Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1651) #70869248 válasza Peat;) (#1649) üzenetére


#70869248
törölt tag

Briatore felelősége nagyobb mint Piquet felelősége szvsz. Piquet 'csak' egy versenyző...bár ezzel az esettel nem igen vágom hogy lehet szuperliszensze.
Emberileg meg alap hogy ha hibaként értékelte, akkor volt pár éjszakája hogy végigondolja, és nem csak akkor 'terít' amikor pont kicsapják. Tehát Piquet kapa..és igen sokat és jól kell ahoz dolgoznia hogy ez az eset ne határozza meg őt.

Briatore viszont több ember életére van kihatással, szakembereket tud befolyásolni, versenyzőket tud mellékvágányra tenni, és fiatal tehetségeket tud megfolytani hasonló szerződésekkel mint amit Piquet-vel is kötött (már ami napvilágot látott).
...és akkor még ez az eset is.

(#1652) norbiphu válasza JColee (#1648) üzenetére


norbiphu
senior tag

zseniális, hogy mekkora gyökereket engednek írni.

"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"

(#1653) válasza norbiphu (#1652) üzenetére



addikt

Nem kell mellre szívni, ez a rovat szándékosan provokatív.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1654) Duree válasza JColee (#1648) üzenetére


Duree
veterán

Aki ezt a szemetet irta az biztos nem ember,az egy rohadt bunkó.Szívesen pofánvágnám,persze ha tudnám ki az a tapló

[ Szerkesztve ]

duree54

(#1655) hunnylander válasza Peat;) (#1649) üzenetére


hunnylander
őstag

Az az oldal röhej és már az áldozata is lettél a pontatlanságoknak. Ott csinálják a híreket és ahogy esik úgy puffan, minek ehhez a Gazetta (Gazzetta-nak írva :DDD ), ott se ez van, publkus a doksi, minden valamirevaló hírportálnak onnan kéne tájékozódni. Nem esik le, hogy kamut olvasol?

Tessék!.

Witness X egy Symonds Briatore meetingnek volt rlsztvevője, a Briatore-Symonds-Piquet meeting előtt. Nem Piquet volt az értelmi szerző. Piquet és Briatore súlyos büntetése nem véletlen, Piquet és Alonso meg ugyanazt élvezte, ami nélkül már Alonso is az IndyCarban nyomná 2007 óta. ;)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#1656) #70869248 válasza (#1653) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem meglehetősen beszédes, mivel sztem is provokatív a cikk stílusa így kiváncsi lettem a hozszólásokra,...és az az amire értem hogy beszédes.
Sztem sem kellene faragni egy újságírót amikor az a sokadik értelmetlen kérdését teszi fel...pláne ha messze nincs miért aggódnia Button-nak még most sem a pontversenyben.
.és visszatérve Kimi-re, mert a hozszólásokból is az derült ki, és szvsz ide is miatta lett linkelve ő van leginkább mosdatva, szal emlékszem Montoya mit kapott amikor elküldte a rákba a kamerást mert az fejbeverte....minden volt csak rendes ember nem, elég nagyokat kellett nyelni mivel én spec. csíptem,..de nem baj mert megedzett arra a ami Hamilton-nal kapcsolatban jött :)
De Kimi esetében mindenre van valami magyarázat, még arra is hogy miért kell megmagyarázni.

Nekem mindegy, mert nem foglalkozom vele ha nincs rá okom, és egyébként meg mostanában úgy autózik ahogy kell. De elolvasni valóban elég beszédes volt. Két hazai F1-s topikba járok, itt még elég toleránsak a Kimi hívők, azaz fel lehet hozni olyan gondolatokat is amiben kritikát fogalmazok meg vele kapcsolatban...de egy ilyen híroldalra be nem reggelnék semmi pénzért hogy hozszóljak.. :)

[ Szerkesztve ]

(#1657) Ijk válasza #70869248 (#1656) üzenetére


Ijk
nagyúr

Kimi fanként egyes reakciói nekem sem tetszenek, dehát általában a sportolókat nem elsősorban a személyiségük és az eszük alapján ítéljük meg. A cikk írójának viszont nagyon sok felesleges "kapacitása" lehet, hogy egy egész oldalon sikerült lehordani egyetlen versenyzőt.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#1658) lenox válasza #70869248 (#1638) üzenetére


lenox
veterán

Nem tudom, vilagos volt-e, hogy amikor azt irtam, hogy a felso tartomanyban van szukseg nagy nyomatekra, akkor nem arra gondoltam, hogy az alacsony fordulaton, vagy altalaban, hanem arra, hogy a felso tartomanyban. Masik oldalrol nem tudom, vilagos-e, hogy egy adott fordulatszamon nem tudod a motort kulon nyomatekra illetve teljesitmenyre hegyezni, ugyanis egyikbol kovetkezik a masik.

Ugyhogy kepzelj el egy nyomatekgorbet 15k-18k kozott, majd aldozd be a nyomatekot, pl. vedd le felere, es most meseld el nekem, hogy hogy lesz ebbol sok loero...

(#1659) brownus válasza JColee (#1648) üzenetére


brownus
veterán

ez egy fasz, egy frusztrált fasz... (mármint zsoldos)

(#1660) puttputt válasza JColee (#1648) üzenetére


puttputt
őstag

Fejbe kéne nyomni az egyik Kimi-tribünös pezsgősüveggel a tisztelt cikkírót..., talán magához térne. :U

[ Szerkesztve ]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#1661) Leeza válasza JColee (#1648) üzenetére


Leeza
tag

No comment. Tényleg nagyon ráért az a nagyokos. :W

"Szerintem az téveszti meg, hogy amikor begépeled a szöveget, akkor lefelé nézel... :)" - elmoraan

(#1662) AMD Power válasza Peat;) (#1649) üzenetére


AMD Power
titán

Szégyen ,hogy ez a Briatore a Renault-nál volt.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#1663) Motion_Blur válasza JColee (#1648) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Színvonaltalan cikk, szerintem foglalkozni se érdemes vele...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1664) AMD Power


AMD Power
titán

Pat azt mondta ,hogy a kis Piquet ötlete volt az egész? :F

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#1665) shteer válasza AMD Power (#1664) üzenetére


shteer
titán

állítólag nem csak ő, hanem a titokzatos X is azt vallotta

és ha már rönó, akkor...Bob Bellt nevezték ki a Renault csapatfőnökévé
...

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#1666) hunnylander válasza shteer (#1665) üzenetére


hunnylander
őstag

állítólag nem csak ő, hanem a titokzatos X is azt vallotta

Téves.

www.HunnyF1.com

(#1667) wildrain válasza JColee (#1648) üzenetére


wildrain
addikt

Ebben az a vicces, hogy a cikkíró maga linkeli be a Belga számát, ami éppen arról szól, hogy mindegy, mit, hogyan csinál az ember, az valakinek nem jó.
Hát éppen ilyen a versenyzők viselkedése is: ha valaki szókimondó néha-néha, még akkor is, ha trágár szavakat használ, vagy valakit megsért vele, akkor az a baj, ha meg csendes, mindig polkorrekt módon beszél, és robotszerűen, szenvtelenül nyilatkozik, akkor meg az a baj.

Oké, hogy direkt provokatív az írás, de azért ezt az alap konfliktust, ami a cikk létezésének értelmét is kétségbe vonja, nem ártott volna észrevenni.

(#1668) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Kíváncsi vagyok, hogy Mosley-nak mekkora szava van a saját utódja kiválasztásában. Itt már úgy nyilatkozik, mintha tény lenne Todt győzelme :U

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1669) brownus válasza Motion_Blur (#1668) üzenetére


brownus
veterán

Az a jó benne, hogy amikor a Peugeot-nál dolgozott, száz százalékig a Peugeot érdekeit nézte. Amikor a Ferrarinál, akkor meg száz százalékig a Ferrari érdekeit. És az FIA-nél száz százalékig az FIA érdekeit tartaná szem előtt." - na persze.... a fia elnökének pont, hogy nem a fia érdekeit kell szem előtt tartania, nem? hanem a csapatokét, az autóversenyzés érdekeit...

