Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1601) prmcsk


prmcsk
addikt

F1 óvoda...jók a kommentek. :DDD

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#1602) Petya25 válasza prmcsk (#1601) üzenetére


Petya25
addikt

Mi az hogy a FOTA dönt...?
Csak egységes szavazás esetén lehet bárminemű módosítást végigvinni, pont ez a lényeg. Ha a Meki azt mondja, nem, akkor az véto és nem lehet hozzá nyúlni szerintem. Hülye lesz azt mondani, hogy oké ezután csak 6 henger fog dolgozni....

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#1603) Motion_Blur válasza Petya25 (#1602) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem csak a meki mondaná azt, hanem a Brawn és a Force India is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1604) Integra válasza prmcsk (#1601) üzenetére


Integra
titán

"Ezt a blogot kellene már lefojtani, meg úgy általában joo gabi bulvár szemétáradatát, sun, daily mail, szanalmas.hu, F1 blog. "

lol, jóógabibulvárszemétáradat... :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1605) prmcsk válasza Integra (#1604) üzenetére


prmcsk
addikt

Ezzel én sem vitatkozom, de az alapötlet, hogy visszavesznek a merga motorból, ettől még idióta marad...
Miért most az ötlet ? Volt olyan márka, aki 5-6 évig magasan egyeduralkodó volt, mégsem jutott senkinek eszébe ilyen agyrém.
És ne jöjjön senki azzal, hogy most motorfejlesztési stop van és a merga gyaníthatóan tovább fejleszt, mert előbb bizonyítékot akarok erről...Bár az is megoldás, ha a merci újra "lekoppintja" a ferka motorját... :DDD :D

[ Szerkesztve ]

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#1606) Integra válasza prmcsk (#1605) üzenetére


Integra
titán

hülye emberektől hülye ötletek, ennyi, nem kel túl misztifikálni a dolgot szerintem.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1607) attisx válasza prmcsk (#1601) üzenetére


attisx
addikt

Jah... Van aki már a Merci megbüntetését követeli, mert biztos hogy csalnak. Pedig van egy egészen kézenfekvő magyarázat a Merga motorok szárnyalására. Tudniillik tavaly még 19000 volt a fordulatszám limit idén meg 18000. A motoroknak viszont eltérő a nyomaték görbéje, így könnyen lehet, hogy a fordulatszámlimit egy éve még a Ferkának kedvezett, most meg a Mercinek. Ennyi. Szerintem...

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#1608) tibi666 válasza lenox (#1600) üzenetére


tibi666
senior tag

remélem a szart is kipereli belőlük, és fogjuk még látni f1-es futamokon.

(#1609) Ijk válasza Integra (#1606) üzenetére


Ijk
nagyúr

A FIA-nak valamiféle kényszere van hogy új szabályokkal jöjjenek folyamatosan, különben kérdésessé válna egyesek szemében miért kapják a milliós fizetéseket. Szóval csak féltik a munkájukat:)
Mondjuk azzal a kérdéssel is foglalkozhatnának, hogy ha visszavonják a motorfejlesztés befagyasztását mennyi ember kaphatna újra munkát. Mondjuk már maga az ötlet is agyrém volt. Ennyi erővel szólhatnánk a világ összes sportolójának, hogy nincs több edzés, a jelenlegi erővel kell belevágni az olimpiába. Miért nem léptek már ki a csapatok:F

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#1610) !Overdose! válasza attisx (#1607) üzenetére


!Overdose!
őstag

"A motoroknak viszont eltérő a nyomaték görbéje"

Az F1-es motorok relatív kis forgatónyomatékkal rendelkeznek, mert nincs szükség a nagy nyomatékra, főleg nem magas fordulaton, így kötve hiszem, hogy helytálló lenne amit írtál.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1611) hunnylander válasza prmcsk (#1601) üzenetére


hunnylander
őstag

Mi a probléma?

Patrick Head (Williams): "Az egész boxutcában köztudott, hogy a Mercedes nagyobb haladást ért el motorjának fejlesztése terén a megadott korlátok között, mint a többiek. Immár nagyon jó erőforrásuk van."

A Mercedestől a szabályosan megszerzett előnyt akarják elvenni. Mindenki számára ott vannak az engedélyezett motorfejlesztési perifériák, ugyanis a freeze nem abszolút. Tessék fejleszteni az engedélyezett területekeni! (Ja, hogy az körülményes és időigényes? :((( ) És még a Mercedesnek kellene barmolnia a motorján a többiek bénaságait kijavítani? Undorító! Miért nem írják inkább a szabálykönyvbe, hogy a Mercedes motorokat kalapáccsal kell összeverni futam előtt? Ha FIA előírás, akkor szabályos lenne az eljárás. :U

Egyébként ha a Cosworth/Toyota bizonyul a leggyengébbnek, az összes erősebbnek barmolnia kell a motorján, a Ferrarinak is, akinek majdnem vagy ugyanolyan erős motorja van, mint a Mercedesnek. Az FIA közleménye csak javaslat, először is a csapatoknak kell átbeszélni a dolgot, majd lemérni a motorokat 'fékpadon'. De a Merci fityiszt mutathatna, az FIA-nak legalább annyira szükségük van rájuk is, mint a Cosworth-re. 3-4 csapatot fognak jövőre ellátni.

A kommentekre meg a felháborodás jellemző, ami indokolt és érthetó.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#1612) Peat;) válasza hunnylander (#1611) üzenetére


Peat;)
veterán

A Fota ismét arra képes, hogy egymásnak esnek. Most a merci motornak (ha nem jelzik FIA felé akkor nem vizsgálják). Amennyiben létezne olyan hogy Fota akkor már elérték volna hogy lehessen fejleszteni a motort, megkötések nélkül. Megnézném a véleményed amennyiben pár évvel ezelőtti lenne a helyzet, amikor a merci motorok gyengék voltak és sorozatosan tönkrementek. Tényleges, kimutatható előnyhöz nem hiszem hogy maximális korrektséggel lehetett eljutni az utóbbi két évben. Úgy hogy mind a három csapatnál, különböző areonál, egyértelmű hogy előnyt jelent a motor, mármint hogy az autó legerősebb pontja. Barichello megmondta frankón, ha ennek odalép akkor megy mint a rakéta, a Honda meg nem ment. Az elvileg azonos teljesítménnyel. Tavaly a Ferrari vs Rönyóval volt ez a helyzet. Erről ennyit. Jó lenne ha nem arról szólna már a dolog hogy ki tudja jobban megközelíteni a még belefér és a csalás határvonalát. A legjobb munkát végezték a mercédesnél? Igen. Respect. A legtisztábban? Erre szerintem senki nem merné rámondani az igent. Miközben lehet hogy más még merészebben fejlesztett itt ott csak a mérnökeik nem voltak jók hogy ez teljesítményben is visszajöjjön. Ez így kicsit szánalmas, hogy ilyenen lehet gondolkodni.

Nekem a fix költségvetés, nagyobb fejlesztési szabadság tetszene. A Fotának nem. Pl. Bmw-nek. Ja az már nincs. De Fota van. Az van. Szánalmas bagázs, FIA-val simán egy szinten vannak hülyeségben, és most bizony Brióssal gyengültek, tetszik vagy sem.

[ Szerkesztve ]

(#1613) hunnylander válasza Peat;) (#1612) üzenetére


hunnylander
őstag

Megnézném a véleményed amennyiben pár évvel ezelőtti lenne a helyzet, amikor a merci motorok gyengék voltak és sorozatosan tönkrementek.
Kérték az FIA-tól, hogy a többiekét butítsák le és rontsák el? Nem, dolgoztak leszegett fejjel, ahogy azóta is. A többiek mewg hajlamosak lehúzni a rolót a motor részlegen, holott most is van mit fejleszteni, ráadásul most már nagyon szorgos munka kell és sok időbe telik összekapirgálni egy kis javulást teljesítményben/fogyasztásban.

Szóval még most is fejlesztési verseny van a motoroknál is, nem kéne belemahinálni. Amikor a Ferrari motor volt a legerősebb, kérték őket butításra? Amikor a BMW volt a legerősebb, kérték őket butításra?

A FOTA-t nem kell szekálni a freeze miatt, ripsz-ropsz már nem változtathatnak rajta, ez egy ütemterv, és 2013-tól jön az új specifikáció, szóval hamarosan mindenki nekihasalhat egy totál új motornak. Lassan már az lesz a vitatéma, hogy mi legyen az új specifikáció, ha hirtelen feloldanák a befagyasztást, abból a két nagycsapaton kívül nem sokan jönnének ki jól. Lehet hogy egy 4-6 hengeres turbó lesz KERS+TERS-szel a következő motor. Kezdésnek úgy 700 pacit kihozhatnak belőle, aztán idővel ugyanoda jutnak, ahol a mostaniak stagnálnak, mindezt feleannyi fogyasztással.

www.HunnyF1.com

(#1614)



addikt

Ebben a témában és hunnyval értek egyet.
F1 fejlesztés pont arról szól, hogy adott szabályokból mindenféle ügyes trükkel kihozni a maximumot. Merci jól csinálta, csinálja meg más is.

Ha pedig lusták ehhez, akkor fogadják el, hogy itt lesz x LE hátrányuk.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1615) Qru


Qru
MODERÁTOR

Renault ítélet szégyen de ezt vártuk ennek ellenére lehet mégis kiszáll a Rönó.

mod:

Amúgy én is osztom hunnylander véleményét.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1616) hunnylander válasza (#1614) üzenetére


hunnylander
őstag

Még az is lehet, hogy miután lemérik a motorok teljesítményét, nem lesz intézkedés, merthogy minimális lesz a különbség.

7-ből 6 Merci volt az időmérőn elől, ez igaz, de az is igaz, hogy egy ebből egy KERS-es csapat volt, a másik kettő meg kiváló aerodinamikai és mechanikai jellemzőkkel bíró autó volt. És más motorú autókat is csak tizedekkel vertek meg.

Ez alapján nem biztos, hogy van a Mercedesnek jelentős erőfölénye, Haug eddig mindig kinevette az ilyen találgatásokat, hogy 'jó lenne, de nem így van'. Olyat is olvastam, hogy a Toyota lehet a leggyengébb, de még ők is 1% körül vannak a legerősebbhez mért lemaradásban.

www.HunnyF1.com

(#1617) Peat;) válasza (#1614) üzenetére


Peat;)
veterán

Ja de ha lebuknak akkor "szégyen hogy ennyivel megússzák" jönnek majd a büntikre :DDD
Egyébként a jelenlegi motorbefagyasztás tök máshogy érintette a csapatokat, amely területeket befagyasztottak azokon pl a Honda, a Toyota és a Rönyó is baromi gyenge, lásd a pilóta által lenyilatkozott tapasztalatokat. Hiába fejlesztik azt ami fejleszthető, ha azzal nem lehet elérni akkora teljesítményt a saját motorjuknál, elég szűk látókörűség megy itt. Avagy ha egy bor elkészítésénél kizárólag a címkét és üveg formáját és parafadugót lehet fejleszteni akkor mitől lesz az egyik bor jobb mint a másik? :P A jó bornak még jobban kiemeli az aromáját, a többi meg marad ugyanolyan szar. :) Ez is véglet, de bennem ilyesmi érzet van a mostani, betiltva van de valamennyire fejleszthető állapottal kapcsolatban.

(#1618) Peat;) válasza hunnylander (#1616) üzenetére


Peat;)
veterán

Az az 1 teljes százalék elég sok lehet egy időmérőn, egy futamon meg pláne. :) Egyébként nem csak a teljesítmény, lóerőszám a lényeg, te ezt nagyon is jól tudod. Bizonyára nem annyira nyomatékosak ezek a motorok, de bizonyára vannak más karakterisztikák amelyek meghatározzák egy motor alapvető tulajdonságait és sikerességét ezzel. Ezeket meg betonba öntötték. Ugyanakkor a mezőny nagyon szoros az idén, tehát nem azt mondom hogy ég és föld, ebben igazad van abszolút, de remélem abban is igazad lesz hogy majd jön a szabad fejlesztés.

(#1619) hunnylander válasza Peat;) (#1618) üzenetére


hunnylander
őstag

Régebben volt még 10-20% is a motorok teljesítménye között. A pre-kvalifikációs kiscsapatok mégsem mentek oda 'kalapáccsal szétverni' a Ferrari és a Renault motorokat.

Érdekes módon az év elején a Toyota még pole-ra volt képes (és két mercis csapat meg sereghajtó lúzer volt), csak elügyetlenkedték a futamokat. Ennyire az aerodinamikai és mechanikai teljesítmény került az előtérbe. És ez a panaszkodók szégyene, ha úgy akarják, hogy még azt a kevés motorfejlesztési lehetőséget (amit igenis hagytak a szabályalkotók) is fel akarják adni és burkoltan egyenmotorokat akarnak.

Az pedig szerződésbe van foglalba, hogy 2012-ben lejár a motorbefagyasztás és be fognak vezetni egy új specifikációt, ami remélhetőleg kellően modern, és még ha 'kicsi' motor is jön, de majd kalapot emelhetünk a mutatói előtt, és fejlesztési harc lehet a motorgyártók között, amelyből az utcai autók is profitálhatnak.

Olvastam nemrég egy nyilatkozatot az Autosport PLUS-on az MB HPE szakemberével, aki azt mondta, hogy amikor elkezdték fejleszteni a KERS-t, akkor még a Mercedes utcai részlegéből áramlott az információ és tudásanyag a Forma-1-es részlegbe, de azóta már ez fordítva van. Vagyis hiába nyafogtak sokan, hogy miféle korlátozott KERS van csak engedélyezve a Forma-1-ben, de mégis profitál belőle az utcai autók fejlesztése is, egy év se kellett hozzá, hogy az F1-es részleg vigye a prímet és produkálja a tudásanyagot, ami áramlik vissza a közúti hibridek fejlesztésébe.

Ezért örülök neki, hogy Frank papát nem érdekli a tőle független FOTA megállapodás, a Williams KERS-et akar használni jövőre, mivelhogy a szabálykönyv engedélyezni fogja.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#1620) andy83 válasza hunnylander (#1619) üzenetére


andy83
aktív tag

"Ezért örülök neki, hogy Frank papát nem érdekli a tőle független FOTA megállapodás, a Williams KERS-et akar használni jövőre, mivelhogy a szabálykönyv engedélyezni fogja."

Igen, szerintem is nagyon hasznosak az ilyen fejlesztések az utca emberének is!!! :K

facebook.com/SzeretekMozizni

(#1621) Peat;) válasza andy83 (#1620) üzenetére


Peat;)
veterán

A Williams valószínű azért is ragaszkodik hozzá, mert utána ezt tovább adhatják az autógyáraknak, a közúti autókhoz. Ők kissé más utat választottak, ami komplikáltabb, de ha összejön akkor tisztább mint a klasszikus minél erősebb és nagyobb akksi megoldás, már amennyire én tudom.
A méretcsökkenés nagyon hasznos valóban, a közutakra is, pl robogókba belekerülhetne normális, valóban használható elektromotor. Mennyei lenne elfelejteni azt a nyivákoló hangot amikor húzzák azoknak a sz*roknak....:)

(#1622) AMD Power


AMD Power
titán

Ez a bünti a Renaultnak? :U 1x nevetséges.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#1623) lenox válasza !Overdose! (#1610) üzenetére


lenox
veterán

Azert kicsi a nyomatek, mert kicsi maga a motor, nem azert, mert nincs szukseg nagy nyomatekra. A leheto legnagyobb nyomatekra van itt is szukseg a felso, leggyakrabban hasznalt tartomanyban, amibol nagy fordulatszamon lesz nagy teljesitmeny, de ugyanugy igaz, hogy teljesitmeny=nyomatek * szogsebesseg. Tehat egy adott fordulaton az a motor az erosebb, amelyiknek nagyobb a nyomateka, vagyis ha 18000-19000 rpm kozott a ferka nyomateka nagyobb, 17000-18000 kozott meg a mergae, akkor pont az van, hogy 19k-s rev limittel a ferka van elonyben, 18k-ssal meg a merga.

hunny: nem tudom jol ertem-e, de a motor fejlesztesenek egy reszet befagyasztottak, mas reszet nem. Ha a befagyasztott reszek nem egyformak gyartorol gyartora (marpedig igy van, nem? Kulonben egyenmotorok lennenek), akkor abban lehet elony valaki javara, ami nem annyira igazsagos, mert a maradekot hiaba fejlesztik a tobbiek, ha a befagyasztott reszben a merganal tobb a potencial, vagyis kevesebb penzbol rovidebb ido alatt tobb plusz teljesitmenyt hoznak ki. Persze, ez szabalyos, csak nem biztos, hogy igazsagos. De mondjuk eleve a befagyasztas volt hulyeseg...

(#1624) PazsitZ válasza lenox (#1623) üzenetére


PazsitZ
addikt

Lehet győzködni egymás ezzel-azzal, de akkor is az utolsó mondatodban a kulcs ;)
(btw.: Én úgy érzem relatíve pártatlan vagyok, max. annak nem örülök, hogy RBR nem váltott motort már a tavalyiról az idei évre :U )

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#1625) Duree


Duree
veterán

Azt mondja meg valaki hozzáértö,hogy a Force India,hogy lett ennyire jó egy hét alatt tök utolsókból,elsök lettek.
Gondolom a receptre kíváncsi lenne a többi csapat is

duree54

(#1626) shteer válasza AMD Power (#1622) üzenetére


shteer
titán

így is épp arra elég h ne szálljanak ki, ami ugye nem is biztos

..szerintem jónak tűnik

(#1627) shteer válasza Duree (#1625) üzenetére


shteer
titán

az első kicsit túlzás - egyik csapat sincs lemaradva túlságosan, az utolsó fejlesztések most kerültek fel az autókra, a 2 gyors pálya meg feküdt nekik, semmi sem igazolja, hogy a hátralévő versenyeken is jók lesznek - bár én örülnék

..szerintem jónak tűnik

(#1628) Duree válasza shteer (#1627) üzenetére


Duree
veterán

Én is örülnék annak,ha jól szerepelnének.Azt hiszem igazad van a gyors pályával kapcsolatban.Megnézzük mit csinálnak Singapurban

duree54

(#1629) Flashcash válasza shteer (#1627) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Pedig Suzukában meg a Brazil pályán is jól fognak menni.

(#1630) shteer válasza Flashcash (#1629) üzenetére


shteer
titán

legyen úgy - nekem sajnos nincs varázsgömböm ;]

..szerintem jónak tűnik

(#1632) proof88 válasza proof88 (#1631) üzenetére


proof88
addikt

A McLaren és a Toyota is most veti be ez évi utolsó fejlesztéseit.
A Force India is fejlesztett. :K

[ Szerkesztve ]

(#1633)



addikt

[link] :(

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1634) P00By válasza (#1633) üzenetére


P00By
nagyúr

Ez nem jó :(

(#1635) proof88 válasza (#1633) üzenetére


proof88
addikt

Első gondolatom: :Y :W
Második gondolatom: úgyis megoldják majd, nevetséges lenne, ha 2026-ig fel lenne függesztve, amúgy is, mióta is üzemel? És a lakók mikor költöztek a közelbe?

(#1636) venember83 válasza (#1633) üzenetére


venember83
nagyúr

Évek óta nincs Imolában F1, most Spa is kiesik, maradnak az unalmas Tilke "gokartpályák", nagyszerű.

(#1637) tibi666 válasza (#1633) üzenetére


tibi666
senior tag

na, még monte carlot vegyék ki, és akkor tényleg nem marad tradicionális helyszín. nekem nincs bajom az új pályákkal, de amiknek múltjuk van, azokat illene megtartani.

(#1638) #70869248 válasza lenox (#1623) üzenetére


#70869248
törölt tag

:D
A nyomaték elvész magas fordulaton...helyesebben az a motor ami nagy nyomaték leadására képes az kevésbé használható magas fordulatra (belsőégésű).
Ezekből a motorokból is lehetne jobb nyomatékgörbét kihozni, ha teszem azt nem 8hengeresek lennének hanem V4 és nagyobb lökethosszal.

De a nagy nyomaték nagyobb rezgést is fog produkálni (még V vagy W vagy akár csillag elrendezésben is),...sokkal használhatóbb ha lóerőre hegyeznek ki egy versenymotort, és beáldozzák a nyomatékot....ennek alacsonyabb fordulaton vannak hátrányai, azt viszont kiküszöbölik azzal hogy nem használnak alacsony fordulatot :D (ezért aztán nem is fog alapjáraton elindulni a 2.4-es még akkor sem ha az autó súly ennyire alacsony).

(#1639) Motion_Blur válasza (#1633) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A kurva anyját annak, aki kinyitja a száját ezért...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1640) puttputt válasza Motion_Blur (#1639) üzenetére


puttputt
őstag

Egyetértek.
Az bezzeg nem probléma, ha valamely "szervek" éjjel 22:40 környékén felszirénáznak az ágyból... az nem. S az nem évi 4 nap ugyebár... Igaz, náluk "nagyobb" a forgalom olyankor... :U

[ Szerkesztve ]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#1641) D@ni88


D@ni88
addikt

(#1642) JColee válasza D@ni88 (#1641) üzenetére


JColee
őstag

(#1643) Csabee. válasza D@ni88 (#1641) üzenetére


Csabee.
nagyúr

:DDD :)) ez kész! :D

Üdv: Csabee.

(#1644) ne_nezze válasza D@ni88 (#1641) üzenetére


ne_nezze
aktív tag

áááá :D

Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

(#1645) proof88 válasza D@ni88 (#1641) üzenetére


proof88
addikt

nagyon jó! :C :Y :R :DD
Én csak most szembesültem a többi verzióval:
GTA 4
Sokféle halál
Counter-Strike-os Magdi anyus halál
Barátok közt - Counter-Strike version - ezen is szakadtam! :D
És ha már itt vagyunk, ezen mindig szakadok: Jigsaw falls (hosszú verzió)

(#1646) Motion_Blur válasza D@ni88 (#1641) üzenetére


Motion_Blur
félisten

LOL!

"Gyuszi, hát széthullott.." :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1647) Csabee. válasza proof88 (#1645) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Ez a counteres nagyon üt! Bár ebbe a témába az F1es illik a legjobban :DD

Üdv: Csabee.

(#1648) JColee


JColee
őstag

kíváncsi vagyok mit szóltok ehhez

én inkább le sem írom a véleményemet :((

(#1649) Peat;) válasza AMD Power (#1622) üzenetére


Peat;)
veterán

[link]

Erről aztán az anyacsapat sokat tehet, de őszintén remélem hogy legközelebb kizárják az érintett csapatot pár ember magánakciója miatt, bármelyik is legyen az hogy önelégülten hátradőljetek..bűnhődjön az összes szerelő, a motorpartner, az üzleti partnerek, egy esetlegesen éppen vb pilóta. Az kell. Magyar mentalitás.

A személyeket kellett volna arányosan felelősségre vonni. A felbújtó, az elkövető: Piquet. Az asszisztálók: Symonds elsősorban és Briós másodsorban. A büntetés mértéke visszafele olvasható. Ez magánvélemény.

(#1650) P00By válasza JColee (#1648) üzenetére


P00By
nagyúr

Kíváncsi voltam mikor linkeli vki :)
Anyámmal elolvastattam és teljesen kikelt magából :DDD ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.