Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3462) hdsentinel válasza AtHoS (#3461) üzenetére


hdsentinel
őstag

Köszönöm az új riportot a másik gépről és az információkat !

Valóban érdekes, de szinte biztos, hogy a szoftveres környezet más kicsit.
Valószínű, hogy valamely driver - bár azt írtad, ez már ellenőrzésre került.

Nincs esetleg bármi olyan program telepítve, ami az eszközök (különösen az USB-s eszközök) működésébe beleszólhatna?

Esetleg egy próba erejéig érdemes lenne a Windows-t F8-al és csökkentett módban indítani és úgy megnézni, hogy a HDSentinel és a kártyaolvasó hogyan viszonyulnak egymáshoz a problémás gépen ...

Hard Disk Sentinel - Merevlemez ellenőrzés és meghibásodás megelőzés - www.hdsentinel.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.