi bizonyíték. Na mindegy, ma már a külső sávból soroltam ki és integettem is nekik (ugyan ott álltak :U )

(#90033) giigz válasza rbalint88 (#89998) üzenetére


giigz
veterán

Nem tudom, én idáig csak egyszer tankoltam gázolajat az osztrákoknál, de semmi különbséget nem vettem észre a sima magyarhoz képest, se fogyasztásban, se semmiben. Szerintem az az autó, amivel te ilyen füstöléseket veszel észre, nagyon kopott lehet már a motorja, mert ha tudnád mennyien járnak a magyar gázolajjal mindenféle hiba nélkül...

Ha igaz, hogy a magyarral 750-et, osztrákkal 900-at mész, egyértelmű, hogy meg kellene próbálnod azért a +10-30 Ft-ért a prémiumot, fogyasztásban úgy is vissza fogja hozni, tehát nem vesztesz vele semmit.

[ Szerkesztve ]

(#90034) hobizoli válasza giigz (#90033) üzenetére


hobizoli
nagyúr

szerintem meg annal venni csak eszre, ami kényes technika

de amugy kajakra nem ertem ezt a VAG TDI maniat sem, ami kialakult magyarisztanban

foleg amikor tunneroljak is, de legtobbszor agy nelkul, es sugarzik a juzerbol, hogy valojaban fingja sincs mit csinal, meg miert azt

több drón kell ;P

(#90035) hobizoli válasza giigz (#90033) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vagy lehet azert mesz tobbet, mert Ausztria fele haladva a myagar gazolajjal vegig emelkedik az ut, onnan hazafele jossz az osztakkal, akkor meg vegig esik
ezert folyik a Duna is arrol-erre, es nem forditva
nem veszed eszre a emelkedest, mert nem akkora, de a viz folyasiranya nem hazudik

:DDD :DDD

több drón kell ;P

(#90036) BlacKSouL válasza hobizoli (#90035) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Ráadásul a szél is nyugatról fúj keletre...kár hogy sokszor csak a szemetet hozza :)

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#90037) 8th válasza hobizoli (#90034) üzenetére


8th
addikt

sonky :DDD

(#90038) rbalint88 válasza hobizoli (#90034) üzenetére


rbalint88
addikt

nem VAG TDI, csak az is volt, leírtam, hogy annál mit tapasztaltam. viszont az osztrák üzemanyaggal járásban benne volt, hogy elmentünk Mariazellbe, ahol hegyre fel mész sokszor 2-3-ban és az eső miatt kellett klímáznom, hogy ne párásodjon a kocsi.

a Toyota Denso rendszere nem tudom mennyire kényes technika, óra szerint 279 van benne, az utóbbi 7 évben biztos nem volt tekerve, motor, turbó minden gyári. a gyári hátsó féktárcsát is tavaly a vételkor kellett lecserélni. :)

ja, a benzinből van OMV.nél kicsit prémium meg nagyon prémium, dízelből csak nagyon prémium. literenként 10 Ft-ot bevállalok, mert azt visszahozza, de 50Ft-ot nem, így is eléggé kurvadrága.

(#90039) giigz válasza rbalint88 (#90038) üzenetére


giigz
veterán

Azt írtad 15%-kal kevesebbet fogyaszt az osztrák nyálból, de a magyar prémiumot nem próbáltad még. A prémium ha olyan minőségű, mint az osztrák sima, akkor az a +30 Ft, tehát +8%-ért lesz -15% fogyasztásod :) Magyarul olcsóbban fogsz autózni a +30 Ft-os prémiummal is (ha működik persze, ehhez ki kell próbálnod az OMV, MOL, Shell prémium dízelt)

[ Szerkesztve ]

(#90040) hobizoli válasza 8th (#90037) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nem pont o, bar o mar a hardcore verzio
vagy igazabol elmehetne mar gyari tesztelonek is :DDD

de megint arra gondolok, amit irtam is a multkor mar ott is
hogy mar-mar minden meg van tunnerolva az auton, de meg mindig az a kis foscsi A5-s irolap meretu side intercooler van rajta, mert jojazhe'

ahelyett, hogy mar elsokent a turbocsere meg az adagolo hekkeles meg a toltonyomas 1.5x-re emelese ELOTT(!!!) egy rendes,a gyarinal 4-5x nagyobb, front(!) intercooler-l kezdenek a dolgot, es nem a 90-100 fokos levegovel etetnek a motort, hanem igy nyaron is egy csupan 40-45 fokossal
amivel igy mar meg a szoggyari auto is javulna meg a gyari nyomason is, es a gyari turboval, mert a hidegebb levego egysegnyi terfogatban es nyomason tobb oxigent tartalmaz, vagy akkor amr emelhetne a nyomast is buntetes (fust) nelkul - ez szimpla kozepiskolas fizika/kemia amugy, de neeeeeeeeem

na meg ez a szopodasok a szivosorokka isl, hat mindig mosolygok rajta, hogy a nagy uberalles VAG dizeleken milyen hoki szivosorok vannak, foleg a kamrasokon, mert azokhoz kepest a retek digo dizel TD Tipo szivosora egy kesz racing darab mar pl, mert azon egy akkora puffer terfogatu van alapbol is

tenyleg kb az az erzesem van mar, mint a hongdasokkal is, hogy egy jo tuningalapnak kikialtott autorol derul ki, hogy valojaban egy halom fos az egesz a komolyabb dolgokhoz, igazabol csak ket, ok nelkul felkapott markanev az autobuzik kozott, de amugy ezen kivul semmi extra...sot
azok is szegenyek inkabb agyig szopatjak magukat a feltengelyekkel, a szárával is meg a csuklokkal is, meg azzal az alublokkos, open deck-s, huvelyes motorral, aminek ugy kezdodik a tuningolasa, hogy szedd szet, dobj ki belole minden gyarit es lapatolj bele 3-500k-t uj, erositett cuccokra, meg tunnerold meg kb ugyanennyibol a hengerfejet is melle, aztan még imadkozz, hogy ne szakadjon le, vagy torjon a tunner szelep szara abban az igy mar 1M-s motorodban, meg ne torjon el benne a fotengely sem, meg ne kopjon el a 240kHUF-s Skunk2 veztengelypar sem benne 3-5000km alatt nullara
es ez "jo"...? :U :DDD

mashol meg ez ugy van, hogy elbirja azt a szintet meg a gyari is :K
de akkor kerdem en, mi jobb, mi a valodi jo tuningalap?
nem az, ahol nem kell kidobalni a fel autot 25-30loeroert is mar beleolve egy kisebb vagyont?

erre mondtam kint KKL-n az egyiknek, amikor beszelgettunk, hogy
....
-figyi, szerintem meg ti rossz autot hekkelgettek
-ááá, ehhez van "minden"
-uhm... abbol az 1-1.2M-bol, amiket ezekre a Civic-re betapsoltok, a Dacia 1310-t meg a Matiz-t is meg lehetne turbositani akar "megcsinalva", mert annyiert van ahhoz is mar minden cucc ehhez temahoz... mi ebben igy az a nagy vmi?
csak vagta a megsertodott pofakat erre, aztan odebb is ment

es itt most lehet mosolyogni ezen, amit eddig irtam, de a digo 8v meg 16v szivo benzinmotorokban -de meg a frutti fapad alap 1.4i 70loeros Tipo/Uno motorban is-, (ugyan)olyan hajtokar meg fotengely van, mint a gyari turbosokban is, azt 2bar-l is fujhatod, igen, meg azt a gyarit is, es nem kell kicserelni, mert az nem torik el, es igy nem is viszi ki a blokk oldalat sem, a szeria szivo dugattyukat is fujjak itthon 1.5-2bar-l is akar, es semmi baja sincs tole, egy D-s vagy B-s motoros Civic-ben ekkor mar a blokk héja az csak, ami a gyári maradt, mert azon kivul mindent ki kellett dobalni belole, mert fele ennyi nyomasnal is mar reg elgorbult vmi vagy szettorik a g*cibe es lenullazza az egeszet, ahogy van
pl a TC motorban gyarilag is kovacsolt a fotengely, es a 6-700 loeros rallykrossz versenyautokban is csak ez a szeria gyari fotengely van, semmi 4340-s ún "billet" CrMo istenfasza darab 1500EUR-ert
persze lehet hozza venni, de nem feltetlenul szukseges a léte

több drón kell ;P

(#90041) hdman válasza -v- (#89978) üzenetére


hdman
őstag

Állat :DDD

kalmanchris: 1-2-3 éven belül cserélném valami erősebbre (nagyobbra nem feltétlenül). Egy A4 vagy 3 méretben egy 3,0 literes dizel elég lenne.

Balupapa: Ha le akarsz beszélni, ezzel nem segitesz :DDD Neked ugy irták rá külön, vagy ilyen elküldöm-visszakapom-feltöltöm a visszakapottat volt? Mennyi idő egy ilyen chippelés?

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#90042) Balupapa válasza hdman (#90041) üzenetére


Balupapa
senior tag

nekem teljesen sajátot irtak. semmi küldés nem volt.
nem tudom, nekem egész nap ott volt a kocsi :B
előszőr kaptam egy füst menteset, aztán 2 hét mulva hívott telefonon (mert jóba lettünk) hogy irt nekem egy másikat (füstölget....) feltölti azt, majd eldöntöm melyik kell.

_-=*WheelWhores*=-_

(#90043) pető bá'


pető bá'
őstag

valaki egy jó Omegát? :)

szerk: az aláírásom meg csak nektek, a legutóbbi "mennyitfogyasztok különböző országok gázolajával" témára :D

[ Szerkesztve ]

"... and I hope you have a great day!"

(#90044) hdman válasza Balupapa (#90042) üzenetére


hdman
őstag

Melyik a jobb/miben más?

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#90045) Balupapa válasza hdman (#90044) üzenetére


Balupapa
senior tag

ha rugom neki ezzel még többet fogyaszt :DDD
sokkal lentebbről megindul vele az auto. cruisingnal 1600-700nál lehet váltani vele, elég durva....

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#90046) hdman válasza Balupapa (#90045) üzenetére


hdman
őstag

Ha ennél is többet eszik nekem, akkor belehajtom az árokba :DDD

A többet = nálad 4 liter :C

Nekem 1700 körül kezd el tölteni a turbina. Csinálnék videót, de olajcserén van a verda, majd csak holnap kapom vissza.

Ránéznek az ékszijra is, mert mostanában elkezdte azt, hogy ha hagyom 1500ig visszaesni a fordulatot, és onnan gyorsitanék (akár csak közepeset is) csikorog egyet. De csak 1500nál. Alatta és felette sem.

Megnéztük a szíjat, nem ette meg, nincs semmi külsérelmi nyom.

Ezeken már automata feszítő van?

Sopron city :)

(#90047) Balupapa válasza hdman (#90046) üzenetére


Balupapa
senior tag

ma ilyen 4.6 eddig az átlagom pesten rohangalos dugo nelkul ovatosan. ;]

_-=*WheelWhores*=-_

(#90048) Verbat


Verbat
csendes tag

Sziasztok! Ontopik kérdésem lenne: Milyen autót vegyek?

- Évi 10-12e km város + hosszú utak
- 2-2,5 millió Ft
- Nem baj, ha nem néz ki drágának
- Benzines
- Német, francia, olasz inkább nem
- Gyerek egyelőre egy, de gyarapodási szakaszban vagyunk, lehet, hogy végül az ötszemélyes autó is kicsi lesz nekünk. Asszony egy kompakt kombit már egy gyerek mellett is képes telepakolni (beleértve a szabad üléseket).

Ugye több stratégia is elképzelhető, most még kisebbet venni és nagyobbat majd akkor amikor tényleg kell, vagy most venni valamit ami kitart. Jelenlegi autóm 22 éves, és szeretem (amikor megy :)), szóval a kor nem lenne akadály, ha jól működik a járgány.

Az eddig felmerült ötletek is tükrözik, hogy még nem teljesen forrt ki az irány:
- Volvo V50. Tetszik is, van is belőle, de sztem kicsi.
- Első generációs Ceed kombi / i30 kombi. Előbbi belül kicsit ócsó, utóbbi ideális lehetne, de gyanús, hogy nem férnénk el benne.
- C4 Grand Picasso. Ár / m3 bajnok, sokáig jó ötletnek tűnt, de 1) nincs belőle benzines a piacon 2) a hátsó futóműve "érdekes" 3) beleástam magam a fórumába, és érdekes elektronikai hibákat bír produkálni 4) felére visszatekert francia import a kínálat zöme.
- 10 év körüli Subaru Outback. Fenntartani drágább, cserébe prémiumfeeling, megy mint a disznó és nem romlik el.
- Corolla Verso / Avensis Verso. Nemtom. Akár jók is lehetnek, érzelmeket nem váltanak ki belőlem.
- Grandis. Nagyon tetszik, csak most még túl nagy, ellenben mire belenő a család, addigra megöregszik. Ja és a 2.4 benzines zabál, más meg nincs.
- Honda Stream. Jóval olcsóbb, mint a fentiek, öregebb is. Honda, szóval 10+ éves korára lehet, hogy hajtották már.

Kb. itt tartok most. Nem tudom mi legyen és valami kell.

(#90049) MunezXBK válasza Verbat (#90048) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

C4 nem fhanszia? :U

(#90050) Qru válasza Verbat (#90048) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A legészszerűbb választás a Corolla Verso / Avensis Verso lenne. Hondát se vesd el azért a családi autókat nem boyracerek veszik de ha nincs rendesen karbantartva akkor meg bármit összeomolhat.

Outback sem lenne igazából rossz választás nem olyan vészes amúgy a fenntartása de ha nem vagy márkafan akkor felesleges az awd többletfogyiját kifizetned mert itthon évi max 2 nap vennéd hasznát.

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.