Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    válasz Etele1 #1701 üzenetére

    Érdekes történet, ahogy belebotlottam, elmesélem :DDD
    A járat az első részben is ott van, és le is lehet ott menni az alsó részekbe. Az egyik küldetésben agroprom undergroundba kellett (volna) lemenni, de sehogy sem tudtam. A hagyományos lejárat (ahol az első részben le kell menni, a kibontott kerítés mellett), itt le van zárva. Azt is hittem, hogy a duty bázis melletti szellőzőcsatorna a kulcs, de oda nem engedett le, mert "ahhoz engedély kell". Viszont a duty bázison az épület csukva volt, így nem tudtam beszélni a parancsnokkal. Így került képbe ez a járat, gondoltam, hátha az a megfejtés, de egy idő után be volt temetve, és ez a muksó költözött bele. Valaki említi a játék során, hogy az olyan stalkerek fajtájába tartozik, aki nem hord magánál fegyvert sem, nem bántja a zónát, és ezért az sem bántja őt. Anomáliák nem ölik meg, mutánsok elkerülik, szóval tényleg amolyan vízenjáró :DDD
    A megoldás egyébként az volt, hogy nem délről kellett volna átmenni (swampsból), hanem a garbage-ból, azon az úton fogadott egy duty tag, aki elküldött a parancsnokhoz, így kinyílt az ajtó, és a parancsnok elküldött - az akkor még általam nem ismert - lyukhoz, ahol végül le kell menni, a szellőzőalagúton (?) pedig kijönni. Lényegében logikai hiba, nem számítottak rá a fejlesztők, hogy valaki a swamps-kordon-garbage történetvonal után visszatéved swampsba, és onnan megy a fang-féle garbage-es történetet folytatni. Most már (elvileg) nem enged át swampsból a déli átjárón át addig, míg kész nincs az agropromos történet. Bár lehet, hogy tévedek, ez nem biztos.

    szerk: valaki említi is, hogy vannak ilyen stalkerek, az egyikük agropromban van, de pontos koordinátákat nem ad, magadtól kell rábukkanni.

Új hozzászólás Aktív témák