- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
deter
aktív tag
Nálam hasonló volt a helyzet, csak viszonylag normális volt a szerelő így áttett egy másik központra, ami 2 kilométerrel közelebb van, azt mondta nem is érti, hogy lehettem ott. Mobilon megbeszéltük, hogy megkapom az előfizetésemhez járó elméleti maximumot (ami egyébként is járna a vonal paraméteri alapján) és majd beállítom, mivel jeleztem, hogy valamilyen szinten kompetens vagyok ez ügyben.
Körülbelül hét éve már, hogy T-home (Matáv) ügyfél vagyok, és ez idő alatt megközelíti a hibajegyek száma a 100-at. Volt olyan eset a sok közül, hogy egy hónapig folyamatosan szakadt a vonal. Vizsgálgatták ezt-azt stb. Majd amikor kijöttek hozzám, itt is bemérték a vonalat. Az akkori szerelő balgaságára kihangosítva beszélt a telefonon a benti munkatársával, aminek jómagam is a fültanúja voltam, révén, hogy egy helyiségben voltunk. A beszélgetésben az hangzott, hogy az ügyfélnél minden rendben, erre a benti kolléga nem tudván, hogy hallom a beszélgetést, azt mondta az itteni T-home-os embernek, hogy hazudja azt, hogy nálam rossz valami, de ők nem tudják a hibát elhárítani. Így nyugodtan lezárták a hibajegyet. Természetesen későbbiekben "megjavult" a dolog. Mivel központban lehetett rossz valami. Egészben ez a legbosszantóbb, felveszik a hibajelentést, de úgy zárják le három napon belül, hogy pontosan tudják, hogy a hiba még fent áll. Csak azért nehogy kelljen kötbért fizetniük.
Azt javaslom neked, hogy amennyiben az általad leírt beszélgetés nem privát telefonon hangzott el, hanem a ügyfélszolgálati vonalon, ahol rögzítésre került, mindenképpen tegyél egy bejelentést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
PS: Egyébként mindenkit arra biztatok mindenkit, hogy ha legkisebb problémája is van a szolgáltatással, akkor hívja az ügyfélszolgálatot, de ne legyen bunkó, mert nem az ott dolgozó emberek tehetnek róla. Már csak azért is érdemes lenne őket mindig jól leterhelni, hogy valamilyen szinten revánsot lehessen venni a T-home fórum leamortizálása miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Vezetékes FEJhallgatók
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Opel topik
- Nintendo Switch 2
- Azonnali fotós kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest