- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz
Gyöször #56306 üzenetére
Az elmúlt 4,5 évben folyamatosan töltőre tetted ha állt 1-2-x napot? Még soha nem tettem töltőre az elmúlt 4,5 évben, mindig jól indul és igen, indításkor magas fordulaton (1000) indul aztán szépen lemegy (700-750). Nem látom, hogy most bármi baja lenne az akksinak. Hidegben is jól működik.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Gyöször #56306 üzenetére
60Ah exide 33610-61MA0
Azt vettem észre, ha töltőt leveszem az akksiról és hidegen indítok akkor nem emeli meg annyira a fordulatot, hanem szép alapjárat közel ketyeg. Ha 2 nap után ráindítok és nen töltöttem akkor magas fordulaton tartja. Valszeg nem a motor bemelegítése miatt, hanem az akksi miatt gondolkozik így, hogy gyorsan feltöltse. -
Gyöször
senior tag
válasz
Olivér85 #56302 üzenetére
Szerintem ezt ők teszik bele saját szakállra de gyári áron, jó nagy árréssel. De ez csak személyes véleményem. Olvastunk itt olyat, hogy az ár úgy nézett ki, a szalon eladta a kocsit lyukas műszarfalas áron, de ha kérted x összegért belepakoltak egy akármilyen fejegységet. Végülis nem rossz ez, akár még jobb is lehet, de jó lenne egy gyári mikrofon a fejed fölé a helyére, mert mikor megkérdezem hívás végén hogy hallottak nem is értik miért kérdezem. Én legutóbb egy újabb fajta navarában ülővel beszéltem, de meg kellett kérni, hogy vagy hívjon máskor vagy csináljon valamit, mert semmit se értettem.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Brogyi #56285 üzenetére
Nekem az Scross 4,5 éves, igaz nem néztem, hogy menet közben mennyi, de kb újkora óta csepptöltőzöm mikor áll. Ha 2-3 napot áll már ráteszem. Azt vettem észre, hogy újonnan kb 2 nap állás után 12,6 - 12,7V mértem most meg kb 12,3 akár pár órával leállítás után. De ezeket saját multival az akksi sarkokon amin rajta vannak a kábelek a rejtett fogyasztókkal együtt. Ebben 56Ah exxide vagy mi van hirtelen nem is vágom pontosan de asszem exxide.
Majd ha megyek vele ránézek a fejegység mit ír, állás közben játszottam már vele, 13,8 - 14,3 között írogatja.
Viszont én nem veszek észre semmit, igyekszem kinyomni az sst indítás után. Ha elfelejtettem az legutóbb nyáron volt, akkor spec leállt de az most nem mérvadó. Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-) -
Olivér85
újonc
válasz
ugri77 #56303 üzenetére
Ha nem haragszol a történet szempontjából az egyelőre lényegtelen, nem akarom őket bármilyen módon kellemetlen helyzetbe hozni, amíg ki nem derül, hogy mi a helyzet. Nagy valószínűséggel már ezzel a fejegységgel fogják szerelni a Vitarákat de akkor még mindig felmerül a kérdés, hogy az új S- Cross- ban miért működik flottul minden? Feljebb írta valaki, hogy nem rég hozta ki az autót és minden rendben vele.
-
Olivér85
újonc
válasz
dReFiX #56297 üzenetére
Én is ebben bízom, igazából nekem mindegy hogyan oldják meg. Felőlem maradhat benne a fejegység csak működjön normálisan és természetesen a kereskedő is vagy a gyár vállalja a garanciát egy esetleges meghibásodás esetén. Szerintem ebből egyébként nem lesz gond, mert ezt már mint gyári fejegységet adták el. Egyébként neked is ilyen van az autódban vagy esetleg a gyárban dolgozol?
Mikrofont beépítése az A oszlopba már megtörtént a szalonban lévő autókban de szerintem az elég nevetségesre sikerült. Azt nem igazán szeretném a sajátomba berakatni.
Az egyel régebbi Vitarában hogyan volt megoldva ez a mikrofon probléma?
Amúgy a következő történt:
Felhívtam Győrben a kereskedőt, hogy van- e náluk autó.
válasz az volt, hogy igen van egy 1.4 GL+ hybrid.
mondtam, hogy délután megnézném.
