- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gab1ka
senior tag
Más gyártóval szórakoztam a vrr-rel elég sokáig, amilyen max értéket beállítottam a vrrnek, a tévé pontosan annyit írt akár 53 71 vagy 102-re fixáltam (nyilván olyan játékkal amit 120fps-sel is kényelmesen hajtott a gépem).
Az egész tesztelgetést szerintem épp nem konzolon kellene vizslatni, vagy legalábbis olyan játékkal, ahol a konzolos performance mód valóban ingadozik pl Resident Evil 4 Remake ps5 Pro-val. Egyéb esetben pc-vel, ahol az ember kénye kedve szerint belőheti hogy mi is a problémás tartomány és akkor azzal lehet menni nézni az árnyékokat. Épp ez a lényege ennek a vrr problémának, az Rtings körbeírta, én is bemásoltam már.
Aki konzolon fix 30 körül vagy fix 60fps környékén játszik vrr-rel, esetleg -2-3frame droppal az nyilván nem fog sokat észrevenni ebből ami egyben nekik jó hír is. Aki viszont 60-120 fps között ingadozó játékkal játszik akár konzolon akár pc-n, azt zavarhatja mert tényleg nem néz ki jól. -
ρσгτσ
addikt
Egyébként ennyire képes beesni.
50 körül mozog általában, elmegy 60 felé is. De van amikor betekint akár 40-45 környékére is. Viszont Xbox -on az LFC miatt nem esik ki a rangeből.
Szóval ha 50-60 között is gondja van a TV -nek VRR -nál, akkor itt mindenképp ki kell jönnie. Stalker erre pont jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest