Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Köszi a linket. Régi már, de ugyanitt találtam újabb megoldást.
"Arra értettem hogy a lefujoszelepnek is pont annyi értelme van egy ilyen gyenge autónál, mint a füstcsavar eltekeresnek, tehát semmi."
-Ez így ebben a formában nem igaz. . Nem olyan tuning jellege van, mint amire te gondolsz. És a szerepe sem az, hogy ezzel megnöveljen bármit is. Bármilyen turbós motorhoz lehet rakni. A szerepe az, hogy a gázelvételt követően ne töltse tovább, tehát túl a rendszert. Elveszed a gázt, a membrános szelep (mondjuk az elektromos gázpedál által leadott jellel együtt) leadja a drótot a rendszernek, hogy már nem kell a nyomás és nyitja a szelepet. Ha ez nem lenne, akkor a gázelvételt követően is megmaradna a turbónyomásod, mert a lapátok még pörögnek, de ugye mivel már nem kell ez felesleges is, és valamilyen szinten feleslegesen terheli a rendszert. A szelep kíméli a turbót (is). Lehet olyan szelepet is venni, ami nem "kifele" fúj, tehát akár nem is nagyon hallod hogy működik. Sőt, az újabb kocsiknál már eleve be is építik némelyikbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung LCD és LED TV-k
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Politika
- RAM topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest