Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ZolaMan: NerdQAxe++ 4.8TH/s SHA256 BTC Miner Modding
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrofon
veterán
válasz
Qtya123
#33152
üzenetére
Én élek a gyanúval, hogy nagyon sok ember azért nem fog ezzel sohasem találkozni mert bevágja a sarokba és sima tv műsorokat néz rajta, vagy épp netflixezik ugyan, de nem a prémiummal. Továbbá olyan is biztos van, aki netflix prémiumozik, akad is, csak nem veszi észre
Elég elszomorító hogy az a pár ember akit ez érint az mindig ide jukad ki. Nem tudja elfogadni, hogy a többieknél minden rendben. Hanem a többiekkel van probléma... Ez olyan tipikus...
Ha tényleg minden készüléket érintene akkor nem az lenne a visszhang és a megoldás a külföldi fórumokon is amiket itt többen is linkelnek folyamatosan...
Pl ha külső lejátszóval is jelen lenne mindenkinek, akkor hogy lehet hogy egy külső lejátszó osztogatásával oldaná meg a gyártó és ezt el is fogadják az érintettek....Azért aki az itt olvasottak után bemegy a boltba és a helyszínen veszi meg a készüléket ezzel önként lemondva a 14 napos teszt időszakról... Aztán ott panaszkodik... Aztán még is csak elégedett lesz készülékével mikor megtalálja a megfelelő beállítást, környezetet... Az is több mint érdekes....
Úgyhogy én meg élek a gyanúval, hogy egy két valóban hibás készüléket leszámítva a többiek azt se tudják hogy amit látnak az valóban ott van-e vagy csak a technológiát ill. 24FPS-t kritizálják vagy egyéb rendszerhibát
....
Azt se írta még senki, hogy az alaplap csere lehet azért nem oldja meg mert a valóban hibás készülékek esetén a hiba nem is az alaplapban van hanem valamelyik másik hardverelemben, hiszen van még benne bőven olyan ami befolyásolja a megfelelő Fluid működést..... Főleg ott ahol külső lejátszóval is előjön.... -
mikrofon
veterán
válasz
Pro Koryak
#33091
üzenetére
Akkor miért vagy itt és olvasod még ezt a topikot? Miért nem veszel egy számodra megfelelő készüléket amit értékelsz?
-
mikrofon
veterán
válasz
G-Bali
#32761
üzenetére
Arra céloztam, hogy ha hibás, akkor normál használat közben is észreveszed. Szerintem felesleges magadat és a környezetedet stresszelni spéci tesztekkel, mert akkor úgyis találsz valamit, amit normál használatnál észre se veszel..... Viszont ha egyszer a teszttel észreveszed, akkor örökre zavarni fog!
-
mikrofon
veterán
válasz
G-Bali
#32744
üzenetére
Kiválasztod a kedvenc filmjeidet és megnézed szépen sorban egymás után némi popcornnal és itókával.
De előtte még letöltesz és megnézel néhány demo 4k DV videót innen, hogy lásd mire is képes a TV megfelelő tartalom esetén: [4K Dolby Vision demo UHD trailers -Full 4K and UHDV-] -
mikrofon
veterán
válasz
soldi3r
#32601
üzenetére
Számold már össze légyszíves hogy hány rossz termék van itt a fórumon!
Mindig lesznek hibás készülékek minden gyártónál. Csak van ahol ez a minőségbiztosításon megbukik mert adott gyártó költ erre amit a vevővel megfizettet. Míg van olyan ahol kikerül a vevőhöz és neki kell visszaküldeni cserére a hibásat....
Illetve a hibás készülékek aránya sem mindegy.Ezzel továbbra sem azt mondom hogy nincs hiba és nem létezik...
De hogy ezzel paráztatnak itt emberek másokat az vicc....
Mint ahogy az is hogy ezen paráznak emberek és mindenféle teszteket csinálnak meg tésztábrákat nézegetnek.
Ahelyett hogy megveszik a kiválasztott TV-t, aztán az első 5 nap megnéznek egy-egy jó filmet, aztán ha rossz visszaküldik és újra rendelnek egyet. Ha meg jó, akkor élvezik az életet.... -
mikrofon
veterán
Vannak és lesznek is hibás készülékek ez tény és én sem vitatom!
A hibát is értem és fel is fogom!DE!
Most is kiderült hogy a legtöbb esetben jó beállítással, jó anyaggal vagy megfelelő hálózattal megoldható.
Tehát nekem lett igazam most is mindkét esetben....Attól hogy erre felhívom a figyelmet még nem vagyok fanboy! Csak zavar az alap hozzáállás hogy valakinek valami nem jó akkor sz@r az egész....
Persze értem én hogy sokkal élvezetesebb egyből mindent lesz@rozni és így tűnik ez a téma olvasása is élvezetesebb mind a valódi igazság....
-
mikrofon
veterán
válasz
Qtya123
#32477
üzenetére
Kár volt ezért a hosszú Hsz-ért elpazarolni az életedből ennyi időt, hiszen a második kétharmadában van a lényeg:
Azzal egyetértek, hogy ne az legyen kapásból a válasz, hogy ez ilyen, küldd vissza. Végig kell menni a hibakeresésen, a hálózat sebességén, a beállításokon,
Pont ezt írtam én is. Már többször is...Még egy érdekes része van az írásodnak:
Sőt vette a fáradtságot és a C765 esetében elment a boltba tesztelgetni...
Elment azzal a szándékkal hogy bebizonyítsa hogy a TCL úgy sz@r ahogy van és neki van igaza. Ez sikerült is.
DE!
Itt pontosan ugyan azokat az infókat nem tudjuk, hogy milyen interneten és milyen hálózaton tesztelte. Lehet itt is pontosan az a hiba mint korábban és mint amit te is írsz...A lényeg pedig, hogy te is látod a hibákat ha akarod, de te is tudod hibamentes használni ha akarod. Tehát valójában pontosan megérte neked megvenni ezen az áron. Hiszen ha ismered és elfogadod hogy ilyen, akkor tudod te is elégedetten használni.
Ráadásul ez sem bizonyítja hogy minden TV ilyen. Lehet hogy ezek mind hibás készülékek. Épp úgy a tiéd és a többi 7 azaz hét forumtársé akik itt folyamatosan panaszkodnak. Szerinted hány száz vagy hány ezer készüléket adnak el belőle?!
-
mikrofon
veterán
válasz
soldi3r
#32472
üzenetére
Mert az hogy valaki felhívja vagy folyamatosan sulykolja az nem ugyan az. Főleg úgy hogy nem ismeri a körülményeket.
Alapvetően három hibába szoktak esni az emberek új TCL TV vásárláskor:
1. Az eddigi filmnézési szokásaihoz elég a saját hálózatuk sebessége és stabilitása, és internetszolgáltatásuk minősége. De amikor az FHD-SDR tartalom helyett 4K-DV+Atmos tartalomra áttérnek akkor kiderül hogy az eddigi hálózata és internete erre alkalmatlan.
2. Egyszerűen neki nem jön be ilyen nagyméretben és minőségben a mozis 24fps megjelenítés. Ilyenkor szüksége van a mozgás megjelenítés korrekciójára. Ehhez pedig jó kiindulás ha minden értéket középre állít, majd finomítja saját ízlése szerint. Amúgy ez lehet egy ilyen pont ami miatt neki nem való TCL mivel minden márka más mozgás megjelenítést alkalmaz és lehet neki másik, kifinomultabb jobban tetszik.
3. TCL-t vesznek mert olcsóbb a konkurensnél, ugyanakkor óriási elvárásaik vannak mert ha már ennyit pénzt adnak egy TV-ért akkor az tudjon mindent. Ezzel nem lehet mit kezdeni mert ők nincsenek tisztában a TV-k árával képességeivel
és ár-érték arányával.Annak viszont semmi értelme hogy a fórumtárs minden első HSz-re, probléma felvetésre ide írja hogy add el, mert sz@r a TCL
Ha így gondolja akkor minek van itt még? Minek olvassa a topikot?! -
mikrofon
veterán
válasz
Celtis
#32470
üzenetére
Te minek vagy még ebben a topikban?
Honnan tudod milyen a hálózata, milyen beállítással használja?
Talán előbb ezt kéne körbejárni, mert lehet hogy csak annyi kell neki hogy mindkét csúszkát a mozgás megjelenítés menüben középre azaz 5-re állítsa. Aztán a tapasztalatai alapján a saját ízlése alapján finomítson rajta.Olyanok a hozzászólásaid mint egy sértődött a kisgyerek, ami nem tud megnyugodni és minden pillanatot kihasznál hogy ezt tudással a környezetével....
-
mikrofon
veterán
válasz
IMseventhson
#32102
üzenetére
Biztos nem vennék DV nélküli TV-t....
-
mikrofon
veterán
válasz
boborján2
#32069
üzenetére
Az amazon prime video is ezt csinálja és a HBO MAX is. Van is olyan, hogy ha megnézed a tulajdonságait akkor 1080P-t ír 4K helyett. Induláskor mindig így indul aztán felmegy, de van amikor vissza esik. Mindegyik streaming szolgáltató sávszélességhez igazítja a felbontást és a bitrate-et...
-
mikrofon
veterán
válasz
freeland0806
#32053
üzenetére
Ez a kép alapján a fényerőd és a kontrasztod biztos el van állítva.
Szerintem ez a leírás alapján állíts be a fényerőt és a kontrasztot a TV-den. Vagy alkalmazd @Vhiktor féle beállításokat, azok elég jók szoktak lenni....
Utána nézd meg ugyan ezt a jelenetet. Az hogy elveszik részlet, az azért is lehet, mert sötét az anyag...
Ha a beállítás után is ezt a zavart tapasztalod, akkor szerintem néz meg letölthető demo videokat normális minőségben. Ha az szépen jelenik meg akkor a forrással van baj....
Ezen az oldalon rendetek minta videót találsz különböző formátumokban: [link] -
mikrofon
veterán
válasz
gerejoe
#31696
üzenetére
A valódi túlfeszültség védelem 3 szintből áll (C, B, A). Attól hogy lekapcsolod a hosszabbítót közel sem biztos hogy úgy dugtad a hálózatba és olyan hosszabbítód van hogy a fázist is megszakítja. Lehet hogy éppen csak a nullát. A kóborló áram pedig eljut a tv-dbe egészen a kapcsolóig, ami szintén nem teljesen választja le a készüléket a hálózatről. Így igazából lehet csak az életedet nehezíted, mert ha biztosra akarsz menni akkor valódi túlfeszültségvédelem alkalmazására van szükség.....
-
mikrofon
veterán
válasz
Pro Koryak
#31671
üzenetére
Kb. ezek ismétlődnek... néha egy-egy új jön hozzá, de a lényeget leírtad. Ez összesen 3 szériát jelent. Szerinted hány készüléket attak el a 3 szériából.... Szerinted más gyártó 3 szériájában mi az arány a hibára és elégedetlenségre...
Persze a te esetedben mindenképpen másik gyártót választasz, mert mindig látni/találni fogsz benne hibát... Így folyamatosan elégedetlen leszel. Márpedig ez egy élvezeti cikk ami ha idegesít/zavar az nem túl jó
-
mikrofon
veterán
válasz
st6969
#31665
üzenetére
"Netflixről tv adásra váltáskor fényerő 47-re ugrik át (de nem mindig)"
Van egy olyan beállítás, hogy a képbeállítások érvényesek legyenek minden bemenetre. Ha ez nincs bejelölve, akkor minden bemenet megjegyzi az előző képbeállítást, ami ha különböző, akkor bemenet váltásakor látszik, hogy a képmegjelenítés is változik. -
mikrofon
veterán
válasz
Pro Koryak
#31669
üzenetére
Légyszíves számold össze, hogy ez pontosan hány felhasználót jelent... Meg fogsz lepődni....
-
mikrofon
veterán
válasz
Celtis
#31603
üzenetére
Amit írsz az jogilag nem állja meg a helyét.
Azért nem vonható felelősségre a gyártó, hogy a vásárló szándékosan megtéveszti. Ha elutasítják a garanciát még a fogyasztó védelem is őket fogja védeni. Az indok az lesz hogy a dolgozó hibázott, de ezt már oktatással orvosolták.Egyértelműen le van írva a feltétel. A feltöltő maga választja ki féltőtésnél hogy honnan vette. Ráadásul a szabályokat is elfogadja. Amiből az következik hogy ő tudatában volt hogy a számlát kiállító cég neve nem egyezik a feltöltéskor megadottal. Így aki nem megfelelő helyről vette, az csak magával hiteti el hogy neki 5 évig él a garanciája. Jogilag ez nem védhető semmilyen szinten. Amilyen pedig a magyar általános hozzá állás, biztos vagyok benne hogy elutasítják majd, amikor alkatrész hiányában a vételárat kell visszaadni.
Az is látszik, hogy folyamatosan bővül azoknak a helyeknek a neve amire vonatkozik az 5év kiterjesztett garancia, de mégsem kerül bele az összes üzlet ami árusítja. Ennek valószínűleg az üzlet beszerzési forrása az oka.... -
mikrofon
veterán
válasz
BlueSteel
#31357
üzenetére
Sajnos akkor ez még nem volt. A v028 volt rajta. Minden oké volt, tetszett a TV. Már lejárt a visszaküldési idő, utána frissítette magát a v098-ra, ott kezdődött a kálvária.
Ez sajnálatos és nagyon bosszantó is! Bár nem vigasztal, de a fényképezőgépek terén is hallani olvasni ilyet, hogy jelentősen leromlik a teljesítmény egy FW frissítés után. Még a komolyabb munkaeszköznek használt vázaknál is.Igen nekem rég hardveres tévém van! Bízom benne, hogy az újabb HW-re is jön egy jó FW... A régi HW-nél kb. egy év volt mire rendes FW lett
-
mikrofon
veterán
válasz
BlueSteel
#31353
üzenetére
G4-hez is kell legalább egy rendes lejátszó a felső kategóriából, ha a legjobb élményt akarod....
Bár a c855 + 60-90e-s lejátszó sincs még közelében sem a G4 árához....
De persze értem, hogy téged ez nagyon zavar. Ezért kellett volna már a legelején vissza küldened és kihasználni a 14 napos elállást... Ezért van... -
mikrofon
veterán
válasz
Celtis
#31349
üzenetére
Ez azért elég furcsa hozzá állás....
Veszel egy "olcsó" TV-t, amit folyamatosan sz@rozol, aztán meg veszel, egy többszörösébe kerülő TV-t.
Szerintem ez alapján nem azzal van a baj hogy a többi felhasználó, nem veszi észre, nem érdekli, hanem hogy a többi felhasználó helyén kezeli és megfelelő elvárásai van. Tieid meg irreálisak ebben a kategóriában. Természetesen ez valóbban bosszantó lehet.
Még a végen, majd egy ilyen kategóriájú TV-hez is fogsz venni egy rendes média lejátszót, vagy akár többet is a megfelelő tartalomhoz, hogy valóban a megfelelő élményt kapd... Mert ott is hiányozni fog az AFR, vagy egyéb.... -
mikrofon
veterán
Hasonló módszerről régebben rendszeresen szó volt.
Az a korábbi hardwaren jelentkezett, de aztán egy firmware frissítéssel megoldották.
Ugyan úgy a DV-t érintette csak akkor az volt a jelenség, hogy sötét lett a DV.Megoldás lépései az alábbiak voltak:
1. Gyorsindítás ki kapcsolás (ha bevolt)
2. Gyorsindítás be kapcsolás
3. Hosszú powergombbal teljes kikapcsolás
4. Tápkábel kihúzása,
5. Várakozás kb60sec
6. Áram alá helyezés
7. Bekapcsolás
8. Betöltődés megvárása
9. Gyorskikapcsolás, powergomb rövid nyomásával
10. várakozás kb 60sec.
11. VisszakapcsolásInnentől egy darabig jóvolt. De a gyorsindításnak bekapcsolva kellett maradnia. Ha kikacsoltad, akkor jelentkezett egyből. Ráadásul ez a probléma sem jelentkezett mindenkinél.
Fenti műveletsorral, vagy annak analógiája alapján egy új felállításával lehet még próbálkozni.
-
mikrofon
veterán
Itt részletesebb tájékoztatást kaphatsz. Akár arról is melyik miért és hogyan ajánlott vagy éppen mi a kompromisszum: Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Amúgy pedig:
Ugoos am6b plus
DuneHD R 4k plus
Homatics Box R 4K Plus -
mikrofon
veterán
De ez közel sem azt jelenti, hogy nem helyi probléma vagy halózati vagy bármi más.
Illetve a 4k Max gen2 egy nagyon jó ár-érték arányú lejátszó streaming tartalmakhoz. Offline és nagy bitrátájú filmekhez már nem annyira ez a lejátszó az ajánlott.
A megfelelő lejátszó kiválasztása legalább olyan fontos mint a TV és erősítő kiválasztása vagy még fontosabb a magas szintű elvárásokhoz.... -
mikrofon
veterán
válasz
Qtya123
#31166
üzenetére
Semmikor sem javasolt. Az a beállítás érintheti az alap Android, a boot rendszert, a TV firmware-t és magát az AndroidTV-t is. A gyártó se tudta eddig megmondani, hogy pontosan mit és mire állítvissza vagy pontosan mit is csinál.
Ha teljesen tiszta rendszert szeretnél, akkor csinálj egy gyári állapot visszaállítását. Aztán tedd fel a legutolsó img fájlt majd szép sorban az OTA frissítéseket. Utána pedig állíts be minden újra.
Sokaknál akik valamilyen hibát észlelnek alkalmazták ezt a visszaállítást így nem lehet egyértelműen azt mondani hogy nincs köze hozzá...
-
mikrofon
veterán
Felkerült az Update mappába/topikban is az alábbi megegyezéssel:
New TCL T653T01 platform Google TV Update available in V404.
TV models .... not known
(98P745/98P755)
(C745X2/ C755/ C765)
(C805/ C845X2/ C855)
(C955/ X955)Az összes típus zárójelben van. Ami azt jelenti hogy hivatalosan a TCL egyik modellhez és egyik régióban se adta ki mint OTA frissítés. Ezért csak óvatosan a használatával.
-
mikrofon
veterán
válasz
Qtya123
#30918
üzenetére
Ahhh engedd el.
Én ugyan ezen pörögtem korábban. Csak én eladtam használtan a c825-öt és vettem egy c845-öt. Láthatóan jobb. Ilyen szempontból jó döntés volt. De valójában a c825-ön is élvezem a filmeket. Maga korában egy nagyon jó készülék volt a c825 is. Illetve szerintem a c845X1 is jó @DaemonX negatív véleményével ellentétében. -
mikrofon
veterán
válasz
sakeee1982
#30622
üzenetére
Van rajta mélynyomó SUB kimenet?
Eddig ilyet még senki sem írt. -
mikrofon
veterán
válasz
griffin90
#30609
üzenetére
Nem minden régióban és nem minden ország, helyi support-ja teszi elérhetővé. Valahogy Magyarországon rendszeresen kifelejtik.....
Frissítésekkel kapcsolatos "gányolást" nem a központi TCL csinálja, hanem a helyi support. Ha reklamálsz általában elintézik. Valakinek itt a fórumban már sikerült reklamálnia és utána megjöttek a helyi frissítések... -
mikrofon
veterán
Nekem akkor javult jelentősen az itthoni vezetékes és vezeték nélküli hálózatom amikor beruháztan egy drágább Tp-link Deco rendszerre. Mióta a teljes mesh rendszer és a router is Deco azóta minden eszközön stabil lett a hálózat, akár vezetéken akár vezeték nélkül. Nem kell már alhálizatokkal és egyéb dolgokkal vesződnöm a kamerák NVR NAS és egyéb okoseszközök számára. Mindent lekezel szépen a Deco rendszer sima switch-ekkel kiegészítve.
Tehát nagyon sok múlik a hálózati komponenseken , struktúrán és a hálózati beállításokon. -
mikrofon
veterán
válasz
Zs.Laci
#30542
üzenetére
Ha az LG OLED felé kacsingatsz, akkor sose leszel elégedett a TCL-lel. Legalábbis ez a tapasztalat az itt hozzád hasonló kérdéssel megjelenő, de végül a TCL-t választó fórumtársakkal. Ugyanis folyamatos a panaszkodás addig amíg le nem cserélik..... Ez egy olyan mi lenne ha OLED -et vettem volna érzés lehet....
-
mikrofon
veterán
válasz
Pro Koryak
#30510
üzenetére
Hogyan alakult a c745 a c755 és a c765 megjelenése és ezzel szemben a c845, c855 és c865 megjelenése.
Az utód az egyben új generáció. Én legalábbis így gondolkodtam, nem pedig években. Ezek szerint helytelenül.Illetve nagyon fontos, hogy különböző méretben más a zóna szám, így nem olyan egyszerű ez az összehasonlítás. Mert adott méretben lévő adatokat kell összehasonlítani, azt meg elég nehéz, mert nem biztos hogy ez pontosan le van írva...
Ha korrektek lennének a gyártók, akkor lenne egy ilyen szám: pixel/zóna és akkor sokkal könnyebb lenne az összehasonlítás. -
mikrofon
veterán
válasz
bnorci71
#30455
üzenetére
Ebben igaza van mindkettőtőknek, de a fórumtárs azt mondta, hogy sok a 65"-os TCL ára, mert ennél olcsóbban 300e-ért már van LG oled. Engem ez érdekelne mert ez valóban jobb vétel lenne, mint egy 64C845. Ezért kérdeztem. ha viszont ilyen nincs, akkor inkábba a 64C845 TV-t ajánlom neki. Refurbished-et nem fogok ismerősnek ajánlani egy olyan márkából és típusból, aminek nem ismerem a nyűgjeit, hogy mitől is lehet még Refurbished...
-
mikrofon
veterán
válasz
Pendragon911
#30324
üzenetére
Én mindenképpen külön fiókot regisztrálnék. Telepíteném az alkalmazásokat aztán zárolnám a beállításokat vagy TV-t. Van egy ilyen lehetőség a menüben. Ilyenkor se állítani se telepíteni nem tudnak.
De az első indításkor azt is kiválaszthatod, hogy ne Google TV legyen hanem Basic TV. Ilyenkor csak mint kijelző működik.
Amúgy nem tudom mennyi a havonta a TV műsor előfizetés ott konkrétan ahová a tv kerül. De általában egy közepes TV csomag 5-6.000HUF. ebből egy Netflix elő fizetés is megvan. Szerintem pedig vendégként értékesebb egy TV készülék netflix-szel mint TV műsorral.
Én pont ezek miatt mindig viszem magammal a firestick 4k max-omat ha utazunk. Ha gyerekek miatt nagyritkán valamiért kellene, nem akarok szívni a TV helyi sajátosságai miatt. Csak internet kell hozzá, az meg szinte mindig van. -
-
mikrofon
veterán
válasz
ricsik
#30277
üzenetére
Mi azt a megoldást használjuk, hogy a tv re csak olyan alkalmazás van telepítve amiben megadható a korhatár vagy létrehozható gyerek felhasználó a felnőtt meg kóddal védhető. Telepítés után átállítottam csak alkalmazás módra. Így lehet játékonzolt is használni, ha kell.
Mi felnőttek meg külső média playert használunk és pl azon van a Kodi is. -
mikrofon
veterán
válasz
Pendragon911
#30287
üzenetére
Aztán így mi értelme a korlátozásna? Tegnap napközben az M4-en kajak-kenu VB-t néztük a gyerekekkel. Majd egyszercsak bejött az egyperces híradó az első hír a németországi merénylet volt. Ma pedig a mosonmagyaróvári késelés. Esély sem volt kikapcsolni. Rengeteg magyarázkodás következett. Még a 12 évest is megviselte nem hogy a 8-at és 6-ot....
Amúgy se értem hogy a hírekre miért nem kötelező a korhatár besorolás és miért adhatnak ilyet korhatár nélküli közvetítés közben.
Úgyhogy nekünk alap hogy nincs TV mert se a reklámok se ezek a szarok nem gyerekeknek valók. Így szerintem a tudatos gyerekfelügyelet első lépése hogy ne tudjon tv-t nézni és rádiót hallgatni.... -
mikrofon
veterán
válasz
Fail3D!
#30187
üzenetére
Foltosodás létező jelenség. Homogén szürke árnyalaton látszik leginkább. Ennek "elrejtésére" van a minél több dimming zone ...
A beégés teljesen más téma.
Igazából mindig az dönt, hogy használat közben (nem tesztelésnél), mennyire veszed észre. Ha zavar akkor mielőbb intézd el. Sőt a visszaküldés és csere lett volna a leegyszerübb. Mert a garanciális ügyintézésnél kérdés, hogy mennyire fogadják ezt el hibának.
Illetve amúgy azzal is célszerű tisztában lenni, hogy mit várhatunk el egy adott technológiától. Tehát nem biztos, hogy kijelző csere, vagy vagy TV csere esetén jobb lesz az eredmény.
Egy olyan hiba javítási igényét, amit lefotózni se nagyon lehet nehéz érvényesíteni... -
mikrofon
veterán
Semmi köze nincs a TV-nek a Firestick beállításaihoz. Nem véletlenül van külön topikja és általánosságban javasolt beállítás. A folyamatos Game mód bekapcsolása pedig kifejezetten elrontja így általánosságban az élményt Firesticken is és TV-n is.
De persze lehet hogy neked ez jön be, de ne nevezzük általánosságban jó beállításnak, mert aztán jönnek a sz@r a TV, sz@r a képe Hsz-ek. -
mikrofon
veterán
válasz
Celtis
#29673
üzenetére
Jah...
Jobb hozzáállás lenne, hogy lenne egy utolsó HSz, hogy ne ismétlem ne vegyél TCL TV -t, mert akad és csúszik és szétesik és nem is TV hanem monitor, aztán zárjuk a topikok...
Azért ez már eléggé a vicc kategória, ami itt megy most már hetek óta. Nem a hiba keres,, mert az csak egy dolog, bár annak is csak úgy van értelme, ha felveszed a kapcsolatot a gyártóval és nekik is elmagyarázod, mert lehet az is kiderül hogy nem is olyan egyszerű mint ahogy látod, vagy csak a homlokukhoz kapnak a fejlesztők módosítják a szoftver és mindenki örül.... -
mikrofon
veterán
Tehát eljutottunk oda amit ezer éve tanácsolunk, hogy a tv mellé kell venni egy rendes médialejátszót, ami minimum a Firestick 4K max gen2. De ha még jobbat szeretnél akkor lehet pl Homatics, Fire Cube gen3 is ...
Egyszerűen a TV alap esetben alkalmatlan a média rendes lejátszására mert megjelenítésre való.
Az meg hogy mi a jó beállítás a Firestick esetén... megkérdezed a topikjában és rögtön megírják, de lehet még az összefoglalójában is benne van.
Nem rémiszgetni kell a leendő tulajokat meg ijesztgetni, hanem elfogadni amit mások javasolnak. Emlékszem hogy @Vhiktor első TCL TV tesztjében már benne volt, hogy a megfelelő élményhez média lejátszó szükséges....
Bármelyik TCL TV egy Firestick 4K max gen2 lejátszóval együtt veri árban a saját kategóriájában a többi gyártó TV-jét még akkor is ha azoknak hiper szuper a szoftvere...
-
mikrofon
veterán
válasz
Imi1981
#29438
üzenetére
TV adást szerintem kevés felhasználó néz, így nem releváns a felhasználók többségének.
Ráadásul itt is sok komponenses lehet a hiba. Közel sem biztos, hogy a készülék hibája.A visszaváltás problémája sem jelentkezik mindenkinél. Volt erről is szó, hogy mit és hogyan kell beállítani, hogy jó legyen, ami volt akinél meg is javította...
Nem az a kérdés, hogy jelen vannak-e a hibák, hanem valójában hány fórumtársat érint itt....
-
mikrofon
veterán
válasz
BreamHunter
#29422
üzenetére
Légyszíves akkor vedd a fáradtság és keresd ki és összegezd, hogy pontosan hány ember és nagy típusú készülékre panaszkodik.
Mert lehet nem 5 hanem 6.... De kb ilyen arányú.... -
mikrofon
veterán
válasz
Celtis
#29239
üzenetére
Valószínűleg te írod helyesen, mert aztán eszembe jutott hogy úgy használtam ahogy a #29230 HSZ-ben írta,. Így viszont nem kellett a CEC, mert azt kikapcsoltam az AVR-en, és ezzel szabályoztam, hogy a hang az AVR-en szóljon, vagy tovább menjen a TV felé. Nekem erre azért volt szükségem, mert a TV-re volt kötve egy füles. Ha már alszik a család, akkor volt, hogy azon hallgattam, hogy ne zavarjam őket.
-
mikrofon
veterán
válasz
Stealth
#29237
üzenetére
A korábbi FW-vel, ami most a V614-nél tart ez úgy működött, hogy az alábbiak számítottak különböző forrásnak:
TV - saját androidja
HDMI1
HDMI2
HDMI3
HDMI4Az hogy a TV androidján melyik streaming alkalmazássál játszottad le a médiatartalmat nem számított, így alkalmazásonként nem kellett/lehetett külön beállítani.
-
mikrofon
veterán
válasz
flash-
#29232
üzenetére
"inkább a telefonok nem lettek felkészítve:"
pont ilyesmire gondolok. Hogy a TV működéséért felelős rész és az android része még mindig nincs teljesen összehangolva. Hiszen ez a szervízmenüs rész pont mind a kettőre vonatkozik. Csak ilyen nagy hibák már nincsenek mint akkor.... -
mikrofon
veterán
válasz
JoceeHunt
#29216
üzenetére
TV-ről az erősítőn csak akkor lesz hang, ha eARC HDMI csatlakózóba rakod, mert csak ezen van a TV-ből kifelé audiojel komunikációja.
Az AVR-en legyen kikapcsolva a CEC. Ha én ezt kikapcsoltam a Yamaha AVR-en akkor az nem kapcsolt be.
A TV-n automatikusan kell hagyni a hangkimenetet ahhoz, hogy ne kelljen kapcsolgatni, kézzel váltani.
Esetleg azt próbáld még ki, hogy :
kihúzod a UPC műholdvevőt a TV-ből.
kikapcsolsz és áramtalanítasz teljesen mindent, (TV PS5 és erősítő)
vársz 30mp-t
visszakapcsolsz mindent
a UPC műholdvevőt NEM csatlakoztatod a TV-hez.
megnézed van-e 120Hz.Illetve azt az összekötést is kipróbálhatod, hogy mindent az AVR-be kötsz.
AVR hdmi - PS5
AVR hdmi -UPC műholdas beltéri
Majd az AVR-t a TV HDMI1-be
Az AVR-en kapcsold be a kikapcsolt állapotban történő passtrought üzemmódot.
Az AVR-en próbáld kikapcsolni a CEC-t
Íg ha kézzel bekapcsolod az AVR-t azon szól a hang, ha ki van kapcsolva, akkor pedig a TV-n.
Én így használtam korábban és tökéletesen működött. Csak nekem két média lejátszó volt az AVR-re kötve. -
mikrofon
veterán
válasz
Vhiktor
#29218
üzenetére
Teljesen igaz. Te ezt nem teheted meg, de nálad lesz a legkevesebb user error és az ebből származó vélt hiba is. Mint kiderült itt is valamilyen felhasználói beavatkozás következménye volt a felhasználó szerinti hibás, de valójában meg funkció szerinti működés.
Ezt annak kellene végig csinálnia, aki valamilyen rendellenességet gondol, tapasztal.
A leírásomnak az a célja hogy hiba esetén visszakapjuk a valóban gyári, nem a kicsomagoláskori, hanem a szoftverfejlesztő csapat általi kiinduló állapotot.
Sajnos amikor a dobozból kiveszi a felhasználó először a TV-t akkor sem biztos, hogy ez a kiinduló állapot fogadja, mert lehet a készülék egy szúrópróba szerinti vagy tervezett darabszámonként ismétlődő tesztelés miatt már átállított és hibásan visszaállított FW-jű készülék.
Sajnos tudjuk pont ez az a folyamat, ami nem jól működik a TCL-nél, emiatt is olcsóbb. Ezért, némi felhasználói beavatkozást igényelhet.... -
mikrofon
veterán
válasz
Stealth
#29219
üzenetére
Nem a reset shopra gondolok. Igazából senki se tudja megmondani, hogy az pontosan mit csinál, a support sem. Van aztán időnként jó használni.... Még a telegrammos csoportban sem. Próbáltom kideríteni, de nem tudja megmondani senki. Nem vagyok biztos benne, hogy ez nem visz a rendszerbe hibát. Pl hasonlóan mint régen egy telefonra felraktál egy Custom ROM-ot aztán nyomtál a recovery menu-ben egy factory reset-et aztán be is halt a telefon. Szerintem ilyen a reset shop csak már az ilyen nagy hibákat kijavították....
Az igm FW telepítése teljesen újra rakja az összes Android partíció összes elemét. Erre ezért van szükség., mert így biztos nem marad semmi hiba rajta. Nem görgeted magad elött a már benne lévő hibás részeket. Nagyon egyszerű. Van egy hibás rész, kódírási hiba vagy a hibáért felelős beállítás, amit már az új FW nem tartalmaz, ezért az új FW után már nem is tudod visszaállítani, resetelni, hanem benne marad örökre....
Régen a Windows "fénykorában" mindenki tudta, hogy időnként kell egy format C: aztán meg újratelepítés. Nah az igm telepítése pont ilyan a TLC androidján, ha hibát találasz....
A gyári beállítások visszaállítása a menüből (nem szervizmenü, hanem android menü), meg elvileg visszarak mindent a gyári beállításokra.
A képmenün belül is van alapértelmezett beállítások visszaállítása. -
-
mikrofon
veterán
válasz
Stealth
#29200
üzenetére
Neked kellene egy gyári adat visszaállítás. Az hogy nem jegyzi meg a beállításokat az nem FW hiba....
Ha valaki úgy érzi, hogy szoftveres hibája van és a megoldást egy újabb verziójú FW-től várja akkor javasolt:
1. Gyári beállítás visszaállítása a régi FW-n
2. új img FW telepítése, mindegy mikori FW
3. legújabb FW telepítése
4. gyáribeállítások visszaállítása
5. a TV készülék újbóli figyelmes beállításaAmíg ezeken nem mentek végig addig ez csak panaszkodás és elégedetlenkedés.....
-
mikrofon
veterán
-
mikrofon
veterán
válasz
ArsenalPA
#29173
üzenetére
Valószínűleg a CEC-cel lesz gond. Ez szokott bizonyos AVR-ekkel összeakadni. Esetleg próbáld ki hogy kikapcsolód és így teszteled. Ha ez okozza és szükséged van CEC-re akkor ennek a beállításaival kell játszani.
Megoldás lehet még média lejátszó => AVR => TV (HDMI1 és nem HDMI eARC) -
mikrofon
veterán
válasz
boborján2
#29129
üzenetére
+1
Mikor én vettem a 65C845-öt már árulták az X2-t. Én az X1-re vadásztam és sikerült is. Azóta is úgy tűnik ez volt a jó döntés.
Sajnos úgy tűnik minden új TCL TV hardver esetén kb. egy év mire kijön egy használható szoftver.Illetve továbbra is azt javaslom mindenkinek, hogy a TV árához számoljon hozzá legalább egy Firestick 4k max gen2-t és elégedett lesz a TV-vel és nem fog szenvedni a szoftveres hiányosságok miatt. Ráadásul lehet hozzá FireTV pro távirányítót venni ami szinten növeli az élvezeti értéket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3840
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Honor X7a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



a kiskapukat meg még nem ismerik

