Azt a pesszimista mindenedet
Lesznek szép képek az biztos(, ha esik)!
Azt a pesszimista mindenedet
Lesznek szép képek az biztos(, ha esik)!
inkább realista. ehhez tedd még hozzá azt, hogy éjszaka van: Link
Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►
Oke, igazad van, nem megfelelo stilusban irtam azt a hsz-t, bocs. En ugy latom, hogy tevedes volt, hogy idekeverted a nyomatekra/teljesitmenyre kihegyezest. Amiket itt meg ott irsz teljesen igaz, egyetertek, csak nem errol volt szo, hanem arrol, hogy elkepzelheto-e, hogy a 19k-s rev limit masnak kedvez, mint a 18k-s. Szerintem igen. Mas szerint lehet, hogy nem. Hogy szerinted igen vagy nem, az nem derult ki szamomra a hozzaszolasaidbol, egesz masrol szoltak ugyanis. Nyilvan hulyeseg olyat allitani, hogy nem baj, ha kicsi a nyomatek 18k-nal, csak nagy legyen a teljesitmeny ugyanott (ugye erted, hogy miert?).
Megint felhozod a gumit? En magamtol mar reg elfelejtettem, hogy ki nem erti az ero, erokar es forgatonyomatek kozotti osszefuggest. Erre gondoltal, nem, hogy miert nehezebb szelesebb guminal kitekerni a kormanyt? Nezd, fejlodtem azota, probalok szolidabb hozzaszolasokat irni (legalabbis ahhoz viszonyitva), ha erdekel, megprobalhatom elmagyarazni. Gumissal meg sem probalok konzultalni a temaban, tapasztalatom alapjan annyit ertenek hozza, hogy szelesebb gumi jobban tapad, mert nagyobb feluleten erintkezik az aszfalttal (ha jol sejtem te is ezt gondolod meg mindig), azzal meg nem tudnak mit kezdeni, hogy a tapadasi felulet nem a szelessegtol fugg, sokkal inkabb a guminyomastol. Ha van ra igeny, tolem elovehetjuk a kerdest, akar priviben is (bar nem ragaszkodom hozza), addig nyugodtan vigyorogj rajta, max sajat magadon nevetsz. Egyebkent ilyet, hogy 'széles gumi a súlya miatt tapad jobban' en nyilvan nem mondtam, de ha megtalalod, nyugodtan linkeld.
Szerződést bont Alonso szponzora a Renault-val
+
Az ING is elhagyta a Renault-t
Itt a vége a rönyónak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A hatáskörnek akkor sem kellene ennyire meghatároznia egy adott bűntényben a felelősségi szintet, mégpedig úgy hogy egy ember vigye el a balhé 90%-át. Nem sírok Briós után, csak épp felháborít hogy Piquet megúszta.
Illetve már olyan hogy Rönyó most úgy néz ki megszűnik létezni az f1-ben. Sorozatban bontják fel a szponzorok a szerződésüket, két biztosító, az egyik a főszponzor ING már megtette. Kérdés mi lesz így Williamsel akiknek nincs még motorjuk, vagy Red Bullal. Úgy néz ki jó hogy jön pár új csapat meg új motorszállító...
(#1706) Oliverda válasza Motion_Blur (#1704) üzenetére
Nem hiszem hogy csak ez a végüket jelentené. Ha találnak szponzort 2010-re akkor nem lesz problémájuk szerintem.
Hátha átfestik ilyenre a gépet:
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#1707) hunnylander válasza Motion_Blur (#1704) üzenetére
Készítik elő a terepet a kivonuláshoz; 'megigértük, hogy maradunk, de sajnos nem tudunk'.
Dave Richards majd lecsap Enstonera és az indulási jogukra, no problem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#1708) Motion_Blur válasza hunnylander (#1707) üzenetére
Én is így gondolom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1709) Nowhereman válasza Peat;) (#1690) üzenetére
szóval a holocaustban szerinted Hitler volt a kisbűnös, a főbűnos meg a német baka volt?
1/ Hitler - Brios - a főnök aki akarata nélkül nem történik semmi, ő osztja az ukázt.
2/ Heydrich - Symonds - aki kidolgozza
3/ Schultz - Nelsino - aki vagy vérgehajtotta, vagy ott volt, ahol a part szakad...
Utánam a kondenzcsik!
Sztem elképzelhető...elvileg elég hasonló görbéik kell hogy legyenek az F1-ben szereplő jelenlegi autóknak, de különbségek vannak, és ezáltal előny és hátrány is kell hogy létezzen.
De hogy ez mennyire jelentős..kelene a jelenlegi F1-s motorok motorképe, de ezzel az erővel sztem 100millát is kérhetnék a csapatoktól
A gumikérdésben engem az riaszt, a múltban is és a jelenben is, hogy ha egy gondolatmenetet nem igazol a valóság, akkor meg sem próbálod (vagy mások) megtalálni hogy miért, és ezért nekem kellene köröket futni hogy cáfoljak egy olyan törvényszerűséget amit 1 perc alatt megtalálni a neten, mégis mindenki abba kapaszkodik bele, mintha ráakadt volna a pontra ahonnan ki lehet fordítani a világot (honnan és hova ne firtassuk ).
Én úgy gondolom, hogy akit a probléma csak ennyire érdekel, azzal felesleges leállni vitázni, ezért írtam amit. Gondolom okosabbnak tartod magad a 'gumisnál', és mégsem foglalkoztál vele elget hogy rájöjj miért is tapad jobban a széles gumi mint az uolyan tömegű keskeny.
Én tudom (még utaltam is rá) ...de mint Bárány János a Hat év Las Vegas-ban, ülök rajta
(#1711) Iron Funeral válasza Oliverda (#1706) üzenetére
Nem rossz, de nekem a Kék-Sárga-Fehér jobban tetszik
De mondhatnám úgy is, hogy az ING szín állt nagyon rossul az autón
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
A ma készült képeken a megszokott ING-s szerkóban járkáltak a csapat tagjai a boxutcában. Az azonnali hatállyal azt jelenti, hogy a holnapi szabadedzésre újraragasztják az autókat, a boxokat és lecserélik a ruhatárat?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1713) Chip válasza Motion_Blur (#1712) üzenetére
Ha foltos egy ruhadarab akkor szokták mondai, hogy az ecetes olló mindent kiszed.
Ez mondjuk ferdites, melyik gondolatmenetet nem igazolja a valosag? Az enyemet nagyon jol igazolja. A tied szerintem tobb helyen bukik, pl. szelesebb gumi nem jelent feltetlenul nagyobb erintkezo feluletet, meg a kormanytekeros kiserleted is forgatonyomatekot mer, nem erot, ugyhogy abbol kovetkeztetni siman hibas. De miattam nem kell futni a koroket, viszont ha nem neztel utana a forgatonyomateknak meg az erokarnak, akkor miert ram mondod, hogy csak ennyire erdekel? Mind1, tolem hagyhatjuk, nem en hoztam fel...
MotoGP-ben fordult már elő, hogy esett az eső az éjszakai futamon, de ott elhalasztották másnapra a látási viszonyok miatt. Gondolom F1-ben mindenképp megtartanák a futamot.
[link]
ha ezt Kimi nyilatkozta tényleg akkor
[ Szerkesztve ]
hagyjuk, nekem nem fontos.
(#1720) JColee válasza Motion_Blur (#1694) üzenetére
a ferrari bringa elég komoly
Rengeteg pénzt fog kapni ha elmegy...kifizetik neki a teljes jövő évet ha hajlandó elmenni, gyakorlatilag megvehetne egy F1-s csapatot magának
Sztem Kimi csak akkor marad, ha a Ferrari túl költségesnek ítéli meg a versenyzőcserét.
[ Szerkesztve ]
hát elég szomorú, mert most azért el lehet mondani hogy szarból várat épít.
júli végétől fejlesztést nem kaptak, miközben a többi csapat nem kis ütemben fejleszt.
Igaz érthető hogy a Redbull egyik mérnöke épp előtte hagyta ott az energiaitalos istállót, és valószínűleg oda tart. Csak közbe jön a spanyol bank. meg Kimi előző évi gyengélkedése. Szval minden összevág.
De most újra elkapta a vonalat. Remélem jövőre Hamilton - Kimi páros lesz.
[ Szerkesztve ]
Kimi jól megy mostanában az nálam is egyértelmű, de én nagyon nem szeretném ha a McLaren-hez menne/jönne.
Jelenleg is az egyik érv a Kimi drukkereknél az hogy a Ferrari-nál elnyomták Kimi-t (ami nálam veri a biztosítékot), és az Alonso példáján kiindulva, ha Kimi-nek nem sikerül a McLaren-s szereplése akkor megint azt kellene hallgatni hogy persze mert Hamilton Mclaren-s nevelés és Kimi-t elnyomják.
...Ezek Kimi drukkerként valszeg nem feltünőek, de semlegesként a falra lehet mászni töle komolyan
Meg én egy vidámabb, vagy feszesebb összeállítást várnék. De ennyi..mert abban biztos vagyok hogy Kimi sokkal jobban fog szerepelni mint Kovalainen, és Hamilton-nak összeszedettebben kell versenyeznie ha Kimi lesz a csapattársa.
hát de Kiminek sztem feküdne az autó, mivel amikor mclarenes volt akkor állítólag erőteljesebben használta a gumikat mint Montoya. és lehet hogy neki pl ez hiányzott neki tavaly. Mert a Ferrari mindig is inkább aero-s autó volt.
Amúgy már én is kezdtem lemondani Kimiről, de az utóbbi pár futamon amit művel azzal a "gokarttal". Brawn-nál meg nem lehet tudni meddig tart ki a lendület, lehet hogy jövő évre sehol se lesznek.
[ Szerkesztve ]
Pont másként érzem, sztem Massa idegesebben vezet mint Kimi, és én azokat az időszakokat amikor Kimi gyenge versenyeket futott, de ővé volt a leggyorsabb kör, szal én pont ezzel magyaráztam magamban: Nehezen müködnek alatta a gumik, viszont amikor müködnek akkor kijön a gyorsasága.
..és most is azt gondolom hogy a McLaren már Hamilton-é...azaz az ő szája íze szerint fejlesztik, és Hamilton stílusához közelebb van Alonso stílusa, mindketten mozgatják az autó hátulját, és mindketten látványosan rázóköveznek...ezért gondolom azt hogy ideálisabb lenne egy Alonso-Hamilton felállás az autó/versenyző csomag fejlődése szempontjából.
Míg Alonso stílusa és Massa stílusa sincs messze, ezért ebben a felállásban a Ferrari sztem csak nyerhet.
A McLaren-nél Kovalainen-nek szvsz semleges (szemre), közelebb a finom vezetéshez.
Kimi viszont finoman vezet, a McLaren gyengül szvsz egy Kimi-Hamilton felállásban, holott a versenyzőpáros egyértelműen erősebb mint Kovalainen-Hamilton.
De ez csak a saját okoskodásom, nem is vitaképes.
Kimi szvsz a Brawn-hoz menne Button mellé, mert ők hasonlóan vezetnek...Button-nak is voltak gumimelegítési bajai, és náluk is nagy az eltérés a két versenyző között (Rubinho-Jenson).
De nagyon hasonló volt a gond a Bmw-nél is, Kubica 'nyersebb' stílusban vezet mint Heidfeld, és ezért Heidfeld-nek voltak is gondjai, valmint a felállásuk sem volt igazán nyerő.
[ Szerkesztve ]
(#1727) Motion_Blur válasza #70869248 (#1723) üzenetére
"Jelenleg is az egyik érv a Kimi drukkereknél az hogy a Ferrari-nál elnyomták Kimi-t "
Ezt honnan?
Azt ezt követő hsz-oddal nagyjából egyetértek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Az de ez Imola, ha megnézed itt Button is így megy (pont átnéztem a 2004-s körére, meg MS körére is) .
(#1729) #70869248 válasza Motion_Blur (#1727) üzenetére
Honnana seggembő' (hogy klasszikust idézzek )
Mittomén én nem vagyok Kimi drukker,..de amiket hallottam felsorolni:
Massa menedzsere Jean Todt fia, és Massa-t MS jobban kedveli, míg Kimi lesz@rta ( ahogy ezt ki is nyilatkozta ).
...ilyenekből,..miért az is téma volt hogy Alonso-t nyomták el a tizmillás fizuja és 2 VB címe dacára, a százezres fizetésű kategóriaújonc Hamilton-nal szemben és csak így történhetett meg ami megtörtént.
...merre jártál az elmúlt két évben?
linkeltek stream-et amikor kezdődik a szabadedzés?
F1: A főszponzor is dobja a Renault-t!
Ez nem valami jó hír.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#1732) Motion_Blur válasza #70869248 (#1729) üzenetére
Szerintem minden meg van / volt adva Kiminek. Ő csak egyszerűen nem a 'Ferrari család tagja', hanem szimplán a versenyzőjük. Nyilván ezért maradhat Massa + azért mert nyilván motiváltabb és több éve van még az F1-ben, mint Kiminek.
Brawn-ban még talán el tudnám képzelni valahogy, legalább elköszönnénk Rubens papától
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Így már 95%, hogy megy a Ferkától. Szerintem.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy hova igazol. A Meki lenne szvsz a legjobb választás.
Szerintem nem lenne probléma a Kimi-Hamilton párossal. Sőt! Egymást fogják ösztönözni.
Szerintem erősebbek lesznek mint az Alonso-Massa páros. Ott ugyanis Massa nehezen fogja elviselni, ha Alonsot támogatják, és ez fordítva is igaz. Ebből a párosból még lehetnek komoly nézeteltérések. Ha pedig egyenlő feltételeket kapnak, akkor számomra nem kérdés, hogy melyikük lesz gyorsabb és stabilabb.
A csapatvezetés meg őrjönghet, mikor az általuk fizetett Kimi elkeni a Ferkát.
Akkor fognak igazán szopni, ha mondjuk a téli teszteken kiderül, hogy Massa nem bírja a terhelést (Ne így legyen!!!).
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
most tűnt fel először egy videóból, hogy akkor lesz zavart a kép, amikor elmegy egy "híd" alatt...
(#1735) Motion_Blur válasza RedWing (#1733) üzenetére
Ha jól tudom Massa fejébe még mindig be van építve egy platina (vagy titán) lap, ami a homlok, vagy koponyacsont kioperált darabjának helyére lett beműtve. Olvastam korábban hogy már átesett egy műtéten, de az egyik oldal azt írta, hogy csak plasztikai műtét volt, a másik meg azt, hogy kivették ezt a fémlapot. Nem tudom mi az igazság, de először akkor fog kiderülni, ha féktávot vesz 3 kilóról.
mod: Massa novemberben visszatér a pályára
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1736) hunnylander válasza RedWing (#1733) üzenetére
McLaren VS Ferrari 2010! Dream Teams Battle!, Which pilot duo is better??
Raikkonen - Hamilton 66 %
Alonso - Massa 19 %
Renault; leragasztott szponzor logók
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#1738) RedWing válasza Motion_Blur (#1735) üzenetére
Nem szeretem Massát, de kívánom, hogy teljesen felépüljön és bírja a terhelést!
Viszont, ha nem fogja, akkor a Ferka hatalmasat fog szopni, hogy annyira őt erőltették!
Egyébként én is úgy tudom, hogy csak egy "szépészeti" plasztikai műtét volt.
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
(#1739) RedWing válasza hunnylander (#1736) üzenetére
Ha egy szinten lesz jövőre a két autó, akkor sima Meki konstruktőri VB lesz.
Alonso el fogja kenni Massa száját. Kimi és Hamilton között pedig versenyről versenyre szoros csatát várok. Legyen egy nagyon izgalmas évünk!
RB, Ferka, Meki, Brown csatával a dobogós helyekért!
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
Még mindig Brawn
Pontosan ezt szeretném látni én is a következő szezonban.
"Szerintem az téveszti meg, hogy amikor begépeled a szöveget, akkor lefelé nézel... :)" - elmoraan
Senki nem talál működő stream-et? :S Ha minden igaz, déltől megy az edzés...
MOD: [link]
[ Szerkesztve ]
Igen, déltől megy. Én azóta nézem a műholdas DSF stream-et.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Jah, műholdas DSF... sajna nálunk a műholdas tv-zést nem támogatja a cég.
Amikor én még játszottam GP4-el, és nagyon leültettem az kocsit, úgy hogy leért az alja, és szikrázott, akkor mindig meghalt a váltóm. Aztán nézem Fisi-t, hogy ő mint egy csillagszóró megy végig. Szval tényleg lehalhat tőle a váltó? vagy csak a játék volt elrontva?
Grosjean már főpróbát tart.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#1750) hunnylander válasza Oliverda (#1747) üzenetére
És idén sem lesz daru ott, de már kijárat a pilótáknak igen. (BBC)
www.HunnyF1.com