A Williams rendszerében pont az lenne a lényeg hogy nem használ akksikat. [link]
Sőt a Williams a KERS miatt korábban még egy kisebb céget is megvásárolt.[link]
Ez egy egész jó írás: [link]
"Hasonlók a percenként 35 000 fordulaton pörgő lendkerék kockázatai is. Ha valami megakasztja a rendszert, akkor komoly esély van rá, hogy nagy sebességű törmelék terítse be a versenyautót, egyaránt veszélyt jelentve a benne ülőre és a közelében haladókra. A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "
35000RPM/min azért már nem semmi...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."