Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #13948 üzenetére
Szia.Nekem egyszer lepattant,igaz nem tört el vissza tettem nem lötyög.
-
gordonfreemN
addikt
Helló!
2006-os a swiftem, ma reggel egy bácsinak köszönhetően a bal tükör burkolata ripityára tört.
Rendőr kijött, persze ilyenkor nem tudják megállapítani ki a hibás... Így rendezzük magunknak a kárt.
Kérdés az, ogy ezt a burkolatot külön lehet e le és felpattintani? Mert az egyik bontós, akinél csak egybe van tükör, azt javasolja, hogy egybe vegyem meg, mert a suzuki ugy csinálta meg a tükröt, hogy ha le és felpattintjuk, akkor mindig lötyögni fog. Viszont van burklat külön is.
A kérdés sürgős lenne, mert déelőtt indulnék a tükörért.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13945 üzenetére
fejtámla nekem is kotyog, mert csak csúszkák vannak a háttámla "hüvelyében", olyat tudsz, hogy a 2 fémrudat összenyomod, ezzel befeszíted egy kicsit a lyukba.
Szivargyújtó kábele elbírja, nekem megy a kettő simán arról a kábelról. Középkonzol, utána a kárpit alatt, ott ahol a biztonsági öv visszajelzőjének is van a kábele.
Nem nagy kunszt, nekem inkább az elektronikai része volt kicsit bonyolult.
Am nem biztos, hogy mikor kijött a gyárból ilyen volt....
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #13945 üzenetére
csinálok majd képeket, hogy mitől lötyöghet...
legyél majd gépközelbe, ha kérdésem lenne
illetve még egy kérdés... ülésfűtést belerakni mennyire macerás? hova lehet kötni, stb?(#13947) Doze: valami hasonlót akartam, vagy kiékelni esetleg valamivel... de nekem ezek olyan dolgok, amiket egy minőség ellenőrzésen ki kellett volna szúrni... ha a japánok ezt látnák
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nagyon szép
(#13943) Doze:kösz az infokat. még annyit, hogy a fejtámla is mozog kicsit, komolyan vicces... nem sok, de mégis hogy?
megpróbálom kiszedni az ülést, és ránézek, hogy mi lehet a baja.
mondjuk ha nem jövök rá, akkor lehet fixre hegesztem majd jövő hétvégén apósnál, egy-egy ponton megfogom, aztán lesz ami lesz[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Itt egy kép már az autóról:
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13942 üzenetére
Persze simán.... de érdemes kiszedni az ülés az autóból.
1. előretolod teljesen az ülést, beülsz a hátsó ülésre, a 2 sínben van hátul és elől is 1-1 csavar, összesen 4 db. Torx feje van, szal én egy ezresért vettem crova fej készletet.
2. ha kicsavartad, hátul, akkor pedig hátra tolod az ülést elől is kitekered a 2 csavart.
3.Szét kell húzni a biztonsági öv visszajelzőjének a kábelét.
4. behúzod a támla döntőjének a karját, hogy előre ugorjon a támla, ha az megvan simán kiszeded az ülést.
5. ha van ülésvédő huzat szedd le
6. Van ugye két kar az ülésen, a magasság és a ülés döntő kar, a karra rá van húzva ugye 2 műanyag, pattintva van, kicsit alányúlsz csavarhúzóval lejön.
7. Van két takaró elem, az ülés oldalán 2-2 csavar fogja őket, kicsavarod, és eléd tárul a rugó+a konzol, meg a csavarok, amik összetartják a támlát és az ülést.
Kárpitot nem kell bontanod.
Képek Ebben a hsz-ben
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
olyan az, kis karral kell állítgatni...
elég sokáig nézegettem ma, szerintem nem a sínben kotyog az ülés, hanem ahogy írtam, csak a támla mozog egy kicsit... olyan, mintha az az oldal, ahol az állító kar van, az stabil lenne valamennyire, a belső oldalon meg jobban lógna.
szét tudom valahogy szedni az ülést otthon, hogy megnézzem mi baja lehet?
ha már szétszedtem, érdemes belerakni ülésfűtést? -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13940 üzenetére
ha a támlát ilyen kis karral kell állítani, tehát nem a hagyományos tekergetős akkor olyan mechanika van benne mint az sx4ben.
2 oldalt van egy előfeszített tekercsrugó benne, ami egy egy 3 szög alakú konzolra van rögzítve, a kozol pedig egy csappal van rögzítve a háttámlához, 2-2 csavarral pedig az ülőlaphoz.
Ha a csavar kilazult, vagy a rugó elgyengült akkor kotyoghat. De a két 2-2 csavar, gyárilag menetragasztó+110Nm-rel van meghúzva ráadásul talán M10-es is. Nem hiszem hogy kilazulna..
Nem az egész ülés kotyog a sínben?
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #13939 üzenetére
akkor most hogy más téma is legyen, az előbb már említették előttem, az ülés:
korábban is említettem, hogy gondjaim vannak vele, a legjobb lett volna, hogy ha bemegy helyére a liana ülése, mert az nagyon jó, viszont nem megy.
ami engem nagyon zavar, hogy az enyém mozog, van egy kis "holtjátéka" a háttámlának
máshol még nem láttam ilyet, a swift2-mre nem emlékszek, hogy annak is volt-e ilyen lógása, de ennek érezhetően van. ha kiszállok, és kézzel megfogom a háttámla felső részét, akkor láthatóan mozog egy kicsit előre is, meg oldalra is, ugyanez a helyzet az anyósülésen, ami gyakorlatilag alig volt használva, szóval nem kiültem, vagy eltört valami rúgó, hanem ez ilyen
más vett már észre hasonlót? swift2/sx4 elvileg ugyanez az ülés van elől.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
160 hsz csupa felni
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz trassher #13935 üzenetére
Nekem van bent mélyláda hátul, nah az veri a táblát rendesen, isteni hangja van Én is 183 magas vagyok, nekem semmi bajom az üléssel, annak ellenére szinte mindenki panaszkodik rá. Lehet idomult a derekam hozzá A váltó suzuki betegség, nem szereti a rükit, meg az 1-t mert nincs szinkronizálva. Meg tökig be kell nyomni a kuplungot, mintha a padló lemezt akarnád kinyomni... Rövid az áttétele, 130-nál 4000 körül forog, és eszi az üzemanyagot, de cserébe ugrik mint a szöcske
De azért imádom
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz trassher #13933 üzenetére
... nem tom de valahogy szerettem azt az autót, mert jó gép.
Sx4-nek hátul torziórudas felfüggesztés van. Nem tom a többi szuszkónál mi a helyzet. De ignisnél, lehet van halálközeli élmény, de be lehet venni vele azért elég jól a kanyart, meg marha kemény szerintem a DTM-es autóknak nincs ilyen keme : csak tényleg a pattogás
-
trassher
addikt
válasz Reaper #13934 üzenetére
Őszintén szólva nem lehetett nehéz dolga. Amúgy ignissel csináltak rénszarvas tesztet?
Doze: Múltkor mondtam apának hogy ez a kocsi egy büntetés. Nem vagyok extrém magas csak 183-4 cm de koppra hátratolt üléssel is a térdem veri a középboxot, az ülés 50-60 km-ig jó, utána derékgyilkos. A váltó maga a hígfosban kavarás. Sebességben 3-4 cm holtjáték. A motorja viszont nagyon jó szerintem. Elfogadnám a kis 96-os swiftembe azt a motort a saját váltómmal. Az ignisé kicsit rövid nekem, vagy az is lehet a swiftemé hosszabb az átlagosnál.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz PRDZsolesz #13911 üzenetére
Azt a hasmagasságot ne is emlegesd inkább. Fater ignisében egy gyorsabb kanyarvételnél nem egyszer éreztem úgy hogy ebből perec lesz.
Redmi Note 7
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #13926 üzenetére
Itt van Swift 2 alu garnitura. Aránylag elfogadható áron. Nekem is ilyen van csak meg van fújva.
-
Kornel
veterán
persze lehet a gaz sok, de ennek ellenere nem szoktam belemenni veszelyes helyzetekbe. toledo -val nem ereztem ilyen stabilitas es futomu gondokat, igaz az mas kategoria
tudom, hogy barmivel meg lehet halni, de engem akkor is megnyugtat a jobb tapadas es stabilitas. a kinezet nekem csak masodlagos szempont. -
pjen
félisten
-
Kornel
veterán
az, hogy egy peresebb gumi nem olyan kenyelmes, mint a kevesbe peres, ez evidens.
viszont minnel szelesebb egy gumi, annal stabilabb az auto.
szerintem kar ezen vitatkozni, kinek a pap, kinek a papne.
nekem a splash-el volt mar olyan, hogy "keves" volt a gumi es a futomu... de regi swiftnel is... sot swift2-nel is.
van akinek ez fontos, van akinek nem.
nyilvan kozuti hasznalatra mindegyik megfelel, de hatarhelyzetekben nem mind1 mi van alattad. -
pjen
félisten
válasz PRDZsolesz #13907 üzenetére
Én nem turkáltam a Te pénztárcádban,csak arról írtam,hogy minél alacsonyabb a gumi oldala annál kényelmetlenebb,a gyár egész biztos azért adja azzal a mérettel mert biztonságos és kényelmes.Az én SWIFT em most 8 éves,mentem már vele csővégen és nem éreztem hogy kevés lenne a gumi,pedig nyáron a gyári mérettel járok.
-
Kornel
veterán
akkor egyforma gumink lesz...
viszont miért csak új felniben gondolkozol?
mondjuk én is erősen gondolkozok, hogy 85-ért egy szett új, vagy rizikózzak...
na mind1, majd kiderül.
mostani télimet meg nyárimat is az autogumibolttol vettem, olcsok is, es valasztek is van mindig.ja: neked mi a véleményed a képen lévő felniről? kuka, vagy érdemes vele foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13910 üzenetére
A gumikérdés mostanában engem is fog érinteni, de nekem is 205/60R16 DUNLOP BLURESPONSE gumi kell.. Teszten azt írták "kicsit gyorsan kopik" de az értékei nagyon jók
Felnit is szeretnék, de nekem csak új jöhet szóba, abból is Dezent... ez tetszik, szerintem passzolna is:
Miskolcon szerintem ők a legjobbak: Autógumibolt
Meg a felni súlya:16-os acélfelni+gumi olyan 15 kg körül van, ebből olyan 10 a felni.
Több helyen is olvastam az acél/alu felni (átlagos), lelektani határa 15/16" körül van, tehát egy 13,14 acélfelni könnyebb szokott lenni egy alunál, viszont egy 19" acélfelni már nehéz mint a bűn egy sima aluhoz képest..Ja meg ugye a javíthatóság: spéci könnyűfémfelni, kovácsolt+magnézium, túl azon hogy piszok drága, ha törik/reped lehetetlen a javítása... a kovácsolt felni, az is rémálom ha reped... a sima öntött, meg nem olyan merev(tehát hajlik), viszont lehet görgőzni/hegeszteni stb...
-
AMD Power
titán
Vezérlés csere periódus ,hogy van a Swifteknek? X km vagy 5 év?
-
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13913 üzenetére
miért, nem járnak arra pl. hondák? minap nézegettem a kocsikat, egy ufó civic sincs magasabban, mint 11-12 cm, ahol az enyém lesz ültetéskor...
-
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13911 üzenetére
ha ignisem lenne, akkor mindenképp letenném, 17 cm az nagyon magas, terepjáró kb
-5 cm kéne oda, akkor lenne pont jó -
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13909 üzenetére
ha megnézed, ez a legjobb ebben a méretben... egyedül a conti eco contact lehetne alternatíva, az B B, a dunlop meg A C. link (a nokian V-t ne vedd figyelembe, mert valójában E E a minősítése)
én még a túlfogyasztástól se félek, mivel jobb a gördülési ellenállása, mint a jelenlegi 175-ös gumimnak, illetve a -3 cm-vel bizony a légellenállás is csökken[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13907 üzenetére
+1
ráadásul egy sp bluerespone milyen foghat kanyarban
és 195/50 r15-ben kb. olcsóbb, mint egy jó gumi (conti premiumcontact5, michelin energy) a gyári méretben (165/70 r14) -
PRDZsolesz
aktív tag
Úgy jön ide az ár, hogy pénzből élünk, és leírtam, hogy annyival nem rosszabb egy 195/50-es gumi "komfortja" mint egy 185/55-é, ahhoz képest, hogy mennyivel olcsóbb.
Lehet neked nem számít, hogy mennyibe kerül 4db gumi, másnak viszont jól jöhet az a 30000Ft, ami a két méret közt van garnitúránként
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz PRDZsolesz #13904 üzenetére
Én az árról egy betűt nem írtam nem is tudom hogy jön ez ide.Azt viszont tapasztalatból tudom minél alacsonyabb egy gumi annál rosszabb az utazási komfortja.
-
Kornel
veterán
eleve a 185/60 r15 gyari meret nem ra valo, a 185/55 r15 a helyes valtomeret, vagy a 195/50 r15 is jo ugye... persze nem egy 165/70 r14 lufi, de ezzel legalabb stabil lesz az auto.
a 195/55 pedig mar megint tul nagy ra...gyari meret 11 cm magas, ez meg 9,5 cm... nem olyan veszes dolog ez.
nyilvan rosszabb lesz, de mennyivel stabilabb lesz a kocsi? valamit valamiert amugy ha lenne gyari 16-os felni, meg azt is felraknam /45 el
[ Szerkesztve ]
-
PRDZsolesz
aktív tag
Szerintem a mi esetünkben a könnyűfém felni nehezebb lesz, mint a gyári acél. Nem hiszem, hogy valami magnézium ötvözet lenne
-
Kornel
veterán
remélem is... -3 cm, 195/50 r15 gyári alu, B oszloptól hátra sötétítve...
itt van egy album egy hasonlóan megcsinált splash-ről.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest