Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
proximus
senior tag
''HT-s proci és SATA-s vinyó jelent-e valami problémát?''
Ez csakis a kernelen múlik, amiből minél újabb van annál jobb(főleg a SATA (driver) fejlődése miatt). Namármost, hogy elég friss legyen a kernel, többnyire annyi a dolgod, hogy a legújabbat töltöd le abból a disztróból, amit kiszemeltél.
Ha nem ismerné még az sem, akkor a Bővebben: link -en lévő ''2.6.5 -ös kernel sikeres fordításának a leírása'' topic alapján tudsz építeni egyet magadnak, a valóban legfrissebb kernel(ek) -ből.
A HT pedig úgy néz ki Linux alatt, hogy két fullra különálló(persze a valóságban nem
) proci lesz látható mindenfelé.
Hogy ez így előjöjjön, multiprocesszoros kernelt kell választani a disztró telepítésénél, vagy a saját magad által fordított -ban kell bekapcsolni az SMP (Simmetric Multi Processing)támogatást,
mondjuk 2 processzor-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro HERO12 Black (CHDHX-121-RW) akciókamera
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3408
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Ha nem ismerné még az sem, akkor a