Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Traktato

    csendes tag

    Március 9-én vettem egy ilyet a Media Marktban személyesen. Minden jól működött, egyedül annyi baj volt, hogy a Samsung Account 2 faktoros azonosításához az SMS-kód órás késésekkel érkezett, így nem tudtam regisztrálni. Egyébként jó volt a telefon, az egyéb SMS-ek rendben megérkeztek, szóval úgy gondoltam, ez a Samsung Account működésével kapcsolatos baki, amit majd szépen megoldunk. Elkezdtem ezt intézni a Samsung terméktámogatással, leveleztem velük egy csomót mailben, amiket írtak, az nem segített. Közben kiderült hogy más nagy online platformok (Google Play) 2 faktoros azonosító SMS-e sem érkezik meg, vagy késve. Akkor kerestem a Vodafone-t, hogy nem náluk van-e a hiba, mondták, hogy lehet hogy SIM-kártya hibája, tegyem át a régi telefonba. A GooglePlay SMS-e ott simán megjött, Samsung Accountot értelemszerűen nem tudtam próbálni, mert az egy Motorola. Végül ma a Samsung munkatársa megnézte távgyógyítással is a telefont, és arra jutott, hogy ha factory resettől nem gyógyul meg, akkor be kell adnom a szervizbe. Nyilván megpróbálom a resetet, de nem sok reményem van benne, mert gyári új állapotban merült fel először a hiba.
    Az a kérdésem, hogy tapasztalt-e már bárki hasonlókat akár a Samsung Accounttal, akár a többivel kapcsolatban? Ez elsőre nem tűnt nagy bajnak, a Samsung Account nélkül ideig-óráig meglettem volna, de biztosan működő 2 faktoros azonosítás nélkül nem nagyon tudok élni.
    Egyébként a Samsung Account SMS-e olykor Mexikóból jön, olykor meg Magyarországról - mondjuk akkor is késik, de kicsit gyorsabb.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés