Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Jo lenne, 5 ajtoval es facelift utan.
#csakahonda
Asszonynak bedobtam, hogy vegyunk 0 km-es vitarat vwgy scrosst, de csak honda kell neki...
Meg ilyet
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Elég jó vételnek tűnik ...
(#126001) kornelka
+1 inkább egy 5 ajtós, azért az barátságosabb
Abban legalább semmi nem fog elromlani, mert kb. semmi nincs benne
Igaza van, egy jó kis Accordal sokkal jobban járnál
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Civic tetszik, 8 gen, 1.8 sport, fl utan, 5 ajtoval.
w333
félisten
Nem rossz választás, fiatalos, sportos, ide oda szaladgálni jó lesz !
Ha viszont sok főút / pályázás lesz inkább egy komfortosabb Accord ... ami azért egy kategóriával feljebb van, vagy Civic -ből a 4 ajtós is jó lehet
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
rwin5
őstag
Én vagyok a hülye, vagy nem értem? Képen 58k kilóméter leírásban pedig 69k ? [link]
Kornel
veterán
Mitol komfortosabb?
Civicben elol hatul csomagokkal, barhogy kenyelmesen elferek.
1.8-al dinamikus, nem is eszi le a fejem.
Mi kell meg?
Ja es jol varialhato, ami nem utolso szempont.
w333
félisten
Mitol komfortosabb?
Nagyobb, kényelmesebb, több mindent elnyel a futómű, kevesebb a szélzaj, biztonságosabb, szóval kicsivel komolyabb autó, nem véletlenül drágább
Nem mondom azt hogy a Civi rossz, (sőt) de teljesen más kategória
Szerk.
De nem tudom hogy mi a fő szempont ? mert ha sportos dinamikus autó kell akkor jó a Civic csak szegény 1.8i -nek a lelkét is ki fogod nyomni (mert egy Civic) az ilyen célokra inkább ott a Type R, de ha kényelem, csendre van szükséged, akkor szerintem sokkal komfortosabb egy Accord
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Tothgera30
Ármester
Ez a benzines Nissan Qashqai-ra mennyire vezethető vissza? Mert nagyon korrekt autónak tűnik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Kornel
veterán
Ultem accordba, erzesre nem adja azt a sokkal nagyobb teret belul.
Tulnyulasok elol hatul jo nagyok, de belul nem erzem azt a nagy pluszt.
Accord azert a D osztaly alja meretben, civic meg kompaktok kozul eleg tagas...
1,8 140 paci nekem boven eleg, ha kell, akkor megy, ha kell, akkor normalisan kozlekedek vele.
TypeR jo lenne, de nincs ra 4M.
w333
félisten
És a kettő között ... egy ilyen A3 2.0 TFSi -t simán bevállalnék
ha kell, akkor megy
Ezek már nem a régi Civic -ek Link, ezt a 23 éves Vectrám is tudja
Az A3 amit linkeltem az már szépen megy, 1.6 Sport Suzi után kevésnek fogod érezni a Civic -t szerintem ... de ne legyen igazam
Persze ha normálisan közlekedsz, nem gyorsulgatsz akkor bőven elég !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
rbalint88
addikt
ha nem tévedek, vasárnap kipróbálta Tsebacsi Civicjét, gondolom az alapján mondja, hogy elég lesz.
egy ilyen A3 problémásabb, mint egy Civic, meg alapból picit drágább hozz az alkatrész a négy karika miatt, de legalább semmivel nem nyújt érzékelhetően többet, mint a Civic. kivéve menetdinamikában, de csak ezzel a motorral.
w333
félisten
Ha kipróbálta és bejön neki (elég) akkor tiszta sor és tárgytalan amit írtam ... A3 -al sincs semmi komolyabb gond vagy nyűg, alkatrészben sem sokkal vészesebb egy Civic -től, viszont sokkal extrásabb és kicsit több anyag van benne, kevesebb menetzaj, és egyáltalán nem rohad
Az a baj hogy a Civic tulajok túlértékelik autóikat emiatt nagyon drágák, oké megbízható, oké hogy Honda, de azt senki ne mondja nekem hogy ilyen áron nem lehet kapni jobb autót, én teljesen pártatlan vagyok autómárkákkal kapcsolatban, ezért is mondtam hogy ezt neki kell eldönteni hogy mire fogja használni és mik a fő szempontok, de ha bejön a Civic akkor én nem szóltam semmit
Különben ilyen áron a legeslegrosszabb autót venni, új autóra nem elég ... viszont az alig használt kevés km. de fapados, vagy kicsit öregebb és több km. de extrásabb ezekből különböző motortípusok (erős, közepes, gyenge) és ott van a nagyon sok típus is ... szóval tényleg nem lesz egyszerű döntés !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
Azokkal nincs ennyi gond (mert nem Renault motor van benne ), még a főtengelyük sem görbül (nincs akkora nyomaték).
Eleve a turbó-kettőstömegű-rail injektor copóroller szenthármasságot megúszod vele.
Ha a rideg belsővel és az emberes fogyival meg tudsz barátkozni akkor nem nyúlsz mellé vele.
mod:
kornelka: Azért az erős túlzás az 1,8-as Ufóra azt mondani, hogy jól megy...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
w333
félisten
Azért az erős túlzás az 1,8-as Ufóra azt mondani, hogy jól megy...
Ezt próbáltam én is elmagyarázni
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Integrale
veterán
Az A3 sincs kevesbe tulertekelve, de legalabb a motorja kevesbe uzembiztos mint egy Honda 1.8, az unalomba hajlo kulsorol es belsorol (ami szubjketiv) meg szo sem esett.
Ezt a tobb anyag dolgot honnan vetted?
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Kitoroltem az oldalas kommemtem, franc
Szoval: szerintem jol megy, ha forgatod, akkor megy, 0-100: 8,9 sec.
Ha csak kozlekedni akarok, akkor meg elvaltogatok 3000-nel.
Nekem ez a mehetdinamika boven eleg.
Es nem hogy tfsi, de meg a sima szivo hondatol is felek 7-8 evesen 2,5M korul...
Ezert fogom alaposan megnezni az uj suzukikat is (vitara/scross)
Persze menetdinamikaban es anyagminosegben kozeleben sincs, de a 10 ev gondtalan autozas sok mindenert karpotol(na).
Es aki az uj auto hatalmas koltsegevel es ertekvesztesevel jon, annak egy kis matek:
4M(ujkori ar) - 1,8M (10 evesen ennyiert megy egy ujan 4M-s suzuki) = 2,2M / 10 = evi 220 ezer, azaz nincs havi 20 ezer, cserebe kopo dolgokon kivul mashoz nem igen nyulsz.
szabonagyur
félisten
Mire a hirdetés végére értem elfogyott a 90-ből 15LE
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Flashback
addikt
Magyar Civic jónak tűnik?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
footy
addikt
2,7M egy 10 eves kompaktert?
[ Szerkesztve ]
Tekerős klíma, kicsit fapad és annyit kérnek érte, mint egy 2 évvel fiatalabb jobban felszerelt, belül nagyobb civic-ért. Ráadásul nem hiszem hogy 83k lenne benne. Az enyém 87k, de én tudom bizonyítani
Kornél: Nem haza beszélek, de egy új vitara nagyon nem rossz. Szerintem mindenképpen menj el kipróbálni egyet, és matekozz. A civic-nél elképzelhető, hogy elkezdenek majd a hibák kijönni, nemtudom milyen a kis lelke, míg a vadi új kocsit védi a gari.
W333: a rozsdás megjegyzést kikérem magamnak! Egy 8. generációs Civic NEM rozsdásodik! (soha )
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Rokonlelkek az én asszonykámmal...Kb. bármi ami honda az jobb lenne (kivéve jazz). Csak hát én túl nagynak éreztem a hrv-t beülve. És a 10 hónapos szállítási idő is elég megoldhatatlan logisztikai problémák elé állít (nem akarom gombokért beszámítatni a jelenlegit, majd eladom én).
#16514048
törölt tag
De biztos, hogy 10 évre tervezel, tényleg csak a gondtalan autózás számít? Nem fogod kicsit megunni a Vitarát/Scross-t ennyi idô alatt? Mi van, ha 5 év múlva úgy gondolod, hogy csak jó lenne valami gyorsabb, minôségibb autóban ülni?
Mert ennek a mateknak van egy olyan szépséghibája, hogy az értékvesztés 10 év alatt átlagosan évi 200k. Ha valamiért elôbb megválnál tôle, akkor valószínûleg több lesz, nem egyenletesen veszti az értékét.
De nem kell a kötelezőkön kívül költenie a kocsira jó esetben, míg egy 7-8 éves használt esetében ezek lassan elkerülhetetlenek lesznek. Persze akad kivétel mindkét esetben, de akkor sem az a mérvadó.
Másfelől én sem szívesen vennék új autót, pont az értékvesztése miatt, bár manapság azt látom, hogy nem zuhannak akkorát az 1-2 éves autók árai, mint anno...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Azert azt ne hagyd ki, az az 1.8m nem annnyit fog erni 10 ev mulva mint most
Illetve a mennyit buksz rajta dologba bele szokas azt is szamolni, ha 2ert veszel autot csak akkor a maradek kettot pl. biztos allampapirba befekteted, 10 ev mulva az mennyi lesz .. szoval nem pont annyit buksz azert amit irsz, santit ez a szamitas. Persze van abban racio, amit mondasz, jo hogy valaki 10 evre ilyen biztosan latja elore a dolgokat
Meg azert ne lassuk mar ilyen fekete feheren a vilagot, veszel egy uj suzukit az az uberalles soseromlik el 10 evig, 2 millioert pl. amit vennel az meg szar? Szemmel lathatoan teljesen mindegy neked miben ulsz, azt ne mondd mar 2 millaert nem kapsz egy fiatal szivobenzines keves km-es patent kompaktot.. azzal ugyanugy nem sok bajod lesz. Ertem hogy nem akarsz szivni, de a lefingott rohado dizelmondeo meg az uj auto kozt van azert am atmenet, nem csak ezek vannak
De amugy ja, menj vegyel ujat mert kulonben addig ezt kell hallgatnunk
#16514048
törölt tag
Nem 7-8 évesekre gondolok, de 3-3,5 misiért már lehet válogatni 3-4 éves autók között. Ha egy új Suzukira 10 évig nem kell költeni (?), akkor ezekben is van még jónéhány gondtalan év.
-v-
addikt
gondtalan
Meg azért nem feltétlen érződik ám az kevésbé gondtalannak, ha ezt azt cserélni kell ... nem csak úgy lehet, ahogy kornélka csinálta, hogy cserés két gátló, és akkor 2 hónapig rugózik rajta, most felújíttassa, vagy konit vegyen, vagy gyárit vegyen, vagy semmit ne vegyen mert igazából nincs is még annyira baja, meg úgyis eladná.. meg most kettőt cseréljen csak, vagy mind a négyet cserélje.. meg legyen akkor már ültetőrugó is mellé? Persze lehet így is, meg lehet úgy is, hogy a következő olajcserénél a szervizben cserélteted azt is gyárira és ennyi, egy perccel több időd nem ment el rá, kerül valamennyibe igen, és még mindig mennyivel előrébb vagy anyagilag mint egy új autónál. Persze, értem én lehet sok idő ráfordításával pénzt spórolni, mert bizonyos mértékig az idő meg pénz átváltható egymásra, de ez nem az autó hibája, hogy én spórolni akarok 10 ezret és felújíttatom.. ha akad 4 milla új autóra, akadhat rendes gondtalan karbantartásra is egy használtnál, és még mindig előrébb leszek anyagilag.
Mondjatok olyan meghibásodásokat, egy 2-3 milliós, szívóbenzines, kevés kilométeres, megbízható szép állapotú kompaktnál, amik nem orvosolhatóak ugyanígy, mint amit írtam a gátló hogy következő olajcserekor azt is cserélik és semmilyen plusz bonyodalmat meg fejfájást nem okoz? Nem összetett, bonyolult technikáról meg lefingott prémiumról van szó, út szélén nem hagy ott, néha néha meg igen a szervizben több pénz marad ott mert ezt azt cserélni kell. Ez egy gép. És ha több pénz marad ott, még mindig jobban járok mint új autóval ... szvsz akinek meg ez túl sok "bonyodalom" annak akkor céges autó kell, azt újonnan az ember segge alá rakják, nem kell szervizre költeni se, 150k km-nél cserélik és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Pl. egy ilyen 2011-es, 77e km-es 1.6-os szívóbenzin mazda 3-masnál: [link] milyen szívásokra számítunk, amiatt nem gondtalan az autó üzemeltetése? 2.89m .. győzzetek már meg, ehelyett megéri 4 milláért új buzukit venni
Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával Akkor megérné az árát.
A suzuki új, én fingok bele először, van rá sokév gari éééés trendi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rbalint88
addikt
Ebbol az okfejtesbol egyedul a sok ev gari szamitana nekem.
A belefingasra annyit tudok mondani, hogy ha egyszer futja majd uj autora, rogton bele is fosok es szetcsapkodom baccpapuccsal de szerintem soha nem fog eljonni a pillanat, hogy ne sajnaljak 15 millatvegy autoert...
Amikor nyersz másfél milliárdot, akkor eljött az időd, papuccsal vagy anélkül
Nekem sincs annyi fölös pénzem, hogy új autót vegyek, mert az értékvesztés egy csúnya, fránya dolog. A garancia jó, de kis kereséssel és szerencsével talál az ember megbízható szerelőt is!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával Akkor megérné az árát.
Na ja de annak megfelelő autót újonnan már nem 4 milláért fogsz kapni
Hát igen, megéri szerintem az árát, sokkal jobban mint az új, ezt mondom
Na mindegy, engem nem tudtok meggyőzni hogy új autót megéri venni, persze vegyetek mert valakinek azt is kell, hogy legyen használt
Mágus2
Közösségépítő
Újat nem vennék, inkább egy full felszerelt pár éves majdnem újat.
Pl. szétrohad, mert mazda Na jó gonosz voltam. De ez a rozsdálás dolog engem mazda ügyben elégé távol tart...
-v-
addikt
Ez nagyon valoszinu egy 2011-es autonal
De persze, ha valaki ennyire fel a rozsdatol, ami kesobb megjelenhet (mert vetelkor nyilvan megnezed, hogy nincs), az fizessen batran sok szazezer meg millio pluszt az ujert
Mágus2
Közösségépítő
Suzuki meg a Ti autótok. Nem nekem találták ki.
Hát igen, igazából én alapjában a mazdától félek rozsdásodás ügyben. 0. évestől kezdve.
Általában újonan veszem az autót, és ha nem okoz csalódást 9-10. évesen váltok (volt egy stilo amit 3,5 évesen adtam el). Mindegyik szívóbenzines.
Egy használtat vettem az nem volt olyan nagy siker (pedig átvizsgáltatam). Mondjuk akitől vettem az ellen már jogerős fizetési meghagyásom van Behajtás azért erősen kétséges.
Hála istennek nekem, mostanában azért kisebb bukta az új autó mint régen (lásd korábban, 10 éves olyan kocsi amit én veszek, majdnem felét éri új árának, persze nem jelenértéken ).
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
30-40-ért(de legyen 50) rányomatod a waxos alvázvédelmet 2 évente és semmi gond nincs vele. Aztán még úgyis spóroltál 1 millát.
tomiii.
aktív tag
A mazdánál nem csak a csavarokkal van gond, hogy nincsenek lekezelve rendesen? Én is mentem párnapja egy pár éves mazdával, pont emiatt kíváncsiságból átnéztem és sehol sem volt egy rügynyi rozsda sem, de a beltérben, az ajtó kinyitó kilincs mögötti rögzítő csavarnak a feje csupa rozsda volt. Én azt hittem csak ezeket nem kezelték rendesen, nem magát a kasznit.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
(itt most amúgy nem a mazda volt a lényeg, csak 5 perc alatt kerestem valamit ami megbízható technika és szívóbenzin stb... képzelj ide egy hondát akkor vagy mittudomén )
Ha egy pár éves hondáról beszélünk pl. akkor igen. Csak ott meg nem nagyon sokat fogsz rajta. Ha azt mondják hogy 5,7 milla egy jobb 1,8-as civic akkor talán jó egy 2 éves 4,5-ért. De év végi akcióban elhozod 5 milláért (és akkor nincs benne az, hogy miért is adtak el 2 évesen, csak nem törött valahol amit nem vettem észre).
Hyundai ugyanaz, ott pl. kapásból adnak flotta kedvezményt egy rakás foglalkozásra.
Szóval ez az új vagy pár éves használt nem olyan egyértelmű már mint régen.
Plusz valakinek kell új autót is venni hogy legyen használt is Első autóm fél éve még boldogan szaladgált a tulajnál aki tőlem vette (2000-es 1,2-es corsa, fél éve futottam össze vele és új gazdijával)
Kornel
veterán
Az a baj, hogy egy 2-3 eves kompakt auto az uj aranak 80% korul mozog, ami szivo benzines.
Akkor inkabb uj, szerintem.
Opel, vw, alfa, stb. Nem kell.
Mazda, honda johet.
Mutassatok olyat, amiert nem kerik el az ujkori aranak a 80%-at, es jol felszerelt.
Akkor meggondolando.
Jelenleg az uj suzukit csak azert vetem el, mert amig csillaggarazsban all(na), addig inkabb egy olcsobb kocsit tartanek...
Ergo ezert all most elso helyen a civic.
Kicsit olcsobb, es mindenben megfelel nekem, csak kicsit oreg...
Tom1939: errol beszelek itt, csak nem ertik meg paran.
[ Szerkesztve ]
freelanced
addikt
Hello!
Találkozott már valaki a következő problémával: Ha meg kell állni / lassítani a kocsival akkor elkezd rázni néha vagy csak simán fogja magát és lefullad. Ezután el sem indul. Majd ha mondjuk várok vele egy órát akkor pöccre indul. Gyorsulás terén nincs vele gond, egyébként az alapjárat hangja is szép, más formában eddig nem jött ki. Mi lehet a gond? Már kicseréltek benne ezt azt de semmi nem használ. Egyébként a szóban forgó autó egy 98' Seat Ibiza. Remélem belefér ebbe a topikba a kérdés.
Köszönöm előre is!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Mágus2
Közösségépítő
Szia
Ellenőrizd a vákuum csövet, ami a motorról megy a fékrásegítőbe. Vagy a cső szakadt, vagy a fékrásegítő haldoklik. Ekkor elszökik a vákuum és falsot szív a motor ezen a csövön keresztül, ezért áll le.
EMúgy van ennek topikja:[link]
[ Szerkesztve ]
Hali, ez az infó honnan??
Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.
Nem a hajtókar csapágyakra gondolsz??? Mert amit említettél, erről még nem hallottam.
Egyébként a qashqai-ba már szerelték a 110lovas 1.5dci-t is, ott már orvosolva van ez a probléma (első körben a 106lovasokat érintette, azon belül is a 2007 körülieket).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Qru
MODERÁTOR
Nem. De itt is írnak róla: [link]
#nincsbennetarcsi
TaaT
veterán
Fu de rohadt ronda, azt a mindenit. 1000x inkább az A3 TFSI...
Give them hell Ukraine!
-v-
addikt
Látom neked is átment a mondandó lényege
freelanced
addikt
Köszönöm a választ! És mi miatt lehet, hogy egy ideig utána nem indul újra el? Annyi idő mire újra üzemanyag jut oda?
Érdemes megkérdezni a topikban is szerinted? Vagy szinte biztos, hogy ez a gond?
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.