Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126001) Kornel válasza Flashback (#126000) üzenetére


Kornel
veterán

Jo lenne, 5 ajtoval es facelift utan.
#csakahonda
;]

Asszonynak bedobtam, hogy vegyunk 0 km-es vitarat vwgy scrosst, de csak honda kell neki...
Meg ilyet :DDD

[ Szerkesztve ]

(#126002) w333 válasza Flashback (#126000) üzenetére


w333
félisten

Elég jó vételnek tűnik ... :K

(#126001) kornelka

+1 inkább egy 5 ajtós, azért az barátságosabb :D

Abban legalább semmi nem fog elromlani, mert kb. semmi nincs benne ;]

Igaza van, egy jó kis Accordal sokkal jobban járnál :R

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126003) Kornel válasza w333 (#126002) üzenetére


Kornel
veterán

Civic tetszik, 8 gen, 1.8 sport, fl utan, 5 ajtoval.

(#126004) w333 válasza Kornel (#126003) üzenetére


w333
félisten

Nem rossz választás, fiatalos, sportos, ide oda szaladgálni jó lesz !

Ha viszont sok főút / pályázás lesz inkább egy komfortosabb Accord ... ami azért egy kategóriával feljebb van, vagy Civic -ből a 4 ajtós is jó lehet :))

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126005) rwin5


rwin5
őstag

Én vagyok a hülye, vagy nem értem? Képen 58k kilóméter leírásban pedig 69k ? [link]

(#126006) Kornel válasza w333 (#126004) üzenetére


Kornel
veterán

Mitol komfortosabb?
Civicben elol hatul csomagokkal, barhogy kenyelmesen elferek.
1.8-al dinamikus, nem is eszi le a fejem.
Mi kell meg?
Ja es jol varialhato, ami nem utolso szempont.

(#126007) w333 válasza Kornel (#126006) üzenetére


w333
félisten

Mitol komfortosabb?

Nagyobb, kényelmesebb, több mindent elnyel a futómű, kevesebb a szélzaj, biztonságosabb, szóval kicsivel komolyabb autó, nem véletlenül drágább :))

Nem mondom azt hogy a Civi rossz, (sőt) de teljesen más kategória :)

Szerk.

De nem tudom hogy mi a fő szempont ? mert ha sportos dinamikus autó kell akkor jó a Civic csak szegény 1.8i -nek a lelkét is ki fogod nyomni (mert egy Civic) az ilyen célokra inkább ott a Type R, de ha kényelem, csendre van szükséged, akkor szerintem sokkal komfortosabb egy Accord :R

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126008) Tothgera30 válasza Qru (#125992) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ez a benzines Nissan Qashqai-ra mennyire vezethető vissza? Mert nagyon korrekt autónak tűnik.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#126009) Kornel válasza w333 (#126007) üzenetére


Kornel
veterán

Ultem accordba, erzesre nem adja azt a sokkal nagyobb teret belul.
Tulnyulasok elol hatul jo nagyok, de belul nem erzem azt a nagy pluszt.
Accord azert a D osztaly alja meretben, civic meg kompaktok kozul eleg tagas...
1,8 140 paci nekem boven eleg, ha kell, akkor megy, ha kell, akkor normalisan kozlekedek vele.
TypeR jo lenne, de nincs ra 4M.

(#126010) w333 válasza Kornel (#126009) üzenetére


w333
félisten

És a kettő között ... egy ilyen A3 2.0 TFSi -t simán bevállalnék :K

ha kell, akkor megy

Ezek már nem a régi Civic -ek Link, ezt a 23 éves Vectrám is tudja ;]

Az A3 amit linkeltem az már szépen megy, 1.6 Sport Suzi után kevésnek fogod érezni a Civic -t szerintem ... de ne legyen igazam :))

Persze ha normálisan közlekedsz, nem gyorsulgatsz akkor bőven elég ! :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126011) rbalint88 válasza w333 (#126010) üzenetére


rbalint88
addikt

ha nem tévedek, vasárnap kipróbálta Tsebacsi Civicjét, gondolom az alapján mondja, hogy elég lesz.
egy ilyen A3 problémásabb, mint egy Civic, meg alapból picit drágább hozz az alkatrész a négy karika miatt, de legalább semmivel nem nyújt érzékelhetően többet, mint a Civic. kivéve menetdinamikában, de csak ezzel a motorral.

