Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
viharhozo
addikt
Amikor meg focista is voltam, egy edzesen szemuvegben nyomtam az ipart. Termeszetesen szembelottek eleg rendesen, de a csak a szemhejam meg az arcom serult, es a bagasok nem voltak tul komolyak. Nem hinnem, h a legzsak sokkal nagyobbat utne, foleg h a becsapodasi felulet azert tobb.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
a_tesz
Korrektor
FUN? Nem inkább fan?
egyébként szerintem nagyon rendben van az új swift, bár én ''hazabeszélek'', mert jelenleg is suzukink van, és nem is nagyon hiszem, hogy más márkájú autónk lesz a jövőben...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
nálam mindig bevan kapcsolva az öv, lámpa fényes nappal is felkapcsolva, index mindig használ.
viszont szerintem bekapcsolt öv mellett is veszélyes a szemüveg a lufi nyílásnál, ezért is vagyok kíváncsi kymco válaszára, hogy a mentősök mit láttak ez ügyben...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Club
őstag
Sosem voltam Suzuki FUN.
De most tüneteseben megnéztem az új Swift-et.
Hát kérem szépen:Le a kalappal!!!
De viccen kívül.
1.3-as 93 lóerős motor?
Ez határozottan jó eredmény.
A külseje is teljesen elfogadható(bár kicsit a Toyoty Yaris-ra hajaz szerintem).
Belső is ok.
Ha a töréstesztekben nem lesz olyan mint az elődje, akkor kijelenhetem oylasmi történt amit sosem gondoltam volna:
A Suzuki igenis csinált egy nagyon-nagyon jó autót.
Bár az ára picivel magasabb mint ez elődjének, de maga a konstrukció lényegesen jobbnak tünik -
Fade_Away
őstag
A régi már xéve nemkapható Swift karosszériája/biztonsága volt katasztrófális az ignisé kategóriákkal jobb.
Állítólag az új swiftek is rendesen megvannak csinálva.
4évig volt SSwiftunk kötelező szervizen kívűl máson nemvolt.....
Ehez képest Toyota Yarisünk 1.5év alatt 3*volt szervízben.
Énmeg úgyvagyok vele, hogy soha többet toyotat...
szerkesztve:'' Barátnődnek jobbulást!''
[Szerkesztve] -
Integra
titán
valami nagyon foglalkoztat, ezt kérdezd meg az orvos haverjaidtól légy oly kedves!
én szemüveggel vezetek általábban.
légzsákos a verda.
kérdés: mi történik akkor ha ütközöm véletlenül és az arcomba nyílik a lufi, mikor a szemüveg a fejemen van?? vannak elképezléseim erről és végig gondolva nem igazán szeretnék szemüveggel a fejemen ütközni...
láttak már ilyen esetet?
mondjuk a szemüveg papucsa a szemembe nyomódik és nincsen szemem, vagy a lencse törik bele a szemembe és még folytathatnám......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
-
kymco
veterán
Tegnap beszélgettem egy mentőorvos ismerősömmel, ő aztán látja a a kocsik töréstesztjeinek eredményeit a gyakorlat oldaláról.
Meglepő mondata volt, hogy a kocsi passzív/aktív biztonsága mellett jelentős szerep hárul a véletlenre. Pld egy Saab vezetője egy olyan baleset halálos áldozatává vált, amit más autók esetében sérüléses volt csupán.
Továbbá megjegyezte, hogy a légzsák eléggé ellntmondásos valami. Volt eset, ahol az volt a szerencse, hogy a légzsák nem indult be, mert ha beindul, akkor könnyen halálossá vált volna.
A legfontosabb szerinte az öv. Ha a biztonságot kellene pontozni, akkor a védelem 70-80%-át teszi ki. Akinél pedig légzsák van az autóban, jobban teszi, ha beköti magát, mert súlyosabbak a következmények a légzsák kinyílásakor... pld fulladásos halál.
Volt egy érdekes esete, ahol egy Opel Astra landolt az M0-on egy Suzuki Swift tetején. A Suzuki üvegei kitörtek, de az utastere bírta az Astra súlyát, és a swift utasai így könnyebb sérüléssel megúszták... Megpróbálok képet szerezni róla......www.refujvaros.hu
-
Den
veterán
válasz Radeon.Z #959 üzenetére
ember nyugi. egyrészt nem bántottam a szuzukid, nekem semmi bajom azzal a verdával, csak arra utaltam hogy másnak lehetnek más szempontrendszerei is mint neked, van aki úgy gondolja inkább vigye kétser annyit szervízbe viszont ha baleset van lehet hogy az életét menti meg a kocsi.
én azt is elfogadom, és szuzuki fikázókak többször is elmondtam, hogy sokaknak egyetlen alternatíva a szvift, és az olcsóság kompromisszumkkal jár.
amit a kocsi összetörésről írsz. ja a 20 éves golf nem törik úgy össze, hanem inkább a benne ülők. egy balesetben a sérüléseket a saját kocsit belsejének csapódva szenveded, és minnél merevebb a kocsi orra annál nagyobb erővel csapódsz a belsejének, szal részemről inkább a kocsi törjön mint én.
és elég elhamarkodott kijelenteni 1hsz után hogy én tipikusan ilyen olyan vagyok, mert nem tudod milyen vagyok, és nem tudod mit gondolok a kocsikrólwww.simson4t.hu
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz viharhozo #975 üzenetére
Ooo... ha gondolod, ki lehet probalni az oreglanyt, most epp uzemanyagszuro baja van, a heten orvoslom. ;)
Irjal mailtot, aztan megszervezzuk.
Aztan majd rajossz, miert is csipazom ezt az oreg ven hulladekot.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
kymco
veterán
-
steve@prhw
őstag
Úgy könnyű
Itt egyik ismerősre egy amerikai szabványos, 10 év körüli swiftet sóztak rá nem suzuki kereskedésben. Két évig hajtotta, aztán kiderült, hogy a fél autót ki kellene cserélni, hogy le lehessen műszakiztatni... (Eu-szabványos lámpák, persze nem mentek be a másikak helyére, stb...). Gondolta, visszaviszi, vesz másikat. Eladósrác kiröhögte, hogy hol sózták rá a járgányt, erre mondta, hogy itt, két éve... Vigyor leolvad, főnök előkeres, nagy nehezen sikerült becserélnie... Az a kérdés, hogy előtte hogy lett műszakija, ilyen lámpákkal már akkor sem mehetett volna át Na vajon''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz viharhozo #967 üzenetére
Hmm... en suzukin ''tanultam'' Utaltam.
Aztan ronyon ''tanultam''
Utana fater ladajat hajtottam fel evig.
Elotte volt alattam opel asztma, vectra eleg sokaig, meg egy mazda 626.
Aztan lett sajat vasam, egy BX. Fapad, meg minden, de most mar ez az etalon.
Aztan faternek lett C3, huginak skodri, aztan volt nalam fiat, pug, honda is... nem tudom miert, nekem a bx meg mindig az etalon, pedig mar nagyon el van faradva, tobbet all, mint hajtom. Nem tudom miert, megis inkabb azt szeretem. Najo, S2 C5-be is szivesen beleulnek, mert az ugyanolyan mint a BX. Elvegre unokaja, vagy mi a szosz. S1-be viszont sohasohasoha. A feke miatt. S2-ben sem a kp hidraulika csinalja, de erzesre olyan, mintha az csinalna, szal korrekt... S1-es C5-ben a fek valami kopedelem, raadasul ugy nez ki mint egy tulfujt gumixsara, tehat brrr... - ja, a xsarat sem szeretem tulzottan. ;)
Viszont az AX az uberrulez kis vas, szeretem. ;)
Annal jobban csak a kacsat csipazom, az valami rettenet jo kis ''auto''... ha egyszer lesz folos parszazezrem, akkor tuti, hogy veszek egyet... meg egy garazst, amiben tarolom. ;)
2CV gigarulez. ;)
Elnezest kerek a zavarasert es az okozott kellemetlensegekertA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
válasz steve@prhw #969 üzenetére
pontosan, elég gyakori eset ahhoz, hogy meg lehessen nevesíteni egy márkakereskedőt, mint ''bűnöst''. szomorú, hogy ilyen egyáltalán előfordulhat...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
kymco
veterán
válasz steve@prhw #969 üzenetére
Akkor előkaptam volna a szolgálati fegyverem.......
Most már csak viccelődni tudok, akkor meg majdnem elájultam az idegességtől.
[Szerkesztve]www.refujvaros.hu
-
-
kymco
veterán
Az lehet, hogy Magyarország, de nem kell elfogadnunk tényként a dolgokat. Még nem tudom, hogy mit teszek, csak azt, hogy mit nem: SOHA TÖBBÉ SUZUKI ÁSZ Közel két milla érték ennyit nem ér nekik, akkor részemről ennyi.......
Másnak sem tanácsolom. Ezzel az erővel össze is törhetik, meg is borogathatják.... Lehet, hogy veszek ilyen festékvastagság mérőt, nehogy átvágjanak....www.refujvaros.hu
-
viharhozo
addikt
válasz rATdrAgOn #963 üzenetére
Volt AX-em. Eleg szuttyadek volt, igy visszagondolva, de ez akkor nem erdekelt, mert nekem o volt az elso. Asszem, kokemeny 33 loerot mozgositott, viszont 8-9 litert evett, es csak feltankkal lehetett vele jarni, mert vhol lyukas volt.
Aztan lett Xsara. A belseje ugyan szepen rendesen esik szet, viszont inkabb kellemetlen, mint sulyos problemak voltak vele.
A csaladban van meg egy C5. A vilagon semmi baja nem volt az elso 110k kilometeren. En keveslem a 2.0as HDI-t benne, egyebkent se vagyok oda a dizelekert.
Volt meg egy Laguna, meg egy Yaris, de ezekkel csak 2-3000 km-t mentem. A Yaris rendben van, csak baromi kicsi, a Lagunaban meg 250k km alatt csak az ment tonkre, amit a markaszerviz elbarmolt. Viszont mindvegig budos volt a klimaja, hiaba csereltuk ki az egesz rendszert.Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
rATdrAgOn
senior tag
Siman.
Marmint siman eladnak igy egy autot.
Hugom harom honapos skodrijan is talaltam most egy olyan hibat, hogy azt hittem a falnak megyek.
(Kicsit gyanus az olajfogyasztasa a gepnek, tehat megemeltem es alamasztam, ellenorizni, hogy nem szivarog-e valahol.)
Szoval, a motorter belseje olyan megfolyt fenyezessel rendelkezik, hogy a hajam leteszem. Felulrol nem latni, latszolag kiraly. Alulrol, mikor felulrol jon a feny, na onnan nezve horror.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
kymco
veterán
đĐ@
www.refujvaros.hu
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz viharhozo #962 üzenetére
Nem tudom, en ugy vagyok vele, hogy nekem minden auto megfelelo, ha elvisz A-bol B-be.
Csak olyan dolgokba szoktam belekotni, hogy kemeny, raz, stbstb.
Alattam meg auto nem doglott meg, a Trazsit leszamitva. De azt meg max 2 ora alatt eletre keltem.
Bar teny, hogy a Suzuki nalam nincs a toptenben.
A toptenben egy C-vel kezdodo csigazabalo marka van... kivetel nelkul.
IDE LOJETEK!!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
-
rATdrAgOn
senior tag
-
plömplöm
őstag
válasz Radeon.Z #959 üzenetére
Ha nem tudnád, egy autó elejének össze KELL törnie egy csattanáskor, tervezetten el kell nyelnie az energiákat, lassítania kell a gépjárművet, mert egyébként kiszakítod az övet vagy téged szakít ketté. Vannak gyalogos-gázolás tesztek is ám, az a 20 éves golf egy életre nyomorékká tehet valakit, erről mi a véleményed? Te mivel találkoznál inkább térdmagasságban, acélcsővel vagy törékeny műanyaggal? Egyébként volt már suzukim (is), felesleges megkérdezned...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Radeon.Z
csendes tag
Kigyűjtöm?Ember,ezek csak példák,még sorolhatnék párat,vannak Wagon-os ismerőseim is,műszaki panaszuk semmi,sőt egyikük 2 év alatt 3-szor casco-zta lée a Wagonját őzzel,ebből egyszer München közelében 80-90-es tempónál,de a motor akkor sem sérült,csak a sárvédők,és az egyik lámpa szakadt ki,de nem tört el,de szerintem semmivel sem tört össze jobban mint egy más típus.
Láttál már Fiat Marea motorteret?Nem bírt a haver megállni egy G Astra mögött ,talán ha 30-al beledurrantott,és mivel semmi merevítés nincs a homlokfalban,így a hűtő,klímahűtő,két első sárvédő,motorfedél mind szarrá ment.A lökhárító(mint a Swiftnél is) csak dísz,sima műanyag,semmi merevítés,ellenben a 20 éves Golfokkal,ahol zártszelvény van a műanyag alatt,és 2-2 16-os csavar fogja a nyúlványokhoz.Még a Trabantnak is erősebb a lökhárítója,mert hajlított lemezből van.
Tipikus példája vagy azoknak,akik csak az általános megítélés után mondanak véleményt,nem pedig saját tapasztalatból.Talán még autód sincs.
Az anatómiai felsorolás pedig teljesen felesleges,mert ahogy fentebb említettem,nem csak ''a mi autónk''-ban lehet megsérülni,ahogy jópáran gondoljátok,különben is a hozzászólásod kissé ''magasröptű'' volt szerintem.
Hangsúlyozom,valóban nagyon gyenge a Swift kasznija(de csak a Swifté)azonban aki nem teheti meg hogy drága ,márkás autót vegyen,annak a Suzuki fiatal,+költségmentes,és nem utolsó sorban gazdaságos alternatívát jelenthet.
Ezzel részemről a vitát lezártam.Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
nagyúr
Linkelték már?
Bővebben: link
Az alap lcsó, de ha valamit belerakatsz, már drágának nevezhető...
[Szerkesztve]Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
kymco
veterán
Pénteken, vagy hétfőn skoda tulaj leszek.......
[Szerkesztve]www.refujvaros.hu
-
Radeon.Z
csendes tag
Mondhat bárki bármit,a Swiftre a gyenge kasznin kívül nincs panasz.Nekem is az van,a lemezek valóban kézzel benyomhatóak(akár maradandóan is...),de soha nem hagynak ott az úton,legalábbis én még nem hallottam ilyenről.
Persze,mérlegelni lehet vásárláskor a biztonságot is(kell is!)de nem úgy kell elindulni otthonról nap mint nap,hogy na most talán bezúzom a gépet.
Ha pénzem volna már csak japánt vennék,(Toyotát vagy Mazdát)ott már együtt van a megbízhatóság,a biztonság,és a szépség is)annak ellenére hogy sokáig VW párti voltam.
A Rönók nagyon szépek,de ezzel ki is merült az érvek ''sokasága'',hogy ilyet vegyek.Horibilis árú alkatrészek,és nagyon sokszor elromlanak.Legutóbb egy Megane Grandtour dekkolt az M1-esen nyitott motorfedéllel az út szélén,és mikor elromboltam mellette a Swift-tel,a tulaj csak nézett szigorú bambán...
Sógor 3 éves Megane-ja is kétszer volt már szervízben,igaz egyszer a légzsák csatlakozója csuszott szét,de ezért is elkértek 8 ezret
A havernak 206-osa van ,újan vette,most nyáron volt 2 éves,37.000 km van benne,de a horvátországi nyaralásra busszal ment a család,nem mert vele elindulni...12.000 nél volt hűtőcsere,20.000 nél asszem'injektor,30.000 körül teljes kuplung szerkezet,és közben még 4 leállás elektromos hiba miatt...de keresztanyámék Lagunája 6 éves ,1 éve vették,vezérműszíjcsere vízpumpával 130.000 km-nél nem takarta be 100.000 ft....igy nyitottak,igaz,azóta nem kellett bele más,legalábbis nem mondták,mentek vele kb 12.000 km-t...mindegy,a fontos,hogy ezen autóknak jó a töréstesztje,nem igaz?F@sza!Végülis a karambolra több az esély,mint a meghibásodásra,autóvételnél ebből kell kiindulni,aztán ha a hiteltörlesztés mellett a gatyátok is rámegy a fentartásra,és napokat áll a kocsi a szervízben nem számít,a fő az,hogy biztonságban vagytok
Még annyit,hogy a helyi buszsofőr 3 éves Borája,most volt 3.-szor szervízben,mert ha kijár a garázsból hidegben,a párától megkergül az elektronika,össze-vissza villognak a lámpák a kocsin...persze lehet hogy véletlen hogy csak nekem vannak ilyen szerencsétlen ismerőseim,de ezen példákból okulva vettem Suzukit,holott nem tetszett,de beülök,és csak tankolom,igyekszem ésszel,figyelmesen közlekedni,és talán megúszom baj nélkül,ha nem,akkor nem volt szerencsém.De általában a balesetek nagyrésze frontális ütközésből adódik ahol a ''találka''sebességekből összeadódóan 150-es tempó körül történik,ott már kár mérlegelni az 5-6 éves Ford VW,vagy Suzuki képességeit...
[Szerkesztve]Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
kymco
veterán
Én maradok a skodánál..... A héten lehet, hogy át tudom venni
www.refujvaros.hu
-
szucsi
őstag
én is akarok egy hondát!
-
hobizoli
nagyúr
Es az tulnyomoreszt mind Honda volt, ugye? Azert latni joval tobb Renault-t meg Peugeot-t, meg Fiat-t, meg Opel-t meg VW-t meg stb-t az utakon es ezekbol tobbet is vesznek itthon. A lenyeg, hogy az eladasi statiszkikakban sem kiemelkedo itthon a Honda, Integra pedig ezzel ervelt...megis annyit ad(na)nak el belole hasznaltan, mint a piacvezeto Suzuki-bol.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Szeke
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
Eladasi statisztika LOL...eppen multheten neztem a tavaji evrol szolo statisztikat egy ujsagban a januartol juliusig terjedo idoszak ekeppen alakult: 1. Suzuki 22k auto, 2. Renault 13k, 3. Skoda 13k, asszem a 6. helyen volt a Fiat 7k, es csak a 1x.-n a Honda 1.5k eladott autoval. Na most ha kinyitok egy masik ujsgot, amiben meg a hasznalt elado autok vannak kepekkel, akkor azt latom, hogy Suzuki-bol eladnak 3-3.5(-4) A4-s oldalon keresztul, Skoda-bol 1-1.5, Renault-bol szinten 1-1.5 oldal koruli elado van, Fiat-bol ritkan van 1 oldalnal tobb, de Honda-bol 3-3.5 oldalnyi elado van... ennyire talaljak ''jonak'' a juzerek vagy ennek mi az oka?
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Don Vittorio
őstag
Én 1600 kg-ban ülök.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Szeke
senior tag
válasz Don Vittorio #940 üzenetére
Többek közt ezért is van már félelemérzetem néha a 740 kg-os '87es starletemben
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Don Vittorio
őstag
Átlagosan 100 kg-nyi különbség 10%-kal növeli a nehezebb túlélését ütközéskor - a múltkorjában olvastam egy tesztet erről valahol. Na most amikor valaki 1600 kg-mal találkozik egy 800 kg-os Suzukival, akkor a mindenféle aktív meg passzív eszközök előtt már a fizika legyalulja szegényt az útról...
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
sakál
tag
Ilyet vegyél. Kicsi és sportos :
Bővebben: linkA szépség az eszed rovására megy
-
toeri
aktív tag
Régebben a lemezeknek jelentős energia-elnyelő szerepük volt az ütközésnél. Mára több gyártó a lemezek alatt ''programozott'' ütközéselnyelő anyagokat alkalmaz, ami viszont azzal jár, hogy a lemezek vastagsága nem vagy akár épp nem kívánt irányba befolyásolná a fellépő energiák elvezetését. A dolgot ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy kitinpáncélos rovart (régebbi technológia) hasonlítanánk egy gerinceshez (újabb technológia). Valamit számít a gerincesnek is ha vastagabb a bőre, mert a kisebb sérülések ekkor kevésbé viselik meg, de egy komoly bajban már nem az lesz a döntő.
A Swift-tel az a baj, hogy sem egyik sem másik tudomásom szerint. Vagyis nem az a baj, hogy be tudod nyomni, mert egy Renault-ot vagy Hondát ugyanúgy be tudsz nyomni. A gond, hogy a Renault és a Honda benyomható lemezei alatt ott lapul a technika, ami megmenti a rongy életemet adott esetben, míg a Swift bőre alatt csak egy ''sima'' alváz van, ami vagy segít rajtam, vagy nem. (Jelenlegi ismereteim szerint kisebb energiájú ütközéseknél igenis segít, de nagyobbakat már nem nyel el úgy mint az egy mai kocsitól elvárható lenne. Vagyis ha nagy sebességggel ütközöl, vagy az ''ellenfél'' sokkal nagyobb, akkor a Swift nem nyel el elég energiát a többi mai autókhoz képest. Innen szerencse dolga.)
Tehát az a megállapításod, hogy ''ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.'' teljesen helytálló a fenti magyarázattal kiegészítve.Üdv, toeri
-
Integra
titán
válasz rATdrAgOn #934 üzenetére
nekem a C4 az első francia amelyik kívülről tényleg tetszik.
mondjuk belülről már felejtős ez is (finoman fogalmaztam), de a külső, az tényleg nagyon impressive.
venni én sem vennék, várnék vele, majd legfeljebb csak akkor ha már tudom, hogy a psa totálra szétrabolta a mitsubishi-től átvett tqm-et, akkor talán a megbízhatóságuk tényleg látványosan javulni fog. de addig inkább flotta autónak jó, amit a cég finanszíroz.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
rATdrAgOn
senior tag
C3 josaga attol fugg, hogy hol raktak ossze. Francia gyartasuakkal semmi baj nincsen, spanyoloktol szarmazoak eleg gazosak. Itthonra meg foleg onnan hozzak oket.
C2 detto.
C4 meg nekem ambivalens. Tetszik kivulrol, belulrol, de inkabb megvarnam belole az S2-t. Tul prototipus szaga van, mint annak idejen az XM-nek. Remelhetoleg majd kinovi. Igazabol most amit vennek citrot az uj C5, vagy varnek a C6-ra, ha tellene ra.
Nem tellik.
Ugyhogy maradok a kis hajomnal, amire ugyanaz igaz, mint a Totalcaron olvashato AX-tesztben leirtak: Bővebben: link
[idezet]
''A normál városi használaton kívül sem lanyhul élénksége, a bátrabbak akár 130-140 körül is mernek haladni vele. Efölött ugyan stabil, mint a Millenium Falcon zárótűzben, miután elveszítette energiapajzsát, mégsem ajánlom életnagyságú űrhajósjáték-szimulátor helyett, mert kissé rizikósabb. ''
[/idezet]
A rizikossagot kihuzhatjuk. A BX az tenyleg teherszallito urhajo.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
atosz
őstag
válasz PhilBrick #929 üzenetére
Sztem is vard meg. Mar kb ket eve lehet latni a kepeket az uj kocsirol, de en most latom eloszor 5 ajtosban. De meglepedesemre ez is tetszik, de persze a 3 ajtos megiscsak szep. A 3 ajtos 1.5-os nem lesz rossz, remeljuk kidobjak hatulrol a dobfekeket. Jahh a dizel mikor jon?
Egy baj van amugy ezzel a kocsival...Nagyon sok lesz belole az utakon. -
rATdrAgOn
senior tag
'90 elott gyartott vasakrol meg nem is talalni.
Illetve en talaltam a sajat vasamrol egy videot, eleg meggyozo. Talan '81-ben csinaltak a tesztet a kiadas elott, de nagyon szepen torik.
A hulye csigazabalok, ugye. ;)
(Legzsak nuku, minden nuku, csak monocoque kasztni, de 50-es frontalnal az utascella nem rogyik meg... remek. )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Integra
titán
heyy, ez az új swift feketében eszement pöpecül néz ki!!
kíváncsi vagyok milyen lesz a 3 ajtós...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Den
veterán
nyugi, nyugi, lazíts... tékit ízi, nem illik ez az izgalom egy ilyen nyugis szombat délutánhoz... nagy levegő, ellazul, úgy szépen... vörös köd fellszáll, hsz-t újraolvas...
Nem kell pánikba esni, nem bántotta senki a szent fétised Mint divotnak is mondtam csak egy kicsit élcelődtemm a fanatizmusodon, amúgy csípem a hondákat, az s2000 az egyik kedvenc sportkocsim, az egyik legjobb dugattyús motor pörög benne amit valaha autóba építettek.
általánosságban a japán kocsikat is szeretem, jóminőségű nehézipari termékek, megbízhatóak, mindent tudnak amit kell, cserébe nincs egyéniségük és rika kivétel amelyiknek stílusa van.
ezzel szemben a franciák autókat gyártanak, nem szimplán gördülő gépeket, műszakilag talán nem minden részletükben annyira kifinomultak mint a japán verdák, cserében van egyéniségük (kivételek itt is vannak persze) szerethetőek, és nagyon kényelmesek, sok érdekes részlettel.
De én nem preferálom egy ország autóit sem, sőtt márka sznob sem vagyok. én modeleket kedvelek konkrét dolgokmiatt nem azért mert xy helyen xy cég gyártja. (az istencsászár nálam egyébként egy japán gép, a mazda rx8 )
Ez a ''fostalicska váltó'' úgylátom az üveghangig pörgetős sztrítracsing csávók mitosz világában visszatérő motívum
Nézzem meg az eladási statisztikákat? (kár hogy nincs sírok a röhögéstől szmájli) évek óta a szuzuki vezeti... akor most az az űber kocsi?www.simson4t.hu
-
Integra
titán
kipróbáltad és összehasonlítottad a többivel, vagy csak te is előítéletből beszélsz bele a levegőbe?
jómagam autóimoprtőrnél is voltam, és szinte minden létező verdát végigvezettem és teszteltem, úgyhogy elég jó összehasonlítási alapom van. nem tegnap kezdtem a japán verdákra esküdni és nem véletlenül..
abban pedig semmi túlzás nincsen amit mondtam, egyszerűen a jazz ebben a kategóriában a legjobb, fényévekkel. teljesen mindegy hogy milyen téren, jobbat nem találsz. ok kemény, sportos futóműve van (ez nem mindenkinek jön be) és nagyon drága, de a minőségnek ára van.
francia szutykot diszkont áron is hozzád vágnak, ezek a szart is eladják istencsászárnak, akinek az kell, legyen boldog vele, van akinek ez bejön..
a legszomorúbb ebben az egészben az, hogy bárkivel találkoztam eddig aki a francia autókat istenítette, ment egy kört egy toyotában nissanban vagy hondában, az arcukra volt írva a döbbenet, mikor rájöttek hogy amit eddig jó váltónak hittek az egy rakás szemét és egy fostalicskával kőröztek. ma már ők egytől egyig japán gépekkel járnak és soha nem ülnének vissza fancia gépekbe.
de nekem nem kell hinned, én elfogult vagyok (joggal), viszont az eladási statisztikáknak már hinned kéne......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Den
veterán
vicces azért itt a lemezvastagságon filózni, mikor még a feéső középkat. kocsik is max miliméter körüli vastagságú lemezből készülnek, amit sík állapotban egy gyerek kettéhajt, és bármelyik autó nagyobb lemezfelületét térdel be tudod nyomni, tehát ütközésnél ahol jóval nagyobb erők lépnek fel ennek nincs szerepe.
ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.
Egyébként tudtommal minden euban forgalmbahozott kocsinál kötelező a törésteszt.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
gondoom pontos statisztikákat is tudsz linkelni, a ''nagyon kevés szuzukis marad életben'' alátámasztására.
Egyébként érdekes hogy bármilyen termék, bármilyen márka esetén mindig előkerül egy jólinformált akinek az ismerősének a rokona az adott cégnél dolgozik és azt mondja hogy ''bármit csak az adott márkát ne!!!!''www.simson4t.hu
-
divot
veterán
Egy fullosan fölszerelt C2-t 10K KM-el megkapok 2,3 milláért. Lehet, hogy maradok az eredeti tervnél.
-
ovecs
senior tag
Vegyetek Citroen-t
Nagyon jó kis autóka, és a szervíz is occsó
Xsara Break 1.9D volt a faternak, sokat autózik, 4 év alatt semmi baja nem volt, max. égőcsere, pedig a fater 250 000!!!!! km-t rakott bele
Nagyon jó az úttartása, a benzines+ még jól is gyorsul(Rally vb-n nemhiába a jó szereplés, tom az turbó+anyámkínja, de akkor is az alapautó, az XSARA), szal jó kis autó!!!!!!!!Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
divot
veterán
Most így hirtelen beírva a google-ba a Modus és teszt szavakat, elég sokat találtam. Csak azért nem néztem meg őket, mert közben a renault oldalán összeraktam egy olyan Modust, ami teljesítené a kívánalmainkat, aztán regisztrációs adó nélkül lett 3,7 milla. Szóval ez nem a mi autónk.
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
#756-774
Szerintem a lemezvastagság számít, mások (gondolom boldog buzuki tulajok) szerint akár papírból is lehetne a verda, mert a vas az csak köntös, a légellenállás miatt van rajta, a lényeg alatta van.
Mindenesetre számomra is rémisztő anyagból van a régi Swift/WagonR+/Ignis
ps:
Jééé, az ignisről sem készült törésteszt, vajon miért? -
ovecs
senior tag
Úgy gondolom ez az eset érdemes arra, hogy megosszam mindenkivel:
Szobatársan nagybátyja mérnök SUZUKI-éknál
Nos a szobatársam családja 3 hónapja vett autót, kb. ugyanennyi utánajárás után.Természetesen SUZUKI-ban is gondolkodtak, tehát megkérdezték a mérnök nagybácsit is.Szó szerint idézem a szavait, mert én is fültanúja voltam a beszélgetésnek:''Fiam bármit vegyetek csak SUZUKI-t ne!!!!!!!!!!!!''
Pedig a muksó a SUZUKI-nál mérnök!!!!!!!!!!
Így végül maradt az 5 éves Skoda Felicia, nem vetttek új SUZUKI-t részletre
Saját véleményem:
Vezettem már több SUZUKI-t is és szerintem nagyon jó motor van bennük, megy mint a golyó, de a többi.....
Ha baleset történik az úton, sajnos nagyon kevés SUZUKI-s éli túl, mert nagyon vékony lemezből csinálják a kasznit.Láttam olyan frontális ütközést, és baleseteket ahol a SUZUKI-s meghalt, a másik autóban ülőnek, meg szinte semmi baja sem lett.
Van még egy érdekes történetem:
Ferihegy, meleg nyári nap.Apukám 120 kiló(kicsit nagydarab)nekitámaszkodott egy SWIFT-nek, hátsó ajtó teteje mögötti részen.Amikor elvette a kezét, a helye ottmaradt
Ennyit a biztonságról+ a töréstesztről.
Na biztos nézett a tulaj amikor visszament az autójához
De azért a mi autónk
[Szerkesztve]Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
divot
veterán
Mi vót itt tegnap este. Még jó, hogy időben kiszálltam.
Szóval az 1.3GS-t, fekete színben, akciós, O%-os hitellel meggondolom. -
RAM
őstag
Bővebben: link
[Szerkesztve]Csak tisztán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest