Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Ubuntu Linux (téma lezárva)

Hozzászólások

(#34601) RBJ


RBJ
addikt

valaki tud segíteni moblock vagy ipblock telepítésével. nem találok semmi hasznosat.

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#34602) Brutforsz válasza Frigo (#34600) üzenetére


Brutforsz
aktív tag

Hangbeállítások > Hardver lap > Kiválasztod a HDMI Audiot > Profil: Kikapcsolva,
majd a Kimenet lapon - ha nem ott van, akkor - a Belső hangforráshoz állítod a hangkimeneti eszköz rádiókapcsolóját

Egyébként próbaképp bekapcsoltam az enyémet, és ugyanúgy volt hang, mint előtte...

[ Szerkesztve ]

Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

(#34603) Ben96


Ben96
tag

Sziasztok! Segítséget szeretnék tőletek kérni. Kezdő vagyok linuxban, ubuntut használok. Miután kipróbáltam és bevált, szeretném a régi partíciómat összevonni a linuxos partícióval, ehhez a Gparted programot használnám, de az kér tőlem egy e2fsprogs-1.41+ fájlt, hogy tudja kezelni az ext4-es partíciókat is. Ezt letöltöttem, de most hogyan tovább?
De úgy is jó lenne nekem, ha a Dokumentumok, Képek, Zenék, Videók, Letöltések mappákat át tudnám pakolni a nagy partícióra, úgy ha megnyitom őket a tálcáról a helyekből akkor ők jöjjenek elő a másik nagy partícióról. Windowson egyszerűen át lehetett rakni ezeknek az alapértelmezett helyét egy másik partícióra, itt hogyan működik?

(#34604) #16820480 válasza Kendek (#34595) üzenetére


#16820480
törölt tag

köszi, ezzel tényleg sikerült, most jól megy végre!

amúgy hol lehet javaslatokat tenni a natty fejlesztésben? mert például az szerintem kritikus dolog a használhatóságot tekintve, hogy ha egy ablak 'urgent' státuszt kap, akkor a unity launcher ne 1 másodpercig csinálja azt a nyamvadt urgent animációt, hanem amíg rá nem kattintok, mert így kb azzal ér fel, mintha beírná a system logba, hogy történt valami...

(#34605) Kendek válasza #16820480 (#34604) üzenetére