Reméljük, hogy azt már nem várják meg az illetékesek. Szerintem most épp sértődöttet játszhat Felipe baby, nem igaz, hogy ennyire lassú...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Bevezetés a wokok világába
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#44001) venember83 válasza Motion_Blur (#44000) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 10:29:52
venember83
nagyúr
(#44002) D@ni88 válasza venember83 (#44001) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 10:37:25
D@ni88
addikt
Lesz még lassabb is
Qru
MODERÁTOR
Igen de csak akkor drs-ezhetnek ha 1 sec-en belül van az előttük lévőtől. Tehát ha lemaradna/élre állna akkor máris sokat lassulna egy meredekebb beállítással... Szóval sokkal meredekebbre nem vehetik a szárnyat mint a többiek.
#nincsbennetarcsi
Raikönnen is csalódás eddig, de Massa
20 éve a Prohardveren
MPowerPH
félisten
Nekem is... Ki nem néztem volna, hogy így elveri egy oylan pilóta, akit már egyszer leírtak.
Don't Tread On Me
DemonDani
addikt
Raikönnen miért is? Teljesen jó pozícióban zárta az első versenyét. Az időmérő pedig nagyobb részben volt a csapat sara.
Más
"Jó volt a tempóm, Daniel körideje pedig bizonyítja, hogy jó az autónk." Vergne
öröm az ilyen nyilatkozatot olvasni, és hogy vannak akik így vélekednek...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Én a mostani edzésre gondoltam a 15. helyével.
Jobbra számítottam.
20 éve a Prohardveren
McCartman
senior tag
majd az időmérőn..
Massa meg csak altat.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Ja hogy altat, az más
20 éve a Prohardveren
(#44010) bendeguz76 válasza Motion_Blur (#44000) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 11:56:43
bendeguz76
aktív tag
jo lenne de reálisan inkább állitsák a versenyre a kocsit mint az időmérőre.szerintem max 4-5.hely időmérőn.
bendeguz_HUN
zetecR
addikt
Massa nem altat, hanem még nem ébredt fel...
Csabee.
nagyúr
Idén szerintem fel sem fog
Üdv: Csabee.
Oliverda
félisten
Nem kell mindent szó szerint érteni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#44014) Motion_Blur válasza bendeguz76 (#44010) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 13:23:27
Motion_Blur
félisten
Meglássuk
Gábor Wéber
Nagy McLaren fölény egyelőre egykörön, hosszú etapokon nem egyértelmű a helyzet. A Lotusok simán tartották a tempót a Mercedesekkel, Alonso longrunjai sem voltak rosszak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#44015) giigz válasza Motion_Blur (#44014) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 13:41:51
giigz
veterán
Így kell, hogy még véletlenül se lehessen dobogón Schumi, győzelmet meg teljesen fölösleges remélni. A vége annyi lett ezek szerint, hogy a Merci előtt továbbra is legalább 2 csapat van, de inkább 3, tehát mintha semmi sem történt volna a nagy fejlesztésekkel... Annyi talán történt, hogy legalább vezetni lehet a kocsit...
Ross Brawn ennyit tudna 3 év alatt felmutatni? A mezőny két legjobb pilótájával (és akkor ez most csak az én véleményem, nem vita tárgya) rendelkezik, és ott szenvednek a középcsapatoknál...
[ Szerkesztve ]
atila4
senior tag
Nekem az az érdekes, hogy a Brawn GP-vel ott voltak az első helyen. Majd jött a Merci és középcsapat lett belőle
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
DopeBob
addikt
Mire merci lett belőle a Brawn GP már réges régen nem volt az első helyen.
MZ/X
proof88
addikt
A Brawn GP-vel az évad 1. felében voltak ott az első helyen, utána ha visszaemlékszel, Button mindig hátrébb volt, pont annyit előzött mindig amennyi szükséges volt pontok szempontjából. Valenciában csak azért nyert Barrichello mert Hamilton kerékcseréjével gond volt, Hungaroringen már Hamilton nyert, Spában már Kimi, a 2. fele az évnek már nem volt olyan jó a Brawn-nak se. Red Bull is egyre jobb lett. Brazíliában is Button pont abban a pozícióban ért be hogy meglegyen a VB. És akkor nem igazán koncentráltak következő évre fejlesztések szempontjából, mert harcoltak a VB-címért. Aztán jött a Merci és kb tavalyi autóval vágtak neki 2010-nek. Ami jó nagy fos volt a gumik kezelése szempontjából, mert valamit változtattak rajta asszem ami miatt a gumikat már nem úgy kezelte. Vagy 2010ben akkor jöttek be a Pirelli-k? Nem emlékszem már de elavult volt már az a kocsi 2010-ben. 2011-ben jobb volt kicsivel, most is jobb kicsivel, de még meglátjuk mire lesz elég. Szerintem lesz a Merci dobogón idén.
DopeBob
addikt
Jó lenne, de valahogy úgy érezem, hiába lenne jó a kocsi, tiszta szerencsétlenek, valami gond mindíg van
Ha lesz egy kis eső hétvégén, összekavarodhat úgy a mezőny, hogy MSC megint dobogón lesz!
MZ/X
D@ni88
addikt
Apika
Közösségépítő
Majd csak arra fog eszmélni, amikor repülni fog a csapattól...
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Ennek az is lehet az okozója, hogy bizony a fejlesztésekbe a Mercedes is keményen beleszól. Ha Brawn szabad kezet kapna, akkor biztosan több is kihozható lenne a csomagból. Egyébként a Ferrari -nál a Brawn+Todt+Schumacher trió is elég sokáig érlelte az autót, mire végre VB esélyes lett. 96-tól 99-ig folyamatosan fejlődtek. 99-ben már lehetett látni a fényt az alagút végén, csak ugye akkor beugrott Schuminak egy lábtörés, Irvine meg annyira szerencsétlen volt, hogy nem tudta kihasználni az autóban rejlő valós potenciált. Schumi már 99-ben is VB lehetett volna, nem az autón múlott. Ez 4 év. A gyümölcs igazán az 5. évre ért be. Persze Montezemolo szabad kezet adott akkoriban.
Nézd meg az RBR -t, Newey 2006-tól irányítja az autó fejlesztését. Igaz, ő inkább a 2007-es autót fejlesztette. Tehát ott is a 4.-5. évre érett meg az autó a VB győzelemre.
Merci most hányadik évnél tart?
Don't Tread On Me
(#44023) Motion_Blur válasza proof88 (#44018) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 14:13:30
Motion_Blur
félisten
Szerintem az sokindent elmond hogy versenyen amig ment Schumi 1mpet kapott körönként Hamitól és Vettel is tolta le... Rosberg alatt meg úgy elfogytak a gumik hogy még a Sauberek is tolták le a pályáról. Van egy top autójuk qualra a DRS miatt de versenyen egy erös középcsapattá válnak. Eröböl még dobogóról is felesleges álmodozni. Ez van sajnos.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#44024) proof88 válasza Motion_Blur (#44023) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 14:20:16
proof88
addikt
majd monzában
Majd jövőre
Azt hittem a Ferrari-ról van szó
OTee
tag
Bocsánat, engem még úgy tanítottak, hogy amit olvasok, azt kell érteni!
A sorok közti olvasás már nem az én korosztályom találmánya, néha már nekem is gondot okoz, hogy ne azt értsem amit olvasok, hanem amit az író a sorok közé gondolt.
Nem jó irány ez, akárcsak az F1-béli történések.
"Én még őszinte ember voltam ..." vagyok, nem szeretem a mostani állapotokat GLOBÁLISAN!
OTee
''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
MPowerPH
félisten
Erről ennyit...
Don't Tread On Me
VD
őstag
Kezdődik...
A f@sz ki van, hogy a Sráccal együtt a pech szériája is visszatért!
McCartman
senior tag
hogyaza..
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
leslieke
Jómunkásember
Ezt a peches csávót!
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
(#44034) Motion_Blur válasza Zodicus (#44029) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 16:31:19
Motion_Blur
félisten
Már "vártam" valami ilyesmit..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Apika
Közösségépítő
Valóban! De, ha olyan idő lesz, amit előre jósolnak, akkor ez nem lesz túl nagy hátrány a számára...
Pompi
MODERÁTOR
Azért 5 rajthely akármilyen körülmények között hátrány.
Feel Good Inc.
Apika
Közösségépítő
Ez igaz! De egy esetleges hirtelen lezúduló eső miatti kerékcserénél egy gyors reagálással akár az utolsókból is lehetnek elsők, és fordítva...
[ Szerkesztve ]
(#44038) Motion_Blur válasza Apika (#44037) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 17:16:39
Motion_Blur
félisten
Ritkán szokott ez történni. Kb. annyira igaz, mint az hogy esőben eltűnnek a technikai különbségek és inkább a pilóta számít.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
- Privát
- 2012-03-23 17:33:03
Motion_Blur
félisten
Kimi elég jó tempót ment megtankolva, de érdemes megnézni a két Williams-t is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
proof88
addikt
Wéber Gábor:
A mai nap nagyon hosszú volt, úgyhogy csak címszavakban a lényeg:
- mindenki a gumik túlmelegedédével küzd, pedig ma "csak" 47C fok volt a maximum aszfalthőfok,
- A Red Bull hosszú etapjai elég jók voltak, de egy körön egyáltalán nincs meg a balanszuk, az egész FP3- at ennek szentelik majd.
- a Ferrari főleg a lassú részeken veszít, de megtankolva csökken a hátrányuk (Alonsóval).
- lehet, hogy Barcelonára visszatérnek a nyomórudas első felfüggesztéshez (olasz pletyka).
- Raikkönen nagyon szenved a kormányzással, nem tudták megoldani a kormányerő+visszajelzés problémát egyelőre.
- a Pirelli 3 kiállást vár és itt is 0,5 mp az időkülönbség a két keverék között (holnap még hozok érdekességet a keverékekről).
Holnap az FP3 után jelentkezem.
(#44042) -Mike- válasza csucsbicep (#44041) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:00:21
-Mike-
addikt
Hétfőre is de az már senkit sem érdekel.
(#44043) Motion_Blur válasza csucsbicep (#44041) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:03:23
Motion_Blur
félisten
Mindkét napra 31-32 fok és 50%-os eséllyel eső.
Magyarul vagy fog esni, vagy nem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
HaZsolt
őstag
Az lesz mint a McLarennél anno? Hiába tolja jól, egyszerűen megfog alatta állni a kocsi? Na nee.
(#44045) csucsbicep válasza Motion_Blur (#44043) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:14:16
csucsbicep
nagyúr
Én nem bánnám, ha esne.
(#44046) HaZsolt válasza csucsbicep (#44045) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:42:57
HaZsolt
őstag
Jó futam lenne, az öreg megmutathatná, hogy mit tud ráadásul esőben nem olyan nagy a gumikopás, ami a Mercinek is jól jönne.
(#44047) csucsbicep válasza HaZsolt (#44046) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:46:14
csucsbicep
nagyúr
Én is arra számítok, hogy eső esetén azért megkavarná a dolgokat. De az ne legyen, mint tavaly Kanadában.
(#44048) Motion_Blur válasza csucsbicep (#44045) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 18:46:53
Motion_Blur
félisten
Én se, de egy folyamatosan felszáradó, de végig interes pályának jobban örülnék, az ilyen körülményekben lenne esélye a Mesternek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
P00By
nagyúr
Ahhrr...kezdődik!
(#44050) csucsbicep válasza Motion_Blur (#44048) üzenetére
- Privát
- 2012-03-23 19:09:32
csucsbicep
nagyúr
Én is azt várom, hogy végre legalább dobogós legyen. A győzelem meg maga lenne a csúcs.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Alcor Soungbook n1431 - új laptop - hangproblémás
- Nikon objektívek: 16mm Fisheye, 18mm 2.8 D, 24-70mm 2.8 G, 85mm 1.4 G, Nikon F65, Nikon SB-910 vaku
- Fanatec Clubsport Shifter SQ v1.5 (H és szekvenciális váltó) - pár órát használt, Fanatec garancia
- ACER X193W 19" LCD MONITOR (5MS)
- Zebra ZM400 címkenyomtató eladó