(#126012) w333 válasza rbalint88 (#126011) üzenetére


w333
félisten

Ha kipróbálta és bejön neki (elég) akkor tiszta sor és tárgytalan amit írtam ... A3 -al sincs semmi komolyabb gond vagy nyűg, alkatrészben sem sokkal vészesebb egy Civic -től, viszont sokkal extrásabb és kicsit több anyag van benne, kevesebb menetzaj, és egyáltalán nem rohad :))

Az a baj hogy a Civic tulajok túlértékelik autóikat emiatt nagyon drágák, oké megbízható, oké hogy Honda, de azt senki ne mondja nekem hogy ilyen áron nem lehet kapni jobb autót, én teljesen pártatlan vagyok autómárkákkal kapcsolatban, ezért is mondtam hogy ezt neki kell eldönteni hogy mire fogja használni és mik a fő szempontok, de ha bejön a Civic akkor én nem szóltam semmit :B

Különben ilyen áron a legeslegrosszabb autót venni, új autóra nem elég ... viszont az alig használt kevés km. de fapados, vagy kicsit öregebb és több km. de extrásabb ezekből különböző motortípusok (erős, közepes, gyenge) és ott van a nagyon sok típus is ... szóval tényleg nem lesz egyszerű döntés ! :D

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126013) Qru válasza Tothgera30 (#126008) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azokkal nincs ennyi gond (mert nem Renault motor van benne ;] ), még a főtengelyük sem görbül (nincs akkora nyomaték).

Eleve a turbó-kettőstömegű-rail injektor copóroller szenthármasságot megúszod vele.

Ha a rideg belsővel és az emberes fogyival meg tudsz barátkozni akkor nem nyúlsz mellé vele.

mod:

kornelka: Azért az erős túlzás az 1,8-as Ufóra azt mondani, hogy jól megy... :U

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#126014) w333 válasza Qru (#126013) üzenetére


w333
félisten

Azért az erős túlzás az 1,8-as Ufóra azt mondani, hogy jól megy...

Ezt próbáltam én is elmagyarázni :))

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#126015) Integrale válasza w333 (#126012) üzenetére


Integrale
veterán

Az A3 sincs kevesbe tulertekelve, de legalabb a motorja kevesbe uzembiztos mint egy Honda 1.8, az unalomba hajlo kulsorol es belsorol (ami szubjketiv) meg szo sem esett.
Ezt a tobb anyag dolgot honnan vetted?

"Bad reklám is reklám too"

(#126016) Kornel


Kornel
veterán

Kitoroltem az oldalas kommemtem, franc :(
Szoval: szerintem jol megy, ha forgatod, akkor megy, 0-100: 8,9 sec.
Ha csak kozlekedni akarok, akkor meg elvaltogatok 3000-nel.
Nekem ez a mehetdinamika boven eleg.

Es nem hogy tfsi, de meg a sima szivo hondatol is felek 7-8 evesen 2,5M korul...
Ezert fogom alaposan megnezni az uj suzukikat is (vitara/scross)
Persze menetdinamikaban es anyagminosegben kozeleben sincs, de a 10 ev gondtalan autozas sok mindenert karpotol(na).
Es aki az uj auto hatalmas koltsegevel es ertekvesztesevel jon, annak egy kis matek:
4M(ujkori ar) - 1,8M (10 evesen ennyiert megy egy ujan 4M-s suzuki) = 2,2M / 10 = evi 220 ezer, azaz nincs havi 20 ezer, cserebe kopo dolgokon kivul mashoz nem igen nyulsz.

(#126017) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Mire a hirdetés végére értem elfogyott a 90-ből 15LE :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#126018) Flashback


Flashback
addikt

Magyar Civic jónak tűnik?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#126019) footy válasza w333 (#126010) üzenetére


footy
addikt

2,7M egy 10 eves kompaktert? :Y :Y :Y

[ Szerkesztve ]

(#126020) Tsebacsi válasza footy (#126019) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Tekerős klíma, kicsit fapad és annyit kérnek érte, mint egy 2 évvel fiatalabb jobban felszerelt, belül nagyobb civic-ért. :N Ráadásul nem hiszem hogy 83k lenne benne. Az enyém 87k, de én tudom bizonyítani :B

Kornél: Nem haza beszélek, de egy új vitara nagyon nem rossz. Szerintem mindenképpen menj el kipróbálni egyet, és matekozz. A civic-nél elképzelhető, hogy elkezdenek majd a hibák kijönni, nemtudom milyen a kis lelke, míg a vadi új kocsit védi a gari.

W333: a rozsdás megjegyzést kikérem magamnak! :) Egy 8. generációs Civic NEM rozsdásodik! (soha :P )

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#126021) Tom1939 válasza Kornel (#126001) üzenetére


Tom1939
őstag

Rokonlelkek az én asszonykámmal...Kb. bármi ami honda az jobb lenne (kivéve jazz). Csak hát én túl nagynak éreztem a hrv-t beülve. És a 10 hónapos szállítási idő is elég megoldhatatlan logisztikai problémák elé állít (nem akarom gombokért beszámítatni a jelenlegit, majd eladom én).

(#126022) #16514048 válasza Kornel (#126016) üzenetére


#16514048
törölt tag

De biztos, hogy 10 évre tervezel, tényleg csak a gondtalan autózás számít? Nem fogod kicsit megunni a Vitarát/Scross-t ennyi idô alatt? Mi van, ha 5 év múlva úgy gondolod, hogy csak jó lenne valami gyorsabb, minôségibb autóban ülni?

Mert ennek a mateknak van egy olyan szépséghibája, hogy az értékvesztés 10 év alatt átlagosan évi 200k. Ha valamiért elôbb megválnál tôle, akkor valószínûleg több lesz, nem egyenletesen veszti az értékét.

(#126023) Tsebacsi válasza #16514048 (#126022) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

De nem kell a kötelezőkön kívül költenie a kocsira jó esetben, míg egy 7-8 éves használt esetében ezek lassan elkerülhetetlenek lesznek. Persze akad kivétel mindkét esetben, de akkor sem az a mérvadó.

Másfelől én sem szívesen vennék új autót, pont az értékvesztése miatt, bár manapság azt látom, hogy nem zuhannak akkorát az 1-2 éves autók árai, mint anno...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#126024) -v- válasza Kornel (#126016) üzenetére


-v-
addikt

Azert azt ne hagyd ki, az az 1.8m nem annnyit fog erni 10 ev mulva mint most :)
Illetve a mennyit buksz rajta dologba bele szokas azt is szamolni, ha 2ert veszel autot csak akkor a maradek kettot pl. biztos allampapirba befekteted, 10 ev mulva az mennyi lesz .. szoval nem pont annyit buksz azert amit irsz, santit ez a szamitas. Persze van abban racio, amit mondasz, jo hogy valaki 10 evre ilyen biztosan latja elore a dolgokat :D
Meg azert ne lassuk mar ilyen fekete feheren a vilagot, veszel egy uj suzukit az az uberalles soseromlik el 10 evig, 2 millioert pl. amit vennel az meg szar? Szemmel lathatoan teljesen mindegy neked miben ulsz, azt ne mondd mar 2 millaert nem kapsz egy fiatal szivobenzines keves km-es patent kompaktot.. azzal ugyanugy nem sok bajod lesz. Ertem hogy nem akarsz szivni, de a lefingott rohado dizelmondeo meg az uj auto kozt van azert am atmenet, nem csak ezek vannak :D
De amugy ja, menj vegyel ujat mert kulonben addig ezt kell hallgatnunk :D

(#126025) #16514048 válasza Tsebacsi (#126023) üzenetére


#16514048
törölt tag

Nem 7-8 évesekre gondolok, de 3-3,5 misiért már lehet válogatni 3-4 éves autók között. Ha egy új Suzukira 10 évig nem kell költeni (?), akkor ezekben is van még jónéhány gondtalan év.

(#126026) -v- válasza #16514048 (#126025) üzenetére


-v-
addikt

gondtalan

Meg azért nem feltétlen érződik ám az kevésbé gondtalannak, ha ezt azt cserélni kell ... nem csak úgy lehet, ahogy kornélka csinálta, hogy cserés két gátló, és akkor 2 hónapig rugózik rajta, most felújíttassa, vagy konit vegyen, vagy gyárit vegyen, vagy semmit ne vegyen mert igazából nincs is még annyira baja, meg úgyis eladná.. meg most kettőt cseréljen csak, vagy mind a négyet cserélje.. meg legyen akkor már ültetőrugó is mellé? :D Persze lehet így is, meg lehet úgy is, hogy a következő olajcserénél a szervizben cserélteted azt is gyárira és ennyi, egy perccel több időd nem ment el rá, kerül valamennyibe igen, és még mindig mennyivel előrébb vagy anyagilag mint egy új autónál. Persze, értem én lehet sok idő ráfordításával pénzt spórolni, mert bizonyos mértékig az idő meg pénz átváltható egymásra, de ez nem az autó hibája, hogy én spórolni akarok 10 ezret és felújíttatom.. ha akad 4 milla új autóra, akadhat rendes gondtalan karbantartásra is egy használtnál, és még mindig előrébb leszek anyagilag.
Mondjatok olyan meghibásodásokat, egy 2-3 milliós, szívóbenzines, kevés kilométeres, megbízható szép állapotú kompaktnál, amik nem orvosolhatóak ugyanígy, mint amit írtam a gátló hogy következő olajcserekor azt is cserélik és semmilyen plusz bonyodalmat meg fejfájást nem okoz? Nem összetett, bonyolult technikáról meg lefingott prémiumról van szó, út szélén nem hagy ott, néha néha meg igen a szervizben több pénz marad ott mert ezt azt cserélni kell. Ez egy gép. És ha több pénz marad ott, még mindig jobban járok mint új autóval ... szvsz akinek meg ez túl sok "bonyodalom" annak akkor céges autó kell, azt újonnan az ember segge alá rakják, nem kell szervizre költeni se, 150k km-nél cserélik és ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#126027) -v- válasza -v- (#126026) üzenetére


-v-
addikt

Pl. egy ilyen 2011-es, 77e km-es 1.6-os szívóbenzin mazda 3-masnál: [link] milyen szívásokra számítunk, amiatt nem gondtalan az autó üzemeltetése? 2.89m .. győzzetek már meg, ehelyett megéri 4 milláért új buzukit venni :U

(#126028) Tsebacsi válasza -v- (#126027) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával :DDD Akkor megérné az árát.

A suzuki új, én fingok bele először, van rá sokév gari éééés trendi ;]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#126029) rbalint88 válasza Tsebacsi (#126028) üzenetére


rbalint88
addikt

Ebbol az okfejtesbol egyedul a sok ev gari szamitana nekem.
A belefingasra annyit tudok mondani, hogy ha egyszer futja majd uj autora, rogton bele is fosok es szetcsapkodom baccpapuccsal ;] de szerintem soha nem fog eljonni a pillanat, hogy ne sajnaljak 15 millatvegy autoert...

(#126030) Tsebacsi válasza rbalint88 (#126029) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Amikor nyersz másfél milliárdot, akkor eljött az időd, papuccsal vagy anélkül ;) ;]

Nekem sincs annyi fölös pénzem, hogy új autót vegyek, mert az értékvesztés egy csúnya, fránya dolog. A garancia jó, de kis kereséssel és szerencsével talál az ember megbízható szerelőt is!

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#126031) -v- válasza Tsebacsi (#126028) üzenetére


-v-
addikt

Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával :DDD Akkor megérné az árát.

Na ja de annak megfelelő autót újonnan már nem 4 milláért fogsz kapni ;)
Hát igen, megéri szerintem az árát, sokkal jobban mint az új, ezt mondom :K
Na mindegy, engem nem tudtok meggyőzni hogy új autót megéri venni, persze vegyetek mert valakinek azt is kell, hogy legyen használt :D

(#126032) Mágus2 válasza -v- (#126031) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Újat nem vennék, inkább egy full felszerelt pár éves majdnem újat.

(#126033) -v- válasza Mágus2 (#126032) üzenetére


-v-
addikt

:K

(#126034) Tom1939 válasza -v- (#126027) üzenetére


Tom1939
őstag

Pl. szétrohad, mert mazda :) Na jó gonosz voltam. De ez a rozsdálás dolog engem mazda ügyben elégé távol tart...

(#126035) -v- válasza Tom1939 (#126034) üzenetére


-v-
addikt

Ez nagyon valoszinu egy 2011-es autonal :U
De persze, ha valaki ennyire fel a rozsdatol, ami kesobb megjelenhet (mert vetelkor nyilvan megnezed, hogy nincs), az fizessen batran sok szazezer meg millio pluszt az ujert :)

(#126036) Mágus2 válasza -v- (#126033) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Suzuki meg a Ti autótok. ;) Nem nekem találták ki. :DDD

(#126037) Tom1939 válasza -v- (#126035) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát igen, igazából én alapjában a mazdától félek rozsdásodás ügyben. 0. évestől kezdve.

Általában újonan veszem az autót, és ha nem okoz csalódást 9-10. évesen váltok (volt egy stilo amit 3,5 évesen adtam el). Mindegyik szívóbenzines.
Egy használtat vettem az nem volt olyan nagy siker (pedig átvizsgáltatam). Mondjuk akitől vettem az ellen már jogerős fizetési meghagyásom van :) Behajtás azért erősen kétséges.

Hála istennek nekem, mostanában azért kisebb bukta az új autó mint régen (lásd korábban, 10 éves olyan kocsi amit én veszek, majdnem felét éri új árának, persze nem jelenértéken :) ).

[ Szerkesztve ]

(#126038) footy válasza Tom1939 (#126034) üzenetére


footy
addikt

30-40-ért(de legyen 50) rányomatod a waxos alvázvédelmet 2 évente és semmi gond nincs vele. Aztán még úgyis spóroltál 1 millát.

(#126039) tomiii. válasza Tom1939 (#126034) üzenetére


tomiii.
aktív tag

A mazdánál nem csak a csavarokkal van gond, hogy nincsenek lekezelve rendesen? Én is mentem párnapja egy pár éves mazdával, pont emiatt kíváncsiságból átnéztem és sehol sem volt egy rügynyi rozsda sem, de a beltérben, az ajtó kinyitó kilincs mögötti rögzítő csavarnak a feje csupa rozsda volt. Én azt hittem csak ezeket nem kezelték rendesen, nem magát a kasznit.

[ Szerkesztve ]

(#126040) -v- válasza Tom1939 (#126037) üzenetére


-v-
addikt

(itt most amúgy nem a mazda volt a lényeg, csak 5 perc alatt kerestem valamit ami megbízható technika és szívóbenzin stb... képzelj ide egy hondát akkor vagy mittudomén :D )

(#126041) Tom1939 válasza -v- (#126040) üzenetére


Tom1939
őstag

Ha egy pár éves hondáról beszélünk pl. akkor igen. Csak ott meg nem nagyon sokat fogsz rajta. Ha azt mondják hogy 5,7 milla egy jobb 1,8-as civic akkor talán jó egy 2 éves 4,5-ért. De év végi akcióban elhozod 5 milláért (és akkor nincs benne az, hogy miért is adtak el 2 évesen, csak nem törött valahol amit nem vettem észre).

Hyundai ugyanaz, ott pl. kapásból adnak flotta kedvezményt egy rakás foglalkozásra.

Szóval ez az új vagy pár éves használt nem olyan egyértelmű már mint régen.

Plusz valakinek kell új autót is venni hogy legyen használt is :) Első autóm fél éve még boldogan szaladgált a tulajnál aki tőlem vette (2000-es 1,2-es corsa, fél éve futottam össze vele és új gazdijával) :)

(#126042) Kornel


Kornel
veterán

Az a baj, hogy egy 2-3 eves kompakt auto az uj aranak 80% korul mozog, ami szivo benzines.
Akkor inkabb uj, szerintem.
Opel, vw, alfa, stb. Nem kell.
Mazda, honda johet.
Mutassatok olyat, amiert nem kerik el az ujkori aranak a 80%-at, es jol felszerelt.
Akkor meggondolando.

Jelenleg az uj suzukit csak azert vetem el, mert amig csillaggarazsban all(na), addig inkabb egy olcsobb kocsit tartanek...
Ergo ezert all most elso helyen a civic.
Kicsit olcsobb, es mindenben megfelel nekem, csak kicsit oreg...

Tom1939: errol beszelek itt, csak nem ertik meg paran.

[ Szerkesztve ]

(#126043) freelanced


freelanced
addikt

Hello!

Találkozott már valaki a következő problémával: Ha meg kell állni / lassítani a kocsival akkor elkezd rázni néha vagy csak simán fogja magát és lefullad. Ezután el sem indul. Majd ha mondjuk várok vele egy órát akkor pöccre indul. Gyorsulás terén nincs vele gond, egyébként az alapjárat hangja is szép, más formában eddig nem jött ki. Mi lehet a gond? Már kicseréltek benne ezt azt de semmi nem használ. Egyébként a szóban forgó autó egy 98' Seat Ibiza. Remélem belefér ebbe a topikba a kérdés.

Köszönöm előre is!

Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

(#126044) Mágus2 válasza freelanced (#126043) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szia

Ellenőrizd a vákuum csövet, ami a motorról megy a fékrásegítőbe. Vagy a cső szakadt, vagy a fékrásegítő haldoklik. Ekkor elszökik a vákuum és falsot szív a motor ezen a csövön keresztül, ezért áll le.

EMúgy van ennek topikja:[link]

[ Szerkesztve ]

(#126045) mycso válasza Qru (#125992) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Hali, ez az infó honnan??

Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.

Nem a hajtókar csapágyakra gondolsz??? Mert amit említettél, erről még nem hallottam.
Egyébként a qashqai-ba már szerelték a 110lovas 1.5dci-t is, ott már orvosolva van ez a probléma (első körben a 106lovasokat érintette, azon belül is a 2007 körülieket).

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#126046) Qru válasza mycso (#126045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem. De itt is írnak róla: [link]

#nincsbennetarcsi

(#126047) TaaT válasza -v- (#126027) üzenetére


TaaT
veterán

Fu de rohadt ronda, azt a mindenit. :) 1000x inkább az A3 TFSI...

Give them hell Ukraine!

(#126048) -v- válasza TaaT (#126047) üzenetére


-v-
addikt

Látom neked is átment a mondandó lényege :DDD

(#126049) freelanced válasza Mágus2 (#126044) üzenetére


freelanced
addikt

Köszönöm a választ! És mi miatt lehet, hogy egy ideig utána nem indul újra el? Annyi idő mire újra üzemanyag jut oda?

Érdemes megkérdezni a topikban is szerinted? Vagy szinte biztos, hogy ez a gond?

[ Szerkesztve ]

Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

(#126050) Tothgera30 válasza Qru (#126013) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Fater nézegeti, bekerült a Rav4, CR-V körbe, mivel 2WD-vel, elég fiatal autókat kapni korrekt felszereltséggel jó áron.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.