Kova autojával, taktikájával és rajthelyével egy klasszis pilota simán behúzta volna a versenyt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#1351) Pá válasza Motion_Blur (#1349) üzenetére
Kova autojával, taktikájával és rajthelyével egy klasszis pilota simán behúzta volna a versenyt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#1352) Flashcash válasza !Overdose! (#1344) üzenetére
Végsebesség = motorerő nem igazán egyértelmű az összefüggés. Milyen szárnyállás, milyen váltóáttétel esetleg szélárnyék amivel elérik azt az 1db sebességet amit kihoz neked 4. leggyorsabbnak valami statisztika. Kigyorsításoknál mennyit rontanak pont emiatt stb.
Majd meglátjuk, de szerintem jövőre elsők között lesz a Toyota aki mindenképp módosítani fog a motorjain, hasonlóan mint a Renault idén.
[ Szerkesztve ]
Én elfogadnék egy olyan "picsát" Igaz finanszírozni nem tudnám.. de nem minden a lóvé
Veszek neki egy kábrió trabantot
Szerintem egyébként vicc nélkül, ez is közrejátszhatott Hamilton baleseténél..
Üdv: Csabee.
(#1354) --HARDCORE-- válasza venember83 (#180) üzenetére
mikor is?
Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!
Szerintem nem, fiatal srác rengeteg (fiatalabb) csajokat tud megkapni és szinte bárkit, azért elég nagy a szakadék egy 31 éves nő és egy 24 "srác" között
"According to the same source, the main reason why the two decided to part ways last week was because the pop star kept pushing the McLaren driver to get married. Probably inspired by the Jenson Button – Jessica Michibata story (the two announcing they want to get married after the Brawn GP driver will have become champion) the Pussycat Dolls lead singer wanted a fairy tale of her own. "
Ugye-Ugye
[ Szerkesztve ]
(#1356) !Overdose! válasza Flashcash (#1352) üzenetére
Persze nem egyenlő, de a végsebességből Monzában sokat lehet következtetni a motorerőre, mert az eltérő szárnyállás ezen a pályán csupán 2-3 fok lehet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#1357) -Mike- válasza --HARDCORE-- (#1354) üzenetére
A beállításaidnál a fórumhozzászólásokat tedd időrendben csökkenőre, mert az már régi benyögés volt vénembertől.
Igaza van... Igazából neki már az élete sínen van, pénzügyi gondjai nem igen lesznek "szegénynek"
Üdv: Csabee.
Micsoda? Hogy egy alaptalan pletykát olvasol ami nem is igaz a szakításról, aztán ha mégis ezért mérte el a kanyart és ment a bele a kaller apja szeme láttára a falba? Ülj le egyes.
(#1360) hunnylander válasza Motion_Blur (#1349) üzenetére
Kemény vagy, Motion.
www.HunnyF1.com
Miből gondolod hogy alaptalan? Egy szakítás megviseli az embert amúgy is.. pláne egy ilyen nő-je volt..
Üdv: Csabee.
(#1362) Motion_Blur válasza Csabee. (#1361) üzenetére
LOL
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Most arra nem térek ki, hogy égeted magad több ember előtt, inkább kérdezem azt, hogy akkor 52szer hogy tudott átmenni azon a kanyaron hibátlanul? Vedd ki a kedvenceidből ezt a topicot, semmi lövésed sincs az egészhez. Pont.
Nem is a fáradtság, hanem egyszerre több dolog jár a fejemben mindig..és akkor szoktam hülyeségeket írni. Amennyiben magam akarnám megfejteni akkor valszeg arra gondolnék, hogy párhuzamosan foglalkoztatott a 'fejetekben' és a 'helyetekben'...talán.
Némelyik hozszólásomat ha valamilyen okból visszaolvasom ledöbbenek hogy mennyire össze-vissza.
Szal elnézést.
Úgy sajnálom...
b-type:ne viccelj, semmi gond. Csak bántotta a szemem és megjegyeztem, ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Szerintem az téveszti meg, hogy amikor begépeled a szöveget, akkor lefelé nézel... :)" - elmoraan
Nem égetem magam úgy érzem Csak beszélgetünk! Szerintem Hamilton jól ment, a végén meg elkapta a hév hogy hátha megelőzi Button-t.. és túl sok volt neki, ennyi..Bárkivel megeshet!
Üdv: Csabee.
Azt nem is értem hogy jutott eszükbe Badoer. Első veresnyen ok, mert nem volt más akit beültssenek, tehát kb nem volt más lehetőségük. A második verseny totális buktája (jó pár ponot ott hagytak emiatt. talán ezen fog elbukni a 3. helye a csapatnak). Egy pilóta aki 10 éve nem verenyzett és legalább 1 éve nem is tesztelt. Ennyi erővel Marinénit is beültethették volna kb.
Egyet értünk Fisco jót ment.
Kimi a Brown-hoz vagy a Mclaren-hez igazol? Link
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Lotus to be confirmed as 13th team
Ha minden igaz, jön a Lotus 13.-nak, ma lesz bejelentve. Tipp; a BMW vedlik át ezen csapattá, maláj pénzzel. Mint tudjuk, a malájoknak/Petronas eddig is érdekük volt a BMW csapatban. A Lotus brand meg ugye a Proton tulajdona, szóval az is a malájoké. Gascoyne lesz a technikai goré.
Plusz napokban/héten vizitet tart(ott) az FIA a 3 új csapat házatáján, hogy hogyan állnak, ha nagyon rosszul, őket is lecserélhetik. Toporzékol a helyükre az Epsilon is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Kimi körül és Ferrari körül mindig olyan sok a pletyka...remélem hogy ha távozik, akkor a brawn-hoz megy.
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
Brawn helyet én inkább a mclaren-nek örülnék
Nem lesz olyan jó jövőre mint a mclaren és a ferrari
(#1372) hunnylander válasza hunnylander (#1368) üzenetére
A BMW a 14. helyre csúszott, nem vedlik át.
New Lotus team gets BMW Sauber’s slot on the F1 grid
www.HunnyF1.com
Sztem is jobb lenne. Egy komoly "vérátömlesztés" nem ártana Kiminek. Csak hát nekik nem lenne elég pénzük Kimi-t megfizetni. Igaz a Mc-i sem nagyon szeretne ilyen sztárgázsit kidobni az ablakon. Vannak más tehetséges pilóták is aki fele, harmad ennyiért is vállalnák.
D@ni88: Azért erre ne vegyél mérget.
#nincsbennetarcsi
Azért erre ne vegyél mérget.
Én is nehezen hiszem, hogy azok után, hogy a Brawn hihetetlen előnnyel rendelkező autóját idény közben, tesztelés nélkül is beérte a McLaren és a Ferrari, plusz mindkét nagycsapat már a jövő évi autójára koncentrál, miközben a Brawn kénytelen év végéig fejleszteni, megint megismétlődik az idei év, és a Brawn a topon tud kezdeni... Igencsak meglepődnék. Ráadásul most nem lesznek KERS-féle zavaró tényezők sem.
Szvsz ha jövőre 1 tankkal kell végignyomni az egész versenyt, akkor a brawn-nak nem sokat kell fejleszteni, mert a mostani gépük is üresen és teli is tapad és elég jól használják a gumit, majd meglátjuk...
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
Beérte? Ha a legutóbbi futam végeredényét nézem nekem marhára nem ez a konklúzió jön le még mindig...
Más:
Nico váltja Button-t a Brawn-nál? Cikk
#nincsbennetarcsi
A Mercedes fölény miatt feloldják a motorbefagyasztást?
#nincsbennetarcsi
Ráadásul, hogy gyorsabbak még kevesebbet is fogyasztanak, ami megint csak sokat számít...
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
Pedig pont a legutóbbi futamon ezt láthattad. A két kiállásos taktika maradt alul az 1kiállással szemben. De Kovalainen időmérős teljesítménye a Brawn szintjén volt, Hamilton pedig Button-nal szemben le tudta faragni a 2 kiállás hátrányát...Kimi-nek még nem ment, de ők 'állítólag' ide se jöttek fejlesztésekkel.
Ezen a pályán, amin ráadásul a Brawn is erősebb volt, a McLaren volt olyan erős mint a Brawn és erősebb volt mint a Red Bull.
Utolérte Hami Buttont? Érdekes nekem nem úgy tűnt. Egészen úgy tűnt, hogy ripityára törte a verdát a nagy loholásban. Inkább maradjunk a megközelítette meghatározásnál. Arról nem is beszélve, hogy meg is kellett volna előzni. Nem kérdés, hogy a Brawn kocsik jobbak (még). Hami végig határon autózott oda is csapta végül. Egy biztos 3.ik befutóval többre ment volna. Tudták, hogy nincs annyi hátra a versenyből hogy teljesen utolérje és ha be is következik akkor még meg is kellett volna előznie... Elhiheted, hogy volt még tartalék a Brawn-okban is. Nem "cső gázon" tolták a fiúk ami Hamiról nem mondható el.
Viszont a ReddBull-t lenyomták ehhez kétség sem fér. Ahogy néztem a gyorsabb Indiai csapatot a KERS-es Olsz csapatt mögött hirtelen a turbo VS szivó motoros F1 sejlett fel bennem. Bár itt nem akkora a szakadék nyilván.
más:
Hivatalos: BMW helyére a Lotus jön.
#nincsbennetarcsi
visszaolvasni arany
más:
Scherzinger & Hamilton still together
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nekem meg úgy tünt hogy közel 1mp-t hozott körönként Button-n..ezen a pályán ami nem eszi a gumit, azon a Button-n aki puhán vezet.
Hamilton azért feszült ennyire, mert kevés volt a körszám, túl sokat akart ledolgozni egy körön, ezért autózott a határon..illetve mint láttuk azon túl.
Ez tőlem van!
2007-05-06 óta itt!
Azért volt még tartalék a Brawn Merciben. Tudták, hogy nem éri utol Hami őket, Hami meg a 1mp-es gyorsuláson annyira felbuzdult, hogy addig-addig feszítette a húrt amíg elszakította. De nem ismétlem önmagam. Majd kiderül a szezon hátralévő részében, hogy ki mennyire erős/jó stratéga.
Oliverda: Nekem nem jön be a kép (P00By-ét sem látom), de a hiba az én készülékemben van (le van tiltva az oldal ahonnan linkelted a képet). Na majd ha hazaértem csekkolom.
#nincsbennetarcsi
Piquet telemetriája a 17-es kanyar kijáratánál [link]
És a rádiókommunikáció [link] - magyarul: [link]
Briatore: “F***ing hell . . . my every f***ing disgrace, f***ing, he’s not a driver.”
Remélem bírós elé kerül ez a faszszopó Briatore..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1388) shteer válasza Motion_Blur (#1387) üzenetére
ez alapján nem lesz semmi
..szerintem jónak tűnik
A Mercedes fölény miatt feloldják a motorbefagyasztást?
Hát már elfelejtetted ? A"kémbotrány" során annyira jól lekoppintották a ferkát, hogy jobb motorjuk lett, mint az eredeti...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Hiába no, hozott anyagból is tudni kell dolgozni...
#nincsbennetarcsi
(#1391) --HARDCORE-- válasza -Mike- (#1357) üzenetére
köszi! kicsit benéztem.. :/
Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!
(#1392) tob!as válasza Motion_Blur (#1387) üzenetére
Ez alapján számomra nem derült ki hogy tervezett volt-e vagy sem a baleset. Természetesen a forma1 cirkuszában mindenki nagy színész.
Saját véleményem szerint azonban ha igaz a történet, ha nem, Piquet pályafutásának végképp annyi, és ezzel szerintem az egész családja nevét bemocskolja. Feleslegesen veri a balhét. Ha jogtalanul rakták volna ki a csapatból akkor csinálja, de nem teljesített. Aki pedig nem teljesít, az így jár...
Persze hgoy volt tartalék...a McLaren nem volt 1mp-vel gyorsabb, sőt más pályán talán még nem is érte utol a Brawn-t, de Monza-ban mindenképpen egy szinten voltak...qual-n Kovalainen volt a leggyorsabb üzemanyagkorrigáltan, és ezzel nehéz lenne vitatkozni mivel nem én találtam ki. Azaz Monza-ban gyorsabb volt a McLaren mint a Brawn.
Más pályán talán még erősebb a Brawn..
(#1394) Motion_Blur válasza #70869248 (#1393) üzenetére
Lehet, hogy egy körön (megtakolva is) gyorsabb volt a McLaren, mivel már a mért kör előtt is húzhattak a KERS-en, de megpakolva szerintem a Brawn sokkal jobb tempót futott. Célszerűbb lett volna Hamiltonnal meghúzni az 1kiállásos taktikát, mert így csak találgatunk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1395) #70869248 válasza Motion_Blur (#1394) üzenetére
Nem hinném hogy ez a mért kör előtt is használhatják a KERS-t elgondolás müködőképes lett volna, Hamilton-nál konkrétan lehetett látni hogy nem maradt KERS-e a Parabolica-ra, és a végsebeségük sem volt magasabb az időmérőn...márpedig ha erősebben gyorsít ki akkor annak jelentkeznie kellett volna.
Kovalainen a Q3-ban egy kiállásos taktikával jobb volt mint a Brawn, és üzanyagkorrigáltan mindenkinál....ezt sajnos a futamon nem tudta eredményre váltani, és ez sztem már versenyzői probléma, azaz a qual-n sokszor kifejezetten kiváló teljesítményt hoz, amit aztán a futamon így vagy úgy visszabukik, és sajnos a VB a futamokon dől el.
Hamilton gyors volt, gyorsabb volt mint az azonos taktikán lévő Ferrari, és sztem Sutil-nál is, mert én nem láttam annyit Sutil-ban hogy lényegesen feltartotta volna Kimi, csúszkált az Ascari-ban is többször.
Kimi is gyors volt.
A Brawn-k is gyorsak voltak, de nem voltak letekerve egész futamon mert biztos vagyok benne hogy Button utazott Rubinho-ra amíg lehetett.
Majd meglátjuk a többi pályán, Suzuka első része olyan ahol elvileg a McLaren-nek szenvednie kell, ott kiderül szvsz hogy mennyit sikerült.
[ Szerkesztve ]
Egyre inkább azt látom, hogy kova csak qvalifikációban jó. És Vettel is zavarba jön a forgalomban. Ez gáz.
2007-05-06 óta itt!
"Nem hinném hogy ez a mért kör előtt is használhatják a KERS-t elgondolás müködőképes lett volna, Hamilton-nál konkrétan lehetett látni hogy nem maradt KERS-e a Parabolica-ra"
Pedig pont a KERS volt ami 'meghamisította' az időmérőn elért üzemanyagkorrigált eredményeket a versenytempóhoz képest.
Az pedig természetes, hogy Hamilton nem használt a mért körében KERSt a parabolica kigyorsításon, hiszen ott nincs értelme használni, ahogy azt már az időmérő előtt is lenyilatkozták. [link]
[ Szerkesztve ]
(#1398) Motion_Blur válasza Flashcash (#1397) üzenetére
"Az pedig természetes, hogy Hamilton nem használt a mért körében KERSt a parabolica kigyorsításon, hiszen ott nincs értelme használni"
Mi (legalábbis én) a felvezető körre gondoltunk. Amikor visszajátszották Hami pole körét lehetett látni, hogy a Parabolica-ból kifele végig tolja a KERS-t, ami a rajt/célvonalon újratöltődött. Jobban belegondolva tényleg nem sokat számíthat, de a semminél biztosan többet ér
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
"aztán a futamon így vagy úgy visszabukik" Hát Kovát elég csúnyán lelépte aki éppen arra járt...
#nincsbennetarcsi
(#1400) Motion_Blur válasza Qru (#1399) üzenetére
+ visszajön elé a boxból Sutil, aki megtankolva, hideg gumikon van, Kova meg versenytempóban és ott a KERS-el szélárnyékban, erre bazmeg fogja magát és elveszi mögötte a gázt...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section