Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz Fifi #322 üzenetére

    Nekem végül sikerült visszakapnom a régi Goldot erre a kis időre.

    Hétvégén írtam nekik "hivatalos" panasz e-mailt, amiben hivatkoztam a chatre, amiben rögtön a véletlen lemondás után jeleztem, hogy ez a baleset történt, és kifogásoltam, hogy nem jött a 60 napos értesítés a változásokról. Erre kedden, bő egy héttel az új csomagok élesítése és a régiek elérhetetlenné tétele után kiküldték mindenkinek a 60 napos levelet, aztán jött egy visszakérdezés a panaszomra, ma pedig visszaállították a régi Goldot.

    Az eredeti menetrend szerint október 9-én lett volna a következő díjterhelés, az újraaktiválással viszont ez szeptember 30 lett, de emiatt már nem panaszkodom.

Új hozzászólás Aktív témák