Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9951) zozika2 válasza frank75 (#9950) üzenetére


zozika2
tag

És hogy? Amikor megvan adva, hogy mekkora sebességet kell elérni?
Egyébként azt már lehet tudni, hogy a többi autót hogy lehet megszerezni? Ugyanígy?

(#9952) Petya25


Petya25
addikt

A Mazda saját szeriájában 88 a min PR.
A közös széria 87-et kér, a Porsche-Jag meg 89-et.

[ Szerkesztve ]

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9953) frank75


frank75
csendes tag

elírtam, 78,7

https://www.youtube.com/watch?v=Cvbql2At8I4

(#9954) Petya25 válasza Petya25 (#9948) üzenetére


Petya25
addikt

Nem volt nehéz, jöhet a két új széria. :D
Nagyon állat hangja van a sok brummogás után.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9955) Sordoran válasza Petya25 (#9954) üzenetére


Sordoran
addikt

Kár, hogy a maradék autókat Championship-ben lehet majd megszerezni. Az jó, hogy így már első nap tudni fogjuk mennyi tuning kell rájuk, de rossz, hogy biztos drága lesz.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9956) Terapeuta válasza Petya25 (#9948) üzenetére


Terapeuta
őstag

(84.5)
Elsőt szkippeltem, szerintem nagyon mennek, az üzemenyaggal nehéz spórolni.
És gyanítom ahol köveni kell 60 mp-ig, az sem lesz egyszerű, mert az erős verdákkal elhúznak.
A többi szerintem simaliba.

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#9957) Sordoran válasza Terapeuta (#9956) üzenetére


Sordoran
addikt

Érdekes, akkor csak van valami, hogy erősebb autóval erősebbek ellenfelek. (holott az ilyen "egyedi" ellenfelek nem butulnak elvileg) Nekem 83.3-as autóval laza lett első futam, már első kanyar kombináció után első voltam, és utána is meg tudtam tartani pályaelhagyás nélkül, 0,33 literrel.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9958) oz82 válasza Sordoran (#9957) üzenetére


oz82
senior tag

83.3 al sima az utolsó nap is. A 4. sem volt vészes a kanyarokban mindíg beestem mögéjük és a első 60 mp a első kör végén lett meg, mivel közel volt az első helyezett simán utolértem-előztem. A 90a sec előnyre meg volt 200 sec em...

Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

(#9959) l4ci válasza oz82 (#9958) üzenetére


l4ci
senior tag

Valóban meg lehet csinálni 83.3-mal az utolsó napot. Egyedül a benzinbeosztós nem jött össze elsőre, ott sokszor próbálkoztam, mert vagy kicsúsztam, vagy kilöktek, mert nagyon feltartottam őket, de csak így lehetett végignyomni, a végén maradt is még 1 teljes kanna... A többi feladat könnyű, nem kell hozzá 85, de még 84 se...

(#9960) l4ci válasza Sordoran (#9957) üzenetére


l4ci
senior tag

Igen, pont ez az, erről beszéltem már a múltkor is, amikor a "butításról" volt szó! Nem kell veszíteni ahhoz, hogy butuljanak a botok, elég csak minimális előnnyel nyerni! Endurance-on megállsz az 1. hely után, speed snap-en, speed record-on 1-2 km/h-val nyersz, vagy kupákon nem nyersz csak 50-100 méter előnnyel. Ha így végignyomsz egy szériát vagy egy LTS-t, akkor a végére garantáltan lebutulnak arra a szintre, hogy minimál tuninggal is végig lehet nyomni bármelyik versenyt. (Kivéve a drag-eket, mert ott direkt szopatnak, hogy tegyél rá még egy tuningot...) Én így tervezem megnyerni a következő két autót is, felhúzom őket minimál PR szintre és butítással behúzom őket a kislevelen. A nagyon meg van bőven arany, nem kell spórolnom.

(#9961) rumos14 válasza l4ci (#9960) üzenetére


rumos14
nagyúr

az a baj, hogy a LTS-eknél olyan magas a kötelező PR, hogy nem úszod meg a már feleslegesen túl sok tuningolást.

(#9962) Terapeuta válasza Sordoran (#9957) üzenetére


Terapeuta
őstag

Nálam tudásbeli probléma van ;] ...a Porsche 2017-nél lett nagyon elegem magamból, hogy azért kell fejlesztenem, mert nem tudok összerakni egy normális kőrt :N. Azóta a küldetéseket butítás nélkül próbálom csakazértis...meg kellene tanulni jó időket menni :K

Sajnos a manuálos részeket user error miattugrom alapból...próbálgattam, de az első kanyar csak nem akart jól összejönni, mindig 5-6 autó volt előttem, nem tudtam időben az elejére érni. Valószínű, ha a kanyargósban sikerült volna élre kerülni, akkor mögöttem is lassultak volna...8.4-nél például (ahol 60 mp követés kellett) a követés ideje alatt eléggé nyomta az első, aztán mikor ott hagytam, a végére összejött majd egy ezres..érezhetően lassabb lett szerintem.

8.4-ről jut eszembe..épp ment Le Mans, azt is néztem...kicsit késő is volt...nem igazán jött le, hogy a 8.4 két körös, nem egy ;] hagytam is, hogy majd másnap pihenten simaliba lesz...ez általában be szokott jönni ...
aztán csak nem. Mondom megnézem a videót, hogy csinálják...aztán amikor a videón átment a célvonalon az első kőr végén, esett le, hogy b+ ez egy két körös verseny.. :DDD

És ha már Le Mans ... a gyerek miatt mostanában a TV úgy egyben kiesik a tevékenységeim közül, de most a kamasz rokon nagymamánál a családi katyvaszban megszerezte a távirányítót, és kapcsolt az eurosportra...na szóval szidom ezt a játékot, de amikor megláttam a kocsikat élőben, amikor láttam a pályát, a fedélzeti képeket, akkor nekem ez nagyon megtetszett, hogy a játék ezt (OFF)persze a fizikát leszámítva(/OFF) milyen szépen visszaadja...látványos ez a játék, mondhatni realisztikus (szembe napsütés), minden pályarészt szinte azonnal megismertem, tudtam hol megy a verda (OFF)na persze éjszaka nem(/OFF)... a végsebességek közötti eltérést nem értem :U (a játékban 400-at megyünk a Mulsanne-ban

[ Szerkesztve ]

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#9963) l4ci válasza rumos14 (#9961) üzenetére


l4ci
senior tag

Na azért annyira nem gáz, amikor egy 650-700 aranyas autót el tudsz hozni 272-ért, mert csak annyi tuning kell rá a PR miatt, az azért nem annyira rossz. Nem tudom, hogy most mit terveznek, de én mindig megvárom, amíg megírják wiki-re, hogy mi a max PR és milyen tuningsorral lehet azt elérni. Én már hetek-hónapok óta pluszban vagyok arannyal mindkét profilommal, mert a kicsin csak a mindenkori szükséges és elégséges tuningot tolom rá. Most is "sima" volt a 83.3-mas Mazdával az utolsó két nap is, hiába volt pirosban (hard) a PR és 325 aranyért nem rossz ez a kocsi, 2 szériát majdnem végig tudsz vele tolni.

(#9964) DigitXT válasza Terapeuta (#9962) üzenetére


DigitXT
félisten

a játékban 400-at megyünk a Mulsanne-ban
Ezt már tavaly is mondtam, hogy azért van, mert az életben nincs annyi aranya
a Porsche/Toyota stb. csapatoknak, amennyit a majmócák elkérnek a játékban.

Amúgy az IRL körrekord (az a "fakezű" Kobayashi futotta): 3:14.791 Tegye fel a
kezét, aki már ment ennél jobbat a játékban. Akár vágás nélkül, TT-n. Naugye...

Real Racing...

(#9965) Terapeuta válasza DigitXT (#9964) üzenetére


Terapeuta
őstag

"Tegye fel a
kezét, aki már ment ennél jobbat a játékban. Akár vágás nélkül, TT-n"

[link]

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#9966) Petya25


Petya25
addikt

Szerencsére a heti TT rövid pályán visz, az alig feles Zondámmal nem vesztek rajta túl sokat, még így is B-s. :D

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9967) McImy


McImy
csendes tag

Magnus' maschine has token to the pits. This is my chance to slip into 1st, but you need to keep your momentum as well. Just keep your lap times under 2:00 and you won't fall behind.

Corvette Stingray zr1 7.4
Mit kell itt csinalni? (Nem igazan vagyok perfekt angol, a forditok pedig nem adtak szamomra ertelmezheto forditast)

Koszi!

McImy

(#9968) DigitXT válasza Terapeuta (#9965) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk ott pont levágásokkal voltak olyan űridők, de TT-n is 3 perc körüliek.:K

McImy: most nincs előttem a széria, de valami olyasmit hadovál (aki éppen ezt
"mondja" neked a futam előtt, mittudomén, talán Ahmed), hogy most van esélye
elsőnek lenni, mert Magnus éppen a boxba került... Neked az dolgod, hogy menj
2 perc alatti köröket, hogy "ne maradj le": megnyerned viszont nem szabad.:R

[ Szerkesztve ]

(#9969) Petya25


Petya25
addikt

Nekem is bedobta újra a már lefutott flashbacket, amig megy pár gold csörög.

Akinek kétségei lennének, hogy a játékban lehet-e "pénzt" is keresni:

[ Szerkesztve ]

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9970) Unbaised-Ben válasza Petya25 (#9969) üzenetére


Unbaised-Ben
senior tag

huh, ezt nem értem, leírnád, hogy ezt hogyan? :Y

(#9971) Sordoran válasza Unbaised-Ben (#9970) üzenetére


Sordoran
addikt

Endurance esetén a megtett táv függvényében kapod a jutalmat. Azért tegyük hozzá, az a bő 600 km nem rövid idő alatt gyűlik össze, én olyan ~2-2,5 órás versenyre tippelek.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9972) lacy86 válasza Petya25 (#9969) üzenetére


lacy86
addikt

Ez melyik palya?

(#9973) cafatmaister válasza lacy86 (#9972) üzenetére


cafatmaister
csendes tag

Ferrari FXX K - Exclusive Series es valoszinuleg Porsche Test Track

A1018->5110->3310->k700i->6230i->N70->6500s->6120c->E71->Legend->Defy->BB9700->Neo->Arc->P->N4

(#9974) l4ci válasza Unbaised-Ben (#9970) üzenetére


l4ci
senior tag

Az Exclusive szériákban van néhány Porsche Test Track Short Endurance verseny, ahol gyakorlatilag végtelen távot lehet menni, csak türelemtől és aksitól függ, hogy mennyit mész. Ez csak akkor működik, ha kikapcsolod a fék és kormány assistot, különben nem tudsz úgy vágni, hogy folyamatosan legyenek előtted.

(#9975) agyrágóbogár


agyrágóbogár
csendes tag

Tegnap óta nekem nem ment felhőbe (droidos, googleplay bejelentkezés). Amikor rányomok, hogy mentés, akkor látszólag elmenti, nem ír ki semmi hibát, ill. azt írja, hogy most mentve. Majd amikor újra belépek pár perc múlva menteni, akkor azt írja ki, hogy pl. 16 órája mentve. :Y
Volt már valakinek ilyen? Mit lehet csinálni?

(#9976) McImy válasza l4ci (#9974) üzenetére


McImy
csendes tag

Minden assist kikapcsolva de ezt a "vágás" dolgot nem értem. Kicsit bővebben kifejtenéd nekem?
Köszi!

McImy

(#9977) DigitXT válasza McImy (#9976) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem az aszfaltcsíkon mész, hanem átvágsz a füvön. Amikor egy visszafordítónál csinálod, akkor amíg az ellenfelek körbemennek, te a füvön keresztül eléjük kerülsz azonnal (akár 2-3-nak is), így megkapod a 10 mp idő bónuszt (ellenfelenként, tehát akár 20-30 mp-et is egyszerre). Ha elég sűrűn dobálja be az ellenfeleket, és elég sok helyen lehet levágni a körben, kvázi végtelen Endurance futható.:K Szerk: arra kell vigyázni, hogy 90 mp fölé nem tud menni a begyűjtött bónusz idő, tehát nem érdemes elpazarolni az előzéseket. Bár találkoztam már olyan bugos Endurance-szal még régebben, hogy ha nem állok meg, sosincs vége, hiába nem taktikázol semmit, csak mész körbe-körbe: a jó öreg Indy 500.:))

[ Szerkesztve ]

(#9978) l4ci válasza McImy (#9976) üzenetére


l4ci
senior tag

Le kell vágni néhány kanyart és sikánt a pályán, hogy utolérd az autókat. Ez csak akkor megy jól, ha assist-ok nélkül mész, mert a fék túl korán fékez, a kormány assist meg megpróbál az aszfalton tartani, az utolsó kanyart pl tökegyenesen át lehet vágni (a célegyenes előtt). Ha nem megy, akkor keress youtube-on videókat, hogy hol hogyan kell vágni, szerintem van egy pár. Itt van pl ez.

(#9979) McImy válasza l4ci (#9978) üzenetére


McImy
csendes tag

Ezt a kanyarátvágásos történetet mennyire "tolerálja" a vezetőség, mert mégiscsak egy "bug" kihasználásáról van szó, nem?

Egyszer volt már olyan esetem, hogy droidon frissitettem az RR-t és közben lefagyott a táblagép. Ezután újraindítva több tizenmilla R$-em és több tizezer GOLD-om volt. Érdekessége, ahogy költöttem a mannát, mindig annyival több volt a számlámon. :D Sikerült is megszoknom, azután amikor kb. 80-90%-ra toltam a játékot, akkor jöttek a napokig tartó letiltások "csalás" jogcímén. Pedig nem szándékos volt. Azóta töröltem a mentett állásaimat meg mindent és "jogtisztán" újra kezdtem, de ezt nem szeretném "elbukni"!

McImy

(#9980) l4ci válasza McImy (#9979) üzenetére


l4ci
senior tag

Nem hallottam még több 100 km-es endurance miatti bannolásról, sokan csinálják, mert ha jó napon nyomod (fame bónusz), akkor akár több szintet is lehet lépni egy 8-10 órás endurance futammal. Persze nem mindenkinek van türelme ennyit nyomni, nekem speciel nem kell se több arany, se több RS, tehát biztos nem fogok ilyen nyomni mostanában... :)

Mellesleg meg, ha itt akarsz farmolni, akkor azért jó sok aranyat bele kell tolni az FXX-K-ba, mert ugye csak fullos kocsi esetén nyílik az exkluzív széria, szóval javítsák ki a hibát a majmok, ha nem akarnak ilyen eredményeket látni... :D

[ Szerkesztve ]

(#9981) Petya25 válasza l4ci (#9980) üzenetére


Petya25
addikt

Kezdem én is megunni, hogy LaMans-ban 20 perc után váratlanul kilép a játék. :W

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9982) l4ci válasza Petya25 (#9981) üzenetére


l4ci
senior tag

Hmm, az szívás. Régebben nekem is csinálta droidon, hogy 6. körben úgy gondolta, hogy most kilép. De általában már az első körben kilépett, az volt a szerencsésebb helyzet. Nem tudom mitől függ, rég nem mentem droidon LM-et, iPhone-on nyomulok, a kislevellel meg nem farmolok se levelt, se RS-t. Milyen eszközön csinálja? Esetleg egy újratelepítés segíthet valamit, nekem utána stabilabb lett, persze lehet ez is eszközfüggő...

(#9983) Sordoran válasza l4ci (#9982) üzenetére


Sordoran
addikt

Simán akkor jön ez elő, ha megtelik a memória, és kilövi a játékot. Ha túl magas grafikán van (hiába van telómban erős GPU, ami miatt automatikusan magasabb grafikát állít be magának a játék, ha csak 1 GB ram, és azt is kernel szinten rosszul kezeli a rendszer), vagy régóta nem volt újraindítva. Nekem low grafon nem jön elő, csak ha kb. egy hétig nincs újraindítva a készülék. Ekkor újraindítom, és megszűnik a probléma (egy időre).

[ Szerkesztve ]

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9984) Petya25 válasza l4ci (#9982) üzenetére


Petya25
addikt

iPad-on toltam...

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9985) cuebler válasza Petya25 (#9984) üzenetére


cuebler
senior tag

;] nekem meg androidon nem fagy ki tíz kör után sem, high felbontással (3GB RAM).

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#9986) Petya25 válasza cuebler (#9985) üzenetére


Petya25
addikt

Droidon nekem sem, meg eddig nem volt gondom vele, de mostanában elkezdte ezt játszani.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9987) l4ci


l4ci
senior tag

A napokban egy kicsit rámentem egy TT-re. Onnan indult a történet, hogy az egyik facebook csoportban egy srác tök büszke volt rá, hogy a barátlistán első helyen van, erre egy kicsit "trollkodtam" és közöltem vele, hogy ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy ennyire jó, hanem azt, hogy nem túl jók a barátai. Az adott TT a Campionato Scuderia Ferrari, Tier 15, Suzuka, ahol elért egy 1:23.384 eredményt.

Ezután rápróbáltam és elsőre mentem az iPhone SE-n low fékkel egy 1:21.879-et. Éreztem, hogy megy ez jobban is, és tegnap ebédszünetben a másik profilommal a kínai 5"-os telón még mindig low fékkel mentem egy 1:21.521-et. De ez még mindig csak B-s idő volt. Este kicsit nyomtam még és kb. 15-20 perc alatt még mindig low fékkel bevittem 1:21.3 alá, ami viszont már A-s idő, GB170 körül volt a helyezésem.

Ezután jött az ötlet, ha már ilyen jól megy, miért ne próbáljam meg féktelenül? Fék assist off és betetem Radu szellemét, aki a már adott A-s időmhöz képest még mindig 3.8 másodpercre volt. Az eleje nagyon jól ment, sokszor csak 2-3 tizedre voltam tőle. Azán kb 1-1.5 óra után csak összejött egy GB49-es idő 1:19.861-el. Ez azt jelenti, hogy az eredeti első low fékes időmhöz képest javultam 2 teljes másodpercet másfél óra alatt! Tényleg csak gyakorlás és kitartás kérdése, hogy ki mennyit javul, mert ez a GB49-es idő még mindig csak "hibrid-fékes" megoldás, mert a visszafordítóig ki volt kapcsolva, de utána viszont visszakapcsoltam, mert nem volt kedvem még fél órát szívni az utolsó 3 kanyarral, ahol tuti eldobtam volna valahol a kocsit. Viszont mivel a hajtű után "csak" 1.1-1.2 mp-re volt Radu, úgy döntöttem, hogy a pálya gyorsabbik felét low fékkel nyomom végig "biztos ami biztos" és ott már "csak" 1.2 mp-et kaptam, így a vége 2.4 mp lett Raduhoz képest. Nem olyan rossz ez ennyi gyakorlás után, később biztos próbálkozok még vele, mert szerintem könnyen be tudom vinni 1:19 alá, ami viszont már legalább GB28 lenne!

Tanulság? Igaza van DigitXT kollégának, hogy kapcsoljunk ki minden assistot és úgy toljuk, mert nagyon sokat lehet javulni egy pályán, ha odafigyel az ember és gyakorol! Ezek után (és aksicsere után) felbátorodtam és mentem egy pár kört a nem full tuningos Centenario-val wttt-n, mert éppen kicsúsztam B-ből. Fél óra után ott is javultam majdnem fél másodpercet, ami már sima B csoportot hozott, majdnem lenyomtam egy barátot is, akinek fullos a kocsija, csak az utolsó néhány kanyarban tudott lenyomni a szelleme 1 tizeddel...

(#9988) Petya25 válasza l4ci (#9987) üzenetére


Petya25
addikt

Most úgy alakult, hogy a WTTT-n egyik páyán sincs fullos gépem, de BBBA-s a listám.
Ha egy kicsit ráfeküdnék tuti menne jobban, de órákat nem akarnék rászánni.
A barátlista tényleg csalóka, ha van pár spíler rajta, máris gagyinak tűnik egy jó időd. :)
Ha meg csak gyíkok vannak rajta, akkor meg császár vagy....

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9989) l4ci válasza Petya25 (#9988) üzenetére


l4ci
senior tag

Na most 54 perc alatt javítottam 132 ezredet a Suzuka időmön, most már GB45! Már csak 2.2 másodpercre van Radu! :D

(#9990) Sordoran


Sordoran
addikt

Megkezdődött a Jaguar XJR-9 Championship! Az autót a 100% teljesítéséhez PR 85.2-re kell húzni 3332343 tuninggal, ami 2,117,400 R$ és 400 gold. 100% teljesítésével 110 gold jutalom jár összesen, így végül az autó 290 gold-ért szerezhető meg (plusz az R$ apró ugye).
Forrás: RR3 wiki

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9991) Petya25 válasza l4ci (#9989) üzenetére


Petya25
addikt

Érdekes lesz a heti TT, az Aston GTE-n alig van tuningom és qrva drága.
Azért összesben a B megvan.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9992) Petya25 válasza Sordoran (#9990) üzenetére


Petya25
addikt

Azért nem lesz kevés, főleg hogy a 3 közül várhatóan ez lesz a legszarabb.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9993) lacy86 válasza Sordoran (#9990) üzenetére


lacy86
addikt

En koltottem ra kb. 300-400$ de tobbet nem is fogok ....

(#9994) Aladdin


Aladdin
senior tag

Ez a hét elég kemény költekezéssel indult. A Jaguárt kellett tuningolni, meg a heti TT-n ugye az Astont. Ugrott 500 gold. Az Aston így kb 60 %-os lesz, annak már elégnek kéne lennie egy B-s időhöz :)

(#9995) l4ci válasza Aladdin (#9994) üzenetére


l4ci
senior tag

Ne költsél annyit, nem vagy te Petőfi! :D
A Jaguhoz valóban kellett 400 arany, de minek az Astont felhúzni annyira? Anélkül is simán megvan a B... ;)

[ Szerkesztve ]

(#9996) Aladdin válasza l4ci (#9995) üzenetére


Aladdin
senior tag

Mert a tobbi idom is csak B-s, es vegeredmenyben is hetrol hetre eppen csak B-s vagyok. Kell nekem ennyi huzas sajnos... Csak az elso kor aranyat dobtam ra, kiveve a motort, valtot, mert bar vannak hosszu egyenesek, de ezen a palyan a fektav es a kanyarsebesseg is nagyon fontos.

(#9997) rumos14


rumos14
nagyúr

ezek a time limited szériák... rovom a köröket kötelességtudóan, fegyelemzetten... de baromi unalmas. második kanyarban már első vagyok, 3. körben már lekörözök... aztán ha megvan az autó, a Group C szériákban ugyanazeket az élményeket újra átélhetem :U
a Jaguar amúgy jobban tetszett, főleg az Indy Speedway Endurance, azt párszor újratoltam, lementem a Balcsira, annyi km összejött majdnem :DDD

(#9998) l4ci válasza rumos14 (#9997) üzenetére


l4ci
senior tag

Ja, elég uncsi. A Porkás LTS-t úgy toltam végig, hogy csak az utolsó drag-hez meg snap-hez kellett szervízelnem a kocsit. Már csak a kislevelen kell végigtolni, marha uncsi lesz még egyszer... :D

(#9999) Petya25 válasza l4ci (#9998) üzenetére


Petya25
addikt

A vége még könnyebb is volt mint a közepe.
Dobott néha olyan top speed-et, hogy csak lestem, a 2.-hoz képest +20 km/h.... :Y

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#10000) Sordoran


Sordoran
addikt

Lehet félni jövőbeni Formula-E tartalmaktól. Most nem teljesen értem, de valami olyan hír jött ugye, hogy az RR3-at fogják Formula-E verseny szimulátornak használni valami rendezvényen New York-ban. Elég röhej egy mobiljátékot, ami azért bár nem annyira arcade, de messze van a szimulátortól, ilyenre használnak. Ráadásul nagyon összefogtak, és biztos fog akkor még jönni új pálya (volt videó is egyről, bár a Hong Kong-it is mindenki utálja, autókról nem beszélve), meg gondolom majd új kocsik, nem tudom van-e még ami kimaradt idén. Nagyon nem várok témához illő tartalmat, inkább tennének be DTM vagy akár WTCC autókat, ha már az F1 kifújt a '14-es Ferrari személyében. FB-n a hír alatti kommentek 80%-a csak szidja az autókat meg a pályát.

ui.: Ohhhhh 10.000!!! Fel se tűnt elsőre. :U :C :R

[ Szerkesztve ]

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.