Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-11-15 16:19:12

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12701) pourri


pourri
aktív tag

Mást is hívtak a directOne-tól? Ha igen milyen ügyben? Engem ma kétszer hívtak de sajnos nem tudtam felvenni, vezettem. Visszahívni meg nem lehetett őket.

(#12702) 4Grider válasza pourri (#12701) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha akarnak tőled valamit, akkor úgyis újra hívnak. Én már fél éve várom a hívásukat egy reklamáció miatt, de mivel azóta sem tudtak számlát kiállítani az igénybe vett - és megreklamált - szolgáltatásokról, nem erőlködöm...

(#12703) 19ati93 válasza pourri (#12701) üzenetére


19ati93
senior tag

Régebben hívtak többször is hogy váltsunk csomagot meg ilyen akció, olyan kedvezmény, stb. Mióta a legnagyobb előfizetői csomag van kb ~5-6 éve azóta sose hívnak. :DDD

(#12704) pourri


pourri
aktív tag

Búcsúzom a topiktól.
Ma megszüntette a DirectOne az előfizetésemet, azzal az indokkal, hogy nem fizettem a számlákat. Mikor jeleztem a telefonban a hölgynek, hogy én fizettem volna ha kaptam volna, arra már köpni-nyelni nem tudott és valami informatikai rendszer meghibásodásáról karattyolt. Nem baj, ingyen használtam a szolgáltatást 14 hónapig, nekem megérte. Amúgy is váltottam sweet tv-re, ott legalább már nem középkori app-al dolgoznak, még ha kicsit a bitráta rosszabb is.
Jók legyetek!

[ Szerkesztve ]

(#12705) 4Grider válasza pourri (#12704) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért van egy ügyfélkezelésük. Ha engem hívnak, nem finoman fogom jelezni, hogy még tavaly felvettem az erre szolgáló űrlapon keresztül velük a kapcsolatot, jeleztem a számlázási hibát, de semmi reakció nem történt a részükről azóta sem (persze az automatikus visszaigazoláson kívül).

(#12706) bensze88


bensze88
csendes tag

sziasztok...

van esetleg valakinek problémája bejelentkezéssel?
megprobáltam bejelentkezni egy eszközröl, sikertelen. többszöri próbálkozás után, gondoltam megpróbálom weben.
"Bejelentkezés sikertelen. Ellenőrizd a megadott felhasználónevet és jelszót."
oké, akkor kérek új jelszót.
"A felhasználónév nem egyezik. Kérlek próbáld újra."
oké, akkor regisztrálok... újra..?
Kitöltöm a regisztráciohoz szükséges adatokat...tovább gomb...és nem történik semmi :D
közben egy eszközön be vagyok jelentkezve, es müködik. számlák fizetve.

(#12707) 4Grider válasza bensze88 (#12706) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem elment ma délután a tv-n a visszajátszás. Az élő műsor még megy.

(#12708) 19ati93 válasza 4Grider (#12707) üzenetére


19ati93
senior tag

Én se tudok jelenleg visszanézni semmit. Tölt, tölt és "network error occured" pár perc múlva.
Azt hittem csatorna specifikus a dolog, de nem mert egyik adót se lehet visszanézni, semmilyen tv műsort nem tudok lejátszani. Legalább az élő adás még jó, ahogy te is említetted. :DDD

Amúgy a Match 4-et mikor szeretnék berakni a visszajátszható csatornák közé végre? :C

[ Szerkesztve ]

(#12709) sldr1989 válasza 4Grider (#12707) üzenetére


sldr1989
csendes tag

Nekem sem jó vasárnap délután óta a visszajátszás, sőt még az élő műsor sem mindig.
De érdekes mert mobilnettel minden működik rendesen, csak otthon a telekomos hálózatra kapcsolódva van gond :(

[ Szerkesztve ]

(#12710) ESBHun


ESBHun
csendes tag

Üdv! Olvasgatom a fórumot de konkrétan még nem tudom, nem értem ezért szeretném egyértelműen megkérdezni, hogy ha CA modulos opciót rendelek a szolgáltatótól, ma a CA modul és benne a Chip kártya bármilyen konfigurációs hatással van e a TV felé. Azaz le tudja kommunikálni, hogy a TV mit keressen le vagy semmi ilyenre nem képes, és az adott műholdon ezen belül TP-n elérhető összes csatornát be fogja szívni és csak amire alkalmas azokat tudja nyitni és kb., ennyiben meg is áll a CA kártya tudása? Félreértések elkerülése okán, idős szüleimnek szeretném ezt megrendelni de nem opció az, hogy bármilyen változás eseten ők csatornákat rendezgessenek a TV készüléken, és az sem alapvetően, hogy a 800 csatornából papírra felírva vezessék, hogy 1-11-ig van adás, utána 279-282-ig van adás majd 601-609, 712-740 között oké, ez egy vicc így, persze tudom rendelhetek boxos opciót is, de minek ha ez mégiscsak keles lenne így működni.

Köszönöm! :R

(#12711) 4Grider válasza ESBHun (#12710) üzenetére


4Grider
nagyúr

A CA modul feladata csak az, hogy a kódolt csatornák esetén a kikódoláshoz megadja a kulcsot. Semmi egyéb feladata nincs, azt sem tudja, hogy milyen csatornákat kerestettél és hol a tv-ddel.

(#12712) garga01 válasza ESBHun (#12710) üzenetére


garga01
senior tag

Egyszer fogod és megcsinálod a keresést, csatorna rendezést. Nagy ritkán ha meg van 1-1 változás, elégy és beállítod. Ilyenkor meg célszerűen azt a frekvenciát keresed le, ami értintett.
Amúgy, hogy ne kelljen sok fölöset törölni, én egy saját műholdat szoktam hozzáadni a tv-n/saját boxon, majd ennél a műholdnál csak azokat a tp-ket veszem fel kézzel, amin a Direct adói vannak. Elsőre kicsit macerás, de később sok melót megspóról. LG tv-n biztos műxik ez a módszer. Utána pedig már max 1-1 tp-t kell hozzáadni, vagy innen lekresni.
A B verzió a szolgabox, ha nem akarsz ezzel foglalkozni egyáltalán.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!

(#12713) sajtos365


sajtos365
tag

Lesz itt is május 1-től áremelés mint a Diginél, vagy nem vettem észre?

(#12714) Bubukain válasza sajtos365 (#12713) üzenetére


Bubukain
senior tag

Június 1-től lesz

(#12715) sajtos365 válasza Bubukain (#12714) üzenetére


sajtos365
tag

Neked küldtek emailt az emelésről?

(#12716) rosszcsont88 válasza Mike88 (#12684) üzenetére


rosszcsont88
tag

SD 1.5mb , HD 5mb
UHD 15mb ami nincs

(#12717) Bubukain válasza sajtos365 (#12715) üzenetére


Bubukain
senior tag

Igen az e havi számla alján van leírva

(#12718) csgaben


csgaben
csendes tag

Üdv mindenkinek! Direct one online samsung tv appal néhány csatorna csak fekete képet ad például spíler2 :O :O ! Miért lehet ez? Köszi a választ

(#12719) sajtos365 válasza csgaben (#12718) üzenetére


sajtos365
tag

Tippmixproban bejelentkezve tudod nézni a meccset.

(#12720) csgaben válasza sajtos365 (#12719) üzenetére


csgaben
csendes tag

Miért nincs rajta adás azt nem tudod? 5eszköz közül csak a samsung tvn nincs

(#12721) sajtos365 válasza csgaben (#12720) üzenetére


sajtos365
tag

Spíler 2 nálam sem megy, P912 hibát ír a mobilon, de műholdon megy.

(#12722) rosszcsont88 válasza sajtos365 (#12721) üzenetére


rosszcsont88
tag

müholdon szinte minden megy ... hely kellene .. 22 tp kevés .. 4-6-8ch encoder ...
német adók képügyben jók csak
1x van konvertálva gondolom videó

[ Szerkesztve ]

(#12723) 19ati93


19ati93
senior tag

Megint nem lehet visszanézni a régebbi adásokat.. :W

(#12724) 4Grider válasza 19ati93 (#12723) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kicsit átvariálták a Samsung tv-s klienst, már csak a sport visszanézést találtam meg. Mondjuk annyira nem érdekel, hogy ki sem próbáltam. De a műsorújságból csak egy-egy csatorna visszanézése ment, a többség csak tekert.
Nem előre megyünk, hanem hátra...

(#12725) csgaben válasza 4Grider (#12724) üzenetére


csgaben
csendes tag

Nekem több csatorna csak fekete nincs rajta adás samsung tv app-al. Ez mitől lehet nem tudod? :W :W

(#12726) 4Grider válasza csgaben (#12725) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ki az internet szolgáltatód? Telekom?

(#12727) csgaben válasza 4Grider (#12726) üzenetére


csgaben
csendes tag

Inviteles a netem

(#12728) 4Grider válasza csgaben (#12727) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem Telekommal nem megy a műsorvisszanézés, de pl. Yettel mobilnettel simán. Mivel a Yettel nem tudja az ipv6-ot, első körben arra gyanakodnék.

(#12729) coldrol válasza 4Grider (#12728) üzenetére


coldrol
újonc

Most én is kipróbáltam mobilnetes hotspoton (Telekom) és megy a visszajátszás. Itthoni vezetékes neten nem megy, az is Telekom.
Csaknem ezen múlik, hogy IPv4 vagy 6, az teljesen transzparens kéne legyen nekik szerintem. Lehet, hogy valamiért IP tartományokat blokkolnak és a szolgáltatók mobilnetes tartományairól engedélyezik csak? Ezzel csökkentik a terhelést?
04.05-én rájuk írtam facebookon, hogy nem megy. Azt írták központi hiba, de akkor már 1 hete nem ment. Elég nagy hiba lehet, ha nem sikerült kijavítani vagy 2 hét alatt.
Lehet megkérdezem, hogy a havidíjból mennyit engednek el.

(#12730) csgaben válasza coldrol (#12729) üzenetére


csgaben
csendes tag

Kipróbáltam mobilnettel megvan minden csatornám spíler 2 is,de ha az inviteles otthoni nettel már csak fekete képet ad pl a spíler 2! Samsung tv app! Routeren kell buherálni valamit vagy ök basztak el valamit? :))

(#12731) bancsi87


bancsi87
tag

Sziasztok, nálunk is kb. a csatornák felénél csak fekete képernyő van. PR-Telekom vezetékes netünk van, LG tv saját UPC appját használjuk. Kb. két hete tapasztaljuk ezt a hibát. Mobilon próbálva az app wi-fin P912: lejátszás sikertelen hibát ír, Yettel mobilneten viszont működik. Pont nem megy az utód kedvenc mesecsatornája sem :(

(#12732) rosszcsont88


rosszcsont88
tag

sat tv minden jó, azt kellene fejleszteni :)

(#12733) Bubukain


Bubukain
senior tag

akinél fekete képernyő van bizonyos csatornáknál és telekomos, az indítsa újra a szolgáltatói modemet, nálam megoldotta a problémát.

[ Szerkesztve ]

(#12734) bancsi87 válasza Bubukain (#12733) üzenetére


bancsi87
tag

Egy 2 perces áramtalanításra gondolsz, vagy konkrétan a Reset gombbal újraindításra?

(#12735) 4Grider válasza bancsi87 (#12734) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálam is megoldotta az új ip cím. Szóval bármilyen újraindítás megfelelhet.

(#12736) csgaben válasza 4Grider (#12735) üzenetére


csgaben
csendes tag

Inviteles nettel modem újraindítása után is fekete több csatorna :(( :((

(#12737) pajanko válasza Bubukain (#12733) üzenetére


pajanko
csendes tag

Köszi!
Nagyon jó ötlet volt.Igaz ,hogy Digin vagyok most, de mindent újraindítva működik. :B
Újra be kellett jelentkezni és minden ok.(telefonon még nem,de az nem nagyon bibi.)Kösz az ötletet.

(#12738) 4Grider válasza csgaben (#12736) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vagy nem kaptál új ip címet, vagy az is blokkolva van a directone-nál...

(#12739) csgaben válasza 4Grider (#12738) üzenetére


csgaben
csendes tag

Új ip címet honnan lehet kapni?

(#12740) 4Grider válasza csgaben (#12739) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak a szolgáltatódtól kaphatsz...

(#12741) Bubukain válasza pajanko (#12737) üzenetére


Bubukain
senior tag

nem az én ötletem volt :D
felhívtam a Telekomot hogy bejelentsem a hibát, és a kedves Vanda arra jutott hogy újraindítja a modememet, mert a vizsgálat során hibát nem tapasztalt, s lőn csoda újraindítás után jó lett. Nem gondoltam volna de működött.

(#12742) kinder93


kinder93
aktív tag

Még mindig küldenek kártyát, ha online TV-re fizetek elő?

(#12743) 4Grider válasza kinder93 (#12742) üzenetére


4Grider
nagyúr

Muszáj nekik.

(#12744) m3tr0 válasza 4Grider (#12743) üzenetére


m3tr0
senior tag

Én tavaly óta nem kaptam meg... :DDD

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#12745) coldrol válasza Bubukain (#12741) üzenetére


coldrol
újonc

Kösz, nálam is bejött az újraindítás (Telekom), de hogy a pékbe, hogy erről a DirectOne nem tudott, hogy valamit elcsesztek és amiatt nem megy sokaknak a visszajátszás.

(#12746) coldrol


coldrol
újonc

Közben még jeleztem facebook-on a problémát DirectOne-nak. Válasz:
"Köszönöm szépen, hogy jelezte. A hiba sajnos nem került végleges elhárításra minden egyes Előfizetőnél, így pontos információval nem szolgálhatok . Amint további fejlemény lesz az ügyben, úgy annak megfelelően fogjuk tájékoztatni Előfizetőinket. Megértését köszönöm!"
Szóval lehet, hogy az új IP cím csak átmenetileg oldja meg a problémát, majd meglátjuk. Nem tartom kizártnak, hogy túlterhelt a rendszerük, nem bír el ennyi felhasználót, ezért letiltják az ügyfelek egy részénél a visszajátszást IP cím alapján. Amivel amúgy nincs baj, csak akkor ezeknél az ügyfeleknél csökkenteni kéne a havidíjat.
Esetleg beüzemeltek valami védelmi mechanizmust, ami nem jól működik, de hát ez csak találgatás. Fogalmam nincs, hogy működik egy ilyen infrastruktúra.

(#12747) 19ati93 válasza coldrol (#12746) üzenetére


19ati93
senior tag

Nálam egyik nap jó másik nap nem. Random idk.. DIGI dynamic ip-m van.

(#12748) csgaben


csgaben
csendes tag

Mekem sajnos semmi változás invitel net van, több órára leállítottam a midemet,de ugyan úgy sok csatorna csak fekete nincs rajta adás😫😫. Samsung tv app

(#12749) Redlight2


Redlight2
tag

Sziasztok!

Inviteles (mostmár Digis :DDD ) nettel a TV-s direct now applival a csatornák fele csak feketeképernyő :((( a modem újraindítás sem segített, valami más tipp? :R

(#12750) tibibi válasza csgaben (#12748) üzenetére


tibibi
őstag

ugyan ez :W nálam is

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.