- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
Kizart dolog, hogy egy gyarto ne koltson a QMS-re. Sokkal tobbe kerul kikuldeni egy hibas termeket es utana visszavenni, javitani vagy kicserelni.
Tetszik vagy sem, nekem jol jottek ezek az informaciok, mert besetalltam volna a helyi Euronicsbe es megveszem a kivalasztott TV-t, ha van raktaron. Ott pedig nincs ilyen opcio, hogy visszakuldjem. Mivel en nem streamingelek, igy az ara es a garancia hossza miatt nekem egy probat meger a C765, ha nem, akkor jon helyette egy U7NQ vagy egy QN85D. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
De pont ez az, hogy itt nem paráztat senki senkit. Szándékosan biztos, hogy nem. Vannak problémák, tapasztalatok amiket az emberek megosztanak, mert ráköltenek százezreket egy olyan műszaki cikkre, amitől elvárható lenne a rendeltetésszerű működés. Nem olyan hibákról van szó, hogy kevés a fényerő, kicsi a kontraszt, a fekete is milyen. Nem, mindenki tisztában van vele, hogy mit vásárolt. De az nem normális, hogy úgy kell vásárolni készüléket, hogy lehet majd kap az ember egy ocsmány foltos kijelzőt, míg valakinek tökéletes. Magasról tesznek a gyártók a minőségellenőrzésre és ez nem csak a TCL, hiába szidják alaptalanul sokan, hogy vacak kínai és biztos azért van ez. Ugyanez megvan a régi "nagy" márkáknál is. Nyilván az embert frusztrálja, hogy vissza kell küldeni egy TV-t, nem mindig olyan egyszerű ahogy azt írtad. Itt az én példám: a Telekomtól vettem részletre a C655-t, november 8-án elálltam a vásárlástól. Még mindig itt van nálam a TV, nem tudok másikat venni, mert a pénzem csak akkor utalják vissza (előleg+ kötbér) ha náluk lesz és bevizsgálták és mindent rendben találtak valamint a szerződést is vissza kell vonják. Lassan két hete, hogy küldik a futárt, már 6x(!) kerestem őket minimum, minden esetben az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják és folyamatban van, hiába verem az asztalt nem tudnak pontosat mondani, csak hogy legyek türelemmel. Ha karácsonyra lesz másik TV-m akkor örülhetek, de közbe meg az is benne van a pakliban, hogy megint kifogok egy hibás darabot, és indul előről ez az egész. Arról nem is beszélve, hogy közben változnak az árak és nem feltétlenül jó irányba. Na ezért paráznak az emberek, mert van ilyen is.
A többi dologban egyetértek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Óra topik
- Energiaital topic
- Megvan, milyen chipet használ a Pura 80 Ultra
- Everest / AIDA64 topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged