Mondjuk azt nem ertem, hogy miert nem inkabb a hatso gumival jatszanak vagy az elso szarnnyal? Gondolom olcsobb lenne, mint ujraterveztetni az egesz aerot, bar az elso szarny is komoly lenne, ha meg a hatso gumival jatszananak, akkor gyorsulnanak kanyarban, amit nem akarnak, szoval valamilyen szinten ertem en, csak azt latom, hogy a nagy koltsegcsokkentesbol sosem lesz semmi, akkor meg mi ertelme az egesznek.
b-type: nem ilyen egyszeru am, mert nem mind1, hogy kis vagy nagy sebessegnel nezzuk. Kis sebessegnel valoszinuleg eddig is tulkormanyzottak voltak, azert pakoltak elore a wolframot, igy keskenyebb elso gumival meginkabb igy lesz. Ezzel gondolom a kers-eseket szopatjak, de igazabol mind1 is, en csak arra gondoltam, hogy mindenki kukazhatja az eddigi aerot. Szegeny Brawn. Vagy majd jovore meglatjuk, ki sziv vele.