Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1301) proof88 válasza Csabee. (#1299) üzenetére


proof88
addikt

EA-nak van pénze erre ja, de már korábbi NFS-reklám is volt TV-ben, volt amikor villamoson vagy buszon is volt reklámjuk. Nem várok túl sokat a játéktól, majd meglesem azért ...

(#1302) gézu válasza Motion_Blur (#1287) üzenetére


gézu
őstag

Az Ascari és a Parabolica közt kigyorsításon simán megfogja, de nem ez a lényeg igazán, hanem hogy nem adta fel, csak ezt a mentalitást nem értékelitek... pedig ez az autóverseny.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1303) Peat;) válasza (#1279) üzenetére


Peat;)
veterán

Leszűrve a nyilatkozatból szerintem maga Hamilton is azon az állásponton van mint te. Nekem is szimpatikus volt ahogy nyomta és elég keményet kapott a srác, meglepődtem (pozitívan) hogy utána kipattant a kocsiból, de ő maga is elismerte és elnézést kért (hogy így ennek sok értelme nem volt...de ezt nemhogy ő senki sem rakta volna bele a mondókájába, max a kirúgott francia volt ilyen önkritikus). Megfelelően kell kezelni a nyilatkozatát, ahogy linkelték is ott van hogy maga szerint 130%-on hajt :) van benne egy túlzott önbizalom, de azért némi kritika is átjött nekem.

Általánosan címezve:
Amúgy ha csak a pályán követitek Hamiltont és nem olvassátok a híreket és nyilatkozatait akkor szerintem minden f1 szeretőnek kedvelnie kellene hogy a mezőnyben van, mert színt visz bele a vezetési stílusával a dolgokba. Én elkövettem azt a hibát hogy anno folyamatosan követtem miket nyilatkozott, most nagyon régóta először olvastam el mit mondott és a következő is nagyon sokára lesz, így egyenesen örülök hogy ő is a mezőny tagja :)

(#1304) Motion_Blur válasza gézu (#1302) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"Az Ascari és a Parabolica közt kigyorsításon simán megfogja"

Köszi, csak ezt akartam tudni :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1305) -Mike- válasza wildrain (#1227) üzenetére


-Mike-
addikt

Á, onboardból ha majd megnézed, előző körében is ott ment csak pár centivel beljebb, átéltél már te is ilyet szimulátorban, hogy éppen csíped a füvet és kidobja a kocsit. Itt is ez vót. . -)

(#1306) -Mike-


-Mike-
addikt

Egyébként mézescsupor egy-egy rossz Hamiltonos futam után miért nem ír és jön az angol linkek tömkelegével, mint mindig? Zokog wokingban? ))

(#1307) gézu válasza Motion_Blur (#1304) üzenetére


gézu
őstag

Látom sikerült megfogni a lényeget :))

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1308) andy83 válasza Csabee. (#1290) üzenetére


andy83
aktív tag

Viszont Fisichella épp abban az autóban ült volna, ami megállt most Liuzzi alatt... Szóval annyira nem lehet bosszús... :N

facebook.com/SzeretekMozizni

(#1309) Motion_Blur válasza gézu (#1307) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Lehet, hogy nem ez volt a mondanivalód lényege. De ezzel bizonyítottad, hogy lövésed sincs az egészről...

Megpróbálom elmagyarázni: a KERS-t az első sikán után és a Lesmo 2 után használják. Az első sikán után biztosan használta, lehet hogy többet is mint szokott, mert addig a 27.4-es szektor közelében se volt, akkor meg keményen lilult. Tegyük fel, hogy a Lesmo utáni egyenesben a KERS miatt olyan közel kerül (már ez sem reális), hogy az Ascari bejáratánál szinte ráesik. A bal-jobb-bal kombinációban annyit veszített volna a tapadásvesztés miatt, hogy esélye sem lett volna szélárnyékban maradni. És itt már nincs KERS! Szal itt elvérzik a meséd, de tegyük fel azt is, hogy szélárnyékéban marad: Button behúzódik, Hami kimegy mellé. És? A Parabolicaban kívülről körbeautózza Buttont?

Nem volt akkora tempóbeli különbség, hogy Hami reálisan támadni tudja. Főleg nem az utolsó szektorban (gondolom nézted közben a LT-ot).

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1310) gézu válasza Motion_Blur (#1309) üzenetére


gézu
őstag

Lehet, hogy több lövésem van hozzá, mint gondolod, de ezt max Mike kolléga tudná igazolni, de erre most nem kérjük fel :D A verseny elején több kisérlet volt ezen a szakaszon, tehát nem hamvába holt a dolog. A KERS-et ott használja ahol akarja, ha védekezik, akkor lehet ott legjobb, ahol írod, de a kört ő építi fel, ahogy a céljainak megfelel. Az autóversenyben előfordul, hogy hibázik a pilóta, akár az utolsó kanyarban is, amit ki lehet használni, de csak akkor, ha lőtávolban van a támadó.
De akkor sem ez a lényeg, hanem: nem adta fel mert igazi versenyző, kb. Mansell volt ilyen bulldog tipus, az ilyeneknek próbáld mesélni, hogy kocogjon be a biztos 3. helyen, kiröhögne.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1311) mefistofeles

A Hamilton balesettel kapcsolatban az az uccsó lesz tőlem megigérem.
Szóval:
Aki azt mondja, hogy REÁLIS esélye volt még megelőzni Buttont, az szerintem nem tud objektíven gondolkodni. Félreértések elkerülése végett én kimondottan szeretem a rámenős, vagány, bevállalós pilótákat, így Hamilton stílusa is bejön nekem DE más az, hogy valaki mindent megtesz a győzelemért, vagy egy előzésért és más ha értelmetlenül gyakja agyon a gépet. Végig néztem a versenyt és szerintem (kivéve, ha Button vágja a falnak) semmi esélye nem volt, viszont a harmadik hely stabilan meg volt és ezzel nagyon sokat segített volna magának és a csapatának is. Nem véletlen, hogy a verseny után bocsánatot kért a csapattól......

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#1312) andy83 válasza Motion_Blur (#1309) üzenetére


andy83
aktív tag

"Az első sikán után biztosan használta, lehet hogy többet is mint szokott, mert addig a 27.4-es szektor közelében se volt, akkor meg keményen lilult."

Ez a 27.4 nekem is feltünt a LiveTiming-ban, gondoltam is magamban, hogy tolja neki rendesen, aztán meg már mutatták is, hogy kicsúszott. Sajnáltam kicsit, de hát így Kimi dobogós lett! :)

facebook.com/SzeretekMozizni

(#1313) válasza mefistofeles (#1311) üzenetére



addikt

Egyértelmű, hogy nem volt esélye.

Amikor megkezdték a kört, kényelmes 1mp előnye volt Buttonnak. Hamiltonnak előtte 5+ körbe telt 2mp-ről 1-re szorítani a különbséget. Miről beszélünk?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1314) -Mike- válasza gézu (#1310) üzenetére


-Mike-
addikt

Engem hagyjál ki mindenből, lövésed sincs semmiről. -)))

(#1315) Ijk válasza mefistofeles (#1311) üzenetére


Ijk
nagyúr

Tudod erre mindig azt mondom, hogy tapasztalatból tanul az ember.:)
Hamilton még fiatal és forrófejű. Nézd meg Barikát, ő már idős és tapasztalt, és nem is szokott nála lezuhanni a redőny;]

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#1316) gézu válasza -Mike- (#1314) üzenetére


gézu
őstag

Úgy tudtam, hogy valami szemét dolgot fogsz írni :))

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1317) atike válasza mefistofeles (#1311) üzenetére


atike
nagyúr

Egyetértek...

És hogy pont erről a futamról maradtam le... :(

(#1318) Csabee. válasza atike (#1317) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Nem maradtál le semmiről, ismétlésből nézd meg a rajtot, illetve az utolsó 2kört, és ezzel kifújt ez a futam is..

Üdv: Csabee.

(#1319) Motion_Blur válasza gézu (#1310) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Biztos a McLaren csapatvezetése is röhög, hogy eldobott 6 biztos pontot, amikor lenne esélyük megfogni a Ferrarit az összetettben :U

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1320) Vandit. válasza Motion_Blur (#1319) üzenetére


Vandit.
addikt

Ja, de legalább fasza csávó volt, mert nyomta neki... :DDD Kár, hogy ez a játék pontra megy és nem faszaságra. :))

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1321) Csabee. válasza Vandit. (#1320) üzenetére


Csabee.
nagyúr

De lehet valaki fasza csávó az utolsó helyen is :DD Trulli mókás volt amit csinált.. az a jelenet még tetszett a futamból! Liuzzi-t sajnálom picit.

Üdv: Csabee.

(#1322) #70869248 válasza Motion_Blur (#1319) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ezt nyilatkozták:
a wokingiak pedig nem szeretnék, ha Hamilton konzervatívabb stílusban lépne pályára.
"Ilyen a természete egy Lewis-hoz hasonló versenyzőnek, és nincs sok olyan, mint ő: ha az ember 100 százalékot belead minden egyes körben, olykor 101 százalékra is eljut, az eredmény pedig az lesz, hogy 'elszáll'. Viszont, ez a versenyzés, és Lewis mindenképpen egy versenyző, nem is akarjuk, hogy másmilyen legyen" - jelentette ki. (M.W.)

remélem komolyan is gondolják.

Egyébként belegondolva abba amit írtál, lehet hogy valóban így van, azaz az utolsó teljesített köre számít...nekem kicsit ellentmondásos hogy hogy a kiesése az 52. körre van írva miközben abban a körben megfutotta a versney leggyorsabb körét.
..és így elnézést is kérek akikkel szemben azzal érveltem hogy volt még egy köre, én ebből indultam ki ezért nálam absz. érthető volt hogy nyomta mint gép.
De azért a véleményemet alapvetően nem befolyásolja, én valóban azon a véleményen vagyok amit Pá írt.

[ Szerkesztve ]

(#1323) gézu


gézu
őstag

Empatikusan nyugtázta versenyzője hibáját Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke, aki szerint egy ilyen botlás a pilóta személyiségének része, a wokingiak pedig nem szeretnék, ha Hamilton konzervatívabb stílusban lépne pályára.

Itt a válasz a - a pontra játszák, meg jó a biztos 3. hely, meg úgysem lehet előzni, meg minek küzdött, f@sz volt - építő jellegű hozzászólásokra, ;)

[ Szerkesztve ]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1324) Vandit. válasza gézu (#1323) üzenetére


Vandit.
addikt

Aha, majd nyilván lenyilatkozza, hogy Hami mennyire felelőtlen és forrófejű volt stb...
Azt mondta, amit hallani akar a közvélemény és nem feltétlenül a véleményét.

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1325) gézu válasza Vandit. (#1324) üzenetére


gézu
őstag

Aha, akkor most már mindent értek...

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1326) Motion_Blur válasza #70869248 (#1322) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Természetes, hogy ezt nyilatkozzák. Fisinek is bemondták a rádión, hogy a 14. rajthely mennyire fasza dolog :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1327) #70869248 válasza Vandit. (#1324) üzenetére


#70869248
törölt tag

Talán azért mégis elképzelhető hogy ezt gondolja...én kifejezetten szeretném azt hinni hogy ennek a felfogásnak még van létjogosultsága.
...bár elgondolkodtató hogy sokak szerint hülyeség volt, nem bonyolítom azzal hogy ki kedveli Hamilton-t és ki nem, remélem ezen mindenki felülemelkedik, de valhogy elterjedt az hogy a körök végén igenis tessék visszatekerni a motort annak az a rendje.

De mindegy nem mondom hogy jobb vagy rosszabb, én nagyon remélem hogy nem változik benne semmi...

(#1328) Henkei válasza Vandit. (#1324) üzenetére


Henkei
tag

Persze, hisz te csak tudod.

Mondjuk tavaly ev vegen meg Kimmi csapta oda a falnak minden masodik versenyen.

Hogy lehet hogy amikor emberen hajtják végre abortusznak nevezik amikor csirkén akkor rántottának??

(#1329) Vandit. válasza Henkei (#1328) üzenetére


Vandit.
addikt

Visszautalva Motion hsz-ére, fiszkónak is azt mondták, milyen jó a 14. hely... :)) Ennyi.
Nem írtam sehol, hogy csak én tudom. szerintem... :F :U

[ Szerkesztve ]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#1330) #70869248 válasza Vandit. (#1329) üzenetére


#70869248
törölt tag

Meg sem fordul a felyetekben hogy ez akár igaz is lehet? :) ...csak jobban tudják akik ott vannak hogy mit ért Giancarlo teljesítménye.
Ahogy szerintem a nézők igen nagy része elkapálta volna Badoer-t, nem értve miért nem a szégyen pírjával néz a kamerába.
Giancarlo majdnem megnyerte Spa-t, valszeg nem lehet egyszerű átszokni, és talán a csapata jobban tudja milyen teljesítmény volt töle a 14. hely...a Q2-ben 5 tizedre volt Kimi-től.

(#1331) Motion_Blur válasza #70869248 (#1330) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem az idejét, hanem a pozícióját méltatták. De mind, én részemről befejeztem.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1332) Qru válasza Motion_Blur (#1331) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Így is jobb mind Badoer volt. Hány hellyel is? Következő futmara meg valószínűleg sokat fog javulni. Ez lelkileg is nagy teher. Teljesült az álma, egy olasz az olasz versenyen egy olasz kocsival.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1333) tob!as válasza Qru (#1332) üzenetére


tob!as
tag

Annakidején (1999-ben) Mika Salo is 9.ként végzett első futamán a Ferrariban, a német futamot meg megnyerte volna ha nem lett volna csapatutasítás!
Giancarlo teljesítménye ennek fényében szerintem igenis jó. Ne felejtsük el, hogy a Force India egy más karakterisztikájú autó, a Ferrari súlyelosztása, irányíthatósága teljesen más, éppen a benne lévő KERS rendszer miatt.
Nem egyszerű átszokni. Más csapat, más versenymérnök, más autó teszt nélkül! Badoer is jobb lett volna, ha nincs teszttilalom.

(#1334) lenox válasza tob!as (#1333) üzenetére


lenox
veterán

Regi szep idok, amikor a vilag masodik legjobb pilotaja majdnem megnyerte a vb-t :).

(#1335) !Overdose!


!Overdose!
őstag

A Ferrari után a McLarennel is leszerződött a Santander

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1336) AMD Power


AMD Power
titán

F1: Renault-főnök új mélységekben

De jó is lenne. Menne a francba már.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#1337) Leeza válasza #70869248 (#1330) üzenetére


Leeza
tag

A "felyünkben"??? Hát ott nem... :U

"Szerintem az téveszti meg, hogy amikor begépeled a szöveget, akkor lefelé nézel... :)" - elmoraan

(#1338) proof88 válasza Leeza (#1337) üzenetére


proof88
addikt

b-type tud helyesen írni, valszeg fáradt volt, Te grammar nazi! :D

(#1339) proof88


proof88
addikt

(#1340) Leeza válasza proof88 (#1338) üzenetére


Leeza
tag

Nem kötözködésképp, de ennyire ne legyen fáradt... ;]

"Szerintem az téveszti meg, hogy amikor begépeled a szöveget, akkor lefelé nézel... :)" - elmoraan

(#1341) JColee


JColee
őstag

csak hogy maradjunk egy klasszikusnál :D
A Mercedes-fölény miatt feloldhatják a motorbefagyasztást

A többi gyártó számára azért nehéz versenyre kelni a Mercedesekkel, mert 2006 óta a fejlesztés olyan határterületekre korlátozódik, mint a kenő- és üzemanyagok.

a shell mérnökei meg malmoznak or wtf? ;]

(#1342) proof88 válasza Leeza (#1340) üzenetére


proof88
addikt

amúgy az én szemem is bántotta, de lusta voltam írni :D

(#1343) Flashcash válasza JColee (#1341) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Igazuk van, most Monzában nagyon kijött pl. hogy a Toyota (Williams) le van maradva motorikusan.

[ Szerkesztve ]

(#1344) !Overdose! válasza Flashcash (#1343) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ez nem feltétlenül igaz. Végsebességben pl. szombaton Glock 4. lett. Szerintem más is okozhatta a Toyota (Wiliams) gyengélkedését.

Szerintem hasonló a helyzet, mint anno a BAR-nál volt 2004-2005-ben. Ők sem tudták, hogy ha éppen gyors az autó az mitől van vagy ha lassú akkor az mitől. A Toyotához sem kéne más csak egy Ross Brawn szintű szakember, aki össze tudja fogni az erőforrásokat és átlátni a japán vezetés okozta káoszon.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1345) Csabee.


Csabee.
nagyúr

Csak ma hallottam a Rádió1en hogy Hamilton szakított Nicol-al..:DD

Üdv: Csabee.

(#1346) Motion_Blur válasza Csabee. (#1345) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pedig azt hittem, hogy ez egy életre szóló igaz szerelem :O

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1347) P00By válasza Csabee. (#1345) üzenetére


P00By
nagyúr

Bizony :D Hamika( ;] ) nem akart hazasodni vagy mi a szösz!
Jól tette! :D

(#1348) Ijk válasza Csabee. (#1345) üzenetére


Ijk
nagyúr

Lehet, hogy utolsó körben szakított vele rádión;]

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#1349) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A futamról még írnék pár sort.

A McLaren helyében Kovalainent az első kör végén behívtam volna a boxba és összevertem volna. Hogy lehet ennyi autót elengedni?? Vagy ha ilyen korán még nem is, akkor már biztosan, amikor talán Liuzzi megérkezett elé, és a Roggia felé szélárnyékban befosott, elvette a gázt és szépen beállt mögé vonatozni. Szerintem ezzel a versennyel teljesen biztossá vált, hogy ki lesz rakva.

Button nagy lépést tette a cím felé, a hátralévő futamok egyikén a statisztika szerint Barinak úgyis lesz olyan futama, ahol nem fog tudni rendesen elrajtolni. Sok a 14 pont, ezt már be kell húzni Buttonnak. Vettelék is koncentrálhatnak a jövő évi autóra. Legalábbis nagyon remélem, hogy így lesz és nem egy idióta nyeri a VB-t..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1350) Kraptor válasza Csabee. (#1345) üzenetére


Kraptor
őstag

Hát elég öreg is volt hozzá a picsa...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.