Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-11-15 16:19:12

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12101) vampire17 válasza tylerddd (#12100) üzenetére


vampire17
addikt

Pontosan! Nekem nincs tányér meg semmi, csak egy Androidos okos TV azon van telepítve az app, ami valoban az egyik legjobb amit eddig lattam TV-hez! Nagyon ugyesen van megirva, bar a TV ugye linaris szolgaltatas, az App ugy epul fel mint egy streaming platfrom!

(#12102) Rick4 válasza tylerddd (#12100) üzenetére


Rick4
félisten

Persze, tudom, most is azon néztem a meccset az m4-en hazafelé.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#12103) tylerddd válasza Rick4 (#12102) üzenetére


tylerddd
veterán

Igazából erre reflektáltam volna: "De egy 6-7"-os telefonon a 720-as felbontás legalább ugyanolyan élvezhető", amit vampire17-nek írtál, "directone tányérosról beszélsz egyáltalán?". Tehát ő appon nézi tévén, oda egy 4K tévére nem hiszem, hogy elég. Te most is a telefonos megoldásról írsz, nem, amit hazafelé néztél?!

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#12104) Rick4 válasza tylerddd (#12103) üzenetére


Rick4
félisten

Ez itt a directone topic, azaz a tányéros műholdas, mikor különösebb körülmagyarázás nélkül szót emelt a HD adók felbontása ellen, holott tányéroson fullHD minden HD adó, másrészt a 720p-t is előhozta, holott nincs progresszív sugárzás műholdon, minden csati interlaced.

Ezután tisztáztuk, hogy ő az applikációról beszél, amire én azt reagáltam, hogy persze, az más tészta, viszont mivel nálam az max kiegészítő, és én legfeljebb telefonon meg az autóm androidos fejegységén indítom el a directone appot, el se jutottam oda elsőre, hogy valaki tévén is használhatja, és hogy milyen felbontásokkal működik, mert telefonon még a legkisebb felbontás is közel van a jóhoz, úgyhogy szimplán tisztáztuk a kérdést. Mindez nekem ugye azért furcsa, mert tizenéve upc direct előfizető vagyok, amihez most egy ideje bejött az app, amit én is használok ugyan, de ritkán, és csak kisméretű kijelzőn, holott a tévémen is megnéztem, ment 3 percet, működik, kiléptem.

De pl nálam nem játszik, egy csomó csati nincs, most bekapcsoltam a tévén is, nincs és soha nem is volt az applikációs csatilistában arena4, match 4, eurosportok, szóval amire pont kellene, az nem az, hogy hazafelé jövet a hegyi doktort nézzem, hanem élő eseményeket, pl meccseket, amikor nem tudok a tévé előtt ülni.

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#12105) vampire17 válasza Rick4 (#12104) üzenetére


vampire17
addikt

Igazabol ha megnezed a Directone weboldalat, az latszik, hogy elegge hangsulyos lett az alkalamazas:

https://www.directone.hu/online-tv/

Itt mar nem kiegeszito szolgaltatasrol beszlunk, hanem a muholdas mellett egy olyan alternativarol, amikor a user nem tud (vagy nem akar) pluszban folrakni semmit a tetore, de van egy jo eros internete, ami boven elbirja a streamet, akar tobb keszuleken is. (egy gigabites netnel ez mar kb elhanyagolhato savszel)

Ezert irtam, hogy picit turbozhatnanak a felbontason, legalabb a HD legyen Full...

(#12106) Rick4 válasza vampire17 (#12105) üzenetére


Rick4
félisten

Senki se állította, hogy a szolgáltató szerint is kiegészítő szolgáltatás lenne az app, én azt írtam, sokéve directone tányéros előfizető vagyok, azaz NÁLAM kiegészítő szolgáltatás, itthon nem használom, de tudok róla, menet közben vagy az otthontól távol havi 2-3 alkalommal fél órákra használom is, ezért ha elkezdesz írni egy problémáról, azt én azonnal az általam használt platformra fogom értelmezni, szimplán csak elbeszéltünk egymás mellett. ;)

Deakkor innentől próbáljuk meg alaposabban körülírni, mi a bánatunk, mert néma gyereknek az anyja se érti a szavát! :D

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#12107) 19ati93


19ati93
senior tag

Próbálkozott valaki már azzal hogy pl vlc vagy más playerben játssza le a direct one live tv streameket pc-n?

F1TV-nél (előfizetős F1 szolgáltatás) megoldható viszonylag egyszerűen ha előkotrod a consoleból a megfelelő streamlinket vagy m3u8 stb-t, mikor épp milyen a stream, de itt nekem nem akar sikerülni sehogy. Mindig errort dob.

[ Szerkesztve ]

(#12108) Gaben92 válasza 19ati93 (#12107) üzenetére


Gaben92
őstag

Kodihoz összeraktam a Direct One plugint egy cseh Skylink plugin alapján. A DRM rész szerintem F1TV-n másképp működik. Tippre azt mondanám, hogy nincs is DRM csak a háttérben akkor kapod meg az M3U8-at, mikor az authentikáció rendben van. Direct One viszont minden stream megnyitásakor nézi a DRM-et és amiatt nem fogod tudni összehozni VLC-vel mert magának a VLC-nek kéne végeznie az authentikációt. Ha gondolod ránézhetsz de az M3U-t nem fogod tudni használni (IPTV Simple kliens tudja használni, szóval megy az élő TV rész és az EPG Kodiban) mert minden link magára a pluginra mutat.

Itt a Github link, branch-re figyelj mert a master branch még Leia alá volt, de van egy matrix branch is. Újabb Kodival nem próbáltam a matrix verziót mert nincs Direct One-om egy ideje csak valami miatt követem a topikot. :D

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#12109) 19ati93 válasza Gaben92 (#12108) üzenetére


19ati93
senior tag

Akkor simán lehet hogy az F1TV tényleg DRM mentes, ha belegondolok akkor valószínűleg így is van. A lényeg igazából csak annyi hogy beloginolva legyél mikor megy a stream.

Uhh már nagyon régen piszkáltam a kodit, nem is emlékszem már semmire ! :DDD Majd ránézek erre, köszi a tippet!

(#12110) Sify


Sify
senior tag

Sziasztok! Ma fizettem elő a Plus Now szolgáltatásra. Viszont a Direct Now alkalmazásba nem tudok belépni. Ügyfélszolgálattal még délután beszéltem azt mondták van valami technikai hiba e miatt nem tudok belépni. Másnál működik rendesen?

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12111) 19ati93 válasza Sify (#12110) üzenetére


19ati93
senior tag

Igen, megy minden gond nélkül. Tegnap este is jó volt.

(#12112) 4Grider válasza Sify (#12110) üzenetére


4Grider
nagyúr

És mára megoldódott? Mert én sem tudok új előfizetéssel élő streamhez belépni, miközben a fiókba meg beenged.

(#12113) Sify válasza 4Grider (#12112) üzenetére


Sify
senior tag

Nem...továbbra sem enged be. Ennek az egésznek igy nem sok értelme van. :-(

[ Szerkesztve ]

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12114) Sify


Sify
senior tag

Ennyit tudtam meg: Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy jelenleg központi hiba van az Online Tv-n
De hogy mikorra áll helyre......hát nem jól kezdődik a kapcsolatom ezzel a szolgáltatással.

[ Szerkesztve ]

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12115) sajtos365 válasza Sify (#12110) üzenetére


sajtos365
tag

Nálam működik rendesen a Plus Now.

Próbáld meg újra telepíteni az appot.

(#12116) Sify válasza sajtos365 (#12115) üzenetére


Sify
senior tag

Már próbáltam, PC sem müködik, be sem enged lépni. Valami központi hiba van erről tájékoztattak. Várunk.

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12117) Maladar válasza Sify (#12114) üzenetére


Maladar
tag

Szia! Ez bosszantó, valami a regisztrációjukkal lehet hiba.
Egy hete fizettünk elő rá, igaz a tányérossal CAM modullal. Az oldalon kifizettük, utána a megrendelésnél megadott emillel beléptem a directone fiókba. Fent még azt írta előfizetői szám feldolgozás alatt. Letöltöttem az alkalmazást LG tv re és Androidosra is, azonnal belépett az emilcím felhsz név párossal és ment is minden adás. 10 perc múlva visszanéztem a fiókba és már volt előfizetői számom is. Működik laptopról, telefonról és a 2 tv ről is.

Neked off, de a CAM modul beüzemelése volt kicsit problémásabb, de csak azért mert marhaság a leírás amit adnak hozzá, a technikai üf. segítőkész volt, igazából egy aktiválást kellett megnyomniuk és működött. (a saját fiókomban való kártya aktiválás nyomogatása nem segített). A now használatához semmi telefon nem kellett, a bankkártyás fizetés után azonnal működött.

Ne add föl, hívogasd őket, a regisztrációjukkal lehet valami, amúgy nekünk nagyon tetszik. Igaz a streamek felbontása hát nem uhd :-) ... de jól kitalált felülete van.

[ Szerkesztve ]

(#12118) 4Grider válasza Maladar (#12117) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy tudnak a hibáról, de nincs bent ember hétvégén, aki érdemben tud foglalkozni vele, így talán hétfőn délután van rá esélyem, hogy a szolgáltatást használhassam. Érdekes hozzáállás, főleg hogy hibajegy felvételéről szó sem volt. Nem gondolnám, hogy ez így jogszerű működés lenne...

(#12119) Sify válasza 4Grider (#12118) üzenetére


Sify
senior tag

Amit tegnap emailen kaptam szerződést ebben ez szerepel: 3.2. Egyedi előfizetői szerződés megkötésének időpontja: 2022-08-13. A Szolgáltató műszaki okokból ezen dátumhoz képest 90 napon belül, azaz legkésőbb 2022-11-11 napon tudja
megkezdeni a szolgáltatás nyújtását. WTF

Elméletileg 14 napon belül fel lehet mondani.

[ Szerkesztve ]

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12120) FіkuszKukіsz válasza 4Grider (#12118) üzenetére


FіkuszKukіsz
őstag

Én is belefutottam, hogy a szerződéskötést követően a profilomba be tudok lépni, de a Now-ba már nem. Az ügyfélszolgálat nekem is azt mondta, hogy műszaki hiba van. Csak arról nem mesélt, amit itt mások is leírtak, hogy azok akiknek korábban volt hozzáférésük be tudnak jelentkezni. Az ilyen jellegű problémának a megoldásához nem tudom a XXI. században miért is kellene benn lennie a szakembernek? Az ilyet jobb helyeken távolról VPN-en keresztül orvosolni szokták. Ne legyen igazam, de mivel a szolgáltatás a régi felhasználóknak müxik, csak az újak szívnak, a megoldásba is jó magyarosan belekakilnak. Nyár van, az az egy szakember akit meg tudnak fizetni biztos nyaral, majd ha visszajön megoldja a problémát.Pedig az az érzésem, hogy kb. 5 perces munkáról lenne szó.

Romanes eunt domus

(#12121) 4Grider válasza FіkuszKukіsz (#12120) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy hibajegyet központi hibára nem tud felvenni, de a hívásazonosító alapján kérhetem a kötbért (az előfizetési díj egy napra eső részének nyolcszorosa), ha 72 órán túli lesz a javítás. Úgyhogy várok türelemmel...

(#12122) alles


alles
újonc

Sziasztok,
én ma regisztráltam online szolgáltatásra, hasonlóan jártam mint az előttem szólók. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, nekem azt mondták, hogy futárral küldenek egy smart kártyát (????), és ha a futár visszaigazolta az átvételt, azt követően aktiválódik a szolgáltatás.
Először arra gyanakodtam hogy esetleg nem voltam elsőre érthető és azt hiszik, műholdas szolgáltatásra fizettem elő, ezért többször is elmondtam, hogy online szolgáltatásra fizettem elő, minek ehhez kártya, illetve hogy honlapjukon egy szó sem esik erről (sőt, kifejezetten azt írják hogy "Szerződéskötést követően, pár percen belül használhatod a Direct Now alkalmazást), ha nem kérdezek rá honnan kellene tudnom hogy még egy kártyát is meg kell várnom a szolgáltatás használatához, stb., de az ügyfélszolgálatos kishölgy hajthatatlan volt, várjak, amíg megkapom a kártyát (72 órán belül).

Írtam panaszt ahová csak lehetett.

(#12123) 4Grider válasza alles (#12122) üzenetére


4Grider
nagyúr

Még az is lehet, hogy tányért/beltérit és szereld magad csomagot is küldenek egy online szolgáltatás igénybevételéhez. :C

(#12124) 4Grider válasza 4Grider (#12123) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem is hoz holnap valamit a dpd, így elég egyértelmű, hogy az előfizetői kártya kézbesítésére várnak. De hogy ezt miért nem lehet normálisan leírni az oldalon és miért nem lehet csak online csomagokra előfizetni, azt nem értem...

(#12125) alles válasza 4Grider (#12124) üzenetére


alles
újonc

Engem inkább az bosszant, hogy az oldalukon erről egy szó sincs, sőt kifejezetten azzal adják el a szolgáltatást, hogy "Szerződéskötést követően, pár percen belül használhatod a Direct Now alkalmazást."
Ez szerintem simán a fogyasztó megtévesztése.

(#12126) 4Grider válasza alles (#12125) üzenetére


4Grider
nagyúr

A weboldalon is elkülönülnek az online csomagok a műholdasoktól még névben is, szóval én sem értem, hogy mi ez a kártyásdi. De remélhetőleg holnap majd kiderül...

(#12127) FіkuszKukіsz válasza alles (#12125) üzenetére


FіkuszKukіsz
őstag

Ráadásul plusz még így is hirdetik: Kiváló választás, ha nincs parabolaantennád, és kihagynád a szerelés velejáróit!

Akkor kérdem én is. Minek a kártya? Hova dugjam?
Volna rá ötletem, hogy kinek hova.

Romanes eunt domus

(#12128) FіkuszKukіsz válasza alles (#12125) üzenetére


FіkuszKukіsz
őstag

Még annyit, hogy most újra beszéltem velük. Egyértelműen műszaki hibára hivatkoztak megint. A kártyára rákérdeztem, de azt mondta a hölgy, hogy ez nem befolyásolja a szolgáltatást. Azért küldik, hogy ha van beltéri akkor abba be lehet rakni. Annyi, ha nem használod, őrizd meg, mert amikor megszünteted, le kell adni. Ezt konkrétan tudtam, mert anno a UPC-vel sok-sok éve már egyszer megszívtam, hogy eltűnt a kártya.

[ Szerkesztve ]

Romanes eunt domus

(#12129) zsiz válasza FіkuszKukіsz (#12127) üzenetére


zsiz
őstag

Én mondjuk tökre örülnék, ha adnának nekem egy kártyát. Olyan használhatatlan gagyi ez a beltéri, hogy inkább be se kapcsolom. Persze nem lehet, nem adhatnak :U Ha lemondom az előfizetést, és egy családtag újraköti, akkor kérhetek olyan csomagot, ahol adnak kártyát modullal, de meglévő előfizetésben STB-ot nem cserélhetnek modul+kártyára... :W

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#12130) Maladar válasza 4Grider (#12124) üzenetére


Maladar
tag

Hát új vagyok náluk, de érdekes egy szolgáltató.. Mielőtt megrendeltem sokat visszaolvastam és más is írta régről, hogy csak a now ra fizetett elő, kapott kártyát, kidobta mert nem kellett, majd később lemondásnál kérték a kártyát leadni, de az ugye nem volt így valamennyit fizetni kellett érte... Szóval ne dobjátok ki :-)

De ennél sokkal érthetetlenebb, ha Ti now ra fizettek elő, kaptok kártyát ok, de csak akkor lesz aktív a now ha megkaptátok. Míg én tányérosra fizettem elő és 5 perc múlva működött a now minden eszközön, míg a kártya 2 nap múlva jött meg dpdn... ÁÁÁ

Off. de még leírnám, a kezelőfelület meg az egész szolgáltatás (ha már szolgáltat) tetszik és jól van összerakva, de ez a fenti értelmetlenség simán előfordulhat náluk. Én Cam modult rendeltem kártyával. Meg is jött, rá is van írva csak akkor vegye ki a kártyát ha muszáj. Ok gondltam jól küldik, CAM modul tv be és hangolás, ment is, csak kódoltak oltak és kártya hibát írt... Fél óra volt míg (csak nem feltételezéssel) kivettem a CAM modult kivettem a kártyát és fordítva volt benne chippel lefelé, ezért nem ment... így küldték ki....

(#12131) 4Grider válasza Maladar (#12130) üzenetére


4Grider
nagyúr

A fordított kártyát velem a MindigTV játszotta el.
Azért én nem vagyok biztos abban, hogy CAM modult is küldenek. Simán kinézem ezek után belőlük, hogy csak előfizetői kártyát küldenek. Ha küldenek modult is, akkor meg nem értem azokat, akik az 500 Ft-al drágább (műholdas) csomagra fizetnek elő...

(#12132) Maladar válasza 4Grider (#12131) üzenetére


Maladar
tag

Nem, CAM et nem fognak. Nowra előfizetőknek csak kártyát fognak. Én a Cam modulost rendeltem. De az érdekes kérdés, hogy ha a nowhoz küldenek kártyát és az működik akármelyik beltériben, vagy veszek én egy cam modult és beleteszem abba azt a kártyát akkor minek a drágább előfizetés? (Tulajdonképp egy cam modul vagy setupbox bérlés ???..)

(#12133) 4Grider válasza Maladar (#12132) üzenetére


4Grider
nagyúr

Milyen CAM modul való egyébként ezekhez, jó a MindigTV-é? Melyik a műholdja?

(#12134) Maladar válasza 4Grider (#12133) üzenetére


Maladar
tag

Thor6 on van, u azon mint a Digi. Digi boxunk volt eddig, ehelyett lett ez, a tányérhoz hozzá se kellet nyúlni. A CAM modulok világa nekem új, úgyhogy amit összeolvastam, illetve ebből az egy modulból gondolok: CAM vagy CAM+ is jó, a DirectOne hoz elvileg. Nincs a kártya párosítva elvileg. Ezek alapján ha a tv készülékben működik egy CAM akor ezzel a kártyával is működhetne (csak feltételezem). Talán annyi kényelmetlenség, hogy a csatonákat magadnak kell leválogatni. Megrendelés előtt olvasgatva én is így gondoltam, de ez a CAM amit adtak valami hozzájuk felprogramozott, mert belemenve a beállításaiba a cam modul felajánlja , hogy a directone adóit leválogatja és az auto csatorna updatet is felkínálja. Tehát -szerintem- max ezek nem működnének, de amúgy a szolgáltatói káryának más CAM ben is kéne menie (sztem) (Nemúgy mint digi ami a kártyáját a boxhoz párosítja...) de ez csak szerintem :-)

(#12135) 4Grider válasza Maladar (#12134) üzenetére


4Grider
nagyúr

Köszönöm!

(#12136) vpanangin válasza 4Grider (#12133) üzenetére


vpanangin
senior tag

Nem jó a MinDigTV-é. Az Conax.
Pl. ilyen kell hozzá: https://m3digital.hu/irdeto-ci-plus-cam-smit
De ez is jó hozzá: https://bolt.sat.hu/technisat_irdeto_ci_dekoder_modul_1244
Mindkettővel használom a kártyát, tehát tapasztalatom gyakorlati.

[ Szerkesztve ]

(#12137) 4Grider válasza vpanangin (#12136) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Thor6 frekilistáját megnéztem, és szerepelt a Conax is a direct one csatornáknál.

(#12138) Rick4 válasza 4Grider (#12137) üzenetére


Rick4
félisten

Amit kártyát kapsz, az irdeto módban megy, azaz ice...

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#12139) Gaben92 válasza 4Grider (#12137) üzenetére


Gaben92
őstag

Nagyon régen még UPC Direct időkben volt Conax de az összes Conax kártya párosítva volt a boxokkal. Amiatt szerepel a Conax mert még vannak kint régi boxok, de a CAM modulba való kártya Irdeto.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#12140) 4Grider


4Grider
nagyúr

Megkaptam a szép előfizetői kártyámat, de ennek ellenére még nem tudom használni a smart now szolgáltatást. A https://www.directone.hu/mydirectone/ éppen ezt mondja:
404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Ez a cég mindig ilyen megbízhatóan működik, vagy csak rosszkor vagyok rossz helyen?

(#12141) Sify válasza 4Grider (#12140) üzenetére


Sify
senior tag

Én is ma megkaptam a kártyát, ki se bontom a borítékot. 17 óra után hívtam az ügyfélszolgálatot de a megnövekedett forgalom miatt nem tudjak fogadni a hívásomat.
Persze a direct now-ba továbbra sem tudok belépni.
Ha péntekig nem történik semmi akkor visszamondom az egészet és megy egy levél az NMHH részére is. Vicc ez a cég!

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12142) vampire17


vampire17
addikt

Mondjuk fura ez, kb egy honapja fizettem elo, nekem azota mindig ment. Meg amikor itt irtatok, hogy 404 es hiba, akkor is raprobaltam es ment.

Sot az ugyfelszolgalat elott is le a kalappal, mindent irto gyorsan elinteztek. Elofizetes utan kb egybol ment a direct now. A kartyat kb egy hetre ra kaptam, de ki sem bontottam.

(#12143) 4Grider válasza vampire17 (#12142) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor valószínűleg még nem állt fent az új előfizetőket érintő rendszerhiba. Mindenesetre nem igyekeznek a hibát elhárítani, mert még mindig fennáll. Kíváncsi leszek, mennyi idő nekik egy hozzáértőt keríteni. Én türelmes vagyok, végül is a kötbér mától nekem ketyeg...

(#12144) Sify válasza 4Grider (#12143) üzenetére


Sify
senior tag

Tegnap irtam nekik es a hirkozlesnek is.
Ma ezt kaptam vissza a cegtol:

Köszönettel vettük a Canal+ Luxembourg S.á r.l.-hoz érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az Önnek okozott kellemetlenségért.
Biztosíthatjuk, hogy előfizetőink tapasztalatai - mint az Öné is - rendkívül fontosak a számunkra, hiszen ezek nyomán nem csupán azt mérhetjük le, hogy törekvéseink mikor jártak sikerrel, hanem azzal is szembesülünk, hogy mely pontokon kell még tovább javítanunk szolgáltatásaink, illetve ügyintézésünk színvonalát.
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelezett hiba központi jellegű, munkatársaink jelenleg is dolgoznak annak elhárításán.
A hiba elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük.
A kiesett időszakra, bejelentés dátumától számított 72 óra utáni idöszakra, a hiba elhárítást követően kötbér jóváírást biztosítunk.
Az előfizetés megszüntetése érdekében, kérjük, jelezze szándékát telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1214 -es telefonszámon.
Megértését és együttműködését köszönjük.
Üdvözlettel,

Kertesz Szabolcs
A Direct One Csapata

Mai napon jelzem a felmondasi szandekomat! Ez nem ceg ez egy hulladek!

Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3

(#12145) Atomantiii válasza Sify (#12144) üzenetére


Atomantiii
őstag

Nem kell csodát várni, hónapokig szívatták a népet műholdon is.

(#12146) 4Grider válasza Atomantiii (#12145) üzenetére


4Grider
nagyúr

Volt egy holland ügyfelem: Vele megtanultam, hogy ami késik, arra várni kell...

(#12147) ddekany


ddekany
veterán

Őseim olyan műholdvevős beltéri egységet kértek, amivel lehet felvenni. Csomagban jött egy KAON MZ-52 (https://m7cdn.io/directone/pdf/0115-HDA-quickstart-guide-MZ-52-110x85.pdf). Ha felvenni próbálnak akkor kiír vmi ilyet, hogy "hányzik a tár". A kézikönyven ennyit látok: "USB port – to connect an external hard disc drive (not included in delivery)". Ja, jó tudni. És még is mi felel meg oda? Pendrive jó a gyakorlatban? Vagy külső SSD? Külső USB-s HDD-t ír, igen, de az gondolom csak vicc. Meg aztán, mennyit fog foglalni mondjuk 1 óra felvett műsor? Csak hogy tudjam mekkorát kéne vennem nekik. Azért nem mindegy, hogy veszek egy 5e ét 32G pendrive-ot, vagy 35e-ért egy 500G külső SSD-t.

Amúgy látom van egy RJ-45-ös, azaz egy számítógépes hálózati csatlakozó is. Az minek? Böngészőt aligha futtat egy ilyen gagyin. Műsorújság meg műholdról jön, nem? Brrr...

[ Szerkesztve ]

(#12148) sajtos365 válasza ddekany (#12147) üzenetére


sajtos365
tag

Nekem is ezt a beltérit küldték (Kaon), ritkán használom, de most megnéztem, 215 perc felvételnek 9 GB-ot ír.

(#12149) 19ati93 válasza ddekany (#12147) üzenetére


19ati93
senior tag

Pendrive is megteszi, csak legyen nagyobb méretű. Nekünk másfajta KAON beltéri van, arra szoktam néha rögzíteni ezt azt.

Lejátszással utánna nincs baj, kb minőségre ugyanaz mint a rendes tv adás.

[ Szerkesztve ]

(#12150) Rick4


Rick4
félisten

Hétfőn 16:30-kor megrendeltem az online szolgáltatást, 2 nappal később, azaz ma, szerdán délelőtt 11-kor itt volt a futár a zsírúj kártyával, beltéribe téve nem indult magától, telefon az ügyfélszolgálatnak, technikai segítségre jöttek kb azonnal, nem kellett várni, 3 kérdés után nyomott egy újraindítást a kártyára, 10 perc múlva mentek a csatik, most este 8 körül már ment az online műsor is, filmbox, hbomax, rtlmost is megy flottul, húgom Angliában épp online nézi a bl meccset az m4-en a belépési adatok birtokában.
Minden frankó, ennél rosszabb sose legyen!

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.