Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44001) venember83 válasza Motion_Blur (#44000) üzenetére


venember83
nagyúr

Reméljük, hogy azt már nem várják meg az illetékesek. Szerintem most épp sértődöttet játszhat Felipe baby, nem igaz, hogy ennyire lassú... :U

(#44002) D@ni88 válasza venember83 (#44001) üzenetére


D@ni88
addikt

Lesz még lassabb is :DDD

(#44003) Qru válasza #16741888 (#43994) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen de csak akkor drs-ezhetnek ha 1 sec-en belül van az előttük lévőtől. Tehát ha lemaradna/élre állna akkor máris sokat lassulna egy meredekebb beállítással... Szóval sokkal meredekebbre nem vehetik a szárnyat mint a többiek.

#nincsbennetarcsi

(#44004) odrif válasza Qru (#44003) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Raikönnen is csalódás eddig, de Massa :Y

20 éve a Prohardveren

(#44005) MPowerPH válasza odrif (#44004) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem is... Ki nem néztem volna, hogy így elveri egy oylan pilóta, akit már egyszer leírtak. :U

Don't Tread On Me

(#44006) DemonDani válasza odrif (#44004) üzenetére


DemonDani
addikt

Raikönnen miért is? Teljesen jó pozícióban zárta az első versenyét. Az időmérő pedig nagyobb részben volt a csapat sara.

Más

"Jó volt a tempóm, Daniel körideje pedig bizonyítja, hogy jó az autónk." Vergne
öröm az ilyen nyilatkozatot olvasni, és hogy vannak akik így vélekednek...

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#44007) odrif válasza DemonDani (#44006) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Én a mostani edzésre gondoltam a 15. helyével.
Jobbra számítottam.

20 éve a Prohardveren

(#44008) McCartman válasza odrif (#44007) üzenetére


McCartman
senior tag

majd az időmérőn..:)

Massa meg csak altat. :D

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#44009) odrif válasza McCartman (#44008) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Ja hogy altat, az más :DDD

20 éve a Prohardveren

(#44010) bendeguz76 válasza Motion_Blur (#44000) üzenetére


bendeguz76
aktív tag

jo lenne de reálisan inkább állitsák a versenyre a kocsit mint az időmérőre.szerintem max 4-5.hely időmérőn.

bendeguz_HUN

(#44011) zetecR válasza McCartman (#44008) üzenetére


zetecR
addikt

Massa nem altat, hanem még nem ébredt fel... ;)

(#44012) Csabee. válasza zetecR (#44011) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Idén szerintem fel sem fog ;)

Üdv: Csabee.

(#44013) Oliverda válasza OTee (#43930) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem kell mindent szó szerint érteni. ;)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#44014) Motion_Blur válasza bendeguz76 (#44010) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Meglássuk :R

Gábor Wéber
Nagy McLaren fölény egyelőre egykörön, hosszú etapokon nem egyértelmű a helyzet. A Lotusok simán tartották a tempót a Mercedesekkel, Alonso longrunjai sem voltak rosszak.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44015) giigz válasza Motion_Blur (#44014) üzenetére


giigz
veterán

Így kell, hogy még véletlenül se lehessen dobogón Schumi, győzelmet meg teljesen fölösleges remélni. A vége annyi lett ezek szerint, hogy a Merci előtt továbbra is legalább 2 csapat van, de inkább 3, tehát mintha semmi sem történt volna a nagy fejlesztésekkel... Annyi talán történt, hogy legalább vezetni lehet a kocsit...

Ross Brawn ennyit tudna 3 év alatt felmutatni? A mezőny két legjobb pilótájával (és akkor ez most csak az én véleményem, nem vita tárgya) rendelkezik, és ott szenvednek a középcsapatoknál...

[ Szerkesztve ]

(#44016) atila4 válasza giigz (#44015) üzenetére


atila4
senior tag

Nekem az az érdekes, hogy a Brawn GP-vel ott voltak az első helyen. Majd jött a Merci és középcsapat lett belőle :W

Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG

(#44017) DopeBob válasza atila4 (#44016) üzenetére


DopeBob
addikt

Mire merci lett belőle a Brawn GP már réges régen nem volt az első helyen.

MZ/X

(#44018) proof88 válasza atila4 (#44016) üzenetére


proof88
addikt

A Brawn GP-vel az évad 1. felében voltak ott az első helyen, utána ha visszaemlékszel, Button mindig hátrébb volt, pont annyit előzött mindig amennyi szükséges volt pontok szempontjából. Valenciában csak azért nyert Barrichello mert Hamilton kerékcseréjével gond volt, Hungaroringen már Hamilton nyert, Spában már Kimi, a 2. fele az évnek már nem volt olyan jó a Brawn-nak se. Red Bull is egyre jobb lett. Brazíliában is Button pont abban a pozícióban ért be hogy meglegyen a VB. És akkor nem igazán koncentráltak következő évre fejlesztések szempontjából, mert harcoltak a VB-címért. Aztán jött a Merci és kb tavalyi autóval vágtak neki 2010-nek. Ami jó nagy fos volt a gumik kezelése szempontjából, mert valamit változtattak rajta asszem ami miatt a gumikat már nem úgy kezelte. Vagy 2010ben akkor jöttek be a Pirelli-k? Nem emlékszem már de elavult volt már az a kocsi 2010-ben. 2011-ben jobb volt kicsivel, most is jobb kicsivel, de még meglátjuk mire lesz elég. Szerintem lesz a Merci dobogón idén.

(#44019) DopeBob válasza proof88 (#44018) üzenetére


DopeBob
addikt

Jó lenne, de valahogy úgy érezem, hiába lenne jó a kocsi, tiszta szerencsétlenek, valami gond mindíg van :(

Ha lesz egy kis eső hétvégén, összekavarodhat úgy a mezőny, hogy MSC megint dobogón lesz!

MZ/X

(#44020) D@ni88


D@ni88
addikt

Ferrari visszapillantói:
Massa
Alonso

Motorborítás is más:
Massa
Alonso

(#44021) Apika válasza Csabee. (#44012) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Majd csak arra fog eszmélni, amikor repülni fog a csapattól...

[ Szerkesztve ]

(#44022) MPowerPH válasza atila4 (#44016) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ennek az is lehet az okozója, hogy bizony a fejlesztésekbe a Mercedes is keményen beleszól. Ha Brawn szabad kezet kapna, akkor biztosan több is kihozható lenne a csomagból. Egyébként a Ferrari -nál a Brawn+Todt+Schumacher trió is elég sokáig érlelte az autót, mire végre VB esélyes lett. 96-tól 99-ig folyamatosan fejlődtek. 99-ben már lehetett látni a fényt az alagút végén, csak ugye akkor beugrott Schuminak egy lábtörés, Irvine meg annyira szerencsétlen volt, hogy nem tudta kihasználni az autóban rejlő valós potenciált. Schumi már 99-ben is VB lehetett volna, nem az autón múlott. Ez 4 év. A gyümölcs igazán az 5. évre ért be. Persze Montezemolo szabad kezet adott akkoriban.
Nézd meg az RBR -t, Newey 2006-tól irányítja az autó fejlesztését. Igaz, ő inkább a 2007-es autót fejlesztette. Tehát ott is a 4.-5. évre érett meg az autó a VB győzelemre.

Merci most hányadik évnél tart? :)

Don't Tread On Me

(#44023) Motion_Blur válasza proof88 (#44018) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem az sokindent elmond hogy versenyen amig ment Schumi 1mpet kapott körönként Hamitól és Vettel is tolta le... Rosberg alatt meg úgy elfogytak a gumik hogy még a Sauberek is tolták le a pályáról. Van egy top autójuk qualra a DRS miatt de versenyen egy erös középcsapattá válnak. Eröböl még dobogóról is felesleges álmodozni. Ez van sajnos.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44024) proof88 válasza Motion_Blur (#44023) üzenetére


proof88
addikt

majd monzában :P

(#44025) grabber válasza proof88 (#44024) üzenetére


grabber
addikt

Majd jövőre :P

(#44026) proof88 válasza grabber (#44025) üzenetére


proof88
addikt

:))

(#44027) grabber válasza proof88 (#44026) üzenetére


grabber
addikt

Azt hittem a Ferrari-ról van szó :U

(#44028) OTee válasza Oliverda (#44013) üzenetére


OTee
tag

Bocsánat, engem még úgy tanítottak, hogy amit olvasok, azt kell érteni! :K
A sorok közti olvasás már nem az én korosztályom találmánya, néha már nekem is gondot okoz, hogy ne azt értsem amit olvasok, hanem amit az író a sorok közé gondolt.
Nem jó irány ez, akárcsak az F1-béli történések.
"Én még őszinte ember voltam ..." vagyok, nem szeretem a mostani állapotokat GLOBÁLISAN! :(

OTee

''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide

(#44029) Zodicus


Zodicus
senior tag

Rai bünti :U

(#44030) MPowerPH válasza Zodicus (#44029) üzenetére


MPowerPH
félisten

Erről ennyit...

Don't Tread On Me

(#44031) VD válasza Zodicus (#44029) üzenetére


VD
őstag

Kezdődik...

A f@sz ki van, hogy a Sráccal együtt a pech szériája is visszatért! :W

(#44032) McCartman válasza Zodicus (#44029) üzenetére


McCartman
senior tag

hogyaza..

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#44033) leslieke válasza Zodicus (#44029) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Ezt a peches csávót!

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#44034) Motion_Blur válasza Zodicus (#44029) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Már "vártam" valami ilyesmit..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44035) Apika válasza leslieke (#44033) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Valóban! De, ha olyan idő lesz, amit előre jósolnak, akkor ez nem lesz túl nagy hátrány a számára...

(#44036) Pompi válasza Apika (#44035) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Azért 5 rajthely akármilyen körülmények között hátrány.

Feel Good Inc.

(#44037) Apika válasza Pompi (#44036) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Ez igaz! De egy esetleges hirtelen lezúduló eső miatti kerékcserénél egy gyors reagálással akár az utolsókból is lehetnek elsők, és fordítva...

[ Szerkesztve ]

(#44038) Motion_Blur válasza Apika (#44037) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ritkán szokott ez történni. Kb. annyira igaz, mint az hogy esőben eltűnnek a technikai különbségek és inkább a pilóta számít.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44039) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

FP2 köridők

Kimi elég jó tempót ment megtankolva, de érdemes megnézni a két Williams-t is :Y

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44040) proof88


proof88
addikt

Wéber Gábor:

A mai nap nagyon hosszú volt, úgyhogy csak címszavakban a lényeg:
- mindenki a gumik túlmelegedédével küzd, pedig ma "csak" 47C fok volt a maximum aszfalthőfok,
- A Red Bull hosszú etapjai elég jók voltak, de egy körön egyáltalán nincs meg a balanszuk, az egész FP3- at ennek szentelik majd.
- a Ferrari főleg a lassú részeken veszít, de megtankolva csökken a hátrányuk (Alonsóval).
- lehet, hogy Barcelonára visszatérnek a nyomórudas első felfüggesztéshez (olasz pletyka).
- Raikkönen nagyon szenved a kormányzással, nem tudták megoldani a kormányerő+visszajelzés problémát egyelőre.
- a Pirelli 3 kiállást vár és itt is 0,5 mp az időkülönbség a két keverék között (holnap még hozok érdekességet a keverékekről).

Holnap az FP3 után jelentkezem.

(#44041) csucsbicep


csucsbicep
nagyúr

Edzésre és versenyre is eső várható?

(#44042) -Mike- válasza csucsbicep (#44041) üzenetére


-Mike-
addikt

Hétfőre is de az már senkit sem érdekel.

(#44043) Motion_Blur válasza csucsbicep (#44041) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mindkét napra 31-32 fok és 50%-os eséllyel eső.
Magyarul vagy fog esni, vagy nem :U :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44044) HaZsolt válasza Zodicus (#44029) üzenetére


HaZsolt
őstag

Az lesz mint a McLarennél anno? Hiába tolja jól, egyszerűen megfog alatta állni a kocsi? Na nee.

(#44045) csucsbicep válasza Motion_Blur (#44043) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Én nem bánnám, ha esne.

(#44046) HaZsolt válasza csucsbicep (#44045) üzenetére


HaZsolt
őstag

Jó futam lenne, az öreg megmutathatná, hogy mit tud ráadásul esőben nem olyan nagy a gumikopás, ami a Mercinek is jól jönne.

(#44047) csucsbicep válasza HaZsolt (#44046) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Én is arra számítok, hogy eső esetén azért megkavarná a dolgokat. De az ne legyen, mint tavaly Kanadában.

(#44048) Motion_Blur válasza csucsbicep (#44045) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én se, de egy folyamatosan felszáradó, de végig interes pályának jobban örülnék, az ilyen körülményekben lenne esélye a Mesternek :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44049) P00By válasza Zodicus (#44029) üzenetére


P00By
nagyúr

Ahhrr...kezdődik! :(

(#44050) csucsbicep válasza Motion_Blur (#44048) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Én is azt várom, hogy végre legalább dobogós legyen. A győzelem meg maga lenne a csúcs.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.