Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42001) válasza Motion_Blur (#41999) üzenetére



addikt

Lesz még egy teszt az europai futamok előtt, ne felejtsétek el.:)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#42002) Xirtam válasza (#42001) üzenetére


Xirtam
veterán

És pont Mugelo-ban. :C Onnan csak másfél óra a gyár.


Motion_Blur

Ahogy mondod, ez leghamarabb majd a pénteki szabadedzésen fog eldőlni. Olyankor mindig minden boxon végig megy személyesen.

[ Szerkesztve ]

(#42003) Motion_Blur válasza Oliverda (#42000) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A Charlie-s részt nem igazán értem, hogy jön ő ide? Felvetődött hogy esetleg nem szabályos a RB féle kialakítás?

: persze, tudom de addig csak lemegy 4 futam..

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42004) Oliverda válasza Motion_Blur (#42003) üzenetére


Oliverda
félisten

[link]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#42005) Motion_Blur válasza Oliverda (#42004) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Aha... nem hiszem hogy ebből gond lesz, majd a sajtó generál :))

Whitmarsh Raikkonenről: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42006) D@ni88


D@ni88
addikt

Az a két nyílás mi lenne a felfüggesztés mögött?

Illetve itt is van egy lyuk :)

[link]

[ Szerkesztve ]

(#42007) Motion_Blur válasza D@ni88 (#42006) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem ha úgy van állítva a kipufogó vége akkor nagyobb sebességnél ezen a két belépő nyíláson keresztül távozik a kipufogó gáz egy része a diffúzor felé.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42008) Xirtam válasza D@ni88 (#42006) üzenetére


Xirtam
veterán

Az első képen amit linkeltél a motor térből való hő egy része ott távozik. Természetesen valamelyest ez is közrejátszik az aero-ba. A második képet pedig nem a képfeltöltés.hu-ra kelet volna feltenni mert fél év amíg betölti.

Örülök, hogy RB8-nak ennyi mechanikai problémája volt a tesztek alatt. Míg a Ferrari-t mindenki temette Jerez-ben a technikai hibák miatt érdekes módon hamar megszűntek a problémáink. Míg az RB8-nak nem először volt váltó hibája. Az is milyen érdekes, hogy a Sauber ma megölt egy Ferrari 056 motort. Kíváncsi leszek Luca Marmorini ( motor & elektronikai igazgató) mit fog nyilatkozni erre. Mondjuk Sauber tavaly is erőszeretettel ölte a Ferrari motorokat. :U :U

[ Szerkesztve ]

(#42009) D@ni88 válasza Xirtam (#42008) üzenetére


D@ni88
addikt

Máshonan loptam a linket :) nem én töltöttem fel

(#42010) wildrain válasza Motion_Blur (#42005) üzenetére


wildrain
addikt

Whitmarsh: blablablablabla :D

(#42011) JColee válasza D@ni88 (#42006) üzenetére


JColee
őstag

Második képen semmit nem látok.

(#42012) Oliverda válasza wildrain (#42010) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem hiszem, hogy blabla. 2009-ben nem sokon múlott, hogy Button helyett nem Raikkonen lett a másik pilóta a következő évre. [link]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#42013) D.Orion válasza JColee (#42011) üzenetére


D.Orion
veterán

Ott van egy lyuk a feketeség mélyén, gondolom az is hátra vezetheti a levegőt.

(#42014) D@ni88 válasza JColee (#42011) üzenetére


D@ni88
addikt

Be van karikázva a rés :DDD
Másik képen is látszódik :)

(#42015) wildrain válasza Oliverda (#42012) üzenetére


wildrain
addikt

Elhiszem, hogy sokra tartja, de ahogy beszél. :) Szinte levegővétel nélkül mondja el százszor, hogy Räikkönen milyen ász. :)
De azért van benne érdekes rész is, amikor azt mondja, hogy "He's supersmart". :) Valószínűleg sose derül ki véglegesen számomra, pedig nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy valójában okos, átlagos eszű, vagy segghülye. :D

[ Szerkesztve ]

(#42016) Xirtam


Xirtam
veterán

Én Räikkönen ezen megmzodulásaira nem is emlékeztem: Raikkonen loses his cool at Silverstone 2008 & Kimi Raikkonen hits a small child

(#42017) válasza Xirtam (#42016) üzenetére



addikt

Pedig mindkettőt elég sokáig elemeztük (én pont nem), többek között itt is.

Az első az inkább vicces, a második meg láthatóan véletlen. Az igazi bunkó a gyerek anyja, aki azután is csak fut az autogramm után.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#42018) D@ni88 válasza Xirtam (#42016) üzenetére


D@ni88
addikt

Másodiknál nem is ő a hibás. A riporter ütötte fejbe a mappával...

[ Szerkesztve ]

(#42019) TESCO-Zsömle válasza (#42017) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Helyesbítenék. A második fals. A nő löki fel a kislányt azzal a karjával, amiben a füzet van, illetve konkrétan a füzet/mappa sarkát tolja az arcába olyan erővel, hogy a gyermek feldől.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42020) P00By válasza Xirtam (#42016) üzenetére


P00By
nagyúr

Rálépet a cuccára...a szemét! :U :D

Másodiknál tényleg nem Ő volt.

(#42021) TESCO-Zsömle válasza P00By (#42020) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azért már a suliban is ment a lökdösődés... ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42022) Motion_Blur válasza Xirtam (#42016) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pedig ahogy a kolléga írja anno sokan ráugrottak ezekre témákra. Fellökött egy fotóst aki a cuccán taposott, a második esetben meg ahogyan a kommentelő is írja a videó alatt: Hamilton's fault. ;) :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42023) Xirtam


Xirtam
veterán

Nem is akarok én ezen rágódni. Mindegyik pilótának kivan már a . . . -je egy idő után ezekkel. Van hogy ott áll a sor autogrammért de mennek tovább. Én megértem őket.

(#42024) DemonDani válasza Xirtam (#42023) üzenetére


DemonDani
addikt

meg azért a sok retek fotós is tudhatná hol a határ... az én cuccomon se mászkáljanak miközben belenyomja a pofámba az 50es obit... persze a pilóta a köcsög mert nem tűri :W

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42025) TESCO-Zsömle válasza DemonDani (#42024) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Pedig egy csúzli és némi zöld szilva csodákra képes. :DDD

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42026) Xirtam válasza DemonDani (#42024) üzenetére


Xirtam
veterán

Nyugi ennyire nem drasztikus a helyzet. :DDD

(#42027) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#42026) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

De csak mert van kerítés.

Bár azt mondják, amit nem lehet átugrani, azt meg lehet mászni... ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42028) #70869248


#70869248
törölt tag

Annak ellenére, hogy Mebourne-ben még ködös lesz az erősorrend, sztem:

Red Bull
McLaren
--
Ferrari
Mercedes
--
Toro Rosso
Lotus-Sauber
Force India
--
Caterham
--
Williams
--
egyebek. :)

(#42029) DemonDani


DemonDani
addikt

Idén nem lesz f1tippjatek.hu?
nincs róla vmi infó? mert tavaly óta hozzá nem nyúltak a laphoz szerintem :(

háhá de :DDD tegnap még a tavalyi szégyentelen eredményeket adta be mikor beléptem, ma frissítettek :B

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42030) [CS]Blade2 válasza #70869248 (#42028) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem marad, ahogy tavaly volt, csak kisebbek lesznek itt-ott a különbségek. Elől a Redbull, kb mint tavaly a 2. félidőben, aztán a Mclaren, majd a Ferrari, akiket most szorosabban követhet a Mercedes és a Lotus. Utóbbi kettőnél szerintem versenyen fogható lesz a Mercedes, mert úgy néz, hogy a Lotus jól bánik a gumikkal, míg a Mercedes felzabálja. A többiek együtt lehetnek, de én a FI-t tenném előre. A Caterham ott lesz a Williams mögött, az egyebek a 107% ellen mennek.

(#42031) DemonDani


DemonDani
addikt

Izgultok már? Ma lesz a HRT bemutató ;]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42032) D.Orion válasza #70869248 (#42028) üzenetére


D.Orion
veterán

Hasonlót tippelek én is, de csak időmérőre, mert így szezon elején bárkinek lehalhat bármi a versenyen:
Red Bull(1-2)
McLaren(3-4)
Ferrari - Merdeces ( 5,7 - 6,8) Rosberg szerintem megveri Massa-t.
Lotus (9 Kimi)
Sauber(10 Kamui)
Lotus (11)
Sauber
Torro Rosso - Force India(szerintem itt továbbra is bármi lehet, még az is, hogy valamelyik berepül a 8. rajtpozícióba)
Williams
Caterham
HRT
Marussia

A Williams harmat gyenge lesz, de azért egy Caterham nem fogja megelőzni talán.

[ Szerkesztve ]

(#42033) #56474624


#56474624
törölt tag

Miért mindenki ilyen óvatos a Lotus esélyeit illetően? Ha jól emlékszem, egész teszten senkitől nem láttam olyat, hogy 4 egymásutáni körben a körideje 1 tizeden belül legyen. Elég durva dolgokat mívelt tegnap Kimi konstans körök tekintetében.
Tudomásom szerint ez azt jelzi, hogy stabil, kiszámítható a gép. Tehát nem izeg-mozog a pilóta alatt, ahogy egy masszív középmezőnybeli autónak az szokása.
Az persze más kérdés, hogy még mi kerül majd fel az autókra Melbourne-re, és ezáltal mennyiben módosulnak az erőviszonyok, de ezt aztán végképp nem érdemes megsaccolni.

(#42034) Xirtam válasza #56474624 (#42033) üzenetére


Xirtam
veterán

Hát ha te ezeket megtudtad állapítani a teszteken, ahol még a súlykötelesség sincs. Lehet én pályát tévesztettem. ;)

Idén talán nem lesz gond a kerékcserével. Ferrari kerék csere

[ Szerkesztve ]

(#42035) D@ni88


D@ni88
addikt

Alonso nyilatkozat

Én azt látom, hogy végig vigyorog...

(#42036) Xirtam válasza D.Orion (#42032) üzenetére


Xirtam
veterán

Williams harmat gyenge? :U Tavalyra alapozod? Csak mert a csapat megvan elégedve az autóval. És a pilóták is. ;) Ilyen nagy múlttal rendelkező gyárakra nem lenne merszem ilyeneket mondani.

[ Szerkesztve ]

(#42037) #56474624 válasza Xirtam (#42034) üzenetére


#56474624
törölt tag

Miért, ti honnan kaptátok a tippeket?

(#42038) laci666 válasza D@ni88 (#42035) üzenetére


laci666
senior tag

Majd csak nem végig a Barcáról beszélt...

ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth

(#42039) Xirtam válasza #56474624 (#42037) üzenetére


Xirtam
veterán

Én arra gondolok, hogy te leírtad, hogy a teszteken senkitől nem láttál 4 egymást követő kört. . . , és le is írtad magadnak a választ "Tesztek" A csapatok 80%-a folyamatosan pitotcsövekkel volt ellátva. Pitotcsövekkel az oldalukon nem fognak pályarekordokat döntögetni. Senki nem tudja a valós erőviszonyokat még a csapatok se, hiszen mindenki úgy játsza ki a másikat ahogy csak tudja. Még a nagy hírportálok se gőzük sincs. Csak idióta cikkeket írogatnak, hogy legyen reklám plusz látogatottság. Bolond lenne bármelyik csapat az erejét fitogtatni. Ha így is van az PR végett.

Más:

Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?

(#42040) proof88 válasza Xirtam (#42039) üzenetére


proof88
addikt

Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?

én nem tudtam, én tegnap néztem életem első NASCAR-versenyét, és tök vicces, ahogy mondja a csávó hogy "start your engines" :D egyébként érdekes az egész, az F1 átvehetne már 1-2 dolgot, pl a forgatható kamerákat, meg ahogy NASCAR-ban realtime mutatja a kocsikhoz a neveket amikor ketten egymás mellett vannak, stb :D

(#42041) -Mike- válasza proof88 (#42040) üzenetére


-Mike-
addikt

+ SC alatt élő riport a pilótával rádión keresztül.

(#42042) DemonDani


DemonDani
addikt

Pat Fry szerint kizárt, hogy a Ferrari dobogóért harcoljon Melbourne-ben :F ekkora a gáz?

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42043) Xirtam válasza proof88 (#42040) üzenetére


Xirtam
veterán

Én ezen akadtam meg a legjobban. Fogod bemész a pályára, odamész a csapathoz. Megengedik, hogy megfogd a kocsit. (Ez F1-ben már eleve lehetetlen, főleg, hogy a csapathoz odamenj) Majd megkérdezik, h szeretnéd-e kipróbálni az autót. És mehetsz vele. :D :Y

F1-ben imádom, hogy a felét se halljuk amit beszélnek a pilótával. ~ 5-10 körönként a verseny mérnöke a pilótának kérdezi az autó állapotáról stb. Ezeket simán bejátszhatnák. Főleg amikor poénra veszik egyes pilóták és humorizálnak a versenymérnökükkel. :U

Top Gear 18.2 részében mondta Jeremy, hogy ha az F1 amerikai tulajdonba lenne, akkor tuti, hogy random locsolnák az aszfaltalt, hogy még izgalmasabb legyen. :D

Ugyan ebben a műsorban nyilatkozta Montoya, hogy az F1-hez nincs hasonló. Viszont a Nascar-ban folyamatosan ellen kell tartani, hiszen semmi elektronika. Plusz Telemetry sincs, hanem nekik kell megmondani hogy az autó maximálisan hogy viselkedik. :D Fékek sincsenek. Ezen sírtam be a legjobban.


DemonDani

1-2 oldalt kell csak visszaolvasnod. ;) Leírtam 4 milliószor, hogy miért vélekedik így a csapat.

Ha Nicolas Tombozis lemond, vagy elismeri, hogy az F2012 sz@r. Akkor van baj. De amíg az autó tervezője ezt nem nyilatkozza, addig nyugi. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#42044) Oliverda válasza Xirtam (#42043) üzenetére


Oliverda
félisten

Végül is Pat Fry csak a technikai igazgató...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#42045) DemonDani válasza Xirtam (#42043) üzenetére


DemonDani
addikt

én a WTCC-s forditott rajtos második futamot is elviselném ha már ott tartunk hogy mi lenne jó... na akkor aztán lehetne dolgozni a pontokért és az előzésekből sem lenne hiány, inkább ez mint a DRS meg KERS

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42046) Xirtam válasza Oliverda (#42044) üzenetére


Xirtam
veterán

Irónia ;)

Beállítás tekintetében még jól jöhet ez a 2 hét. Albert Park-ra mindenki gyorsulni fog. Kivétel a HRT és a Marussia. Megközelítőleg ezen a héten kielemzik az adatokat, péntekre szimuláción tesztelik majd jövőhét kedden már útnak indulnak a csomagok Melburne-be.


DemonDani

Nem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének. :) Inkább vissza a 2004/2008 as formákat. Sose felejtem el Suzuka/Imola Alonso vs. MSC.

[ Szerkesztve ]

(#42047) DemonDani válasza Xirtam (#42046) üzenetére


DemonDani
addikt

"Nem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének."

ez azért sokszor bukóhoz vezet, meg azért nem is olyan eyszerű még attól, simán ez lenne a taktika, borulna minden, nehéz összemérni. akkor is lenne aki siet, a lassabb versenyzőknek több lenne az esélye, mellesleg képzeljük csak el a rossz taktika miatt mind a két versenyen 11. helyről induló Vettelt, Buttont, Hamiltont, vagy Alonsot, vagy Schumit is akár (bár nála ez alapból is összejött, de az öreg előzött a legtöbbet...) :C

2008-as utolsó verseny... :O :DDD

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42048) !Overdose! válasza Xirtam (#42043) üzenetére


!Overdose!
őstag

Hogyne lenne fék. :U

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#42049) Xirtam válasza !Overdose! (#42048) üzenetére


Xirtam
veterán

Van de nem attól álnak meg. Ajánlom figyelmedbe Montoya-t. Elmondja 2 tonnás dögöket ami 900 lóerős nem állítja meg azok a fékek amiket használnak. Ezért vannak féklapok.

Szerinted unalmamba írok ilyeneket? ;)

(#42050) Oliverda válasza Xirtam (#42046) üzenetére


Oliverda
félisten

Épp ez az. Mindenki gyorsulni fog.

Szigorúan szvsz, de a Ferrari idén sem lesz VB. Véleményem szerint most teljesen felesleges volt, egy totál új autót tervezni. Pont fordítva gondolkoznak mint a többiek. Felvették a kesztyűt, hogy nem elég bevállalósak és most pont ez lehet vesztük. Egyik top csapat sem tervezet alapjaiban véve új autót erre az évre, mert nem érte meg a kockázatot. Annyi szabályváltoztatás nem történt, valamint annyira nem volt egyik konstrukció sem rossz. Ezzel szemben a Ferrari bevállalta. Na most egy teljesen új autót ilyen kevés tesztlehetőség mellett nehéz kellőképp megismerni. Talán a szezon második felére már össze tudják szedni magukat, de addig a többiek már távol lehetnek a pontversenyben. Szvsz elég lett volna a tavalyi konstrukciót tovább finomítani, mint ahogy a Red Bull és a McLaren is tette. Annyira nem volt az rossz autó. A gumimelegítést kellett volna orvosolni meg rágyúrni az aerora. Ehelyett most ismerkedhetnek az autóval, miközben a többiek már a következő nagyobb upgrade csomagon dolgoznak.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.