Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gerner1
-
LOGOUT
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
betyarr
veterán
sziasztok!
hamarosan költözünk ex-upc-vodás területre,jelenleg digis vagyok,de az sajna nincsen a leendő ingatlan környékén.a kérdésem az lenne hogy mivel járok jobban:
1. ha a jelenlegi tulajjal befáradunk egy voda kirendeltségbe és átíratjuk az ő nevén lévő szolgáltatást a mi nevünkre,vagy
2. a jelenlegi tulaj visszamondja az előfizetést és ha már beköltözünk megrendeljük a szolgáltatást?ha az utóbbi,akkor személyesen érdemes bemenni egy kirendeltségbe,vagy inkább online igényeljem meg?melyik a jobb/olcsóbb/járhatóbb út?
előre is köszi a válaszokat!
-
Piftuka
veterán
válasz
kabelmania27 #109930 üzenetére
Köszönöm az info-t mindnyájatoknak!
A korábban linkelt rajz szerinti 3. számú készülékkel, pontosabban (immár) szobával van probléma.
Egyébként éppen a 2. számú tévével cseréltem fel pár hétre.
Az akkori állapothoz képest annyi különbség van, hogy a szobámban a legutóbbi kiszállása során a szervizes kicserélte a splitter és a tévé közötti coax kábelt is egy újra. Mivel talált egy törést a régiben.
A problémát a kábelcsere nem oldotta meg. (De örülök a ténynek, hogy legalább már egy új, hibátlan kábelt használ a tévém.)
Akkor ő is azt mondta, amit már a korábbi számtalan kiszállás során más "ős-Kábelkom/UPC szakik", hogy "ezen már javítani nem lehet. Amíg az utcában a régi Kábelkomos kábelhálózat van, ez jobb nem lesz."
(Egyébként ő is egyike volt a még a '80-as években a Kábelkom-nál kezdő, a mai napra 4 főre zsugorodott eredeti szervizes csapatnak.)
Én akkor - emiatt, muszájból - nagyjából el is engedtem ezt a kérdést.
A múltkori, tévé csere során szerzett tapasztalatok alapján csillat fel egy halvány reménysugár, hogy hátha "csak" a CI+ kártyám, vagy annak adaptere "kehes" bármely módon, és talán annak cseréje legalább részben megoldja a problémát.... (Avagy kevesebbszer kell a pixelesedő képet bámulnom.)
Ezek szerint mégsem?
Szerk.: Kiemelés Csabi1984 fórumtárs észrevételére reagálva.
-
Bird
addikt
válasz
kabelmania27 #109934 üzenetére
Az autentikáció is megtörténik. A mediacard frissítésénél azt mondja, hogy a legfrissebb verzió van fent.
Tanácstalan vagyok. Hívom az ügyfélszolgálatot szerintem. Köszi az eddigieket! -
vargalex
félisten
válasz
blakey #109935 üzenetére
Persze, azt nem is vitattam, hogy más jelerősségeket fognak írni a TV-k és lehetnek időszak függő problémák is.
De most a kolléga esetéről beszélek: az ő TV-je évek óta kockásodik/pixelesedik a helyén. Megcserélve egy másik TV-vel (nem egy rövid időre, hanem pár hétre), nem az ő TV-je, hanem a másik TV kockásodik/pixelesedik az ő vételi helyén. A saját TV-je pedig a másik vételi helyen tökéletes ugyan ezen időszakban. Visszacserélés után visszaáll az eredeti állapot. Azaz a vételi helytől függ esetében a kockásodás/pixelesedés, nem a TV tunerjétől (legalábbis a 2 TV tekintetében, mert elképzelhető, hogy van olyan TV, ami az ő vételi helyén is tökéletes képet adna, mert gyengébb jellel is megelégszik, ahogy olyan is, ami a másik vételi helyen is kockásodna).#109937 Csabi1984: pont ezt írom én is... Azaz az adott vételi helyen gyenge a jel. Lehet kábelhiba, vagy olyan koax elosztón van, aminek az adott ágon nagyobb a csillapítása, stb.
-
blakey
titán
válasz
vargalex #109933 üzenetére
Nem egészen, időszaktól, napszaktól is függ és ugye a TV-től is, az egyik 25%-os jelerősséget ír, a másik 68%-osat, ugyanazon a helyen, ugyanabban az időszakban. Sok összetevője van a TV-zésnek, nem egyszerű megy/nem megy dolog. Ha márkán belül cserélgetsz, ráadásul 1 évjáraton belül akkor nagyjából ugyanaz az eredmény. Én különböző márkákat és évjáratokat teszteltem, próbálgattam, tízezreket költöttem eszközökre, hogy megtaláljam a hibát. A UPC ennyit nem szenvedett volna a kereséssel és a hibát sem fejtették volna meg. Én megfejtettem, DVB-C-n az adott TV tunerje botrányosan érzékeny volt és könnyen eldobta a jelet egy kis külső "szennyezéstől", DVB-T-n rendben volt.
-
-
vargalex
félisten
válasz
kabelmania27 #109930 üzenetére
De a kollégának éppen TV független, viszont helyszín függő a problémája. Ha a TV lenne érzékenyebb a jelre, akkor a másik TV nem kockásodot volna az ő helyszínén. Inkább egyszerűen az van, hogy azon a vételi ponton gyenge már a jel (legalábbis mindkét TV-je számára, azaz hasonló az érzékenységük).
-
blakey
titán
válasz
Piftuka #109928 üzenetére
Valahol zajbetörés lehet, nálam is volt hasonló jelenség, minden kábelezés frankó volt, de a TV gyenge jelet észlelt és folyamatosan pixelesedett, kockásodott. Másik TV-t vittem oda, azzal jó volt, harmadikkal is, vissza az előző és megint kockásodott. Az lett a vége, hogy végleg megváltam a TV-től (Sony), a tunerje nagyon könnyen "összeszedte a szemetet", valószínűleg a rossz árnyékolás és/vagy tuner érzékenység eredménye volt.
-
-
Piftuka
veterán
válasz
Piftuka #101302 üzenetére
Sziasztok!
Egy újabb fejlemény...
"Természetesen" az elmúlt hetek (ill. pár hónap) hidegfronti betörései, szélviharai, esőzései felerősítették a már jól ismert, sokat emlegetett "pixelesedési" problémát. Viszont az ezektől függetlenül is, időnként jellemző módon vissza-visszatér, jelen van.
De...
Közben volt egy "készülék forgatás" a házon belül pár hétre. És bizony az a tévé, ami más szobában már jó ideje nem pixelesedett, nálam ugyanúgy dobálta a szokásos hibákat.
Az én tévém pedig a másik szobában pixelesedés nélkül üzemelt.
A "CI+" kártyákat nem "forgattuk"; tehát ugyanazzal a kártyával (és kártya adapterrel) néztem a "kölcsön" tévét is, és természetesen az én tévém is a másik helyiségben, az ott használt kártyával futott ezúttal.
Elképzelhető, hogy valami/bármi módon a kártya (vagy a kártya is) okozza az én szobámban ezt a már lassan 3 éve húzódó, bosszantó jelenséget?
És ha az okozza, akkor egy kártya/kártyaadapter csere megoldaná a problémát? -
Bird
addikt
válasz
kabelmania27 #109921 üzenetére
A vodafone ügyfélszolgálata a sz@r és a hígfos között van féluton....
Visszasírom a digit... Sajnos ahova költöztem ott nincs más....
Webes megkeresésre 0 érdemi intézkedés és válasz jellemzi őket. Telefonon meg "túlterheltek" napok óta. -
kabelmania27
félisten
CI+ modulfogadóval ki kellene kódolnia az adásokat, ügyfélszolgálattól kérj kártyafrissítést, próbáld meg a médiacardot másik tévében, ha ott jó akkor írj az LG topikba vagy vedd fel a kapcsolatot az lg szervizzel.
Aktív témák
- HP LaserJet Pro M404dn
- ÚJ aktiválatlan Apple iPhone 16 Pro Max 256GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 16 Pro 256GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- HP ProDesk 600 G2 Mini PC (i5,16GB, 256GB+1TB, Win10) Csere/Beszámítás!
- iPhone 14 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 85%/p4240
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AlzaPower CAT6 UTP 40m, szürke kábel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest