Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- [K2]: Synology NAS és a felhő
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27441408
törölt tag
válasz
Sordoran
#8370
üzenetére
Ha csak simán veszek 1 kártyát, és beleteszem a telefonba, nem engedi a kártyára átrakni a játékaimat???
Akkor adódik a kérdés, szerinted érdemes megszoknom a játékot?? Kb 500-600mb van még a teló belső tárhelyén . (gondolom érted a kérdésem lényegét, nyilván ha tényleg ennyi helyeket akar elfoglalni, és elfogy a tárhelyem, kár is megszeretnem a játékot ezért kérdeztem. )
Kérdés a játékhoz, én nem szeretném neki megadni a facebook adataimat és egyebeket, ugye eljátszogathatok vele vendégként is és nem kényszeríti ki a bejelentkezést? (már a NASCAR iskolát gyűröm tehát 5 ös szint felett vagyok eddig elvoltam vendégként de a ranglistákon mindenki rendes névvel van, ezért kérdeztem meg inkább, hogy enged e a játék vendégként játszani)
Pompi Azért azt megtudtam, hogy ha türelmes vagyok igazi pénz befektetése nélkül is játszhatom .

-
#27441408
törölt tag
-
axod
tag
válasz
Sordoran
#8240
üzenetére
Én is így vagyok, kb. 1200 arannyal lavírozok még a welcome back bonus korszakból. Én inkább skipre költöm, az a szomorú, hogy mostanában bekeményítettek és 1. nagyon sokba vannak az upgradek, 2. pénzes tuninggal jellemzően az összes utolsó napit és 1-2 utolsó előttit is skippelni kell...Illetve ha full tuninggal vagy még úgy is izzadós lehet 1-2 feladat...
-
Zedco
csendes tag
válasz
Sordoran
#8237
üzenetére
Az érdekesség, hogy a reklám aranyra EGYÁLTALÁN NEM mutatkozik! Tehát csupán időcsökkentésre használható!
Nálam is 19/28-as a Ferka! Azt várom, hogy éjfélkor kiderüljön, hogy milyen versenyek lesznek az utolsó stage-en (nr. 8)!
Ha gyorsulási, vagy végsebességes, akkor Engine/Drivetrain/Body/Exhaust beruházás megfontolandó!
(az Engine-nél az a jó, hogy ott a szerény 110 arany körüli 4. upgrade után pénzért még szerezhető egy fejlesztés)Ha viszont ne csússz meg, vagy a minél jobb köridő, akkor a stabilitás okán a Tyre/Brake/Suspension-ből válogatok inkább a 25% diszkontot megköszönve!

Mindenesetre a 90.6-os PR sok mindenre elég kellene, hogy legyen! De a Stage 7-en az utolsó három körös Hockenheim-i futamon már 91.6 az ajánlott! Tehát az utolsó napra 93.0 körüli elvártat feltételezek, amihez nem árt, ha van legalább 92-es PR-ed. Persze vannak zsenik, akik ezt is megoldják 89-essel!

(én nem ide tartozok) -
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran
#7710
üzenetére
nekem az első kör végén még csak 3. volt. de e legfájdalmasabb az volt, amennyit a 4. megelőzésével elszöszölt. egyenesek végére utolérte, de nem bírta megelőzni, egyenesekben meg elhúzott az Agera.
mindegy, skippeltem, nem lesz ma nagyon időm játszani, most már csak 2 verseny van hátra. 88.3-as autóval asszem 440-t elérni nem sok esélyem van. -
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#7677
üzenetére
Hmm, ez így nem fair. Aki azonnal elkezdi, nem csak 1-2 nappal később, annak nehéz, aztán meg könnyítenek. Valóban nem volt könnyű a 275-ös, de teljesíthető, egy kis pihenés után összejött a 278 is. Én csakazértse skippeltem semmit se, végigcsináltam az egészet. Szivatós volt, az utolsó feladat ráadásul bugos is, mert több, mint 4x értem el a 440-et, de mindig csak egyszer adta meg, a fékezés-visszagyorsításnál már nem számolta. De körönként így is megvolt a 2-2 db.
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#7562
üzenetére
Viszont piszok gyors ez a Venom, még csak 17 upgrade van rajta, de már nagyobb a végsebessége, mint az Agerának. A fékket viszont taposni kell, mert különben kicsúszik és csak a fal fogja meg. Ja és ezzel se lehet 400-al kanyarodni oválon, még gázelvétellel is a falban köt ki, ha nem nyomja az ember a féket...

-
ntglaci
csendes tag
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#7519
üzenetére
Én is befejezem ezt a kört, mert ez a Boss nem akar menni. Amúgy nem is biztos, hogy könnyebb lesz így, mert egyre szivatósabb feladatokat ad. Most tényleg működik a random generátor, olyanokat kaptam, mint még korábban sose. Szélvédőtörős nálam még nem volt, de értékelném, ha beadna vmi ilyesmit...

-
#40359168
törölt tag
válasz
Sordoran
#7213
üzenetére
Ezt tudom, viszont ennyi erővel megjegyezhette volna a rendszer a komplett autót is.

Más: tegnap volt egy frissítés, annyit írtak, hogy minor bug fixes vagy valami ilyesmi, de nem játszottam vele utána, csak frissítettem. Ma beléptem, kaptam két free goldos videót, meg is néztem őket, viszont aranyat nem adtak.
Ja és a napi bónusz is elmaradt... -
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#7044
üzenetére
Én most második körben megszenvedtem az utolsó nyerő körös futammal. Azt írta, hogy a recommended PR 55.2, nekem 55.4 volt, tehát bőven jobb volt, mint az ajánlott és mégsem tudtam leelőzni az elsőt, pedig előlről, hátulról is draftoltam. Végül sokadik nekifutásra sikerült kiforgatnom az elsőt, így tudtam csak nyerni, különben esélytelen lett volna. Simán vonatoztunk 340-el, esélytelen volt leelőznöm...
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran
#7016
üzenetére
5. verseny az utolsó 5 kör, csak pénzes tuninggal ha nem hibázol teljesíthető (persze megfelelő erősségű ellenfelek is kellenek), viszont ezzel ugye megnyertem Daytona 500-at, és még van egy győzelmi kör, ahol a 4 csapattársad között kell bejönnöd elsőnek, ami még nehezebb, 1 kör alatt feljönni... Ez a Real Racing, megnyerted a Daytona-t, de a csapattársak versenyeznek veled még, jobb autóval, és ha nem győzöd le őket, nem is kapsz semmit...
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#7010
üzenetére
Nekem se adja senki vissza a tavaly elköltött 100K-mat, szóval innentől leszarom:
eszement összegeket szeretnének beszedni (ha vki 100%-ra akarja megcsinálni)!
Most akarok venni egy T300RS körmányt, az legalább nem T300R$, nyehehe...
Én úgy döntöttem, hogy mostantól pénzt sem farmolok, mivel (WAZE!), ha "sima"
nap van, akkor bónusszal is csak 300KR$ körül lehet megkeresni, fél óra melóval.
Fogok én 50 órát elb*ni az életemből, csak hogy tovább tuningoljam a gépparkot?Mert simán benyeli a 30 millát a tuning, s még jönnek az ilyen 1,5-2MR$(!) értékű
egyedi tuningok: persze, ha nem kell (mert sok esetben ez a helyzet) kihagyható:
én is ezt tettem eddig. Lezavarom az utolsó futamokat, aztán TT-zgetek nyugiban.
(Fullos kocsikkal, mert ha WR környékére akarsz jutni, akkor célszerű meglépni.)Ja és gyönyörködöm a verdákban (végre nem csak pixelhalmazokat látok belőlük),
és festegetem őket (megint) viccesre, mert (megint) van miből... És utolérem l4cit. -
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#6791
üzenetére
Ez érdekes, nekem még nem sikerült rávenni a droidot root jog nélkül, hogy bizonyos alkalmazásokat SD-re telepítsen, vagy be tudjam mount-olni a filerendszerbe a saját filerendszerével.
A Sony tableten nem rakja át a játék adat részét, csak a binárist, a Lenovo telefonomon viszont mindent oda telepít már, a program és adat is a kártyán van, igaz, hogy előtte kellett egy reboot, de megérte.
Ilyen szempontból mocsok a Sony, mert csak 75%-os belső memória telítettségnél ajánlja fel nekem, hogy pakoljon át néhány dolgot a kártyára, de akkor sem én döntöm el, hogy mit.
Ezért sem vettem Sony M4 Aqua-t, mert csak 8GB belső memóriája van, arra feltelepítem a játékot és megtelik - vagy elfogy a hely az asset letöltés közben. -
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#6552
üzenetére
Az előző Gauntlet tapasztalatai alapján volt, hogy én is minden verseny után toltam felhő mentést. Aztán a 41. versenynél untam meg a sok próbálkozást (Monza 1 kör, ne csússz meg, ne ütközz, ne menj le a pályáról), a célegyenes végén mindig koccantam valakivel, így újrakezdtem. Pedig egy ilyet korábban már megcsináltam, de akkor sokkal könnyebb volt, simán elmentem mindenki mellett a sikán előtt. A vége felé durvulnak a botok, hiába volt full tuningos mindkét autó.
-
kgymac
őstag
válasz
Sordoran
#6549
üzenetére
Nekem volt, első kör, 11. futam, endurance rossz gumikkal. Talán fullra húzott kocsival (kb. 2/3-a van meg mindkét kocsinál a fejlesztéseknek, van benne goldos is, de már lefutott széria, így nem tolnék bele sok goldot) meg lehetett volna, de így csak max. 3. voltam. Emlékeztet a korábbi eventekben lévő 14km-re, ahol max 11.5km jött össze

-
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran
#6549
üzenetére
hát, nekem első körben a 18. verseny: jobbra-balra húz az autó, nyerj Spa-ban nem lett meg 20-as tuningos Dodge-dzsal, így újat kezdtem, aztán a második körben a 17. verseny: ne csússz meg, ne ütközz, ne menj le a pályáról Monzában szintén húzós volt de meglett.
meg jó h azt írja, h random feltételek vannak, de én azt vettem észre felhő visszatöltésből, hogy baromira nem. 2 versennyel korábbi visszatöltésből is u.azok a feladatok jöttek.
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#6483
üzenetére
értelmetlen ölnöm bele a goldot
Abszolút igazad van, betolták (utólag) egy már simán kivitt szériába,
amiben van 3 versenye, és kakukk. És kapsz érte, mert újra kivitted
100%-ra, kemény 3 goldot... Teljesen felesleges feltuningolni sajnos,
viszont (skippel) beszerezni így is megéri (utólag megvenni drágább). -
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#6481
üzenetére
Eegen, az első zöld általában ütemesen szokott jönni, szóval ha azt
"bemákolod" és úgy is csak 9.8 ment, akkor a többi teljesen felejtős:
jogos a skip! (Nem hiszem, hogy reakcióidő: inkább goldot akarnak.)Nekem PR65.2-ig volt tuningolva az autó, érthető okokból: golddal is,
összesen 23/28-ra. Engine-re és Body-ra lehetett volna még (R$-ból)
venni tuningot, de az nekem nem volt, időben el sem készült volna...
De szükség se volt rá, mint kiderült. A többi kihívás meg könnyű volt.Ui: bocs, még az utolsó Exhaust tuning is pénzes. Ami ritka...

-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#6476
üzenetére
Milyen időkkel "szórakoztatnak"? Nálam a lenti időket futották,
bár sok tuningos kocsival nem volt kihívás lenyomni őket.
(Zárójelben beírtam az időeredményeimet, ami elsőre ment.
)9.792 (9.690) darknezz
9.774 (9.692) RattleSnack
9.756 (9.667) auralpodSajnos ez ilyen bicikli, hogy goldot kell áldozni. Vagy mákolni,
de mákolással nem lehet elsőre három ~egyforma időt futni.
Magyarán ebből a sok tuningból "mákkal" kijönne jó 9.3-9.4 is!A 25 másodperc pályán kívül furcsa volt "levágásokra buzdító",
hiszen ott is rákényszerít, ahol magadtól nem próbálkoznál.
Mert időt pl. nem is nyersz vele. De itt a számláló arra ketyeg:
hülyeség! (Lehet, visszafelé kellett volna. Jó, hogy csak 1 kör.) -
NNME
csendes tag
válasz
Sordoran
#6194
üzenetére
Én ráköltöttem most 130 aranyat az enginere és suspensionre, plusz elkezdtem a következő pénzes tuningokat. Ha 100 arany visszajön akkor azt a 30-at még megéri ez a Regera, nekem nagyon bejön az autó, viszont többet nem akarok rááldozni.

A második nap se volt nehéz:
1. Cup, 2 kör, Suzuka West, valami 2 perc 25 mp alatt kell nyerni
2. Autocross, Suzuka
3. Elimination vagy Speed Record vagy Endurance, Suzuka
4. Cup, 2 kör, Suzuka East, 1 perc 38 mp alatt nyerni, pálya elhagyás nélkülA 3. etapnál az Endurance-t választottam hogy szokjam az autót, valami 10 km körül volt a cél és sikerült 20.0 km-t menni. Az utolsó versenyt totálkáros autóval is sikerült megnyerni és maradt még ~9 mp-em talán.
-
lalikaone
csendes tag
-
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
Sordoran
#6166
üzenetére
Amikor le kell lassítani kb. 132-re és úgy áthaladni, na ott el kellett költenem egy kis plusz goldot tuningra. Ha van időd javítani+butítani akkor nem kell sok gold.
Egyébként van pár pálya ami szintén nehéz, de ha levágod a s kanyarokat úgy menni fog.
Rumos14: De van esélyed, én kb 3.-4.-ként vágtam a célegyenes után, de a következő lassító S-nél szintén átrongyolva levágva beelőztem őket.
-
Buster17
addikt
válasz
Sordoran
#6166
üzenetére
Én ugy csináltam hogy a fék assist teljesen kikapcs és az első kanyart átvágod fékezés nélkül és pont az első elé érsz be és utana ha gondolod visszalapcsolod a féket és vigyázol ne előzzenek meg.
Nekem így sikerült.
Másképp nem sikerült volna csak ha fejlesztek arannyal.
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran
#6009
üzenetére
Valszeg így lesz itt is. Csak ugye van még erre a hónapra ezen kívül még két küldetés, azokra is kell még 1-1 hetet számolni. Bár ugye most sem kellett 1 hét, jóval hamarabb is be lehet fejezni, ha többet játszol egy nap. Mondjuk jobban örülök, hogy így a hét második felére tették a kezdést, több idő lesz hétvégén befejezni. De hogy meddig lehet elkezdeni, arról semmit sem írtak. Amúgy 800 Gold az autó teljes ára, szóval megéri végigjátszani. A szériájában mondjuk a leggyengébb autó, a P1 GTR gyorsulásban odaver neki elég rendesen.
-
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran
#5848
üzenetére
na ez tűnt fel nekem is, hogy nincs skip, mint végső megoldás

meg hogy ha kilépek a versenyből visszarak az az egész széria elejére, vagy mi van? gondolom a program bezárásra ez nem vonatkozik...
van vhol vmi teljes leírás erről?és hogy véletlenül nem működik a cloud restore... na b+...
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#5813
üzenetére
Na, kegyetlen "exkluzív" ajánlat lehetett, ugyenezt nekem is betolta.
Természetesen én sem éltem vele, mert az ilyet nettó baromságnak
tartom. Viszont az "olcsó goldból" vettem, mert "miért ne", de aztán
kiszámoltam, hogy 10K lenne eljutni a GTR-ig, szóval eléggé "LOL".Ui: egyik szemem sír, a másik meg üveg.
Vagy hogy mondják.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szerk: eleve R$-t venni, amikor alig bírom kilapátolni az ablakon?

-
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#5658
üzenetére
Tekintve, hogy elindult az új Challenge, hagynám ezt az őrült TT-zést...
Belefáradtam az erőltetésébe, pedig tudom, hogy össze lehetne hozni,
"könnyen" egy Top10-es időt: az se rossz, hogy Pepi6 Top20-ba került.Olyan szinten elfáradtam, hogy megnéztem a Ghostodat de nem hogy
1 másodpercet vertem volna rá, ahogy elméletben van, hanem kaptam.Ui: nem vicc, hogy a WR időnek simán odacsaptam 2-3 tizedet, jó pár
kanyar erejéig, csak félúton olvadt el és fordult át hátrányba...
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran
#5202
üzenetére
Nekem is elindult a 4. kör.
Én a pénzeseket azért beletoltam, a saját szériájában úgyis kell majd a PR miatt.
Sajna az első két szériával pont az 50% előt fújtam ki ennyi ráfordítással.
Ezekben a Suzuka East futamokkal más is szív?
Hiába érek fel másodiknak, az elsőnek 500--600 meter előnye van a végén, már nagyon utálom...
-
kgymac
őstag
válasz
Sordoran
#5155
üzenetére
Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok
(Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.
-
485
aktív tag
válasz
Sordoran
#5153
üzenetére
Persze, én sem akarom újra végig szenvedni, de azért az vicc, hogy az első autóval volt olyan verseny, amikor kb 10-re sikerült, most a másodikkal meg szerviz nélkül kört verek rájuk. Ha lehetne választani inkább az elsőt. a 3. autónál megpróbálom szűzen, tuning nélkül.
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran
#4814
üzenetére
Na genya játék majdnam megszivatott.
Mikor kész volt az első nap, még futottam másik futamot meg toltam upgradet is egy autóba, mentettem, kiléptem. Aztán később visszaláptem és lám a Porsche nap 2 stage-e után állok és a többi amit csináltam az is ment a levesbe. Na még jó hogy visszanéztem rá, a javítás sem pörgött meg semmi. Azért gyorsan letoltam amit kellett, cserébe ma pontosan nem is tudom de kb 20 free gold jött.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Sordoran
#4643
üzenetére
Nekem nem sikerült lényegesen butítani az 5 körös futamon az ellenfeleket, pedig próbáltam és hagytam magam utolsónak bejönni - időbe belefért. De amúgy mindegy, mert úgy voltam vele, hogy 120 gold jött autónként, ennyit meg nem költöttem rá, de ha igen, akkor is kb. nulszaldós a buli. Plusz közben 2x szintet is léptem úgy, hogy csak a challenget nyomtam.
Az új eventről annyi van a Pursuit of Victory féle dobozbna a gratuláció után, hogy Next event starts in: 3 days
-
485
aktív tag
válasz
Sordoran
#4621
üzenetére
szerintem itt más volt, a másik kettővel 4., 5. körben kerültem az élre, itt már a második körben, és rávertem majdnem 2 km-t. az, hogy a nissan 15km/órával többet tud körönként 3 másodpercig, ekkora előnyt nem ad, sőt, szerintem ez a leglassabb, mert a pálya elején az egyenesere ráfordulónál a porschéval 300 felett fordultam, a nissannal sose tudtam 270 fölé menni. na mindegy. megvan, az a lényeg, és nem is került olyan sok aranyba szerintem.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
Sordoran
#4623
üzenetére
SoldierL:
És a csaj managert érdemes használni, mert az duplázza a fame pontot a futam végén. Csak arra kell figyelni, hogy csak akkor ha első vagy.
Ha valami balul üt ki, pl. kilöknek és visszaesel és úgy látod, hogy inkább újra kezded a versenyt, akkor home gomb kétszer és kilépsz a játékból, ilyenkor megmarad a manager.Én is a ferraris F50 utolsó versenyét ajánlom farmolásra.
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran
#4621
üzenetére
És meg is lett Porsche is. 5 körös következőre ilyen 2 autónyival értem be első mögött, majd utána sikerült már 4. körben leelőzni, és 15:04-es idővel nyertem, második mögöttem 15:12 volt. Azért izzasztó volt így, csak pénzes tuninggal letolni. Nissan sokkal jobb, csak kár, hogy valóságban nem volt ilyen jó (ahogy tavaly a Porsche se, pedig akkor azt tolták nekünk).
SoldierL: Farmolás annyit jelent, hogy folyamatosan tolod a versenyeket, és így gyűlik a tapasztalati pont, szint lépésnél pedig kapsz aranyat. Legkedveltebbek az vagy 10 körös Le Mans verseny LMP1 autókkal (nagy gold befektetetés kell, több XP jár, hosszabb futamért), vagy pedig 4 körös Le Mans Ferrari F40/F50-el, kisebb gold befektetés, kevesebb XP, de rövidebb futamok.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
Sordoran
#4576
üzenetére
Sajnos ezt nem tudják meglépni, mert ha lassabbra veszik a lmp-s autókat, akkor a kicsivel rosszabbakat is lassabbá kell venni, és ez ha dominószerüen végigmegy, akkor az első autók csiga lassúsággal mennének És az élvezhetetlen lenne, pont abban a részben amikor elkezded ezt a játékot.
Ez még mindig így a legjobb ahogy van.
-
SkyLaci
őstag
válasz
Sordoran
#4576
üzenetére
szerintem a "Real"ilása a mobilos játékok kontextusában értendő...nézünk csak rá az Asphalt sorozatra, ami szerintem a mobilos autós játékok etalonja volt sokáig (még 7 éve a Symbian korszakban játszottam vele sokat amikor egész jó 3D-s grafikája volt már, de talán már azelőtt is volt), most pedig valami minősíthetetlenül idióta vidámpark lett abból a játékból.
-
Kronok
tag
válasz
Sordoran
#4561
üzenetére
2 nap alatt letoltam a 9 állomást, most akarok d.u. nekifeküdni az utolsónak, aztán a következő kocsi, az a gáz szombaton repülünk és nyaralás alatt nem fogom tudni megcsinálni mert tavaly is pont akkor volt a Le Mansi etap amikor éppen a nyaralás kellős közepében voltunk, nem tudtam megcsinálni mert nap végére teljesen lefáradtam semmi kedvem nem volt stresszelni a játékon
az utolsó állomás 5 körös marhaságát megpróbálom megcsinálni ha nem megy akkor skip mert nem rágom le a körmöm miatta, a nissan-nál is fogtam skipeltem
-
NNME
csendes tag
válasz
Sordoran
#4542
üzenetére
Most fejeztem be. Az utolsó előtti verseny többször megizzasztott. 5 kört kellett megtenni de úgy, hogy a fék elég gyorsan fogy és lassan töltődik fel és nyerni is kell. A második körben már utólértem az első helyezettet, a 3. körben sikerült is megelőzni de már alig volt fékerőm. Gyakran a korlátot vagy a pálya szélét használtam lassuláshoz, végül csak 5 mp előnnyel sikerült nyerni harmadik próbálkozásra. Az autóban elég sok fejlesztés van, csak az Engine és a Drivetrain nincs maxra fejlesztve, legelőször 12 mp hátránnyal végeztem, akkor soha nem is láttam az első helyezettet, másodikra az utolsó körben az utolsó sikánnál felragadtam a falra és elment mellettem a köcsög, aztán harmadikra meglett.
Elkezdtem a Porschével is a challenget, a 10 stageet 5 nap alatt kell befejezni, hogy megkapjuk az autót (a Nissan több 2 napos fejlesztésére is szükség volt az utolsó napon, szinte lehetetlennek érzem így most a Porschével is teljesíteni, bár próbálkozok).
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#4542
üzenetére
Első futamot pl. 1554 méterrel kéne nyerni. Repülőrajtos volt még reggel,
most már állórajtos (letöltött valamit!), ami könnyítés. Utálom az éjszakai
szakaszt, mert pikk-pakk kimehet a világítás - onnantól meg, főleg ezzel a
jó sz*r, csúszkálós setuppal hazardírozás. (Nem nehéz, inkább idegesítő.) -
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran
#4513
üzenetére
Leszakadni nem szakadt le teljesen, csak egy kicsit lógott, az már elég.
A szélvédőtörés (volt korábban ilyen feladat) az önmagában még nem.
Nekem high grafon az első ütközésnél betört a hátsó ablaka. De az még
nem volt elég. A második ütközés eredményét fotóztam le a replay-ből...Amúgy nálam a vas nem bírja a high grafot, idegesítően szaggat, viszont
ez a default, szóval ha jön egy-egy frissítés, mindig felül kell írnom a fájlt.
Szerencse, hogy nem kell root hozzá, mert amúgy érintetlen gyári a teló.Ui: igen, a menü is rendesen el van b*szarintva, háttérben a 3D modellel.
-
NNME
csendes tag
válasz
Sordoran
#4287
üzenetére
Én is RRH-ban vagyok!

De semmi értelmét nem látom ennek a csapatosdinak. Nem éri meg futni a köröket max 50 aranyért (ha első lesz a csapat, az 1000 arany nyeremény oszlik 20 fele (a max csapattagok száma))..
Pedig olyan jól hangzott ez a csapatjáték, mégis sikerült elszúrniuk. Benne lennék abban is, ha a top 50 csapat nyerne, de akkor a csapat minden tagja megkapja azt a nyereményt és ne oszoljon szét. Így nincs értelme küzdeni..
Nem is értem miért játszok még mindig ezzel a játékkal.. minden update felhúz egy kicsit...
-
rumos14
nagyúr
-
kgymac
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Még nincs is Vivo X300 Ultra, de már a nemzetközi kameratrónra pályázik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Spórolós topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z37 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB Rampage SHIVA Cooler Master 750W
- BESZÁMÍTÁS! GB B450 AORUS Elite R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD NITRO+ RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD Strix RTX 2070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 3500X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB GameMax STORM Black EVGA 600W
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3660
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 G2i - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- 365 NAPRA RÉSZLETRE BANKMNETES KAMATMENTES , GAMER PC ,LAPTOPOK , GAMER SZÉKEK , GAMER MONITOROK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő







Ja és a napi bónusz is elmaradt...

)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



