Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#901) kisJack válasza Motion_Blur (#897) üzenetére


kisJack
aktív tag

Jah, de ez csalóka ám. Az első sikán utáni jobbos "kanyar" pl. olyan hosszan van elnyújtva, hogy végig teligázzal kell menni, szvsz enyhe ív, nem kanyar... A Lesmo 1-2, amire írtam hogy max közepes, lehet hogy számokban kifejezve sok az a 180-200 km/h és egy másik pályán tényleg gyors kanyarnak számít, de az itteni beállításokhoz mérve csak lassítók, kb. 2 mp-ig tart az egész kanyarbevétel, aztán taplógáz. ;)

(#902) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#903) kisJack válasza Oliverda (#902) üzenetére


kisJack
aktív tag

Akkor majd a Vettel? ;]

(#904) gV válasza Motion_Blur (#897) üzenetére


gV
őstag

talán az 1:19.5-ös leggyorsabb monzai körön meglehetett a 220, Kimi 2005-ben kb 180-al ment az 1:20.8-as körén, 25 körre való benyával 1 futamos gumikon [link]

(#905) Motion_Blur válasza gV (#904) üzenetére


Motion_Blur
félisten

És ezt már a cserére váró 'dadogós' motorral csinálta :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#906) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Megemelték a két sikán rázóköveit Monzában.

Ezzel kicsit hátrányban lesznek azok a csapatok, akik eddig agresszívebben tudták támadni a kerékvetőket.

Szal ilyet már nem lehet a hétvégén:
;]

mod: ilyet se

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#907) P00By válasza Motion_Blur (#906) üzenetére


P00By
nagyúr

Lehet, csak nem érdemes! ;]

(#908) #70869248 válasza gV (#904) üzenetére


#70869248
törölt tag

Számomra MS Interlagos-i utolsó futamos 49. köre az F1 egyik legnagyobb futása..24 körre tankolták és abban a körében 2 tizeddel futott lassabbat mint a versenyben futott leggyorsabb kör (szintén ő futotta a 70. körben).
tankolás után:1:12.3
leggyorsabb kör: 1:12.1

..brutális, lehet elmélkedni egy körre való üzanyag mennyi tizedet jelent körönként, meg meg lehet nézni ezt a teljesítményt.., nem tudom 24 körre való üzanyag mennyi +kg pontosan, most nem akarok ezzel szöszölni, ..70-80 lehet talán Interlagos-ban, brutális.

[ Szerkesztve ]

(#909) Motion_Blur válasza #70869248 (#908) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Valszeg ezen a szinten volt az a kivezető köre is, amivel Kimit előzte tankolás után Silverstone-ban. Előbb jött ki a boxba egy körrel, mint Rai mégis megelőzte. Gyula csöndben motyorgott, nem értette :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#910) gV válasza #70869248 (#908) üzenetére


gV
őstag

Schuminak sok ilyen köre volt pl 2000-ben barcelonában a 2. körben ment 1 olyat amit aztán az első kiállása előtti körben javított csak meg

[ Szerkesztve ]

(#911) #70869248 válasza gV (#910) üzenetére


#70869248
törölt tag

de ez a köre, 1:12.3, amiben 24 körre való benzint cipelt olyan kör volt, hogy idézem:

"A 71 körből 31-ben Michael volt a leggyorsabb, 15 körben 1:13 alatti tempót diktált (ezt Felipe Massa kétszer, Fernando Alonso egyszer tette meg, a többiek egyszer sem), és ő futotta a verseny 12 leggyorsabb körét, a legjobb 16-ből pedig 15-öt."

Ez az említett két 1:13 alatti kör:
Alonso:1:12.9
Massa:1:12.8
az említett leggyorsabb köreik.
MS 24körre tankolva, tankolás után 1:12.3..

(#912) proof88


proof88
addikt

Egy köröm Monzában (tudom, hogy nem tökéletes, de így sikerült! :B ). "pályabejáró" :D

[ Szerkesztve ]

(#914) wildrain válasza Motion_Blur (#906) üzenetére


wildrain
addikt

Nemtom, szerintem erre simán fel lehet menni, még talán egyszerűbb is rajta maradni, mert nem ráz, egyenes a felülete a haladás irányába.

(#915) D@ni88 válasza wildrain (#914) üzenetére


D@ni88
addikt

az első képnél a piros-fehér rázókő az sima, azt lehet használni :) de mögötte olyana van mint a 2. képen :D domború, és elég magas.
a 2. képen viszont már a piros fehér rázókő is ráz mint az őrült :D ott nincs lekerekítve az éle. szval lehetnek ott gondok :U

(#916) wildrain válasza D@ni88 (#915) üzenetére


wildrain
addikt

Én a domborúra tenném a kereket, így a rázós rész a két kerék közé esne. Ha régebben kibírták az autók azt, hogy a levegőbe dobta őket a rázókő, mint a Motion által linkelt képen Hamilton autóját, akkor most is meg lehet mászni a domború részt, sőt szerintem inkább könnyítették a kanyarvételt, mert eltűnt a rázóssága. Esetleg a magassága lehet gáz, de majd meglátjuk hétvégén, hogy használják-e vagy sem.

(#917) D@ni88 válasza wildrain (#916) üzenetére


D@ni88
addikt

hát jah, az első képen lévő sikánnal nem is lesz nagy gond :D hanem a második képen lévővel :D

(#918) !Overdose! válasza proof88 (#912) üzenetére


!Overdose!
őstag

Borzasztó mod. :W

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#919) Sanya595 válasza !Overdose! (#918) üzenetére


Sanya595
senior tag

Mi bajod van vele? :F
Az egyik legtökéletesebb mod a 2008-ok közt.Ha nem a legjobb.
Szeintem minden tekintetben a legjobb mod.

(#920) Oliverda válasza Sanya595 (#919) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerintem gagyi. A pálya is borzasztóan néz ki.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#921) Sanya595 válasza Oliverda (#920) üzenetére


Sanya595
senior tag

Csak azért,mert ez a pálya nem a mod része.A pályákatt már ök rakták rá,de most a modról volt szó.Na mindegy.Nem vitázom,mert mindenkinek más mod jönn be.
Akkor Ti melyikett ajánlanátok?

[ Szerkesztve ]

(#922) proof88 válasza !Overdose! (#918) üzenetére


proof88
addikt

Mondhatsz jobbat amúgy, nyitott vagyok az új dolgokra, de tudod én csak nemrég váltottam F1C-ről és itt kötöttem ki. :D Remélem nem haragszol rám. :D

(#923) !Overdose! válasza Sanya595 (#919) üzenetére


!Overdose!
őstag

Az a legfőbb bajom vele, hogy közelebb áll az arcade-hoz, mint a szimulátorhoz.

Ha valaki igazán szimulátorozni akar, az próbálja ki az F1C + F1-Mania Mod 2008 vagy 2009-et. Persze nulla, azaz nulla segítséggel. Már a 2008-as mod-ban is nagyon jól volt szimulálva a kipörgésgátló hiánya, a 2009-esben pedig a slick gumik sikerültek nagyon jól. Anno nagyon sok mod-ot kipróbáltam, de ez az egyetlen ami rászolgál a nevére: Real Physics.

Másrészről nem vagyok rFactor ellenes, nagyon jó mod-ok vannak hozzá, de jó F1 mod nincs egyelőre. Ráadásul nekem az eső is nagyon hiányozna.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#924) tuskooo válasza hunnylander (#913) üzenetére


tuskooo
addikt

Kár, hogy már nem szívó :(

(#925) wildrain


wildrain
addikt

Fisichella jövőre is versenyezhet, ha engedi a Ferrari
Valakivel vitatkoztam erről, hogy akkor befejezi-e a pályafutását vagy sem. Hát itt a válasz.

(#926) tuskooo válasza wildrain (#925) üzenetére


tuskooo
addikt

Ja már értem. Többek között én is úgy értettem, hogy arra gondolsz, hogy a Ferrarinál fog -e versenyezni, erre mondták sokan, hogy ott már szinte biztos nem. Máshol persze versenyezhet.

(#927) hunnylander válasza tuskooo (#924) üzenetére


hunnylander
őstag

De ettől még különleges. A legjobb lóerő/CO2-kibocsátás aránnyal rendelkező motor, és kicsi a bors, de erős; 600 lóerő. Nem rossz ez így első nekifutásra, egy paletta-középautónak.

The very first McLaren engine

Iránymutató mérföldkő. :)

McLaren-Ford
McLaren-BRM
McLaren-Ford
McLaren-TAG
McLaren-Honda
McLaren-Ford
McLaren-Peugeot
McLaren-Mercedes
McLaren

www.HunnyF1.com

(#928) dokar válasza hunnylander (#913) üzenetére


dokar
addikt

csúnya :(

extra - SEXRay

(#929) wildrain válasza tuskooo (#926) üzenetére


wildrain
addikt

Hát ha tényleg így értetted, akkor elég felületesen olvastál, ugyanis már a témaindító hsz-emben is teljesen egyértelműen fogalmaztam.

(#930) proof88 válasza !Overdose! (#923) üzenetére


proof88
addikt

hát én meg nem igazán tudom, hogy mi realisztikus, mi nem, mármint mivel még nem ültem f1-autóban, ezért nem tudom azt mondani egyikre sem, hogy melyik a legrealisztikusabb... F1C-nél csak Birkuccal toltam, aztán mondták, hogy rFactor F1 modok jobbak, látom 5%-kal több a beállítási lehetőség, mint F1C-nél volt, akkor biztos jobb, gondoltam magamban :)

[ Szerkesztve ]

(#931) tuskooo válasza dokar (#928) üzenetére


tuskooo
addikt

Nekem se tetszik külsőre, semmi, ami megfogna. A régi sokkal karakteresebb volt :(

wildrain: elismerem, csak átfutottam azokat a hsz-eket, nem olvastam el rendesen, nem is írtam semmit akkor :B

(#932) proof88 válasza !Overdose! (#923) üzenetére


proof88
addikt

amúgy ugye próbáltad is a játékot és nem a videóm alapján következtettél? Mert a videóból csak az látszik, hogy balra meg jobbra tekergetem a kormányt és kész. Kipörgésgátló és abs be vannak kapcsolva és a stabilitási segítség is! De azért is megy ilyen simán az autó, mert dolgoztam sokat a kocsi beállításán.

(#933) hunnylander válasza tuskooo (#931) üzenetére


hunnylander
őstag

BBC video | Autocar video

Olyat már nem is lehet, EU-s előírásban van pl. hogy minimálisan mekkora lehet a front stb. Az F1 már szabályellenes lenne, ha most akarnák gyártani és nem forgalmazhatnák az EU-ban.

Frank Stephenson tervezte, aki a Ferrari F430-at és a Maserati MC12-t is.

De ez angol autó, nem olasz. Vessétek össze technológiailag az új Ferrari Italia-val és sírjatok. :D Ez nem F1 utód, nem is annak készült, ahhoz képest ez tömegcikk aprópénzért, viszont ár/értékben rendesen odavágnak a konkurenciának. A 'Murcielago'-kaliberű zászlóshajó McLaren csak 2015-ig érkezik valamikor. Meg lesz egy mégolcsóbb 911-konkurens.

Az ízlés meg szubjektív, én mindig is jobban kedveltem az angol design, ez meg Ron ízlése szerint mégangolosabb. Azzal akarják eladni, amit tud. És még cak nem is fognak sokat eladni az árához képest, limitáltan évi 1000-et.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#934) P00By válasza hunnylander (#933) üzenetére


P00By
nagyúr

Nekem pl. nagyon bejön! ;)

(#935) D@ni88 válasza hunnylander (#933) üzenetére


D@ni88
addikt

ez a kép nagyobba nincs meg neked?

(#936) hunnylander válasza D@ni88 (#935) üzenetére


hunnylander
őstag

(#937) tuskooo válasza hunnylander (#933) üzenetére


tuskooo
addikt

Ettől függetlenül továbbra se tetszik. De lassan megint kezdődik az, hogy képtelen vagy elfogadni, ha valaki nem imádja azt, amit/akit te.

(#938) D@ni88 válasza hunnylander (#936) üzenetére


D@ni88
addikt

szép, de azért meglátszik hogy az F430 tervezőjétől jött :)

(#939) gV válasza hunnylander (#927) üzenetére


gV
őstag

F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál

(#940) hunnylander válasza tuskooo (#937) üzenetére


hunnylander
őstag

Ha úgy lenne, nem azt mondtam volna, hogy az ízlés szubjektív, hanem azt, hogy a tiéd hibás. :)

www.HunnyF1.com

(#941) hunnylander válasza gV (#939) üzenetére


hunnylander
őstag

F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál

Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.

Mint ha nem tudnád, hogy ez a motor miért ilyen és ennyit tud. Vagy lehet, hogy nem is tudod, akkor sajnálom. És nem csak emisszióban jó, hanem tömegében, nyomatékában és fogyasztásában is. Ha neked 600 lóerő kevés egy ilyen kategóriájú autótól, akkor sajnáld le a konkurenciáit is, amiben van egy említett Ferrari is. Ezt a motort nem úgy csinálta a McLaren, hogy na csináljunk olyan erős motort, amilyet csak tudunk..., hanem csináljunk egy modern motort egy könnyű 150 ezer fontért adható sportautóba. Ez nem 'Veyron'-projekt volt.

Williams and Force India rejoin FOTA

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#942) gV válasza hunnylander (#941) üzenetére


gV
őstag

Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.

nem, csak 2 bi turbos motort hasonlítottam össze; a 458 Italiáé nem az ezért azt nem is hasonlitottam össze velük

[ Szerkesztve ]

(#943) Oliverda válasza hunnylander (#927) üzenetére


Oliverda
félisten

Ja, ráadásul lehet hogy ez már nincs is olyan messze: [link] :)

Amúgy f@szán néz ki az MP4-12C. Visszafogott angol elegancia. Ráadásul belül sem rossz. :K Megnézném feketében...

Milyen meglepő hogy pont a fő McLaren fikázoknak nem tetszik. :D

gV: Képben vagy de nagyon. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#944) #70869248 válasza gV (#939) üzenetére


#70869248
törölt tag

Mennyivel rendelkezett az F40?
..ha jól értem ez a McLaren 600LE, az F40 471-478LE. Hol a +159LE?

Meg mondjuk az F40 egy teljesen más kategória, versenytechnika, ami megjelenésekor közel fél milla dollár volt..amikor még a dollár ütős volt, át kellene számolni mire jönne ki most.
Több feltételnek kellett megfelelnie annak aki fel akart kerülni a várólistára (már kell hogy legyen Ferrari-ja..stb)
Én sehogy nem értem hogy kerül ide, a két duplaturbó oké osz ennyi.

(#946) Oliverda válasza #70869248 (#945) üzenetére


Oliverda
félisten

Ráadásul anno az öreg Piké is ennél a csapatnál versenyzett egy jó darabig csak akkor még Benetton volt a neve...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#947) Motion_Blur válasza #70869248 (#945) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hát bakker ez nagyon durva. Nem is tudok erre mit reagálni. "Csak szó volt róla." - pfff, köszi...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#948) #70869248 válasza Motion_Blur (#947) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez az...és nagyon megrázhatják a pofonfát ha bebizonyosodik hogy ez a csapat szándéka volt..
..márpedig ez nagyon arra hajaz.
Mert azok akik közvetlen Piquet mögött jöttek azok köszönik szépen, a törmelék..stb.

(#949) tibi666 válasza #70869248 (#944) üzenetére


tibi666
senior tag

ok, de azt a 470 lóerőt 3 literes motorból hozták ki, a literteljesítményük azonos.

a hunny által említett nyomatékosságot meg minden turbómotor tudja, 600nm 8500on pedig nem olyan nagy szám. még az én szerény dieselemnek is van 450nm-e 2000 körül. amit meg elloptak annak 510 nm-e volt, kőkemény 1600as fordulaton.

igaz, nem visszafogott eleganciájú angol, hanem egy német dög. :)

ettől függetlenül bizonyosan nagyon fejlett technikai színvonalat képvisel. nekem nem tetszik, szerintem nem visszafogottan elegáns, hanem jellegtelen. de az új ferrari 458as sem tetszik és egyik lamborghini modell sem, ami forgalomban van. viszont egy 512-es ferrarit hazahoznék szívesen. de én nem tudnám kihasználni, a garázsban meg ne porosodjon, inkább legyen egy fanatikusé, kis pénzért lehet már venni a németeknél.

(#950) #70869248 válasza tibi666 (#949) üzenetére


#70869248
törölt tag

leheet,..de mégsem.
Az F40-s 'fekete dobozát' rendszeresen elemezgetni kell, az egy igen finom motor, ez a McLaren meg egy teljesen más polcról lett összerakva.

Anno a McLaren F1 nem véletlenül került 1milla dollárba, ahogy a legenda tartja csak a Bmw vállalta azokat a tervezett specifikációkat amik a motorra vonatkoztak, lehet bele aranyfüstölni meg beletenni a legmodernebb dolgokat, a legdrágább ötvözeteket..stb.

Ez a McLaren meg kb. 50milla forintban, az F40 a dollár mostani árfolyamán lenne 94milla.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.