- Telekom MultiSIM "legó" avagy hogyan cseréltem meg az elsődleges eSIM-emet
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Indavideo te bánat.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- R.I.P. Aláírások
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőtA Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andralin
aktív tag
válasz
viktorhu #15756 üzenetére
Sziasztok!
Update az ügyemben.
Már hazaértem. Rögtön landolás után már engedte kikapcsolni a napi díjas biztosítást. De a kintlétem alatt 9 napon át vonogatta a napi 450 Ft-okat, összesen 4050 Ft-ot, miközben megfizettem ugye a Prémium csomag 2500 Ft-os havi díját is az ingyenes biztosítás reményében. Így elég húzos ára lett a biztosításomnak.Szeretném továbbra is felvenni a kapcsolatot velük és kérni, hogy nem kaphatnám-e vissza a 4050 Ft-ot. De erre továbbra sincs semmi lehetőségem.
A chat ablak immár kilencedik napja változatlanul annyit mutat, hogy "Looking for an agent...".Tegnap kijelentkeztem az appból és töröltem a telefonomról. Uninstall előtt töröltem az app adatokat, a cache-t, mindent. Reboot után telepítettem újra, SMS ellemőrzéses bejelentkezés után ugyanott vagyok: "Looking for an agent..."
Azt hazudják a Prémium reklámban, hogy "prioritásos" ügyfélszolgálatot adnak Prémium felhasználóknak. Közben pedig 9 napja nincs lehetőségem kapcsolatba lépni velük egy problémával kapcsolatban! Ez aztán a prioritásos ügyfélszolgálat, bámulatos!
Innentől kezdve számomra ez a Revolut egy szánalmas röhej kategória! Ezekre merjem továbbra is rábízni a pénzemet? Ha bármi gondom van, megeshet, hogy semmi esélyem nincs felvenni velük a kapcsolatot? Sehol, sehogy nem tudok reklamálni, hibát belejenteni? Nincs egy telefonszám vagy egy e-mail cím ahol ilyenkor el lehetne indulni!
Komolytalan és röhejes ez az egész. Ez egy minden, csak nem komoly szolgáltatás.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Fujifilm X
- Mazda topik
- Xbox Series X|S
- NVIDIA® driverek topikja
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gitáros topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- 9. generációs irodai / netezős konfig (i5-9400/8GB/240GB)
- Steam Deck 256gb + Grip
- Hatalmas csomag vicc áron ,minden új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Ryzen 7 5800X / RTX 4060 / B450M / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB + 1TB M.2 SSD / 700W
- Acer játékra is,17,3"FullHD,core i5,Nvidia 2/4GB VGA,8-16GB RAM,SSD,Szép állapot