Igen, ezzel teljesen egyetértek, pampogtam is emiatt egy kicsit. Én is úgy látom, hogy minimum, hogy előre szólnak mindenkinek, hogy terveznek egy ilyen átalakítást, és nem nekem kell kotorásznom az ő blogjukat (!), hogy mégis mi a franc történhetett hirtelen az oldallal. Ráadásul külön nagyon kellemetlen lett volna az egész, ha már gyakran látogatott, nem fejlesztési fázisban lévő oldalról lenne szó, erre még rátett volna, ha profitorientált lenne az oldal.
Nálam ráadásul még külön kellemetlenség is volt ez az egész, mert van egy oldal, aminek a fejlesztését most átadom egy másik fejlesztőnek időhiány miatt, és egyik nap gondoltam ránézek az oldalra, mi az ábra vele, és látom, hogy csomó kép 404-et dob, egy-két JS-fájl meg 403-at, tehát gáz van a jogosultságokkal, na mondom mit csinálhatott az új fejlesztő a Drupallal. Rá is kérdeztem nála mailben, hogy tudja-e, mi az ábra. Közben én elkezdtem kotorászni, és a szolgáltató Facebookos oldalán találtam meg erről az egészről az értesítőt... na mondom fasza, ott láttam a blogra is a hivatkozást. Ki a tököm követi a szolgáltatója blogját? Ezért egyből írtam is az elnézést kérő levelet az új fejlesztőnek, hogy közben kiderült, mi az ok, bocsi, hogy felmerült bennem, hogy esetleg ő rontott el valamit. Ő kicsit később látta a levelet, aztán írta, hogy igazából egyébként még hozzá sem nyúlt az oldalhoz, mert a megrendelővel még árajánlat fázisában vannak, szóval tök kellemetlenül jött ki a dolog, de mondjuk tök normálisan megbeszéltük az egészet.
Ebben a dologban tehát egy kicsit mérges voltam a szolgáltatóra, mert nem az én dolgom, hogy az ő ügyfeleik mennyire szarják össze magukat esetleg attól, hogy félreértelmezik az újításról való figyelmeztetést. Meg lehet fogalmazni egy értesítőlevelet úgy is, hogy ne fosson be mindenki egyből, hogy úristen, valami biztonsági para van.
[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter