- Kraz
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
Kizart dolog, hogy egy gyarto ne koltson a QMS-re. Sokkal tobbe kerul kikuldeni egy hibas termeket es utana visszavenni, javitani vagy kicserelni.
Tetszik vagy sem, nekem jol jottek ezek az informaciok, mert besetalltam volna a helyi Euronicsbe es megveszem a kivalasztott TV-t, ha van raktaron. Ott pedig nincs ilyen opcio, hogy visszakuldjem. Mivel en nem streamingelek, igy az ara es a garancia hossza miatt nekem egy probat meger a C765, ha nem, akkor jon helyette egy U7NQ vagy egy QN85D. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
De pont ez az, hogy itt nem paráztat senki senkit. Szándékosan biztos, hogy nem. Vannak problémák, tapasztalatok amiket az emberek megosztanak, mert ráköltenek százezreket egy olyan műszaki cikkre, amitől elvárható lenne a rendeltetésszerű működés. Nem olyan hibákról van szó, hogy kevés a fényerő, kicsi a kontraszt, a fekete is milyen. Nem, mindenki tisztában van vele, hogy mit vásárolt. De az nem normális, hogy úgy kell vásárolni készüléket, hogy lehet majd kap az ember egy ocsmány foltos kijelzőt, míg valakinek tökéletes. Magasról tesznek a gyártók a minőségellenőrzésre és ez nem csak a TCL, hiába szidják alaptalanul sokan, hogy vacak kínai és biztos azért van ez. Ugyanez megvan a régi "nagy" márkáknál is. Nyilván az embert frusztrálja, hogy vissza kell küldeni egy TV-t, nem mindig olyan egyszerű ahogy azt írtad. Itt az én példám: a Telekomtól vettem részletre a C655-t, november 8-án elálltam a vásárlástól. Még mindig itt van nálam a TV, nem tudok másikat venni, mert a pénzem csak akkor utalják vissza (előleg+ kötbér) ha náluk lesz és bevizsgálták és mindent rendben találtak valamint a szerződést is vissza kell vonják. Lassan két hete, hogy küldik a futárt, már 6x(!) kerestem őket minimum, minden esetben az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják és folyamatban van, hiába verem az asztalt nem tudnak pontosat mondani, csak hogy legyek türelemmel. Ha karácsonyra lesz másik TV-m akkor örülhetek, de közbe meg az is benne van a pakliban, hogy megint kifogok egy hibás darabot, és indul előről ez az egész. Arról nem is beszélve, hogy közben változnak az árak és nem feltétlenül jó irányba. Na ezért paráznak az emberek, mert van ilyen is.
A többi dologban egyetértek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rajzol, fest, photoshopozik valaki?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- One mobilszolgáltatások
- Medence topik
- Fotók, videók mobillal
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Eladó karcmentes Xiaomi Redmi Pad SE 11 8/256GB / 12 hó jótállással
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest