Új hozzászólás Aktív témák

  • trisztan94

    őstag

    Egy olyan dolgot kell csinálni, hogy ha történik egy esemény, akkor el kell tüntetni valamit, megjeleníteni valamit másfél másodpercig, ha letelt a másfél másodperc azt amit most megjelenítettünk eltüntetni majd meg kell jeleníteni megint valamit 3 másodpercig, majd ha az letelt, azt is eltüntetni és az eredetileg látszó dolgot visszaállítani láthatóvá...

    Na most én ezt így oldottam meg:

    emptyLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Collapsed;
    filledLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Visible;
    draggedButton.Visibility = System.Windows.Visibility.Collapsed;

    timer.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(1500);
    timer.Tick += (arg1, arg2) =>
    {
    filledLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Collapsed;
    goodLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Visible;

    timer2.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(3000);
    timer.Tick += (arg, arg0) =>
    {
    goodLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Collapsed;
    emptyLetterHole.Visibility = System.Windows.Visibility.Visible;
    };
    timer2.Start();
    };
    timer.Start();

    Ez így nagyon csúnya? Lehetne szebben?

    ------
    +1

    Van egy button objektumom, annak a gyermeke egy TextBlock:

    <Button
    x:Name="myButton">
    <Button.Background>
    <ImageBrush ImageSource="/Assets/Main/SquareBackground@2x.png" />
    </Button.Background>
    <TextBlock
    x:Name="myButtonText"/></button>

    Erre a gombra rá van kötve egy Manipulation eseménysorozatra (drag and drop - started, delta és completed), ott így hivatkozok a manipulált gombra:

    private void Drag_ManipulationStarted(object sender, System.Windows.Input.ManipulationStartedEventArgs e)
    {
    draggedButton = (Button)sender;
    }

    Hogyan tudom a draggedButton-ban lévő TextBlock Text értékét megváltoztatni?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés