- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Köszi a linket. Régi már, de ugyanitt találtam újabb megoldást.
"Arra értettem hogy a lefujoszelepnek is pont annyi értelme van egy ilyen gyenge autónál, mint a füstcsavar eltekeresnek, tehát semmi."
-Ez így ebben a formában nem igaz.
. Nem olyan tuning jellege van, mint amire te gondolsz. És a szerepe sem az, hogy ezzel megnöveljen bármit is. Bármilyen turbós motorhoz lehet rakni. A szerepe az, hogy a gázelvételt követően ne töltse tovább, tehát túl a rendszert. Elveszed a gázt, a membrános szelep (mondjuk az elektromos gázpedál által leadott jellel együtt) leadja a drótot a rendszernek, hogy már nem kell a nyomás és nyitja a szelepet. Ha ez nem lenne, akkor a gázelvételt követően is megmaradna a turbónyomásod, mert a lapátok még pörögnek, de ugye mivel már nem kell ez felesleges is, és valamilyen szinten feleslegesen terheli a rendszert. A szelep kíméli a turbót (is). Lehet olyan szelepet is venni, ami nem "kifele" fúj, tehát akár nem is nagyon hallod hogy működik. Sőt, az újabb kocsiknál már eleve be is építik némelyikbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest