A PC dologban amúgy nincs igazad.
A PC-s játékipar újra egyre jobban erősödik!
Nagyrészt a Steam (vagy akár Origin) miatt, ahol rengeteg játékot megvesznek (sokszor a jó akciók miatt), másrészt egyre több az (only) PC-s "free2play" game, amik az elnevezésükkel ellentétben nagyon sok pénzt hoznak / hozhatnak a fejlesztők konyhájára.
BF-ek PC-re:
- A BF BC1-et ki sem adták PC-re 2008-ban.
- BC2 kijött, de erősen konzolról volt "átmásolva", igen nagy netkód késéssel, stb.
- BF3-at az új Frostbite motorral már erősen PC-re fejlesztették újra és elég korrekt lett!
- BF4-et az elején sajnos összecsapva és félkészen adták ki.
Valószínű az EA sürgette őket és az engine-t is rendesen megpiszkálták többszálú programozás / mantle és hasonlók miatt.
- A mostani SWBF meglepően jól van optimalizálva és korrekten össze van rakva technikailag már a betában is! Illetve beleraktak olyan fontos javításokat, amiken az utóbbi kb egy évben külön BF4-es csapat (DICE LA) dolgozott.
Például: netkód javítás / fejlesztés.
[ Szerkesztve ]