Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47001) werszomjas válasza littlelion21 (#47000) üzenetére


werszomjas
őstag

Ez azért mégis csak 18 éve volt, nem hiszem, hogy azzal a technikai háttérrel, ami a F1-et körül veszi, manapság ilyenek előfordulhatnának.

A Kimis eset meg emlékeim szerint az volt, amikor az egyik McLaren előtte elvitte a tankoló berendezést, az megint más dolog :)

üdv

(#47002) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47003) littlelion21 válasza werszomjas (#47001) üzenetére


littlelion21
addikt

Elsősorban a költségcsökkentés volt a fő érv a tankolás betiltása mellett.

(#47004) Sirpi válasza werszomjas (#46998) üzenetére


Sirpi
senior tag

Azért ha lenne tankolás, akkor nagyságrendekkel kevesebb olyan kerékcsere lenne, amit elrontanak, mert akkor 10 sec alatt próbálnák meg lecserélni a kerekeket és nem 3 alatt (amiből aztán időnként lesz 5 vagy 8). Az ilyeneket észre se vennénk.

Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!

(#47005) McCartman


McCartman
senior tag

Kimi és a pódium

:DDD

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47006) Oliverda válasza DemonDani (#46996) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor miért a 7. ill. 11. helyről rajtoltak, ha övék volt a legjobb, leggyorsabb autó?

Webber pedig nem valami jó referenciapont. Lásd a tavalyi szezont.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#47007) sekli válasza werszomjas (#47001) üzenetére


sekli
addikt

Annyit kellett volna mindössze megoldani, hogy amíg rajta van a cső a kocsin, hiába ad gázt a pilóta, ne induljon el az autó, vagy ne tudja sebességbe tenni. Persze betiltani egyszerűbb.

(#47008) válasza Sirpi (#47004) üzenetére



addikt

De a tankolást is ugyanúgy el lehet rontani, csomószor volt olyan, hogy nem ment rá rendesen, vagy nem jött le a tankolócsonk és azon vesztettek másodperceket a 8-10-hez képest.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#47009) Csepy válasza (#47008) üzenetére


Csepy
senior tag

Közben viszont volt idő korrigálni olyan hibákat, amk Kínában a Mercinél, tegnap meg a Mekinél voltak, mármint, hogy szorul egy a kerékanya. Hamilton 9.9-es stoppot csinált (illetve, neki a pitcrew), ami anno egy normális eredmény volt, most meg a 3 stop alatt több, mint 20 másodpercet vesztett versenyidőben és kitudja mennyi helyezésben.

Regards: Csepy

[ Szerkesztve ]

Regards: Csepy

(#47010) Mezcal válasza Oliverda (#47006) üzenetére


Mezcal
addikt

Mert elszúrták az időmérőt, azért. A versenytempót nézd, és ahogy az időmérős helyről átvágtak a mezőnyőn, és csak a náluk jobb versenyző Vettelt nem tudták elkapni, de ő más kategória.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#47011) dokee78


dokee78
félisten

Meg tudjátok mondani hányadik körben volt,mikor Kobayasi ment kifelé a box-ba és Alonso behúzodott a szélárnyékába.

(#47012) Dany007


Dany007
veterán

Hát ez a két kommentátor valami katasztrófa. A Wéber nem is tudom mit keres ott? Főleg, hogy menet közben szinte végig a másik beszél.
Arról nem is beszélve, hogy az egész "kommentár" olyan, mintha két haver beszélgetne a kocsmában. Képesek úgy elkalandozni egymással, hogy közben azt se veszik észre ha történik valami a futamon.
Megnéztem pár régi F1-es részletet még a Palikkal. Hát ezerszer jobb! Sokkal élvezetesebb. Tényleg olyan, mintha az ember ott lenne még akkoris ha nem is nézi a futamot. A Palik legalább mindenről nyomta a szöveget amit a képernyőn látni. Az tényleg kommentálás volt, ez meg ami most megy inkább baráti csevej. Szörnyű ez így, a kedvem is elmegy a forma 1-től...

