Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3262) htctopaz


htctopaz
tag

Sziasztok!
Új vagyok ezen a fórumon.
T-home előfizetésem van, kábeltv, telefon, kábelnet. Másfél évig jól működött. Kb 2 hónapja egyszercsak elment a net és a telefon. Hívtam a 1412-t küldtek egy szerelőt, hümmögött, méricskélt, lecserélte az összes csatlakozót, a splittert, meg a szűrőt. Minden meggyógyult, jó is volt 2 napig. Telefon az üsz-ra másik szerelő jön, megnézi a szétosztót a sarkon, rámér az erősítőre a másik sarkon, aszongya elég kicsi visszirány. Közben megint meggyógyult 1-2 napra. Újabb telefon, újabb szerelő, újabb matatás, majd azt mondja az optokábel leágazásánál rátesz egy kis erősítést. Szerelő el, (soha többé nem láttam) telefon, net magától megjavul néhány napra. Mikor legközelebb megint elromlott, újra bejelentettem. Közben eszembe jutott, hogy mindig akkor javult meg amikor hosszabb ideig szét volt húzva a kábel. Amig vártam a szerelőre széthúztam 5 percre, s lám megjavult 1 napra. Szerelő másnap sem jön, megint széthúzom 5 percre megint jó. Amikor megjavul, mindig kapok egy SMS-t hogy a hibát elhárították. Jó mi? De már nagyon unom!
Hátha van valami ötletetek mi legyen a továbbiakban, megköszönném.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.