Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8533) DigitXT válasza Pompi (#8531) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem akartam belepofázni, de valószínűleg az a legjobb stratégia, amivel
a legnagyobb távot lehet megtenni: körbónuszra is szoktam optimalizálni.

Értsd nem előzöm meg az utolsókat a célvonal előtt, hanem bespájzolom
a következő körre. Az elején sokan vannak, sűrűn, és még lassúak is, így
nyilván ilyenkor a "legtisztább" versenyzés üdvözítő. Aztán ahogy fogy az
idő, egyre inkább ereszdelahajam stílus kell - végül jöhetnek a levágások!

Érdemes elkerülni a belecsattanásokat is, mert attól romlik az autó. Ennyi.
(Ha vmi extrém teljesíthetetlen az ellenfél, valszeg bebugzott neki autókat:
azzal nem érdemes küzdeni - mert csak ugyanolyan buggal fogható meg.)

Természetesen párszáz méter meg 1-2 km lemaradás nem extrém! Ott az
dönthet, hogy az ereszdelahajam szakaszban milyen gyors köröket toltál...
Esetleg mennyire jöttek ki jól a levágások. És semmi sem segít, ott az MF.

Szerk: amúgy vótmá!:))

Szerk2: a célvonalnál belassítani, csak azért, mert sok a bónusz marhaság,
mert az tényleg hátrány: végeredményben így is úgy is 90 mp-ed lesz, de a
botok közben messzebb kerültek, így magaddal szúrtál ki... Optimalizálni rá
annyit tesz, hogy eleve meg sem előzöd azokat a botokat, akik miatt túl sok
lenne a felhalmozott idő. Igen, pár kanyarral előtte már gondolni kell erre is!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.