Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11836) KTTech válasza Paxker315 (#11828) üzenetére


KTTech
veterán

Ha a MK3 belső tere zavar, a MK4-é még jobban zavarna, ugyanis a pohártartó a könyöklő alá költözött. Mondjuk engem legkevésbé se zavar, 2500km-n, 30 óra alatt fogyasztottam el kb. 2L üdítőt, meg 1L energiapiát (ketten voltunk a mennyiségre, és jórészt kaja mellé fogyott el)...

Így az egyik pohártartóban szemetes van, a másikban egy rendes pohár szokott lenni 😃, a pia meg hűtőtáskában (vagy hűtőben ül a kocsiban - bár a jó öreg kondenzációs hűtő épp most adta be a kulcsot), szinte soha nem utazok egyedül, a barátnőm meg tud tölteni ha épp kell.

A zajszigetelésnél először a szélvédővel kellett volna kezdeni :) ugyanis az engedi át a legtöbb zajt. Csak sajnos dupla, zajcsökkentett üveg nem létezik a MK3-nál (legalábbis gyáriban), a MK4-nél pedig alapból jár (meg olyan apróságok, mint a ragasztott, merevített karosszériaelemek, amiket nem lehet zajszigetelő lapokkal megoldani, például a tűzfalnál). Nálam nincs tetőkárpit sem, szóval nem is tud csillapítani. A légterelők eddigi tapasztalatom alapján inkább növelik, mint csökkentik a szélzajt, nem is a zaj csökkentésére lettek kitalálva, hanem inkább arra, hogy esőben is le lehessen engedni az ablakokat + nagyobb sebességnél se vigye ki az embert ha kicsit leengedi. A járulékos veszteségük a fogyasztás minimális növekedése.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.