Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27099) mancer7151 válasza Ablakos (#27098) üzenetére


mancer7151
tag

Átírtam kaas brutal traffic mod-ját, sokminden van szanaszét netről nem tudom utánajárás nélkül mi van benne ezekből eredetileg is, de amit érdemes átnézni fájl szinten (akármiben benne lehet persze de ugye load order van):

def\vehicle\traffic_vehicle_type.sii - vége felé van
deceleration_limit: 8.0 //6.0
és
deceleration_limit: 8.0 //6.0

def\vehicle\ai\ambulance_type2.sui - ai modokban vannak ezek, elég sok van, ezek a traffic résztvevők:
max_speed: 160
engine_power: 250 - kamionok kb 400nál normálisak

def\traffic_data.sii - adom ami nekem megy, bekommenteltem nektek pár dolgot:

SiiNunit
{
traffic_data : .traffic.data {
max_vehicle_count: 900
vehicle_cache_refresh: 9.5

ai_item_cache_time: 2.0
ai_item_cache_distance_min: 300.0

ai_safety_modifier: -0.5 //!
ai_patience_modifier: -0.9 //!
ai_patience_time: (0.01, 0.1) //kicsi hogy ne tököljenek

ai_drag_length_limits[0]: 7.0 //követési távokhoz a hosszok
ai_drag_length_limits[1]: 11.0
ai_drag_length_limits[2]: 13.0
ai_displacement_curve_coef: 0.70

spawn_items_update_delay: 0.0
spawn_distance_min: 80.0
spawn_frequency_bias: (2.0, 7.0) //mennyiként dob ujat

ai_overtake_time: 6.5
ai_change_lane_time: 6.0
ai_change_lane_distance: 40.0

ai_low_probability_coef: 0.2

# ai_blink_delay: (0.2, 0.4)
ai_blink_delay: (1.0, 1.5)
ai_blinker_offset: (1.5, 2.0)
ai_blinker_time: (0.3, 0.33) //villogás, 0,33 valós

ai_speed_threshold: 1.1 //mennyivel mennek/próbálnak menni
ai_speed_coef_sunlight: (1.1, 1.1)
ai_speed_coef_wetness: (1.5, 1.05)
ai_speed_coef_fog: (0.99, 0.99)
ai_speed_coef_curvature: (0.95, 0.95)
ai_speed_coef_dangerous_actor: (0.99, 0.99)
ai_avoid_speed_coef: (30.0, 42.0)

env_factor_sunlight: (1.45, 1.5)
env_factor_fog_offset: 110.0
env_factor_fog_density: (1.10, 30.0)

ai_lights_on_sunlight:(0.80, 0.90)

ai_horn_delay: (60.0, 120.0) //nemdudálkussol

ai_yield_wait_time: (0.0, 0.0) //stoptábla-elsőbbségadás
ai_yield_timeout: (0.01, 0.1)
ai_yield_max_speed: (0.0, 0.0)

ai_revive_crash_delay: 0.05
ai_revive_delay: (0.05, 0.1)
ai_revive_timeout: 0.1
ai_revive_speed_limit: 70.0
ai_revive_distance_limit: 50.0
ai_revive_reverse_offset: 0.1

ai_stop_distance: (0.9 1.5)
ai_safe_distance_crash: 5.0

ai_caution_time: (0.05, 0.2)
ai_spacing_time: (0.25, 0.5)
spawn_distance_forward: 500.0 //tükör megjelenitéssel szinkronban kell
remove_distance_forward: 510.0
spawn_distance_backward: 145.0
remove_distance_backward: 150.0
spawn_distance_min: 150.0
remove_distance_min: 140.0
# ai_acceleration_threshold: 130
# ai_deceleration_coef: (0.43, 0.50)
@include "traffic_data_update.sui"
}
}

A játékot parancsikonnal tudod indítani kapcsolókkal hogy szebben töltsön és használja a ramot, nálam ikonnál a cél mező:
"C:\American Truck Simulator\bin\win_x64\amtrucks.exe" -nointro -unlimitedlog -rdevice dx11-mm_pool_size 4000 -mm_max_resource_size 100 -mm_max_tmp_buffers_size 3000

Még egy kis konfig, ha megvan tedd readonlyra:
config.cfg
uset r_buffer_page_size "100"

uset r_mirror_scale_y "2"
uset r_mirror_scale_x "2"
uset r_dof_filter_size "0.2"
uset r_dof_transition "650.0" //csak a messzit mossa el aztis kicsit
uset r_dof_start "600.0"
uset r_dof "1"

uset r_mirror_view_distance "300" //tükör render táv
uset r_deferred_mirrors "2"

Lehet ragozni ezt még ez úgy dióhéj.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.