Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2801) Motion_Blur válasza hunnylander (#2799) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"a spanyol szurkolók között van a legtöbb betegesen gyűlölködő"

De csakis a Schumacher éra alatt meghibbant anti-Schumacher, anti-Ferraris paranoid embertársaink után :K

mod: Peat szerintem Ron papára és a Mc-fanokra gondolt gondolt ;]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2802) Oliverda válasza wildrain (#2798) üzenetére


Oliverda
félisten

Számomra sem túl tiszta...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2803) hunnylander


hunnylander
őstag

Mondtam már hogy egyre jobban szeretem a Ferrarit? :D

Ez a 20 éves leányzó mechanikai mérnök lesz a Ferrarinál, és 'motortervezés' szakterületen fog munkába állni, október 26.-tól.

20 year old Paula Garcia Martinez from Marbella to be Ferrari F1 mechanical engineer

Ráadásul már két éve a BMW-nek dolgozik. :R

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#2804) tibi666 válasza hunnylander (#2803) üzenetére


tibi666
senior tag

az euroweeklys kép nem épp a legelőnyösebb. :DDD

(#2805) Motion_Blur válasza hunnylander (#2803) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"she will work in engine design in Maranello"

Itt műszakilag, vagy esztétikailag kell érteni a design szócskát? :B

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2806) JJános válasza dokar (#2796) üzenetére


JJános
addikt

Neeeem ezer nem. :DDD Csak hatvan.

2007-05-06 óta itt!

(#2807) hunnylander válasza Motion_Blur (#2805) üzenetére


hunnylander
őstag

Szerintem egyértelműen műszakilag.

Tibi: A legszebb nőkről is lehet csúnya fotókat készíteni. Ha Miss World-öt nem is nyerne, de szerintem esztétikailag rendben van a leányzó. :)

"Az a baj, hogy a nők vagy csúnyák, vagy szépek és buták, Vagy, ha szépek és okosak is egyben, nem állnak szóba velem. Ki érti ezt, ki érti ezt?" :D

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#2808) tibi666 válasza hunnylander (#2807) üzenetére


tibi666
senior tag

így van. viszont a másik linken profilból szép.

(#2809) !Overdose!


!Overdose!
őstag

LOL :C

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#2810) Peat;) válasza Oliverda (#2802) üzenetére


Peat;)
veterán

Nem szeretem ha valaki kritizál valakit az előítéletei miatt, miközben a következő mondatban egy nemzet szurkolóit (akik lehet többen vannak mint Magyarország lakossága)szólja le ő maga. De semmi gond, ezért írtam amit, tisztességtelen, pont ugyanúgy mint a konkrétan spanyol másik arc. Egyik kutya másik eb.

(#2811) hunnylander válasza Peat;) (#2810) üzenetére


hunnylander
őstag

'Tisztelet a kivételnek', nem szóltam le az összes spanyol szurkolót.

De amikor mutogatnak és üvöltöznek a leláton Lewis ellen, szemmel láthatóan a nagyrészük teszi, nem egy kisebbség. Ez a csürheszellem.

De én nem vagyok csapatfőnök, hogy vigyáznom kellene a szavaimra, mert leadják a hírportálok. ;) De mégis vigyáztam.

www.HunnyF1.com

(#2812) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Projekt 661 :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2813) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Időjárás előrejelzés:

Szép lenne :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2814) Nowhereman válasza #70869248 (#2792) üzenetére


Nowhereman
őstag

Az, hogy Lajoska egy javíthatatlan hazug. De ha azt mondja egyetlen szuszra, hogy erős csapattársat akar, és azt, hogy szeretné, hogy kova maradjon, akkor máris hazudott egy olyan gyurcsány-kaliberűt...

Egyébként meg se Lonzi, se Lajoska nem tűr meg senki egyenrangút. Az zavarná az egojukat.

Utánam a kondenzcsik!

(#2815) #70869248 válasza Nowhereman (#2814) üzenetére


#70869248
törölt tag

ha már összejártok, kérj már nekem autogramot.
.."javíthatatlan hazug"...hát néha csak nézek ki a fejemből.

(#2816) dokar válasza Motion_Blur (#2813) üzenetére


dokar
addikt

jó lenne ez vettelnek :)

extra - SEXRay

(#2817) lenox válasza Motion_Blur (#2812) üzenetére


lenox
veterán

Hmm, koltsegcsokkentes es elso gumi szelessegvaltozas? Erdekes...

(#2818) Oliverda válasza lenox (#2817) üzenetére


Oliverda
félisten

Ismét lehet tök új autót tervezni a jelenlegi csapatoknak. Lehetett volna annyi esze az FIA-nak hogy ezeket is bevezessék már az idei évre. Költségcsökkentés rulz.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2819) #70869248 válasza lenox (#2817) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az első gumi szélessgének változása nem is annyira szabályváltozás, mint inkább helyesbítés.Keskenyebb első gumival kellett volna jönniük az idei autóknak is, csak elcseszték. Ezért cikkeztek arról az év eleji tesztek alkalmával, hogy a slick túl nagyot fog az autó elején...kicsit borul az autó ez miatt, azaz menettulajdonságát tekintve alulkormányozott hatást mutat.

(#2820) #70869248


#70869248
törölt tag

más:
Nagyon körvonalazódik a Brawn-Mercedes kapcsolat, azt olvasni hogy a Mercedes meg akarja vásárolni....ami nálam Brawn-t szinte Ecclestone-i magaságokba emeli.
Döbbenetes hogy ezt a bulit megcsinálja, hoz egy jó kasztnit és vele egy komoly hátteret, ügyesen megszerzi a Mercedes erőforrást, átevickél a szabályváltozással megkutyult idei éven a világbajnokságért...majd természetesen hajlandó eladni a céget a Mercedes-nek.
..kiváncsi leszek az összegre.
A Mercedes most akar gyártóként belépni, a McLaren nem volt hajlandó eladni magát teljesen, viszont a Brawn természetesen eladó, csak összeg kérdése.
Nem tudom a Honda-nak volt-e kitétele, ill. 'apróbetüs' megjegyzése a szerződésben akár az ingatlanokra vonatkozólag, vagy az egész csapatra,..de ha nem, akkor ritka rossz üzletet kötöttek.
Azaz Brawn ritka jót, elsősorban.
A McLaren valószínűsíthetően jó üzletet, ezt majd megátjuk az összeg nagyságán.
A Honda...nehezen hiszem hogy ennyire kidobtak volna az ablakon mindent, amennyiben viszont igen, az elég sanyarú. :)

(#2821) wildrain válasza #70869248 (#2819) üzenetére


wildrain
addikt

Túlkormányzottat. Ha egy bordázott gumira tervezett autóra feldobjuk az idei slickeket, akkor túl nagy lesz hátul a tömeg, ahhoz képest, hogy a tapadás elöl nagyobbat növekedett.
És ha feltesszük, hogy eddig jó volt a balansz, akkor az első tengelyen megnövekedett tapadás miatt túlkormányzott lesz az autó.

[ Szerkesztve ]

(#2822) #70869248 válasza wildrain (#2821) üzenetére


#70869248
törölt tag

:)
..hát csak előkerültél, miért nem voltál 12óráson? ..ott dühöngtem Ingy-vel meg Juan-nal hármasban (Misu is volt csak ő dolgozott)..sokkal jobb lett volna négyen. :D

Na szal, ez jó kérdés...át is gondoltam még egyszer, ha elől megnövekszik a tapadás a hátsó kárára (autóegyensúly), akkor kanyaron könyebben elindul a hátulja, azaz túlkormányzott hatást mutat.
A súly hatása elenyésző..hiszen a kocsi négy sarkáról beszélünk, a lengéscsillapítók határain kivűl, azaz a tehetetlenség nem mozgatja.
Na jó jó oldalirányban igen, de akkor is na, sztem lófüty az a súlytöbblet. :D
Szal ja na, átgondolva igazad van, ha az autó tapadási egyensúlya elől jelentősebb akkor túlkormányozott leszen. :)

[ Szerkesztve ]

(#2823) brownus válasza #70869248 (#2822) üzenetére


brownus
veterán

hali,

ez alatt melyik együttes zenéje szól?

(#2824) Pompi válasza brownus (#2823) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

(#2825) #70869248 válasza brownus (#2823) üzenetére


#70869248
törölt tag

:)
én dorogi vagyok, és ez egy dorogi banda (Graveyard at Maximum), cimborákok.
Ez a videó elég régi darab, csak elfelejtettem a jelszavam ide :D

(#2826) wildrain válasza #70869248 (#2822) üzenetére


wildrain
addikt

Nem lófütty az... Ha százalékosan nézed, hogy mennyivel nagyobbat növekedett az első keréken a tapadás, akkor annyival kell több súlyt cipelni az első tengelyre. Ez akár 10-20 kg is lehetett (vagy talán több is, nem tudom). Ballaszttal persze ez még orvosolható, de ha a KERS miatt abból is le kell faragni, akkor már probléma.

12h-ra akartam menni, de mindig van valami kínja az autómnak, most pl. a generátor halt meg, nincs töltés. Hol voltatok, melyik tribünön?
GT-n mi végigjártuk az összes tribünt, szerintünk a sikánnál az egyik legjobb, ott gyakorlatilag az orrunk előtt mennek az autók, és némi akció is van.

(#2827) Oliverda válasza #70869248 (#2820) üzenetére


Oliverda
félisten

A Mercedes már több mint tíz éve ácsingózik arra hogy a McLaren-ből gyári Mercedes legyen. Először 97'-ben röppent fel a pletyka aztán azóta szinte minden évben újra feljön. Mondjuk szerintem egyszer sem fordult még meg Dennis fejében hogy eladja a csapatot. Én személyszerint örülnék neki ha a McLaren-ből is teljesen gyári csapat lenne.

Mindenesetre a Brawn név hamar a süllyesztőben fogja végezni ha ez igaz. Persze ha Brawn-nak a pénz fontosabb akkor oké.

A Honda-ról pedig ennyit lehet tudni:[link]

Aztán hogy ebből mi az igaz azt nem tudom.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2828) Pompi válasza Oliverda (#2827) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"A Honda-ról pedig ennyit lehet tudni"

Ez meg már az első hozzászólásban felvetett és rá érkezett válasznál erősen kérdésessé válik (már ha egy ilyen digitális iromány már önmagában nem lenne eléggé kérdéses).

Feel Good Inc.

(#2829) Motion_Blur válasza Pompi (#2828) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Komolyak ezek a formula.hu-s gyerekek :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2830) Iron Funeral


Iron Funeral
őstag

Ti láttátok már Raikkönnen autójában a kormányt? Nagyon jó.. ő vicces :DDD
Na jó ez felülmúl mindent :Y :C
:))

[ Szerkesztve ]

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#2831) hunnylander


hunnylander
őstag

Webbo három kisautót tesztel (videó)

Sziporkázó poénok :DDD

www.HunnyF1.com

(#2832) proof88


proof88
addikt

Nagyon nem csípi valaki az RTL Klub okosságát F1Híreken, hivatalos program.

Illetve az időmérő edzés csak felvételről kerül képernyőre, a tehetségesebbnél tehetségesebb sztárjelöltek vetélkedése ugyanis elsőbbséget élvez a Forma-1-et Magyarországon egyedüliként közvetítő RTL Klubnál, az adott esetben a világbajnoki cím sorsát is nagyban befolyásoló kvalifikáció 22:50-kor kezdődik majd szombaton. A német RTL-en természetesen élőben sugározzák az eseményt. :D
Amúgy jah.

(#2833) AMD Power


AMD Power
titán

Király vagy DC. :))

A skót pilóta egy forma-1-es bemutatóra érkezett Indiába, és egy jelentős pénzbüntetéssel távozott onnan, ugyanis 160km/h-val átlépte a megengedett sebességhatárt - nem közúti autóval...

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#2834) Oliverda válasza proof88 (#2832) üzenetére


Oliverda
félisten

Legalább most megnézem a német RTL-en 16:9-ben. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2835) lenox válasza Oliverda (#2818) üzenetére


lenox
veterán

Mondjuk azt nem ertem, hogy miert nem inkabb a hatso gumival jatszanak vagy az elso szarnnyal? Gondolom olcsobb lenne, mint ujraterveztetni az egesz aerot, bar az elso szarny is komoly lenne, ha meg a hatso gumival jatszananak, akkor gyorsulnanak kanyarban, amit nem akarnak, szoval valamilyen szinten ertem en, csak azt latom, hogy a nagy koltsegcsokkentesbol sosem lesz semmi, akkor meg mi ertelme az egesznek.

b-type: nem ilyen egyszeru am, mert nem mind1, hogy kis vagy nagy sebessegnel nezzuk. Kis sebessegnel valoszinuleg eddig is tulkormanyzottak voltak, azert pakoltak elore a wolframot, igy keskenyebb elso gumival meginkabb igy lesz. Ezzel gondolom a kers-eseket szopatjak, de igazabol mind1 is, en csak arra gondoltam, hogy mindenki kukazhatja az eddigi aerot. Szegeny Brawn. Vagy majd jovore meglatjuk, ki sziv vele.

(#2836) #70869248 válasza lenox (#2835) üzenetére


#70869248
törölt tag

Akartam válaszolni még Wild'-nak csak hihetelen bizonytalan volt a rendszer aztán meg leléptem.
Szal ja, idén kicsit összetettebb a probléma, hisz a nagysebességű kanyarokban hátsó leszorítórővel (vagy szivóerő..diffúzor ami ebben a kifacsart megvalósításban mégis leszorítőerőt is termel), vagy a fix súlyokkal lehetne ellensúlyozni az eltolódást.
Viszont a kissebeségű túlkormányozottság akár még jó is lehet a gumik viselkedésében, ideális hőfokon tartásában.
Mindez megspékelve azzal hogy jövőre egy nagyobb üzemanyagmennyiség cipelésére, és (a kellő gyorsaság mellett) elviselésére kell tervezni az autókat.

(#2837) madstunt


madstunt
addikt

(#2838) proof88 válasza madstunt (#2837) üzenetére


proof88
addikt

a motorhoz vezető légbeömlők tetején érdekesek azok a mélyedések, vajon miért vannak ott?

(#2839) D@ni88 válasza madstunt (#2837) üzenetére


D@ni88
addikt

nem tűnik valami nagy eresztésnek :DDD

(#2840) puttputt


puttputt
őstag


F1Csatorna.hu

Nagyítva

"A nemzetközi helyzet fokozódik..." :D

[ Szerkesztve ]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#2841) #70869248 válasza madstunt (#2837) üzenetére


#70869248
törölt tag

szörnyen néz ki, van két 'izé' az autó végein, és közte egy tök jó autó.
A Superleague autói köröket vernek kinézetben ezekre az autókra.

(#2842) hunnylander


hunnylander
őstag

(#2843) Oliverda válasza hunnylander (#2842) üzenetére


Oliverda
félisten

Érdekes az a boxutca kijárat... Ezt nem is tudtam.

Massa: Alonsónak tudnia kellett a szingapúri tervekről

Kezdődik. :D Szerintem ez már egy örök szálka marad Massa szemében (vagy inkább a szeme fölött).

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2844) wildrain válasza AMD Power (#2833) üzenetére


wildrain
addikt

Ha már a sebesség miatt büntetik, akkor a nem forgalomba helyezett jármű használatáért miért nem? Vicc az egész.

(#2845) tibi666 válasza wildrain (#2844) üzenetére


tibi666
senior tag

azt hittem, ilyen csak magyarországon fordulhatna elő...

(#2846) Peat;) válasza #70869248 (#2841) üzenetére


Peat;)
veterán

A leginkább baj az hogy az f1-es csapatok dolgozták ki ezeket az idei vizuális csodaműveket úgy hogy az előzés ugyanúgy lehetetlen maradt. Több az előzés idén de az a gumi miatt van, amire állítólag direkt kérték meg a bridgestone bandát. Az idei egyetlen jó dolog számomra a kers, ami rajtnál mindig izgalmakat hoz és előzésnél is reményt ad hogy látunk akciót ha egy kerses üldöz valakit (pl Kimi győzelme). Erre azt a csapatok, kik mások megszavazzák hogy jövőre nem használják. Kezdem azt hinni hogy nem is az FIA a fő gond a formula1 átalakulásában....

Ja igen, a kersnél a gyári csapatok lenyilatkozták hogy az új belépők miatt is szavazták le. Már megint hülyének néztek minket, mindenki tudja hogy nem egy rendszer az ami megvásárolható a csapatok számára és már csak be kell építeni.

[ Szerkesztve ]

(#2847) Nowhereman válasza Oliverda (#2843) üzenetére


Nowhereman
őstag

Hát igen, egyszerűbb másokban keresni a hibát. Mert ugye ha azon gondolkodna, hogy nem kellet volna a benzinkutat elvontatni, az már nem hízelegne az egojának. Többször fordult már elő, hogy fent maradt a tankolócső, amit érdekesmód a többség időben észrevett és a fékbe taposott, csak épp őkelme és egy Alberts nevű - nem a legbrilliánsabb képességű - fickó vontatott végig a boxutcán...

Utánam a kondenzcsik!

(#2848) Oliverda válasza Nowhereman (#2847) üzenetére


Oliverda
félisten

Az még hagyján de dupla nullával kezdte a tavalyi évet a saját szerencsétlenkedése miatt. Inkább ezen elmélkedne.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#2849) Nowhereman válasza Peat;) (#2846) üzenetére


Nowhereman
őstag

A KERS betiltása nem olyan negatív szerintem. Előzni egy KERS-mentest könnyebb vele, de fordítva?

hogy miért nincs előzés?

nos:
1: ahhoz, hogy előzni lehessen, tudni kéne szélárnyékban is haladni, de ugye ilyenkor 2 kör alatt szétfoszlik a bridzssztón, a légbeömlők méretének lekorlátozása miatt meg elkezdenek olvadozni a fékek, meg a motor...
2: roppant dilis bíráskodási rendszer, ami miatt már senki sem tudja mit szabad, és mit nem. Mert ugye Kimi nem szerzett előnyt a Belga első kanyar kiszélsítésével, hanem a többiek tartották fel egymást, bezzeg Webber Singapurban nem balestet került el, és Lonzi nem lassult le a patkán...
3: Agyonsztárolt, hülyére menedzselt kölkök, akiknek már az oviban a karuk alá nyúlnak, és 15-20 év közti időszakukat azzal töltik, hogy a kibulizott legjobb autóval pole-ról nyerik az alsóbb a bajnokságokat, ahelyett, hogy valami gokartpályán tanulnák meg hideg fejel átkönyökölni magukat a mezőnyön.

Utánam a kondenzcsik!

(#2850) #70869248 válasza Peat;) (#2846) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az FIA-t nehezen lehetne ártatlan bárányként beállítani, csak úgy dől belölük az ötlet hogy mi mindent kellene a következő idényre másként csinálniuk a csapatoknak. A jobbnál jobb időmérők kialakítása, a méltán elhíresült SC/zárt pit szabály...ez ki és be egyaránt. A Ferrari-val kötött paktum a Michelin szabályok után.
..stb.
Se a Bridge'-t se a FOTA csapatokat nem tudom hibáztatni, mert ahogy a Bridgestone-nak is úgy innen eredeztethetően a FOTA csapatoknak is meg lett mondva milyen határokon belül gondolkodhatnak.
A FOTA csapatokat valamennyire gúzsba kötheti az is, hogy tetszik nem tetszik a közösséget kell szolgálnia minden csapatnak, Mosley nagylelkűen rájuk hagyta a kiscsapatok ügyét is.
Na nem arról beszélek hogy a FOTA nem fogadta el a 'kisköltségvetést'..hanem arra hogy az már be lett ígérve a belépő csapatoknak, akik, a szűk Concord határidő miatt, alá is írtak.
..csak éppen a FOTA nyert, így az előre beígért kedvező körülmények tovaszálltak, ellenben az aláírt szerződés ott maradt.
Na ezt nevezem én Mosley féle elintézési módnak,..megspékelve a létrehozott hangzatos Formula 2-vel együtt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.