Értékesítő annyit mondott oké, menjek csak.Amikor odaértem pont szerelték be a fejegységet az autóba és a srác azt mondta, hogy a gyár utólag küldi ezeket a fejegységeket, amit nekik kell beszerelni.
Bennem fel sem merült ezek után, hogy ez nem a gyári cucc.
Lepapíroztuk 1 hét múlva elhoztam. -
válasz
SyMbioTe #56300 üzenetére
Hát igen, innen kezdve lényeges, hogy pontosan, hogy is adták el a cuccot. Én úgy gondolom, hogy gyári garanciát csak a gyár tud adni, eredeti alkatrészekre. Egy "jó kis fejegységre" kötve hiszem, hogy a suzuki ad garanciát, (tehát gyáriként eladni, nem épp etikus) akkor azt max a szalonnak kell nyújtania.
Ez elég ingoványos talajnak tűnik innentől kezdve.... -
válasz
ugri77 #56298 üzenetére
Android auto / Carplay, és ott a navi.
Ha kell van olyan is ami offline, azaz sd kártya ezzel szemben kész lehúzás.mefistofeles:
Nade, ha ők adták el kvázi gyárilag azzal a fejegységgel, akkor csak illene ugyanúgy garanciát vállalni rá, nem?
Az nekem elég fura lenne, hogy eladják, de amúgy gari nincs, így jártál vagy csak 1 év, vagy nem tudom. -
válasz
Olivér85 #56295 üzenetére
Az a baj, hogy ha azt mondták, hogy "ez egy jó kis fejegység" azzal önmagában semmi funkcióra, vagy működésre nem vállaltak garanciát. A hivatalos honlapot szerintem, hiába nézted, ott nyilván a gyári cucc adatai szerepelnek.
Innen igazából a szalon "sportszerűségén" múlik a dolog ...
A másik, hogy nehéz elképzelnem, hogy gyári garanciával egyenértékű jótálást kapsz ilyen-olyan fejegységekre, ahol ráadásul a beszerelés is kérdéses. -
dReFiX
senior tag
válasz
zsolt19900 #56296 üzenetére
Egyébként fényévekkel jobb mint a gyári csak van néhány gyerek betegsége. Nyilván ez idővel javulni fog mert a gyár több ezret rendelt így javítani fogják.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Olivér85 #56295 üzenetére
persze sovány vigasz, de ki kellene vetetni velük és megnézni, hogy jack csatival csatlakozik-e a mikrofon hozzá. Amennyiben igen, úgy veszel valami normálisabb darabot és szépen eltűrve elvezeted mondjuk az "A" oszlophoz és akkor a "hallhatóságod" meg fog javulni.
Szerintem ezekben a mondhatni aftermarket fejegységekben "cserélhető" a miki, szóval ezzel meg fog oldódni ez a gond.Az alap probléma, hogy ők úgy adták el és úgy "okéztátok" le, hogy gyári fejjel lesz értékesítve, az persze bibi, mert ez nem megfelelő szerződésteljesítésnek minősülő tényező.
Amennyiben benne volt (valamilyenkiscsillagosrészbenhaérted), hogy biza' nem gyári lesz a fejegység, akkor viszont reklamációnak helye nem igazán van.Viszont, ha van benne normális mennyiségű belső memória 3-4Gb++ akkor én normálisan felszoftverezném (szerintem van egy kis kutakodás után másik tükröző alkalmazás is, mint ami rá van telepítve és/vagy ajánlottak) és akkor valószínűleg még egy gyorsabb fejegységed is lesz, mint a gyári maga.
Ezt a pár dolgot tudom én elmondani.
-
Olivér85
újonc
válasz
dReFiX #56293 üzenetére
Nem, ez teljesen úgy lett eladva, hogy ez egy jó kis fejegység amiben ráadásul navigáció is van …. Èn pedig nem kérdeztem, mert előtte átnéztem a neten a hivatalos honlapon, hogy mit tud az autó. Esetleg majd szoftveresen lehetne rajta javítani, bár a kihangosítás így is katasztrófális. Értem, hogy chip hiány van de akkor ezt esetleg közölhették volna, hogy ebben az esetben ez a modell nem tud annyit mint az elődje.
-
Olivér85
újonc
Lenovonak Lenovo de azért így ebben a formában nem az igazi. Ezen a videón lehet megnézni. Ez lett beszerelve.
https://youtu.be/ujxNWffcHSg
Egyébként ha a Zlink applikáción működne a telefon tükrözés, na meg lehetne valami normális mikrofont beépíteni, akkor nem lenne vele gond. A többit meg lehetne szokni, mondjuk az tényleg furcsa, hogy nincs a kijelzőn egy tükröződés gátló bevonat. -
Brogyi
őstag
Swift új töltési rendszere meglepett egy kicsit, vagy a mostani akksim gyengül. Tünet SS nem működik. Gondoltam hideg van azért nem áll le, de egyszer már gyanús volt, hogy meleg, és még se áll meg. Az ok amit találtam egészen meglepett, pedig a Ford után azt hittem nincs új a nap alatt. Megnéztem a kijelzőn az akksi feszültségét, és amikor haladok akkor 12-12,8V-t látok. Ha megállok akkor 14-14,5V. Ilyet egy parasztos akksi nem bír ki. Leparkolok minden létező fogyasztót, fűtést bekapcsolok 14V. Hát szerintem érzi a hideget, és nem engedi leállítani a motort. Először még jó is volt, mert milyen rendesek vigyáznak rám nehogy megfázzak. Szóval nem úszom meg a jó drága akksi megvásárlását, mert egy mezei akksi összecsinálja magát egy év alatt. Új tulajok ránézhetnének erre. Ha beindult a gép akkor a fogaskereket kell tartani, és menűben ott lesz az akksi fesz. Leállítás után rendesen jön vissza, vagy kiléptek a "házikóval".
Ez városi tapasztalat nem pedig országúti. Ebben a jó hidegben nem kedvező ez a viselkedés. -
Olivér85
újonc
-
Olivér85
újonc
válasz
dReFiX #56281 üzenetére
Az viszont akkor elég furcsa, mivel akkor tényleg kevesebbet tud az autó mint a régebbi fejegységgel.
Egyébként én is ezt az infót kaptam a vásárlásnál a szalonban. Akkor ezek szerint ezentúl minden autó ezzel lesz szerelve, mert akkor kellene valamilyen megoldást találni a hiányosságokra. A kihangosítás nálatok a régi fejegységgel milyen minőségű? Értem ezalatt, hogy menet közben hallják- e amit beszéltek, mert sajnos ezzel a fejegységgel ez nem megvalósítható. -
Promi
aktív tag
válasz
Avicularia #99 üzenetére
.
-
Olivér85
újonc
Itt elvileg nem erről van szó, teljes árat fizettem és azt a tájékoztatást kaptam, hogy jelenleg ezt a fejegységet küldi a gyár. Kíváncsi vagyok a gyár válaszára. Minden esetre köszönöm az infókat mindenkinek.
-
ugri77
csendes tag
válasz
Olivér85 #56274 üzenetére
**Audio nélküli felszereltség: rádiós fejegység, kihangosítómikrofon és a hozzátartozó kábel, valamint USB-csatlakozó nélküli változat. További részletekről érdeklődjön márkakereskedéseinknél!
Szerintem ezeket a kereskedő rakja bele.
GYÁR/Magyar Suzuki.-1.Gyárban azonnal belekerül a fejegység /TELJES ÁR"/
2.vagy az olcsóbb "**Audio nélküli felszereltség" el adja el a GYÁR/Magyar Suzuki. / kereskedő rakja bele/
Arra azért kíváncsi lennék hogy Teljes GYÁRI garanciára kihat-e az "utólagos beépítések " -
Olivér85
újonc
válasz
burgatshow #56271 üzenetére
Viszont én nem a fejegység nélküli árat fizettem, elvárható lenne, hogy a gyári fejegység kerüljön bele.
-
Olivér85
újonc
válasz
narumon #56265 üzenetére
A kereskedő fejegység nélkül kapta az autót és elvileg ezt küldte a gyár, de ez így nekem valamilyen kényszer megoldásnak tűnik a kereskedő vagy a gyár részéről. Elég furcsa ez így. Lehet éppen a chip hiány miatt nem volt gyári fejegységük és gondolták majd így eladják???
-
rasky
senior tag
Kétszer voltam a kereskedésben, először nekem is mondták, hogy nem rendelhető, majd januárban jöjjek vissza, na meg az ár kérdéses lesz.
Egy hét múlva visszamentem az automatás tesztautót kipróbálni és jó hírrel fogadtak, van pár darab előjegyzés, ami foglalható, szürke szín nem volt, így megrendeltem egy ezüst GL+ automatát, mert nagyon bejött a tesztúton. Január 28-án gyártják az enyémet, árgaranciával.
Elvileg februárban várható némi emelés, kb 4-5%-ot saccoltak.
-
Olivér85
újonc
válasz
SyMbioTe #56267 üzenetére
Igen, ez így van. Annyit mondtak, hogy nekik később küldi a gyár ezt a fejegységet és nekik kell beépíteni. Sajnos viszont nem működik megfelelően. Nem csak a Carplay a probléma, hanem a kis beépített mikrofon is. 100-as temponál már senki nem érti miről beszélek. Írtam a gyárnak hívtam is őket, csak januárban kapok valószínűleg választ. Remélem kicserélik majd a gyári fejegységre.
-
Tigi
őstag
Akkor lehet, hogy szerencséd van, mert ahol én vettem, ott az értékesítő egyik érdeklődőnek se tudta megmondani, hogy mikor lesz autó és mennyiért, ha most megrendelik.
Egyébként eddig kicsit több mint 600 km-t csavartam az autóba és eddig imádom.
A kulcs nélküli nyitás, zárás és indítás nagyon szuper, tök jó, hogy nem kell kotorásznom a zsebemben a kulcs után, telefont (Samu A22 5G) pillanatok alatt felismerte, kihangosító, Android Autó is azonnal beröffent, a biztonsági funkciók is szuperül működnek.
Imádom gyorsításkor a kicsit morgós motorhangot, egyébként meg csendes, komfortos és kényelmes, sötétben a LED fényszóró pedig fantasztikus.
Az ajtók becsukása továbbra is Suzukis, de könnyen megszokható.
Lehetne benne több USB csati is, de ez is eggyel több mint ami a Skodában volt.
Van egyébként használható USB elosztó? -
AMD Power
titán
Itt a Vitara trónfosztója? Suzuki S-Cross tesztEzt a Suzukit fogja venni mindenki! Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL+ teszt
-
Olivér85
újonc
Sziasztok!
December 10.-én hoztam el egy új Suzuki Vitara Gl+ Lenovo cuccal szerelt autót. Minden szuper kivéve a csatlakozást a telefont és az autó között. Az előre telepített Zlink nevű program használhatatlan. Ezzel csatlakozna az Iphone az Apple Carplay-en az autóban található rendszerhez, ha néha csatlakozik akkor is 1-2 percen belül kilép, megszakad a kapcsolat. Usb-n keresztül sem működik. A szalonban 2 másik új autón is kipróbálták nekik ugyanez a problémájuk. Tapasztalt még valaki esetleg hasonlót? Egyébként az autó szuper és nagyon jól megy.
-
Promi
aktív tag
Köszönöm a válaszokat, akkor azt hiszem ki kell dobálni mindent a csomagtérből, valószínűleg ott van a baj forrása, mert ez a szintű párásodás már nem normális.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #56254 üzenetére
Gondolom azon már túl van...
Én ilyen esetben mindig a csomagtérben szoktam kezdeni, kidobok belőle mindent, kárpit, pótkerék, emelő stb. A pótkerék üregében szeret megállni a víz, mivel ott nem valami vastag a lemez és az emelő sem fázós, szóval ott van egy hőhíd az utastér és a külvilág között, le csapódik a pára a belső felületén a hideg hajnalon és sosem szárad ki, esélye sincs. Szépen nedvesiti a levegőt belül. Az egyik legbiztosabb jele ennek ha száraz időben is párásodik az ablak belül...
Klímás autónál gyakori jelenség (jobban vannak szigetelve mint a klíma nélküliek), gyakran penészedésig fajul, az egyetlen orvosság ha az ember tavasszal kipakol mindent és kiszaritja. -
2ozzmexy
senior tag
Pollenszűrő csere valami normálisra és az utastér szellőzők pucolasa. Ha manuális a klíma akkor este érdemes átállítani a be fújás irányát "csak lábra" állásra.
Létezik paramentesítő pumpás és aeroszolos is, letakaritod belülről az ablakot, lefujod vele az üveget, hagy maga után egy réteget amin nem tapad meg a pára, hanem lefolyik róla. (egyet próbáltam csak a Preventet, de nekem nem vált be, hátha neked segít)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P15 - i7-10850H I 32GB I 512SSD I FHD I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest