Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41001) proof88 válasza AMD Power (#40999) üzenetére


proof88
addikt

feb. 7-10. teszt: Spanyolország, Circuito Permanente de Jerez
feb. 21-24. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 1- 4. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 16-18. futam: Ausztrália, Albert Park

[ Szerkesztve ]

(#41002) hunnylander válasza Chosen (#41000) üzenetére


hunnylander
őstag

Olasz gyökerekkel bíró ausztrál, a nevének mindkét kiejtését, az angolt és az olaszt is helyesnek fogadja el és mindkettő használható.

Ezt egy interjúban mondta.

Ja és ő Ausztráliában született, ott nőtt fel és most is ausztrál és az olasz eredetű nevének van hivatalos 'ausztrálos' angol kiejtése, mert ez nem olyan ritka név arrafelé, ezért ő maga is az ausztrál akcentusos angol kiejtést használja. Így tudom.

Nem vagyok szakértője az olasz nyelvnek, de olaszul nem Risárdo lenne a kiejtés? Az á-n a klasszikus olasz dallamos hangsúly, az o a végén meg rövid.

De ha jól tévedek a Rikárdo ám az angolos kiejtés, tehát a BBC kb. úgy ejti, mint Daniel saját maga. A Ricsárdó lenne a angolosított olasz kiejtés, a Rikkiárdó meg a valaki-nagyon-követi-az írásmódot kiejtést, ez nem az olasz kiejtés szsvsz. Szóval most jól meg lett kavarva. :D

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#41003) TESCO-Zsömle válasza hunnylander (#41002) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A lényeg, hogy csak egy szinkronhang van, ami súlyosan beszédhibás. :P

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41004) Chosen válasza hunnylander (#41002) üzenetére


Chosen
addikt

A lényeg, hogy a közepén semmiképp sincs "i" tehát vagy Ricsárdó vagy Rikárdó, de Rik"i"árdó vagy Rics"i"árdó semmiképp? (harmadikat Gyulám használta nagy szeretettel)

(#41005) hunnylander válasza Chosen (#41004) üzenetére


hunnylander
őstag

Így valahogy. Szerintem is a Rikkiárdó a gyulás kiejtés. :DDD

www.HunnyF1.com

(#41006) Xirtam válasza Motion_Blur (#40996) üzenetére


Xirtam
veterán

Hétfőn 8:00-8:40 között adják le a riportokat. @szujozilu Twitter

(#41007) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Dánieeele Rikkkkkijárdó volt a gyulás kiejtés! :DDD

Xirtam: thx mate!

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41008) -Mike- válasza Motion_Blur (#41007) üzenetére


-Mike-
addikt

Paliké volt a legjobb, ő Ricciardo-t úgy ejtette ki, hogy Karthikeyan. :)

(#41009) proof88 válasza -Mike- (#41008) üzenetére


proof88
addikt

:))

(#41010) Csepy válasza -Mike- (#41008) üzenetére


Csepy
senior tag

Kathikeyan-t sosem tudta kiejtni a Palik; mindig "Kártekiján" vot :))

Regards: Csepy

Regards: Csepy

(#41011) Motion_Blur válasza Xirtam (#41006) üzenetére


Motion_Blur
félisten

M1 interjúk Jerezből: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41012) Xirtam válasza Motion_Blur (#41011) üzenetére


Xirtam
veterán

Jó lesz ez, majd belejönnek idővel. A végére elég színvonalas műsorszám lesz! :D Kimi-n megint sírtam egy sort. :D

(#41013) Chosen válasza Xirtam (#41012) üzenetére


Chosen
addikt

Kimi-n én is szakadtam. :D

(#41014) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41012) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Szujó milyen hitelesen adta vissza Kimi hanglejtését... :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41015) -Mike- válasza Motion_Blur (#41011) üzenetére


-Mike-
addikt

"Eddig jó. Bende Adrienn ügyesen tartja a mikrofont Kiminek. Majd meglátjuk, érdemben mit fog produkálni."

(#41016) Oliverda válasza Xirtam (#41012) üzenetére


Oliverda
félisten

Pedig még csak nem is mondta, hogy "I was having a shit".

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41017) Xirtam válasza Oliverda (#41016) üzenetére


Xirtam
veterán

Olyan ironikus vagy. ;]

(#41018) Xirtam


Xirtam
veterán

(#41019) werszomjas


werszomjas
őstag

Istenem ez a Kimi, komolyan sztem neki nagyobb kínszenvedés nyilatkozni, mint végig tolni egy verseny hétvégét :D

Ha már szóba került szeretett Gyulánkkal nem tudjátok mi lett? (viccen kívül :DDD )
Alkalmasint Balázst szoktam látni az Autómániában, de gyula teljesen eltűnt :O

üdv

(#41020) Gabesz1019 válasza werszomjas (#41019) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Én kb. 2 hete láttam Gyuszit az RTL-en. Valami kézilabda meccs volt és ott volt riporter, az egyik játékos nyilatkozott neki. Úgy tűnik átvette Szujó Zoli helyét. :D

(#41021) werszomjas válasza Gabesz1019 (#41020) üzenetére


werszomjas
őstag

ha'l isten hogy kezilabdat nem nezek :DDD :R

üdv

(#41022) Gabesz1019 válasza werszomjas (#41021) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Én sem nézem, lapozgattam a TV-t valami jó műsor reményében és akkor hirtelen megláttam és meghallottam a mi Gyuszinkat. Először néztem is, hogy WTF? :D

(#41023) -Mike-


-Mike-
addikt

(#41024) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ez alapján a Renault motoros autók 15-18kg-al könnyebbek a rajtnál mint a a Merci motorosok. Ha ez igaz, akkor kb. 10%-al kevesebbet fogyaszt a Rönó..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41025)



addikt

egy kis téli fun

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41026) shteer válasza (#41025) üzenetére


shteer
titán

kellene egy ilyen versenyt is rendezni :D

jól néznek ki a nagy felnik a gépen - bár nem azokkal áll ki és vissza :DDD menet közben cserélték? ;]

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#41027) attisx válasza shteer (#41026) üzenetére


attisx
addikt

Ja, rendezhetnék mondjuk Finnországban egy befagyott tavon... :DDD

(#41028) shteer :))

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#41028) shteer válasza attisx (#41027) üzenetére


shteer
titán

inkább mint a balatonon :DDD

..szerintem jónak tűnik

(#41029) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41024) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

"A Red Bull 15-18 literrel (ami 20-24 km-es távra elég) kevesebb benzinnel tud elrajtolni, mint az ellenfelei"
6,55% - 7,86%

Időben: 10kg (13,7liter?) kb 0,3-0,4 másodperc körönként.
cserébe -15 lóerő

(#41030) sekli válasza [CS]Blade2 (#41029) üzenetére


sekli
addikt

Tegyük hozzá, hogy ez a verseny első körére becsült előny. Onnantól folyamatosan csökken, míg az utolsó körben már nem jelent előnyt egyáltalán.

(#41031) TGaben


TGaben
tag

Arra leszek kíváncsi,h a verseny utáni interjúkat ki fogja fordítani. Mert az RTL-en valami botrányos volt.

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#41032) [CS]Blade2 válasza sekli (#41030) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Minden körben csökken, de még az vége fele is 1-2kg-al könnyebb, egészen az utolsó körig, még ott is lehet, hogy 3dl-el kevesebb van bent.
Ebből lejön a -15lóerő ami állandó, de pályafüggő.

Ez kb az a görbe, ami az egész évben jelen volt. Az első 10-20 körben mindenki kapott több mint 0,5sec-et körönként, aztán ez szépen elfogyott a végére.
Vettel gyakran itt alapozta meg a győzelmet.
Az lóerő hátrányt eltüntették aero-val.

[ Szerkesztve ]

(#41033) Xirtam


Xirtam
veterán

A rajtrácson lévő autók tömegének 650 kg-nak kell lennie, hiába van benne kevesebb benzin, ha a súlya ugyan annyi mint a többi autóé.

(#41034) attisx válasza Xirtam (#41033) üzenetére


attisx
addikt

Ez a minimum súly, aminek a verseny végén kell meglennie...

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#41035) Xirtam válasza attisx (#41034) üzenetére


Xirtam
veterán

Az oké, de úgy gondoltam a futam előtt is van egy súly aminek meg kell lennie. Régen ezeket kiírták amikor tankolás volt. Most is kiírhatnák . . .

Mindenesetre az én véleményem az, hogy ez akkora hátrányt nem jelent. Motorerőben a Mercedes meg a Ferrari erősebb és ez látszik is, Azt a ~15 kg-t lehet ellensúlyozni, ha megfelelő lóerő / kg az eloszlás.

[ Szerkesztve ]

(#41036) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41035) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Futam előtt nincs minimum súly. Mindenki annyival nehezebb a 650kg-nál, amennyi benyára szüksége van a táv megtételéhez.

Ha a RB-nak ennyivel kevesebbre van szüksége, akkor ők annyival könnyebbek...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41037) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41036) üzenetére


Xirtam
veterán

Ott is pontatlan voltam 640 a minimum súly, Weight with water, lubricant and driver: 640 kg

(#41038) Apika válasza Xirtam (#41037) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Szívesen látnám, hogy a verseny után, amikor a levezető körből a boxutcába hajtanak az autók, egy mérlegen megállnának egymás után. Akkor mindenki láthatná, mekkora a súlyuk...

(#41039) DopeBob válasza Apika (#41038) üzenetére


DopeBob
addikt

Verseny után nem sok értelme lenne nézni, gondolom annyira közel a minimális súlyhatárhoz, amennyira csak lehetséges :U

Verseny előtt már érdekesebb lenne, de ilyen nyílván nem lesz :K

[ Szerkesztve ]

MZ/X

(#41040) sekli válasza Apika (#41038) üzenetére


sekli
addikt

Az autókat szerintem nem mérik le a közvetítés végéig, csak a versenyzőket.

(#41041) #70869248 válasza sekli (#41040) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az első hármat mindenképpen, qual-ra is igaz.A többit szúrópróbaszerűen asszem.
Egyébként simán nagy előny ha könnyebbek...ez az értelme az alacsonyabb fogyasztású autóknak, ahogy a Cosworth-nak hátrányaként említették.
Van egy minimum súly szárazon, azaz minden folyadék nélkül. az alatt nem lehet autó...viszont az hogy mennyi üzanyaggal képes teljesíteni a versenytávot, az a motorgyártó értékét növeli.

(#41042) [CS]Blade2 válasza Apika (#41038) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

640,5 vagy max 641Kg. Pontosan ki van számolva, hogy mennyinek kell lennie, hogy a végén ne legyen gond, belekalkulálják még az is, hogy a pilóta megissza a kis itókáját, meg mennyit fogy a 1,5-2óra alatt, és a végén még mennyi a felszedett gumitörmelék a levezető körön.

A renault motorrral szerelteknek meg induláskor hozzájön +150kg üzemanyag, a mercedes és a ferrari esetén + ~162Kg üzemanyag.
+12kg az 0,6 másodperc (de min. 0,5 másodperc) az első körtől és folyamatosan csökken egészen levezető köri nulláig.
Korábban 30 lóerő hátrányra a Redbull 0,6 másodperc hátrányt mondott, de valszeg túloztak, hogy engedélyezzék a renyo fejlesztését. A 15 lóerő legyen 0,3 másodperc állandó.
Vagyis a verseny elején kb 0,3 másodperc előnnyel indulnak, ami a végére 0,3 hátrány.
Mondjuk a verseny elején lehet jól pozíciót fogni, így valszeg ezzel jobban járnak, mint a lóerővel, de az időmérő is fontos, és ott ez tiszta hátrány némelyik pályán.

[ Szerkesztve ]

(#41043) Apika válasza [CS]Blade2 (#41042) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Már nem is vagyok rá kíváncsi. Immáron mindent tudok, köszi! :D

(#41044) !Overdose!


!Overdose!
őstag

[link]

Volt már?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#41045) Thom! válasza !Overdose! (#41044) üzenetére


Thom!
veterán

adja :D

(#41046) proof88 válasza !Overdose! (#41044) üzenetére


proof88
addikt

volt de jó :DDD

(#41047) hunnylander válasza Xirtam (#41018) üzenetére


hunnylander
őstag

Az m1 már-már BBC-t megszégyenítő volumenben tolja az F1-et! :))

Promo film? Már csak The Chain hiányzik főcímzenének! :DDD

F1-es óto

www.HunnyF1.com

(#41048) Oliverda válasza hunnylander (#41047) üzenetére


Oliverda
félisten

Idén a kacsák (szárnyasok, illetve orrosok) vs. F1-es óto lesz a felállás a versenyeken.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41049) TGaben válasza !Overdose! (#41044) üzenetére


TGaben
tag

A bal oldali az ki? :B

Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)

(#41050) JColee válasza TGaben (#41049) üzenetére


JColee
őstag

Sztem Loeb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.