feb. 7-10. teszt: Spanyolország, Circuito Permanente de Jerez
feb. 21-24. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 1- 4. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 16-18. futam: Ausztrália, Albert Park
[ Szerkesztve ]
feb. 7-10. teszt: Spanyolország, Circuito Permanente de Jerez
feb. 21-24. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 1- 4. teszt: Spanyolország, Circuit de Catalunya
márc. 16-18. futam: Ausztrália, Albert Park
[ Szerkesztve ]
(#41002) hunnylander válasza Chosen (#41000) üzenetére
Olasz gyökerekkel bíró ausztrál, a nevének mindkét kiejtését, az angolt és az olaszt is helyesnek fogadja el és mindkettő használható.
Ezt egy interjúban mondta.
Ja és ő Ausztráliában született, ott nőtt fel és most is ausztrál és az olasz eredetű nevének van hivatalos 'ausztrálos' angol kiejtése, mert ez nem olyan ritka név arrafelé, ezért ő maga is az ausztrál akcentusos angol kiejtést használja. Így tudom.
Nem vagyok szakértője az olasz nyelvnek, de olaszul nem Risárdo lenne a kiejtés? Az á-n a klasszikus olasz dallamos hangsúly, az o a végén meg rövid.
De ha jól tévedek a Rikárdo ám az angolos kiejtés, tehát a BBC kb. úgy ejti, mint Daniel saját maga. A Ricsárdó lenne a angolosított olasz kiejtés, a Rikkiárdó meg a valaki-nagyon-követi-az írásmódot kiejtést, ez nem az olasz kiejtés szsvsz. Szóval most jól meg lett kavarva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#41003) TESCO-Zsömle válasza hunnylander (#41002) üzenetére
A lényeg, hogy csak egy szinkronhang van, ami súlyosan beszédhibás.
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41004) Chosen válasza hunnylander (#41002) üzenetére
A lényeg, hogy a közepén semmiképp sincs "i" tehát vagy Ricsárdó vagy Rikárdó, de Rik"i"árdó vagy Rics"i"árdó semmiképp? (harmadikat Gyulám használta nagy szeretettel)
(#41005) hunnylander válasza Chosen (#41004) üzenetére
Így valahogy. Szerintem is a Rikkiárdó a gyulás kiejtés.
www.HunnyF1.com
(#41006) Xirtam válasza Motion_Blur (#40996) üzenetére
Hétfőn 8:00-8:40 között adják le a riportokat. @szujozilu Twitter
Dánieeele Rikkkkkijárdó volt a gyulás kiejtés!
Xirtam: thx mate!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41008) -Mike- válasza Motion_Blur (#41007) üzenetére
Paliké volt a legjobb, ő Ricciardo-t úgy ejtette ki, hogy Karthikeyan.
Kathikeyan-t sosem tudta kiejtni a Palik; mindig "Kártekiján" vot
Regards: Csepy
Regards: Csepy
(#41011) Motion_Blur válasza Xirtam (#41006) üzenetére
M1 interjúk Jerezből: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41012) Xirtam válasza Motion_Blur (#41011) üzenetére
Jó lesz ez, majd belejönnek idővel. A végére elég színvonalas műsorszám lesz! Kimi-n megint sírtam egy sort.
Kimi-n én is szakadtam.
(#41014) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41012) üzenetére
Szujó milyen hitelesen adta vissza Kimi hanglejtését...
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41015) -Mike- válasza Motion_Blur (#41011) üzenetére
"Eddig jó. Bende Adrienn ügyesen tartja a mikrofont Kiminek. Majd meglátjuk, érdemben mit fog produkálni."
Pedig még csak nem is mondta, hogy "I was having a shit".
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Olyan ironikus vagy.
Istenem ez a Kimi, komolyan sztem neki nagyobb kínszenvedés nyilatkozni, mint végig tolni egy verseny hétvégét
Ha már szóba került szeretett Gyulánkkal nem tudjátok mi lett? (viccen kívül )
Alkalmasint Balázst szoktam látni az Autómániában, de gyula teljesen eltűnt
üdv
(#41020) Gabesz1019 válasza werszomjas (#41019) üzenetére
Én kb. 2 hete láttam Gyuszit az RTL-en. Valami kézilabda meccs volt és ott volt riporter, az egyik játékos nyilatkozott neki. Úgy tűnik átvette Szujó Zoli helyét.
(#41021) werszomjas válasza Gabesz1019 (#41020) üzenetére
ha'l isten hogy kezilabdat nem nezek
üdv
(#41022) Gabesz1019 válasza werszomjas (#41021) üzenetére
Én sem nézem, lapozgattam a TV-t valami jó műsor reményében és akkor hirtelen megláttam és meghallottam a mi Gyuszinkat. Először néztem is, hogy WTF?
Ez alapján a Renault motoros autók 15-18kg-al könnyebbek a rajtnál mint a a Merci motorosok. Ha ez igaz, akkor kb. 10%-al kevesebbet fogyaszt a Rönó..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
kellene egy ilyen versenyt is rendezni
jól néznek ki a nagy felnik a gépen - bár nem azokkal áll ki és vissza menet közben cserélték?
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
Ja, rendezhetnék mondjuk Finnországban egy befagyott tavon...
(#41028) shteer
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
inkább mint a balatonon
..szerintem jónak tűnik
(#41029) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41024) üzenetére
"A Red Bull 15-18 literrel (ami 20-24 km-es távra elég) kevesebb benzinnel tud elrajtolni, mint az ellenfelei"
6,55% - 7,86%
Időben: 10kg (13,7liter?) kb 0,3-0,4 másodperc körönként.
cserébe -15 lóerő
(#41030) sekli válasza [CS]Blade2 (#41029) üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez a verseny első körére becsült előny. Onnantól folyamatosan csökken, míg az utolsó körben már nem jelent előnyt egyáltalán.
Arra leszek kíváncsi,h a verseny utáni interjúkat ki fogja fordítani. Mert az RTL-en valami botrányos volt.
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
(#41032) [CS]Blade2 válasza sekli (#41030) üzenetére
Minden körben csökken, de még az vége fele is 1-2kg-al könnyebb, egészen az utolsó körig, még ott is lehet, hogy 3dl-el kevesebb van bent.
Ebből lejön a -15lóerő ami állandó, de pályafüggő.
Ez kb az a görbe, ami az egész évben jelen volt. Az első 10-20 körben mindenki kapott több mint 0,5sec-et körönként, aztán ez szépen elfogyott a végére.
Vettel gyakran itt alapozta meg a győzelmet.
Az lóerő hátrányt eltüntették aero-val.
[ Szerkesztve ]
A rajtrácson lévő autók tömegének 650 kg-nak kell lennie, hiába van benne kevesebb benzin, ha a súlya ugyan annyi mint a többi autóé.
Ez a minimum súly, aminek a verseny végén kell meglennie...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Az oké, de úgy gondoltam a futam előtt is van egy súly aminek meg kell lennie. Régen ezeket kiírták amikor tankolás volt. Most is kiírhatnák . . .
Mindenesetre az én véleményem az, hogy ez akkora hátrányt nem jelent. Motorerőben a Mercedes meg a Ferrari erősebb és ez látszik is, Azt a ~15 kg-t lehet ellensúlyozni, ha megfelelő lóerő / kg az eloszlás.
[ Szerkesztve ]
(#41036) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41035) üzenetére
Futam előtt nincs minimum súly. Mindenki annyival nehezebb a 650kg-nál, amennyi benyára szüksége van a táv megtételéhez.
Ha a RB-nak ennyivel kevesebbre van szüksége, akkor ők annyival könnyebbek...
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41037) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41036) üzenetére
Ott is pontatlan voltam 640 a minimum súly, Weight with water, lubricant and driver: 640 kg
Szívesen látnám, hogy a verseny után, amikor a levezető körből a boxutcába hajtanak az autók, egy mérlegen megállnának egymás után. Akkor mindenki láthatná, mekkora a súlyuk...
Verseny után nem sok értelme lenne nézni, gondolom annyira közel a minimális súlyhatárhoz, amennyira csak lehetséges
Verseny előtt már érdekesebb lenne, de ilyen nyílván nem lesz
[ Szerkesztve ]
MZ/X
Az autókat szerintem nem mérik le a közvetítés végéig, csak a versenyzőket.
Az első hármat mindenképpen, qual-ra is igaz.A többit szúrópróbaszerűen asszem.
Egyébként simán nagy előny ha könnyebbek...ez az értelme az alacsonyabb fogyasztású autóknak, ahogy a Cosworth-nak hátrányaként említették.
Van egy minimum súly szárazon, azaz minden folyadék nélkül. az alatt nem lehet autó...viszont az hogy mennyi üzanyaggal képes teljesíteni a versenytávot, az a motorgyártó értékét növeli.
(#41042) [CS]Blade2 válasza Apika (#41038) üzenetére
640,5 vagy max 641Kg. Pontosan ki van számolva, hogy mennyinek kell lennie, hogy a végén ne legyen gond, belekalkulálják még az is, hogy a pilóta megissza a kis itókáját, meg mennyit fogy a 1,5-2óra alatt, és a végén még mennyi a felszedett gumitörmelék a levezető körön.
A renault motorrral szerelteknek meg induláskor hozzájön +150kg üzemanyag, a mercedes és a ferrari esetén + ~162Kg üzemanyag.
+12kg az 0,6 másodperc (de min. 0,5 másodperc) az első körtől és folyamatosan csökken egészen levezető köri nulláig.
Korábban 30 lóerő hátrányra a Redbull 0,6 másodperc hátrányt mondott, de valszeg túloztak, hogy engedélyezzék a renyo fejlesztését. A 15 lóerő legyen 0,3 másodperc állandó.
Vagyis a verseny elején kb 0,3 másodperc előnnyel indulnak, ami a végére 0,3 hátrány.
Mondjuk a verseny elején lehet jól pozíciót fogni, így valszeg ezzel jobban járnak, mint a lóerővel, de az időmérő is fontos, és ott ez tiszta hátrány némelyik pályán.
[ Szerkesztve ]
(#41043) Apika válasza [CS]Blade2 (#41042) üzenetére
Már nem is vagyok rá kíváncsi. Immáron mindent tudok, köszi!
(#41046) proof88 válasza !Overdose! (#41044) üzenetére
volt de jó
(#41047) hunnylander válasza Xirtam (#41018) üzenetére
(#41048) Oliverda válasza hunnylander (#41047) üzenetére
Idén a kacsák (szárnyasok, illetve orrosok) vs. F1-es óto lesz a felállás a versenyeken.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41049) TGaben válasza !Overdose! (#41044) üzenetére
A bal oldali az ki?
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)