(#47013) whitezo88 válasza Dany007 (#47012) üzenetére


whitezo88
nagyúr

legjobb: legalább háromszor mondták REPLAY alatt, hogy lassítás :W

(#47014) IreN!CuS válasza Dany007 (#47012) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Engem meg az bosszant,hogy még mindig vannak akik visszasírják azt a két f@t....ez sem jó,lehetne sokkal jobb.De Palikék sem voltak jobbak sőt....sokkalta több faszságot volt képes ordítani.....a mute gomb akkor kopott el....De ha te a verseny közbeni fogadást,vagy a shell reklámot esetleg egymás fikázást vagy,hogy minden pilótát összekevertek jó közvetítésnek tartasz akkor nem szóltam......"nyúlik el mint a rágógumiiii gyuuuulláááámmmmmmmm"

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47015) AMD Power


AMD Power
titán

Engem a McLaren box utcai munkája 1x kiborít. Kritikán aluli. LH is vizsgálatot kér már ez ügyben.

(#47016) Dany007 válasza IreN!CuS (#47014) üzenetére


Dany007
veterán

Anno még én is ezt gondoltam. Aztán az elmúlt pár évben rájöttem, hogy a mostaniak sokkal sokkal rosszabbak. Pont olyan téren, hogy sok esetben halvány fogalmuk sincs arról ki is az ott az autóban. De ez még hagyján, sok esetben arról sincs fogalmuk, hogy mi történt! Én otthonról ülve mondtam a többieknek, hogy Xy azért esett ki mert pár körrel kovács pista nekiment a jobb hátsó kerekének stb....
Nekik meg kellett rá vagy 8 kör mire eljutottak a találgatásban ugyanoda ahova én egyből.

És igen, hiányzik. :) Mint mondtam, Palik legalább a versenyről beszélt, arról ami a pályán történik. Ezek a majmok meg most hétvégén is elkezdtek magyarázni a túraautó bajnokságról, meg hogy ki lesz ott meg miként... Arról nembeszélve, hogy úgy eltudnak kalandozni teljesen más témáról verseny közben, hogy én magam is csak azt veszem észre, hogy már nem is figyelem a futamot!

Mondom, a nagy különbség a kettő között - mindazonáltal, hogy a Palik is rengeget hibázott, és rengeteg hülyeséget beszélt - hogy a Palik kommentált, zsigerből, élvezettel. De amit ezek most csinálnak az inkább hasonlít kocsmai beszélgetéshez, mint forma 1-es kommentáláshoz. Ilyet én is tudok bármelyik haverral egy doboz sör közben.

Szóval maradjunk annyiban, hogy a Palikot is sokan szidtuk akkoriban. De eszembe nem jutott volna, hogy lesz rosszabb. Sőt, lesz olyan rossz, amihez képest a Palik jónak számít. Márpedig most pontosan ott tartunk! 98'-óta nézem a Forma 1-et, de ennyire még sose ment el a kedvem tőle. (mármint a közvetítés hallgatásától).

(#47017) MPowerPH válasza Mezcal (#47010) üzenetére


MPowerPH
félisten

"és csak a náluk jobb versenyző Vettelt nem tudták elkapni, de ő más kategória."

Te mi a fenéről beszélsz? Náluk jobb versenyző? Ezt magad sem gondolhatod komolyan.

Don't Tread On Me

(#47018) hunnylander válasza AMD Power (#47015) üzenetére


hunnylander
őstag

Lassan már kérheti az FIA ellenőrt is, mint anno Alonso 2007-ben. :D

Viccnek szántam, nem hiszek szabotázsban, egyszerűen bénák, vagy problémás a rendszerük és eszközkészletük ezen a folyamatosan újítgató és kihegyezett területen.

www.HunnyF1.com

(#47019) AMD Power válasza hunnylander (#47018) üzenetére


AMD Power
titán

De ez 1x nevetséges! 4 futam alatt annyi hibát halmoztak föl mint máskor 2 komplett szezon alatt. :U

(#47020) attisx válasza AMD Power (#47015) üzenetére


attisx
addikt

+1 Katasztrófa, amit idén idáig a boxban művelt a csapat... :(

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#47021) IreN!CuS válasza Dany007 (#47016) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Én a mostanit tartom a jobbik rossznak.Palikéknak volt sok sok évük felmutatni bármit is,szerintem nem tették meg.Most meg lement 4 verseny és egyből visszasírjátok őket.Várjuk már meg legalább ezt az évet vagy a felét,hogy mi lesz ebből.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47022) AMD Power válasza attisx (#47020) üzenetére


AMD Power
titán

Én ebből biztos nagy balhét csinálnék a pilóták helyében.

(#47023) MPowerPH válasza IreN!CuS (#47021) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem Wéberrel nincs semmi bajom. Ellenben Mezei nem való F1 közvetítésre, helyére kellene hozni Palik -ot.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#47024) Dany007 válasza IreN!CuS (#47021) üzenetére


Dany007
veterán

Igazad van, nem csak a mostani év miatt sírok (unk?). Szerintem már jópár éve nincs Palik.
És mondjuk nem csak a komment az ami elvette a kedvem. Nekem már túl sok volt ez az állandó szabályváltoztatás, az állandó új kitalációk amiket meg kellett szokni.
A régi időkből nem emlékszem olyanra, hogy 1-2 évente ennyi szabálymódosítás meg követelményváltozás lett volna. Szóval lehet már e miatt sincs sok kedvem hozzá.
Ez a DRS meg a Kers meg ilyen zóna olyan zóna stb... Lassan tényleg már inkább hasonlít egy stratégiai játékhoz, mint autóversenyhez. Na és ehhez jön hozzá ez a jellegtelen, élettelen kocsmai beszélgetés amit lommentekésként tüntetnek fel.
Szoktam visszanézni régi forma 1-es részleteket... na hát igen az még igazi verseny volt. Ott tényleg akkor előztek amikor "tudtak" nem pedig akkor amikor kinyílt a hátsó szárny...
Na de mindegy. Azt esetleg tudja valaki hol lehetne letölteni régi forma 1-es közvetítéseket magyarul?

(#47025) #65755648 válasza Mezcal (#47010) üzenetére


#65755648
törölt tag

Ha nézted volna a live timing-ot tudnád hogy lágy keveréken valamivel gyorsabb volt a Lotus a RBR-nál (max 4 tized körönként), de keményen már fordítva volt. Illetve Vettelnek valszeg spórolnia kellett az üzemanyaggal, csak mikor már majdnem megelőzte őt Kimi, akkor szóltak neki hogy feltekerheti az üzemanyagot. Az hogy Webber megint "gyengélkedett" nem jelent sokat, azt pláne nem hogy a RBR gyengébb lenne mint a Lotus.

(#47026) whitezo88 válasza Dany007 (#47024) üzenetére


whitezo88
nagyúr

meg amikor volt tankolás is :) KERS meg DRS meg nem.

(#47027) hunnylander válasza AMD Power (#47022) üzenetére


hunnylander
őstag

Sokra nem mennél vele, mert csak megutálnak miatta és még kevésbé dolgoznának érted. 'Együtt győzünk és együtt veszítünk.'

Van egy urban English mondás is, amit szokás megemlíteni a csapat-összetartás és szolidaritás érdekében;

"There's no 'I' in team, but there's a 'U' in cunt." (Az utolsó szó egy szitokszó ez esetben.)

www.HunnyF1.com

(#47028) AMD Power válasza hunnylander (#47027) üzenetére


AMD Power
titán

Van benne valami... De ez akkor sem egy állapot. :U

(#47029) echterion válasza Haart (#46985) üzenetére


echterion
nagyúr

Nem az, élőben csinálta. Szerintem nem illett oda ez a mozdulat, de éreztem, mikor emelgette Kimi mögött az ujját, hogy ez lesz a mutogatásának a vége.

(#46988) Sztrego: Ahhoz képest elég jól el tudott húzni, mikor szóltak neki. Ehhez nem kell klasszis teljesítmény. Ráadásul a pole is az övé lett, amihez persze kellett az, hogy tudjon a határon menni, de a pole-t csak a leggyorsabb géppel lehet megcsinálni. Lehetsz akármekkora überfasza pilóta, ha nem alattad van a leggyorsabb gép, csak akkor lehetsz pole-ban, ha hibázik az, akinek a legjobb csomagja van.

A gumikhoz meg annyit, hogy szerintem az F1 vezetésének pont ez volt a célja ezzel a gumimizériával. Így szinte minden versenyen más a nyerő, csak sajnos tényleg nem arról szól, hogy ki a leggyorsabb. :O

[ Szerkesztve ]

**********

(#47030) venember83 válasza echterion (#47029) üzenetére


venember83
nagyúr

Dehogynem, arról szól, hogy átlagban ki a leggyorsabb adott versenyhétvégén adott gumikeverékeket használva. Hogy a gumik hamar elkopnak és korlátozott a tapadásuk? Valamivel korlátozni kell az autók sebességét. Most épp ezt ötlötte ki a nemzetközi szövetség.

(#47031) raper válasza Motion_Blur (#47002) üzenetére


raper
senior tag

Kimi megint világbajnok lesz! A képek analógiája alapján. :) Ja és a tehetsége és a kocsija alapján is. :)

(#47032) Motion_Blur válasza raper (#47031) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Még ez is benne van most már én is azt mondom :R

GP2-ben is jók a Lotusok :D

PazsitZ: Vettel autójával is ugyanez volt, ráadásul akkor amikor Kimi támadta... Webbernek csak az első körben nem volt KERS-e

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47033) PazsitZ


PazsitZ
addikt

Csak most olvasom, hogz Webber kocsijaban termeszetesen megint hol mukodott, hol nem a kers. Nem azt mondom, hogy ez szandekos, bar nem zarom ki. De azert elozes vedekezes szempontbol sem mindegy hogy megvan ez a plusz vagy nincs. Az meg nagyon idegesito, hogy szinte mindig csak Webber kocsijaban szar a kers. :(

- http://pazsitz.hu -

(#47034) JColee válasza PazsitZ (#47033) üzenetére


JColee
őstag

És ha Vettelében lenne szar a KERS, akkor kicserélik Webberével. :U

(#47035) Dany007 válasza PazsitZ (#47033) üzenetére


Dany007
veterán

Ha jóltudom ez már tavaly is így ment egész évben. :F Nem igaz nem tudnak vele valamit csinálni. Vagy Webber szervizese bénább, mint Vettelé?

(#47036) barnam_ válasza Motion_Blur (#47032) üzenetére


barnam_
nagyúr

Azért a GP2-ben is a homokon előznek :))

(#47037) raper válasza Motion_Blur (#47032) üzenetére


raper
senior tag

Kicsit nyögvenyelősen indult, de ennek ellenére nem látszik a két év kihagyás rajta. Drukkolok neki nagyon.

(#47038) IreN!CuS válasza MPowerPH (#47023) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Érdekes páros lenne,nem tudom Wéber mennyire tudná elviselni azt a stílust.

Dany007 Én úgy emlékszem 2010ben még volt,de nem néztem még utána.Szabályváltoztatások olyanok amilyenek....nekem sem tetszenek,főleg a DRS.Kersel nincs bajom,ott a kivitelés ami rossz.

Egyik kolléga innen már sokszor említette,hogy nem időben hanem "darabban" kéne meghatározni a használatát.Mindenkinek lenne 20 alkalma nyomni aztán osszák be.Vagy akkor legyen no le limit és akkor beindulhatna a fejlesztés.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47039) Dr. Romano válasza IreN!CuS (#47038) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Szerény meglátásom szerint Palikkal 2000 előtti időszakban nem is volt probléma egészen addig, amíg Djula mellé nem került, na onnastól már csak arról szólt az egész, hogy együtt b*ziskodnak...

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#47040) Pompi válasza Motion_Blur (#46986) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Szerintem igazai is van Schuminak, túl nagy a szerepük a gumiknak. Az egész verseny arról szól, hogy ki tud jobban vigyázni rá.
A másik meg a gumitörmelék kérdése. Vicc, hogy nemigen lehet letérni az ideális ídvről, mert tiszta gumiszemét a pálya többi része.

Feel Good Inc.

(#47041) Xirtam


Xirtam
veterán

Khm. Meghalt valaki? Megsérült valaki a hétvégén?

Segítek. NEM!

Megérte az idióta cirkusz? A médiától és tőletek is? :U

Pirelli meg egyértelműen idióta a gumikkal. Vissza a Bridgestone-t. :R

[ Szerkesztve ]

(#47042) Dany007 válasza IreN!CuS (#47038) üzenetére


Dany007
veterán

Igen én is azon az állásponton vagyok ahogy látom itt sokan mások is, hogy ez a sok esztelen szabály és szabályozás teljesen tönkreteszi a versenyzés élményét.
Igen, a kres is jobb lenne úgy, ahogy írtad. Sőt én inkább az "unlimited" verziót pártolom, hiszen akkor tényleg megindulna egy érdemi fejlesztés.
De így, hogy van körönként ~ mittomén 10 másodpercnyi idejük erre, nem hiszem hogy sokat fektetnének ebbe. Így ez tovább hátráltatja a személyautós változat megjelenését.

A múltkor nem véletlenül fenyegetőzött a Ferrari is a kiszállással. Szerencsétlen pilótának már több gombot és kart kell kezelnie vezetés közben, mint egy űrsiklóban. :D
Meg persze tovább csökkentenék a motorűrtartalmat.

DRS szintén baromság. Legalábbis így, ilyen szigorú megkötésekkel. Hogy csak egy x távon belül lehet használni csak a pálya kijelölt részein és azt is csak akkor ha 1 másodpercen belül vagy az előtted haladótól. :U Katasztrófa. Valamelyik tavalyi versenyen jött elő pont az a helyzet, hogy X megelőzi DRS-sel Y-t, majd a következő körben Y visszaelőzi X-et és így tovább... És ez így ment nemtomhány körön át. Hát mit ne mondjak nagy élvezet volt... Inkább röhejes.

Ezt persze azért vezették be - elvileg -, hogy több előzés legyen a pályán és izgalmasabb legyen. Na de elég megnézni 1-1 régebbi futamot mittomén a 2000-es évek elejéről, a 90-es végéről, volt ott előzés bőven! Mindenféle kers meg drs nélkül is! Csak akkor még nem volt ennyire beszabályozva az egész. Legalábbis nem ilyen szűk keretek közé.

Ami meg a biztonságmániát illet, az eddig se volt rossz! Jóval kevesebb ember halt meg Forma 1 közben (mondjuk az elmúlt 20 évben), mint pl foci közben (hiszen évente 2-3 ember esik össze a pályán)! Szóval ez sem lehet igazán igazi indok.
A sebességet meg majd korlátozza a pálya maga, meg az autók végső képességei. Hiszen vagy be lehet venni egy kanyart 220-szal vagy nem. Ezt a versenyző így is úgyis kifogja próbálni. Így is van még asszem 330-as vagy 340-es végsebességű pálya.

(#47043)



addikt

Domenicalli Massáról

„Felipének el kell fogadnia, hogy nagyon erős csapattárssal néz szembe” - nyilatkozta a csapatfőnök az El Mundónak. - „Ha nem ezt teszi, akkor megsérül. Fel kell vennie egy bizonyos szerepet, ahelyett, hogy megpróbál előnyre szert tenni - Fernand (Alonsótól) tanulni kell, nem kihívni őt párbajra.”

Ezt a szöveget, apám.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#47044) barnam_ válasza Xirtam (#47041) üzenetére


barnam_
nagyúr

Úgy emlékszem a Bridgestone-ra is ugyanúgy panaszkodtak mióta átálltak slick-re, bár mintha jobban bírták volna.

(#47043) Pá:
Domenicali felvetette, hogy a spanyol 2013-as csapattársának megválasztásakor mindenképpen figyelembe veszik a szempontot, hogy a leendő pilóta fogadja el a kétszeres világbajnok domináns pozícióját.

Pff... de legalább kerek perec megmondja ki az első, és ki a második számú pilóta.
Ja amúgy nem tudom mit van úgy oda Domenicali, ezen a versenyen végre legalább hasonló tempót tudott menni Massa, mint a csapattársa. Ha azt csinálja mint eddig, akkor meg az lenne a baj.

[ Szerkesztve ]

(#47045) Haart válasza (#47043) üzenetére


Haart
addikt

BTW igaza van, Massának már nincs helye itt. Most kiderült hogy mennyire gyenge ha egy erős versenyző van mellette. Igazából örülnék ha már nem lenne itt. Csak a baj van vele. Sokadik esélyét szalasztotta már el a csapatnál. Hulljon a férgese! :(((

(#47046) MPowerPH válasza (#47043) üzenetére


MPowerPH
félisten

De akár fordulhatna a kocka egyet. Kimi is első számú pilóta volt, főleg a VB címe után. Aztán következő évben Massa elég szépen helyben hagyta. Tehát csak annyi kell, hogy valaki gyorsabb legyen Alonso -nál, és azt ne csak egy-egy versenyen tegye, hanem konstans, ahogy azt Massa tette Kimi -vel szemben.

Egyébként ez a versenye jól sikerült, még ha most is kikapott. De közel nem úgy, ahogy eddig.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#47047) echterion válasza venember83 (#47030) üzenetére


echterion
nagyúr

Miért is kell korlátozni a sebességet? Biztonság? Ugyan már. Minden pilóta tisztában van a veszélyekkel. Ez nem babazsúr, hanem egy veszélyes munka. Ha ezt egy pilóta nem tudja elfogadni és nem mer kockáztatni, az úgy jár, mint Massa. Egy autóversenynek nem a biztonságról kell szólnia, hanem arról, hogy ki tud a legtovább a határon menni.

A költségcsökkentés meg a másik "nagy" húzása a FIA-nak. Olyan, mintha a Nasa-nak mondták volna az első Holdraszállásért folytatott versenyben, hogy nem költhetsz, csak pár milliót. Ez a sport költséges, aki nem bírja, elhullik. Ennek semmi értelme, hogy van 4-5 olyan csapat, amelyik csak úgy tud beleszólni a világbajnoki versengésbe, hogy néha feltartanak egy-két pilótát, miközben lekörözik őket.

**********

(#47048) barnam_ válasza Haart (#47045) üzenetére


barnam_
nagyúr

Most kiderült hogy mennyire gyenge ha egy erős versenyző van mellette.

Azért volt mellette Kimi, meg MSC is, és messze nem olyan gyenge volt mint most...

(#47049)



addikt

végre egy jó hír

mondjuk még jobb lett volna a Valenciai pályát úgy, ahogy van megszüntetni, de már az is haladás, hogy csak két évente kell majd végigszenvedni.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#47050) IreN!CuS válasza (#47049) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Viszont ez nem jó hír (cikkből idézve) : Ami a Francia Nagydíjat illeti, az sem kizárt, hogy a német és most már a spanyol minta alapján a franciák a belgákkal fognak felváltva szerepelni.

Az egyik,ha nem a legjobb pálya a Spai,ritka rajta az unalmas verseny.....hülyeség lenne kiszedni.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.