(#1670) wildrain válasza brownus (#1669) üzenetére


wildrain
addikt

a fia elnökének pont, hogy nem a fia érdekeit kell szem előtt tartania, nem? hanem a csapatokét, az autóversenyzés érdekeit...
Tudhatnád, hogy ezek megegyeznek. ;)

(#1671) shteer válasza wildrain (#1670) üzenetére


shteer
titán

mióta? :D

..szerintem jónak tűnik

(#1672) hunnylander válasza brownus (#1669) üzenetére


hunnylander
őstag

Meghallgattam a WMSC tárgyalás nagyrészét, és azt kell mondanom a felvétel alapján, hogy Max azért érti ám a dolgát, nem tűnik sem hülyének, sem szenilisnek, sem gonosznak. Persze dörzsölt és nem mindig arra használja az eszét, amire a csapatok szeretnék, de ő nagyban gondolkodik, és ha azt nézzük, manapság, hogy hullanak a gyártói csapatok, jól érezte már évekkel ezelőtt, hogy a jelenlegi/korábbi költekezési szokásokkal az F1 maga alatt vágja a fát. Még ha csalétek is lett az ötletéből (talán annak is szánta), de egyelőre 14 csapat szeretne/fog indulni jövőre és plusz még van 3 toporzékoló a kapuban (Lola, Epsilon, ProDrive) tartaléknak.

Hogy őszinte legyek, Todt-ot nem érzem ennyire pengeelméjűnek a feladatra. Vatanen jobb választásnak tűnik és végre elfelejthetnék az ilyen részrehajlási elméleteket, ami Todt-tal esélytelen. Vatanen nem volt se ferraris, se mclarenes, se forma-1-es, ez a lényeg, az elmúlt évek cirkuszai miatt.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#1673) hunnylander


hunnylander
őstag

Qadbak Sauber-Ferrari

www.HunnyF1.com

(#1674) wildrain válasza shteer (#1671) üzenetére


wildrain
addikt

Hát ez már legalább Balestre óta így van. :)

(#1675) Oliverda válasza hunnylander (#1673) üzenetére


Oliverda
félisten

Vagy inkább Qadbak Sauber Petronas. :)

Vagy a Petronas átmegy a Lotus-hoz?

Todt=Mosley. Sok változást nem várok így. Csöbörből vödörbe. Már eleve nem is engednék olyan embert indulni a posztért aki még 2 éve aktív csapatvezető volt.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1676) hunnylander válasza Oliverda (#1675) üzenetére


hunnylander
őstag

Én az általam tippelt konstruktőr+motor nevet írtam, amit a szabálykönyv szerinti hivatalos megnevezésre használnak. A kommerciális névbe (pl. Vodafone McLaren Mercedes, Scuderia Ferrari Marlboro) belejátszhatna a Petronas, de névadó szponzor nem lesz szerintem.

www.HunnyF1.com

(#1677) proof88


proof88
addikt

(#1678) Oliverda válasza hunnylander (#1676) üzenetére


Oliverda
félisten

Én pedig csak azért hoztam fel mert 97-2005 között a Petronas fizette a motorokat és ezért Petronas volt a motor hivatalos neve.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1679) hunnylander válasza Oliverda (#1678) üzenetére


hunnylander
őstag

Jogos, ez nekem is átfutott az agyamon, de a Ferrari név megtartására tippelek, a Petronas meg lehet, hogy áttolja a szekerét a Lotushoz, vagy esetleg mindkét csapatot fogja szponzorálni a la Santander, de egyiket sem vagy csak a Lotust névadóként.

Még az a kérdés, hogy a FOTA rábólint e a 14. csapatra. Rá kellene, mert az egyik legerősebb lehetne, a hinwili bázissal és a már előrehaladott 2010-es feljesztésekkel, plusz a Qadbak svájci pénzzel. A másik 4 újoncból hamarabb kinézem, hogy nem jutnak el a bahreini rajtrácsig (jövőre ott kezdődik a szezon).

www.HunnyF1.com

(#1680) #70869248 válasza lenox (#1658) üzenetére


#70869248
törölt tag

Neked meg sem próbálom elmagyarázni,..egyszerűen csak így van. Inkább a témához szóltam hozzá, ennyit ért. Viszont veled nem vitázom, nem bántásból csak nem hiszem hogy értenéd...vagy egyáltalán meg akarnád érteni. :)

[ Szerkesztve ]

(#1681) lenox válasza #70869248 (#1680) üzenetére


lenox
veterán

Egyetertek, azokat az erveket, amik szerint a teljesitmeny es nyomatekgorbet egymastol fuggetlenul lehet megvaltoztatni azokat en tuti nem ertem, es nem is akarom erteni. Szerintem se vitazzunk errol. Bar szerintem errol massal se vitazz, de ahogy erzed :).

(#1682) #70869248 válasza lenox (#1681) üzenetére


#70869248
törölt tag

Olvasd el még egyszer amit írtam az első reagálásomban, és ne rögtön felhorgadva olvasd.
Mert én elrendezésről és lökethosszról beszéltem, a 2.4-s motort lehet nyomatékra és lóerőre is hegyezni...az egyiknek az a feltétele hogy pörgős legyen a másiknak hogy nyomatékos. Mindkettőnek van lóerőcsúcsa és nyomatékcsúcsa is..adott cc több hengerre elosztva több lóerőt és kevesebb nyomatékot fog termelni,..még továbbmenve a lökethoszt rövidítve és inkább az átmérőt növelve még további fordulatot és teljesítményt tudsz kinyerni..még továbbfinomítva változó szelepvezérléssel még továbbhangolhatod..továbbmenve..stb, ezeket inkább egy autószerelővel beszéld meg, de gondolom gumisnál sem voltál aki elmondta volna hogy a gumi és az aszfalt miért nem egyforma súrlódással bír....tom, hogy izé..de ez már nekem mindig előjön és mindig jókat vigyorgok rajta :)

De komolyra, szal nem tudom köszörültél-e már hengerfejből..az már sokat segítene.
Nekem nem kell vitáznom, illetve szoktam de nem azon a szinten hgoy a széles gumi a súlya miatt tapad jobban :D (sry megen) :) több veterán motort újítottam fel (egy lemezvillásom még van is), van egy épített autóm (Ford coupe és Mercury XR7-s cougar elejével Capri V6-l szerelve), ezek közben vitáztam eleget. :)

(#1683)



addikt

lol

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1684) IreN!CuS válasza (#1683) üzenetére


IreN!CuS
őstag

többet nem fűzők hozzá--> :W

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#1685) válasza IreN!CuS (#1684) üzenetére



addikt

Kova amúgy jófej. Minden évben mond valami vicceset.

(lásd nyomásgyakorlás :D )

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1686) hunnylander válasza (#1683) üzenetére


hunnylander
őstag

Szépen hozza a pontokat, Lewis meg csak amortizálja lefele az autókat. Heikki tiszta haszon.

Lewis idén már csak szórakozásból vezet és csak a győzelmeit szeretné növelni, más nem érdekli, a 7-es rajtszám úgy is szebb, az egy kis fejfordítással 1-esnek néz ki. :DDD

www.HunnyF1.com

(#1687) Peat;) válasza hunnylander (#1655) üzenetére


Peat;)
veterán

Komolyan elhiszed hogy az FIA tárgyaláson bárki igazat mondott? Hazudott Piquet és Alonso is. Alonso nem tudott róla, ez 90%, de hogy után a közeljövőben megtudta az megint 90%. A lényeg hogy nem most tudta meg, ez több mint valószínű.

Piquet adott egy interjút, és ott amikor rákérdeztek hogy kinek az ötlete volt, mert a másik két jómadár azt mondta övé...no akkor konkrétan valami olyasmit mondott, hogy Briós ehhez hülye. Az eredeti cikket nem találom, de [link] itt nem a blikk van forrásnak megadva.

Az Alonso meg indycar-t a mezőny egykori és mostani pilótáinak nagy részére el lehetne mondani. Konkrétan Hamiltonra is gondolok, de te bizonyára elhiszed hogy semmit nem tudott semmiről, úgy hogy többet volt a csapattal az idény kezdete előtt mint maga Alonso. Aki tiszta ebben a sportágban az sikertelen, már mindegyik pilóta hülyét csinált magából párszor, mert ellentétesen nyilatkoznak.

(#1688) venember83 válasza hunnylander (#1686) üzenetére


venember83
nagyúr

:K Kova for president! :DDD

(#1689) hunnylander válasza Peat;) (#1687) üzenetére


hunnylander
őstag

Azt nem kell firtatni, hogy ki mennyire mondhat igazat. Az eljárásnak megvan a jegyzőkönyve és a hangfelvétele. Nem Piquet az értelmi szerző ez alapján.

Joó Gabi meg csak kreálja a cikkeit azon a Blog oldalon, direkt provokációhoz. Marhára nem érdekli a tények tiszteletben tartása, Kiminek is Alonsonak is kreálja a nyilatkozatait provokációból, onnan ne linkeljünk bejegyzést hírnek prezentálva. Ott nincsenek hírek, hanem szubjektív és fiktív témájú blogbejegyzések.

www.HunnyF1.com

(#1690) Peat;) válasza #70869248 (#1651) üzenetére


Peat;)
veterán

Úgy állsz hozzá ahogy az FIA. Igazad is lehetne, de most egy esetről volt szó nem egy élet "munkásságáról".

A felelősség meg no comment, csak hogy tisztázzuk, egy gazdag jómódú asszem már 24 éves felnőtt emberről beszélünk, aki sosem teljesített jól ezért kikezdte a csapatvezető. Ezért ez a srác bestresszelt és kisebb a felelőssége azzal hogy ő csapta oda mint annak aki azt mondta hogy csapja oda(ami nem biztos, hogy az mondta, lásd feljebb)?

Ha azt mondták egy gazdag jómódú 24 éves srácnak hogy öljön embert és az megteszi akkor sem övé az elsődleges felelősség? Hol a határ? Ha azt mondják egy ugyanilyennek hogy csináljon egy balesetet az M7-esen, mert különben nem mehet a többi ficsúrral gyorsulási versenyezni akkor is a felbújtó a felelős elsősorban? Belőled is szerintem az előítélet jön, mert ha példákkal végiggondolod akkor elég szánalmas ez a Briós a legnagyobb felelős dolog, aki egyébként nem ért az F1-hez és ahhoz sem hogy kidolgozza a dolgot, Piquet elmondása szerint.

[link]

"Wer hatte die Idee?
Piquet: Es würde irgendwie zu Flavios Charakter passen. Aber die Details hat er sich sicher nicht ausgedacht. Dafür kennt er sich mit Rennstrategie zu wenig aus."

Ebben azt írja hogy Brióshoz karakteréhez passzol a dolog. (nem azt hogy ő mondta, csak a stílusához passzolna). Utána azt, hogy a részelteket BIZTOS nem ő dolgozta ki. A 3. mondatot nem értem. Nekem ennyi is elég, hogy kisPiquet végighazudta az egészet, ha fel is vetette mint ötlet és elsőként utána a kettő másik dolgozta ki az egészet. Elismerte. Briós volt benne legkevésbé magyarul.

[ Szerkesztve ]

(#1691) venember83 válasza Peat;) (#1690) üzenetére


venember83
nagyúr

"Túl kevéssé ismeri ki magát ő ehhez a versenystratégiában."

De szerintem ezt b-type is érti.

(#1692) Peat;) válasza Peat;) (#1690) üzenetére


Peat;)
veterán

Az utolsó mondat olyasmi lehet, hogy túl kevés volt emiatt hogy a stratégiát kigondolja, magyarul mint írom, max egy felvetés Briós, a másik kettő: kigondolás, tervezés, végrehajtás. Felelősség=1.Briós 2.Symonds 3.Piquet. Nekem ez bármit is mondtok, büdös. De nambej ha máshogy látjuk. Bocs az offért, befejeztem.

(#1693) hunnylander válasza Peat;) (#1690) üzenetére


hunnylander
őstag

“When the FIA’s advisers interviewed Witness X, he expressly confirmed that Mr Briatore was involved in the conspiracy because Witness X had been personally present at a meeting shortly after qualifying on Saturday 27 September 2008 when Mr Symonds had mentioned the possibility of a crash plan to Mr Briatore. The FIA’s advisers were confident that Witness X himself played no active role in the conspiracy.”

Not only did he hold a responsibility to the team, he had a responsibility to guide and assist Mr Piquet Jnr in his career and to offer advice as needed. The WMSC regard it to be unsatisfactory that any Team Principal should manage any driver as it can lead to the kinds of conflicts of interests that plainly arose here. In this case Mr Briatore manifestly did not guide Mr Piquet Jnr appropriately and indeed allowed and seemingly encouraged him to engage in potentially ruinous and life-threatening activities.'

“Taken together, the above factors, and the complete absence of any mitigating
factors, lead the WMSC to conclude that Mr Briatore is not a person suitable to
participate in any way in any motorsport activities under the FIA’s control.”

Ez az indoklás Briatore eltiltására.

www.HunnyF1.com

(#1694) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Képek Szingapúrból

új kerékvetők, új boxutca bejárat, stb..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1695) ne_nezze válasza Motion_Blur (#1694) üzenetére


ne_nezze
aktív tag

esett? :F
hű, de megnéznék egy esős éjszakai futamot!

Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

(#1696) venember83 válasza Motion_Blur (#1694) üzenetére


venember83
nagyúr

Ha a pálya nem új, akkor mindegy, szar futam lesz.

(#1697) P00By válasza ne_nezze (#1695) üzenetére


P00By
nagyúr

Van rá esély ;)

(#1698) Oliverda


Oliverda
félisten

Lewis Hamilton on Monza Crash and Singapore Race

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1699) ne_nezze válasza P00By (#1697) üzenetére


ne_nezze
aktív tag

ha esni fog, jó ha öten célbaérnek.
de szép is lenne! :D

Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

(#1700) #70869248 válasza Peat;) (#1690) üzenetére


#70869248
törölt tag

Piquet én egy szóval sem mentegetem, vagy tettem...bár én általában inkább állok a versenyző pártjára. Ez esetben nem, és nem azért mert elkövette, ..arra lehettek olyan okai amiről nekem elképzelésem sem lehet.
De arról hogy csak akkor vallott mikor eltávolították a csapattól már sziklaszilárd véleményem van, csöppet sem hízelgő. De nem ásom el örökre, ha elég sokat és jól dolgozik akkor változhat a megítélése.

Briatore viszont több ember karrierjére van hatással, szerelőkre/drukkerekre akinek fogalmuk sem volt erről a dologról. Ez egy olyan húzás volt, hogy ha nem derül rá fény akkor ez egy sikeres stratégia volt...alkalmazhatóvá válik. Mi előzi meg, illetve mi következik utána?
Mit tesz ez egy sikeres versenyzővel, akár Alonso-val is? Hisz ha tudott róla akkor benne is deformálódott a versenyzői etika, olyan helyzettel szembesült amivel nem egészséges, beszéljen és ártson a csapatának, kockáztassa meg hogy eltíltsák a Renault (amire jogosan gondolhatott is), okozzon kárt a csapatnál dolgozó olyan embereknek akik nem is tudtak róla?...feltehetően csak igen kevesen tudhattak.
..vagy tartsa meg és birkozzon meg vele.
Nem kis dolog ez, Briatore felelősége azért nagyobb mert több emberre van hatással, amennyiben Piquet magánakciója lett volna a falhozcsapás akkor tiszta sor ha kiderül...nincs vádalkú, versenyzéstől eltíltva.
Csapatutasításra viszont már a Renault neve is..és term. az egész csapat besározódik, ő az aki igazán sárba tudja rántani, több emberért felel.
Briatore-nak van hatalma azt mondani egy ilyen felvetésre, hogy azonnal felejtsétek el, és soha többet meg ne halljam. Az ő pozíciója alkalmas arra hogy rögtön töröljön egy ilyen felvetést,...és arra is hogy alkalmassá tegye.
Sikeres taktika volt a botrány kirobbanásáig.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.