Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Galahed

    senior tag

    válasz Szellem. #10402 üzenetére

    "Azt javasolta a műszakis kolléga, aki korrekt cellainformációkat is mondott, hogy cseréltessem díjmentesen ki a nano simet a telefonban. Ezt holnap megoldom, de jelen esetben biztos, hogy nem oldja meg a problémát."

    Reméljük megoldja. Nálam a Blackberry passportnál játszotta ugyanezt a hibát, kicseréltettem nano SIM-re. (Az ügyfélszolgálat tanácsára)
    A hiba nem múlt el, cserébe a kapott NANO SIM ami mobiltárca képes, dinamikus, NFC-s volt, a Passportot jobban szivta mint az elődje, 20%-al többet fogyasztott a telefon. Nagyon sok időt vett igénybe mig sikerült "hagyományos" SIM-et találnom bele.
    Na a hiba a Passportnál utána arra finomodott, hogy eldobálta a 4G-t (LTE-t) meg a szederjelet, de a "nem tudnak hivni - - én nem tudok hívni probléma" nem jött elő...

    Az ügyfélszolgálat nem ért hozzá, nincs tudomása a jelenségről. Hála a Blackberry közösségnek a kitartó nyomozásért a szolgáltató elismerte, (nem hivatalosan persze) hogy bizony a 4G hanghívás fejlesztése folyamatban van és bizonyos területeken fellépnek ilyen problémák. (gondolom sohasem fogják elismerni nyilvánosan, hogy vacak a hálózat)

    Szóval majd ird meg mire jutottál a SIM cserével. Reméljük változtat valamit a dolgokon. (elképzelhető, hogy igen)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés