- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Letiltott a Marketplace
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Rap, Hip-hop 90'
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Yvorl_
tag
Hát azért az Audi TT vásárlással támogatni a magyar gazdaságot szerintem kicsit erős.
Mondjuk majd akko rtámogatnám amikor a TT modelleket összeszerelés után mégha csak papiron is de nem utaztatnák ki asz országból, majd amikor megveszi valaki itt, hogy papíron visszautazhasson és fizethesd rá a mindenféle járulékokat meg istennyilát, nehogy egyszer legalább jól járjunk itthon valamivel amit itt gyártanak.
Suzukinál ez asszem nem igy van. De hogy ottis ezzel mennyire a magyar gazdaságot támogatjuk azért lennének kétségeim. -
tildy
nagyúr
Megbízhatóság totalcar népítélet alapján:
[link]
For 2002 models, the average was 18 problems per 100 vehicles, vs. 21 in 2001.
Brand
Problems per
100 vehicles
Toyota 10
Honda 11
Hyundai 11
Subaru 13
Nissan 15
BMW 20
Chrysler 20
Mazda 20
Volkswagen 20
General Motors 21
Mercedes-Benz 22
Ford Motor 23
180centi magas vagyok.
Pumpi, sorry nekem már 5 ajtós ponym vanDe egyébkétn ja , beszállni nehezebb a 3 ajtósba, de nem az én autóm
Egyébként meg nagyobb hely van benne hátul.
Mutassatok már egy statisztikát, hogy tényleg megbízhatóbb. Annyira kiváncsi vagyok ráMutassatok mrá rá, hán yhyundait hívtak eddig vissza, és hány új swiftet. Thx.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
De az olcsó lenne, ha nem lenne olyan árban más alternatíva is. Tudomásom szerint a full fapad 5 ajtós swift SWIFT 1.3 GC 5 ajtós 2.3 millió. Egy full fapad 5 ajtós accent pl. 2.5 , de az mind csomagtérben mind úgy egyébként is nagyobb. Szal ha már így vesszük, akkor nem, nem olcsó.
[Szerkesztve] -
fokukac
nagyúr
-
faster
nagyúr
Az, hogy kurvára nagyot tévedett, mert azt hitte, hogy csodaországot meg lehet valósítani. Így utólag nézve, nagyon szép terv volt. Csak néhány millióan pusztultak bele ebbe a remek terv kivitelezésébe. Csak ennyi a bajom. Tudom, részrehajló vagyok.
''és ne egy burzsoá kizsákmányoló rendszer
élősködjön rajtunk?''
Mondom, irány Kuba vagy Észak-Korea, remek hely mind a kettő, burzsoá élősködőknek nyoma sincs, Lenin minden utcasarkon rád mosolyog!
[Szerkesztve] -
fokukac
nagyúr
a hyundai-jal nem az volt a baj, hogy autógyár, hanem, hogy olyan feltételeket támasztott, ami már megalázó volt.
a szlovákok ezt bevállták, mert nekik még az is jó. a lényeg az, hogy euróban százmilliós nagyságrendű összeggel támogatja a szlovák kormány a hyundai-t. ezt jó is, hogy mi nem vállaltuk be.
és az EU-bizottság úgyis bele fog kötni,mert az eu-ban az ilyen dolgok nem szabályosak (sértik az egyenlő versenyt) -
fokukac
nagyúr
érdekes ideológiai elegyed van. egy politológus nagyon örülne neked...
szóval nemtom tudod-e, hogy Esztergom a határ mellett fekszik, és Párkány van vele szemben, amely egykoron szintén kis hazánk része volt (már nem az), viszont 60 %-ban magyarok élnek ott is, sőt, Dél-Szlovákia ezen részén, a határtól számolva 30-40 kilométeres sávban magyar többségű terület van, és ők járnak át dolgozni.
a foglalkoztatottak létsázma kb. 2500, és ebből sokan Szlovákiából járnak át, igen. -
parandroid
félisten
figyu, fejezd be, jó? multinál dolgozom magam is, tudom miről szól, tudom mit ad miért cserébe és tudom, mivel jár az egész. személy szerint örülök neki, hogy van állásom. szakirányú végzettség nélkül többet keresek, mint édesanyám 25 év tanári múlttal, amit mindvégig egyetlen munkahelyen töltött le. pedig őt a színmagyar állam foglalkoztatja, váltott kormányokkal, tehát nem foghatod egyik politikai oldalra sem, hogy miattuk van...
úgyhogy ne menjünk át flémbe plíz,
szerk: off
p
[Szerkesztve] -
Den
veterán
viszont az is igaz hogy nyilván nem fegyverrel kényszeerítették az ott dolgzókat hogy mondják föl a bruttó 200k-s állásukat és menjenek el a szuzukihoz 80 rongyért, hanem azért dolgoznak ott annyiért, mert jobb álást nem találtak (vagy semmilyet nem találnának, ha nem lenne ez).
egyébbként senki nem magasztalta a szuzukit csupán annyit jegyeztünk meg hogy ez legallább jelentős részben magyar termék, szemben mondjuk egy fiattal vagy hondával, ami nulla azaz 0 értékben magyar -
parandroid
félisten
és különben sem érdekli a kutyát sem ez az olyannyira divatos antiglobalista, antimulti, antikapitalista, antijólétitársadalmas, antikizsákmányolós vinnyogás. mindenki úgy él meg, ahogy tud, beleértve a nagyvállalatokat is, nem a suzuki miatt van ott a világ, ahol, vannak náluk sokkal nagyobb darab fekáliák is az üzleti életben, de ettől szép az egész. ha nem tetszik ki lehet költözni falura, csendben ellenni, megtermelni magadnak az ultraegészséges zöldségeket és messze elkerülni a nagytőkét. a minősíthetetlen hangnem valszeg nem is fogja zavarni a juhaidat.
tisztelettel,
p -
fokukac
nagyúr
a sötétség fájdalmas...
ki a f.szt érdekel a profit?
viszont itt végez gazdasági tevékenységet, és nem máshol!
Itt foglalkoztat több ezer embert, eltart rengeteg magyar beszállítót,
itt fizet adót, itt fizeti az alkalmazottai után a tb-járulékot, stb.
ja, és jelentős részt képvisel a magyar GDP-ben.
arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy az eddigi profitja zömét újra befektette.
bármilyen meglepő, a gazdasági szereplők azért fejtenek ki gazdasági tevékenységet, hogy ezáltal profithoz jussanak. S mi egy tőkeszegény ország vagyunk, ergo szükségnk van a külföldi tőkére. ha bezárkóznánk, ott tartanánk, mint egyes afrikai országok.
(szóval az ilyen demagóg megközelítéseket talán nem kéne...)
----------------------------------------------------------
mellesleg :
1991. április 24-én ľ zöldmezős beruházásként ľ megalakult a Magyar Suzuki Rt., 5,5 milliárd forintos alaptőkével. A tulajdonosi szerkezet a következőképpen nézett ki :
Suzuki Motor Corporation (a technológia tulajdonosa) 40 %
IFC (világbanki leányvállalat) 9 %
ITOCHU Corporation 11 %
Autókonszern Rt. 40 %
A japán anyavállalaton kívül tehát részt vett az alapításban a vállalat beszerzési és értékesítési kapcsolatait biztosító ITOCHU - kereskedőház, a fejlesztőbanki szemléletet közvetítő ľ a Világbank érdekeltségébe tartozó ľ International Finance Corporation (IFC), valamint az Autókonszern Rt., amelyet 62 hazai cég hozott létre, s köztük bankok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint iparvállalatok, vagy szolgáltatók.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The First Berserker: Khazan
- Diablo IV
- Akciókamerák
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nők, nőügyek (18+)
- Honor 400 Lite - szegény ember kameragombja
- További aktív témák...
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix OC RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest