- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
dddd4
tag
EZ JÓ!
-
Furky
őstag
Ez velem is megtörtént!
Felhívtak, hogy nyertem, ugyanúgy a t-mobile nevében, illedelmesen, de csak 3 milliót nyertemm és cserébe kellett volna vegyek 20ezerért feltöltőkártyát, 2 10ezrest, vagy milyent, akkor még előfizetéses voltam mondjuk... De jóváírják a számlámon. A feladat, diktáljuk be a eltöltőkárty kódját. Volt rá 15 percem, hogy megszerezzem őket, mondom oké oké, megyek.
Felhívtam a t-mobile-t, hogy mivan, mondták, hogy ez csalás, mondom oké, köszi
Jön a nyereményjátékos telefon 15-20 percen belül, azt kérdi na sikerült-e szerezni feltöltőkártyát, mondom neki nem volt 10ezres feltöltő, csak kisebbek, aszondja a tag, nem baj, az is jó, mondom oké, de most már otthon vagyok, nem baj, ad még 15 percet
Adott is, ekkor már vígan mesélem msn-en többieknek, hogy mi van, aztán jön a hívás késve
kb 40 perc múlva csak, formális szöveg megint, mondom nem volt elég 5000es sem, csak kisebbek, nem kaptam 20ezerért 5000es feltöltőtAdott még 15 percet, aztán amikor legközelebb keresett, nyomatta ezerrel, hogy: "de uram, nem akar nyerni?". Mondom de
de nem tudok szerezni feltöltőkártyát, aztán fogta, és egy kis anyázás után lecsapta a telefont ez a kedves hang
óóó a fenébe, hogy csak most találtam ezt a cikket meg -
KrAt
veterán
válasz
peterszky #93 üzenetére
Múltkor hívtak balázssóból (igen, szándékosan kisbetűvel, egybe) hogy nem akarok-e szerepelni.. Mondom nem.. Nem adok-e meg másik számot, aki akarhat szerepelni.. Mondom nem.. Mondom honnan tudják a számom? iwiw-ről.. mondom "ódekurvajó", azthittem csak ismerősök láthatják, őgy van beállítva, hát rohadtul nem..
Elköszöntem, azt menj anyádba'
-
ALI_G
veterán
felhívták barátnőmet. Az idióták másodjára nem rejtett számmal hívták, ehh. Rendőrség elmondta, hogy Kaposváriak és köszönték a telszámot, továbbítják a kaposváriaknak.
Remélem jól beszopják! #&@!!!
-
Dufresne
addikt
Basszus pedig ezek annyira átlátszóak, amiről nincs hivatalos értesítő, vagy bár ilyesmi, abba még csak bele sem megyek, főleg ha ismeretlen cég, szervezet stb...
Ha meg valaki rejtett számmal jelentkezik be nálam, az alapból kilőtte magát, mert ha már ezt sem vállalja, akkor még vajon még mit nem -
lacam
aktív tag
Pár hónapja minket is megtaláltak!
Édesapám mosolyogva jön hozzám, ''fiam, megyünk nyaralni, repülővel, de sietni kell, mert csak 10 percig áll az ajánlat. 2x5k-s feltöltőkártya számát kérik.''
Mikor elmondta a részleteket (persze közben szaladtunk a közeli Dominó-karesz értékesítő felé) nagyon átlátszónak tűnt, hisz ha komoly lenne, akkor valami sorszámot, vagy t.kömtudja mit kérnének, gondoltam ez így valahogy nem kerek.
Ahogy azt ígérték, vissza is hívtak, miközben beszélt az(zal a szemét sutyerák pöcegödörtöltelék) illetővel már össze vissza ''kapálóztam'', hogy nem kéne bediktálni, vagy legalább valamelyik karaktert falsul adjon meg, de nem....szépen bediktálta a feltöltőkártyán lévő számokat, és várt....várt....aztán szomorúan konstatáltuk, hogy ugrott 10e ft, majd nálunk is szóbajött, hogy ez nem volt más, mint tanulópénz, s hogy még hány ilyen hiszékeny, naív ember eshetett áldozatul ezeknek a kis görényeknek, és hogy mi van, ha az áldozat utolsó ételre szánt pénzét húzták ki a zsebéből, csak mert ''minek kuporgatni, végre életmeben először nem kell hónapról hónapra élnem''.
Nah mindegy, annyi a lényeg, (hogy kisebbségi polgártársaink szavajárásával éljek) hogy a rák egye ki a szived te kis [ide most válogatott szidalmakat képzeljetek] görény!
...viszont tanultunk belőle. -
Yushchenko
őstag
Na igen ez a baj, hogy sok a paraszt sajnos. Pl. amikor matávnál(igen akkor még nem volt rózsaszín
) voltam akkor is volt ilyen, akinek az volt a baja mint neked. Az a baj, hogy te leülsz, kapsz egy listát aztán elkezdesz hívogatni. Ha valaki nem veszi fel kiválasztod a ''nem veszi fel'' menüpontot, aki elküld anyádba kiválasztod a ''nem érdekli''(vagy nemtommilyetmá) és ennyi. Nekem is anyáztak be, hogy honnan tudom... én honnan? Itt van a monitoromon onnan
Meg hogy honnan hívom? Ehhez semmi köze. Van olyan hogy matávból hívok, de egyik piackutató cég megbízásából.... akkor csak azt mondom hogy a mediántól hívom. Szerintem valami nagyon szar ott, és állandóan bekeveri a listába a nevedet
-
#64791808
törölt tag
Hát, úgy látszik, igazad van, és én túl intelligens vagyok, és azt is várom el.
Ugyanis ha tőlem valaki megkérdezi, hogy van-e 5 percem, akkor általában szokott lenni. Viszont ha nem teszi meg, akkor mire az első mondat végére ér, én már el is tettem a telefonomat...
Szóval lehet, hogy a ti cégeteknél az én sémám 0 pont, biztosan, sőt, gyanítom, hgoy az összes többinél is. De amíg ennyire erőszakosan a pénzem kell, addig az összes ilyen stílusú telemarketing hozzáállásra az a válaszom, hogy ''kedves ügyintéző, anyádat erőszakold meg, ne engem''. Pötty. -
Próbáltam már mindent. Próbáltam kedves lenni, próbáltam durva lenni, próbáltam egyszerűen letenni a telefont.
Az egész ott sántit, hogy a parasztjai nem tudnak bemutatkozni sem és azt sem mondják honnan keresnek. Innentől már eleve esélytelenek nálam.
És hiába mondom hogy nem érdekel és soha nem is fog, hagyjanak békén mert ez sorozatos zaklatás. Csak újrahiv. Van hogy ugyanaz, akit nemsokkal korábban már elküldtem.
A többség viszont megijed/megsértődik mikor megkérdezem hogy honnan szerezte a számomat, merthogy titkos és közli hogy nem tudja, náluk regisztrálva van a gépben. Mondom az érdekes, mert új telefonvonalam van, senki nem tudja a számomat, még a saját anyám sem. Csak én meg a szolgáltatóm. Erre leteszi a telefont köszönés nélkül.
De nem ám békén hagyna, hanem újrahivnak.
Természetesen megérdeklődtem a szolgáltatónál hogy mit tudok tenni, azért ez mégsem járja. Annyit tudtak mondani, hogy természetesen kérhetek számcserét (persze nem ingyen) és nem tudják garantálni, hogy azzal nem fogok igy járni. Csodás... A végén annyira megunom, hogy bejövő hivás korlátozást fogok kérni a számomra, de akkor is rossz érzéssel tölt el, hogy magamat kell korlátoznom más hülyesége miatt. -
Nem, egységesen mindenkiét sajnos. Nekem 1 hónapos a vezetékesem és már az első héten hivogattak különböző ügynökségek, pedig a szerződésen bejelöltem hogy nem járulok hozzá, hogy bárki is megkeressen, a tudakozóban titkos és a telefonkönyvben nem szerepel. Panaszt tettem a T-comnál is mire azt mondták hogy a gépükben is szerepel hogy titkos. Ilyenkor mi van?
-
szepi79
őstag
válasz
Yushchenko #80 üzenetére
nem tudták. 1 dolgot tudott a nő, hogy van tkomos telefonom. a többire rákérdezett.
-
szepi79
őstag
akkor had szolgáljak egy ellenpéldával is:
karácsony táján felhivott egy hölgy, hogy lenne 1 ajánlata. udvarias kisfiú vagyok, meg szoktam hallgatni, mit akar a másik, és csak aztán teszem le. nos, ez a nő azért hivott, mert én szeretnék internet és telefonszolgáltatót váltani (), el is mondta az ajánlatukat. megtetszett, megköszöntem. aztán jött a Tcom féle bővítés. gyorsabb lett a net, ez szuper. viszont állandóak lettek a kimaradások, 1-2 hetente 1-2 napokra. jövő hét szerdán jönnek szerelni az új netet, feleannyiért, 2/3-akkora sebességért (és valószínű még ezt sem fogom kihasználni)
viszont van egy másik cég, ők állandóan megtalálnak. utazást ajánlanak, ha megfelelek 3 követelménynek. no, én ekkor már reflexből sorolom:
-nem vagyok még 30 éves
-nincs érvényes útlevelem
-nem voltam tavaly nyaralni
ezután általában megjegyzi a vonal túlfelén lévő illető, hogy ezekszerint önt már hivtuk, és vicceskedve elköszönünk. így is lehet. -
PazsitZ
addikt
Egy aktuális hír a témához: [link]
Sajnos még mindig vannak akik nem ismerik, nem tudnak róla és megetetik velük. -
moma
őstag
válasz
Yushchenko #70 üzenetére
És, hogy néz ez ki a gyakorlatban, győzködnek agresszívan? Egyébként még amit hallottam ezzel kapcsoltaban és extra durva, hogy ha nincs pénze ott az öreglányoknak, akkor rádumálják őket, hogy vegyék meg hitelre!!!
-
bambano
titán
Engem is hívogattak egy időben telemarketingesek a céges vezetékesen és egyetlen módon tudtam megszabadulni tőlük: másik munkahely. Azért ez meglehetősen parasztos.
De volt már olyan, hogy krisnások becsöngettek, elkezdték darálni a sódert, hogy találkozóra gyűjtenek, becsuktam az ajtót és végigmondta az ajtónak... -
Yushchenko
őstag
Ezt nézzétek... oltás
[link]
Nem csak a magyarok szarok, legalább ennek örülhetünk -
válasz
Yushchenko #70 üzenetére
nálunk az a baj, hogy anyósom az összes ilyen sz@rt megveszi, hiába győzködjük, mintha meg lenne bűvölve. őrület....
-
pjtr
aktív tag
Sziasztok!
A Barátom mesélte kb 3 hete, hogy a barátnője anyukáját is felhivták ilyen geci emberek, hogy nyert xszázezer Ft-ot, csak vegyen két feltöltőkártyát....
Hát szegény amilyen naív, elszaladt és vett két feltöltőkarit, a ''drágábikból''
Ezek után már ti is ismeritek a történetet...
Sajnos vannak olyanok, akik ki használják más hiszékenységét, jóindulatát, ilyen világot élünk.
Persze nem lettek meg a gecik, ez egy ilyen ''IGY JÁRT'' történet volt.
peti -
onlysony
aktív tag
énis nyertem egyszer majdnem annyit 6os lottóval 5+1-em lett volna és az uccsó szám 22 volt nem 21 én pedig azt jelöltem...szal így csak 4+1 ami semmit se számít...
-
3psilon
aktív tag
válasz
Yushchenko #66 üzenetére
Nagyszüleim is voltak ilyen úton és tényleg vettek valami ''mágneses csoda-ágyneműt''. Pedig ők aztán mindig megnézik, mit vesznek.
Elég volt, hogy nagymamámnak nagyon fájós a dereka és ''olyan jól adott elő az a fazon''. -
mrlujoak
veterán
Szia!
''Bár lehet nem is adnátok el semmit.''
És nem is lenne állásod!
Mellesleg, olyan ügyfeleknek nem is értékesíthető csomag, aki nem érti meg a dolgot, mert a minőségellenőrzés online, szigorú és a béredből vonják vissza a jogos reklamációt.
Jogos reklamáció alatt az ügyfél megtévesztése, és a félrevezetése is értendő.
mrlujoak -
moma
őstag
''Gondolom Ön is hallott már...
Ugye Ön is szeretne...
Elképzelte már...
Látja, tudok Önnek segíteni abban...''
Szerintem sacc az ilyen szövegektől hányja el magát a többség. Ha egyenes kérdés válasz lenne, hogy ezt kínálom kell nem kell, akkor nem lenne utálat a vége. Bár lehet nem is adnátok el semmit. Az meg egy külön történet, hogy mennyire klasz dolog nyugdíjasok rádumálása mindenfélére... -
waccamár
senior tag
hát ez egy elég kis cég akkor, pedig országszerte indítja a képzéseit, és csak 3 városból telefonálnak... itt nem hallgat senki semmit...
-
Yushchenko
őstag
-
waccamár
senior tag
válasz
Yushchenko #60 üzenetére
hát nálunk azért elég normálisak voltak a munkatársak, kb 8-10en telóztunk egyszerre, és elég családias volt a légkör, engem nem baszogattak, sőt ellenkezőleg, szerettek, és furcsállották hogy ottvagyok úgymond, mert azt mondták a fiatalok nem szeretik az ilyen melót, és nem is tudják csinálni...
-
-
waccamár
senior tag
oksa, akkor majd nekiülök, és megírom, de elég sokáig fog tartani, mert sok a dolgom, és összeakarom mész szedni a gondolataimat
-
waccamár
senior tag
dolgoztam én is 2 hónapot telemarketingesként, mert kellett a pénz ( 18éves vagyok ), tavaly október-novemberben. újsághirdetésben látta anyum, a szöveg kb így szólt: ''jó kommunikációs képességgel rendelkező érettségizett fiatalokat keresünk telefonos munkakörbe''. nah hát mondom beszélőkém van, érettségim is, hajrá. felhívtam,behívtak egy elbeszélgetésre, amin igen meglepődtem mert kb annyiból állt a dolog, hogy elmondták a cég történetét, és hogy kb mi lesz a dolgom. ezután megkérdezték hogy érdekel-e még. mondom persze. ok, akkkor holnap du. hívjam fel hogy megkaptam-e a munkát. felhívtam, mondta hogy mehetek másnap. próbanap. ez nem tetszett, mert nem fizettek érte, de nem is az a lényeg. 3 órás műszakok vannak, 5-8ig voltam. 4en mentünk újak azon a napon, és egy külön teremben kijött egy régebbi dolgozó, és mondta hogy figyeljünk, elkezdett telefonálni. utána mondta hogy nah akkor most vmelyikünk csinálja. én voltam egyedül férfi, és a legfiatalabb, a többiek mind családanyák voltak. ok, elkezdtem, kaptunk egy sablonszöveget, először azt használtuk. aznap 4en voltunk, de a 4. nő az nem is mert telefonálni, hazament. higgyétek el, azért ez a meló sem olyan hogy mindenki tudná csinálni. meg ugye itt teljesíteni is kell, napi átlag 3 érdeklődőt találni kell, persze ez változó volt, a mi kedvünktől is függöt hogy mennyire hagyjuk magunkat lerázni, és függ attól is hogy épp kiket hívunk...
jah még nem mondtam, mi egy számítástechnikai tanfolyamokat indító cég voltunk, és erre kellett érdeklődőket szereznünk... most nem igazán érek rá, de ha lenne rá érdeklődés, igény, akor írnék egy hosszú cikket erről, hogy mik folytak arrafelé, hogy lássátok a másik oldalt is, ne csak azt hogy titeket zaklatnak. megjegyzem, én sem szeretem ha felhívnak, de mióta dolgoztam én is ilyen helyen, máshogy állok hozzá... tehát írjak-e erről, vagy ne? -
róland
veterán
T-Mobile soha nem hív rejtett számról. (Párszor már felhívtak.)
-
#97544192
törölt tag
Engem anyámat szokták ilyen ócska fa** reklámokkal hívni, h virtuális mosógép, repülő ferrari, tudjátok, h ezzel mire gondolok...
Aztán a fele sem igaz abban, amit elmondanak neked a telefonba! Hát igen, ez esetbe, ami velünk szokott lenni, mindez marketingduma. Amit pedig a cikk írójával műveltek, az KAMU! Ennyi...
-
Jégkokó
veterán
De furcsa, annak idején mi is mindig bekerültünk a sorsolásba és az utolsó körig jutottunk, akkor ezek szerint nem csak mi, hanem mindenki
Meg azt bírfom, amikor azt mondják hogy hívjanak minket a műsor ideje alatt és megkaphatják azt az ajándékot ami egyébbként 2 ft ot se ér, de most oda adjuk önöknek ingyen -
FPéter
aktív tag
Mi bajod a Reader's Digest-tel? Múltkor passzolt a zárba a borítékban lévő pléh-kulcs és 3 zsák volt az üstben miután lekapartam, így megkaptam az ajándék karórát is.
Ráadásul a mellékelt, személyre szóló fősorsolás-engedélykérő lapomon a JÓVÁHAGYVA pecsétet találtam. Külön örömmel tölt el, hogy ennek köszönhetően ezt is mellékelhettem az IGEN borítkéban és így megnyerhetem a világatlaszt is. Most izgulok.
Úgyhogy ásd el magad. -
Én ezt a fajta marketinget a Readers Digest félével együtt símán büntetném. Gusztustalan.
-
WN31RD
addikt
Érdekes dolgok ezek, de igazából undorító, szemét dolog, ahogyan módszeresen manipulálják (manipuláljátok?) az embereket, és - jobb esetben csak - az idejüket rabolják (raboljátok?) az akaratuk ellenére.
''Don't tell my mother I work in an advertising agency - she thinks I play piano in a whorehouse.'' - Jacques Seguela -
Főnököm az ilyen ''válaszolna-e...'' jellegű kérdésekre mindig igennel felel, majd hozzáteszi, hogy a tanácsadói óradíja 10000 Ft, és megkezdett óránként számláz. Elég hamar el szoktak köszönni tőle.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Dictator^ #39 üzenetére
A legnagyobb buktató nekem mindig a végén volt. Mert hogy ugye megkérdezzük, hogy Mennyit keresel vazze? ... Beszélsz fél órát és a végén küldenek el anyádba, hogy közöd? (ami teljesen jogos) Igaz van nem tudja/nem válaszol lehetőség, de ha ideges lesz az ember, az gázos
-
Yushchenko
őstag
válasz
Viktor0610 #43 üzenetére
thx
Látod én is elkezdtem fejlődni
(Akkor most ne nézz be az intel vagy áemdé topicba)
-
Inkább ilyen írásokat olvassunk tőled, mint az ''Intel vs áemdé'' típusúakat.
Ez tetszik!
(Főleg a vége, mikor rájön, h. nem tud bepalizni...Remélem, senki nem ül fel nekik mostmár, h. a szolgáltató mindeütt felhívja a figyelmet a csalás efféle módjára!!!)
A bank neve helyesen: Raiffeisen. -
Dictator^
veterán
igen, neha en is figyelemmel kovetem mit akar kihozni, de amikor elutasitom akkor jon ugye: hogy mikor tudnank visszahivni ont? ekkor mar atveheto az iranyitas..itt azt mondok amit akarok, ha megadhatok egy olyan idot amikor pl nem vagyok itthon.
bar mostansag nem foglalkozok ilyenekkel.
ha latom hogy titkos hivas jon akkor altalaba fel sem veszem az otthonit
es a legtobb ember aki eddig hivott ,legyen az ferfi vagy no, mindig benan kezelte a dolgot. -
mrlujoak
veterán
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:
...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...
Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.
A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.
mrlujoak -
Dictator^
veterán
válasz
Yushchenko #37 üzenetére
igaz, emberfuggo a dolog csak azert irtam, mert eleg mereszen levezette a muveletet, hogy hogy megy ez
közbe azert vannak bukkanok.
-
finest
addikt
válasz
L|zsidoboz #34 üzenetére
Igazad van, fontos hozzá a kapcsolatteremtő képesség és problémamegoldó készség, szükséges egyfajta gátlástalanság, meg a gyakorlat, de nem kell hozzá pszichológusi végzettség, h jól kezeld a lehetséges kuncsaftokat. És nem mondom, h ne elégíthetne ki valakit ez a szakma.
Ezzel együtt nekem a bolti eladóval vagy valamilyen márkakereskedővel szemben visszatetsző, h kéretlenül keresnek meg az ajánlatokkal. Az egy dolog, h valakit meggyőznek arról, amire nincs szüksége, ez megeshet bárhol más körülmények között is, a bosszantóbb, h az otthonomban zavarnak és nem tudom nem kivédeni a dolgot, mert a telefon alapvetően azért van, h felvegyük, mégha engem már rá is kényszerítettek, h kikapcsolva tartsam délutánonként.
Mindenesetre biztos, h stresszes a marketinges számára is.
Így van, azt hiszem sikerült megfogalmaznom: a telefon az én olvasatomban nem a felesleges fecsegés eszköze, hanem a fontos hívásoké és én kapásból csalódom ilyen marketingestelefonkor. Tudom, h a telefon használata ma alapvetően egészen mást jelent (rendszerint több órás, korlátlan beszélgetést), de én olyan időben nőttem még fel, amikor a szomszédba kellett átkéreckedni telefonálni, ha valami nagyon sürgős, fontos hírünk volt mondjuk a nagyi számára, akit ugyancsak a szomszédján keresztül érhettünk el.
[Szerkesztve] -
Yushchenko
őstag
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét
Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak(persze ez nem általános)
-
Dictator^
veterán
Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''
...
Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet?
a te sémád annyival jobb, hogy be tudsz mutatkozni, elmondani, hogy kinek a megbizasabol telefonalsz, kerni a telefon elofizetojet, amit altalaban nem mindeki ad at, aztan feltenni a nagy kerdest...?! hogy tudnank e beszelni errol? erre meg egyertelmu a valasz ha az ember alapbol utalja a telemarketinget...
szoval ebben az esetben tokmind1 melyik sema megy le. -
Yushchenko
őstag
Hát. Én dolgoztam a matávon kívül is, egy piackutató cégnél... Hát ott bizony az volt, hogy semmi féle szűrés nem volt
Hívtunk és ha hajlandó volt válaszolni, akkor megcsináltuk
Amúgy nem baj, hogyha erre ment el a topic, de lehet megérne egy írást, hogy hogyan is mennek a dolgok a piackutató cégeknél.
De amúgy nekem a legjobb melóm eddig a máv ügyfélszolgálaton volt, sokkal jobb a bejövő hívásokat kezelni, mert nem annyira unalmas és monoton. -
L|zsidoboz
őstag
De nem árt a magasabb végzettség, van jónéhány ügyféltípus/szituáció, akit/amit nem könnyű kezelni. Mielőtt elkezdtem tanulni, én is azt hittem, hogy csak a telefont kell felvenni.
Egyébként csak azért csinálom meg ezt az OKJ-s szakmát, mert Szegeden könnyű vele elhelyezkedni. Hosszú távon idegileg elviselhetetlen... -
finest
addikt
válasz
L|zsidoboz #29 üzenetére
De van. Ugyanakkor nem hiszem, h a call centerbe magasabb végzettség kellene. Ráadásul inkább az marketinges meggyőzőképességére alapoz, nem lexikai tudásra, így - sértődés ne essék - bizonyos értelmi szinten és/vagy képzettségen túl nem a legvonzóbb meló, mert nem kielégítiő szellemileg.
[Szerkesztve] -
finest
addikt
Szerintem az adatbázist adja el, gondolom meg is szűri akár az előfizetők adatai alapján, ahogy az a marketinges cégnek a legjobb.
A telefonkönyv mint olyan nem túl jó adatbázis, de ha már lehet azt is tudni például, h melyik előfizető milyen korú rögtön sokkal többet ér. Remélem így már érthető voltam. A továbbiakban erről nem kívánok vitatkozni, mert nem ez a topik témája. Illetve a topiknyitó többet tudna mondani a marketingesek adatbázisáról, mivel már dolgozott ilyen területen. Mindenesetre én a marketinges cégek módszereiből többet nézek ki, sem hogy favágó módszerrel hivogassanak mindenkit a telefonkönyvből.
[Szerkesztve] -
Yushchenko
őstag
-
mrlujoak
veterán
Szia!
Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''
Ez nálunk - merthogy én jelenleg is egy ilyen cégnél dolgozom, már nem operátorként - nulla, azaz 0 pontot ért volna egy felvételin, avagy egy teljesítménymérésnél.
Miért?
Mert a mondandódra/kérdésedre az automatikus válasz: Nem.
Igényfelmérés nincs, a feltételes mód ''zavarhatom-e'' nem saleses berkekbe való, illetve miért akarná az operátor a nem megfelelő személynek kínálni portékáját.
Ha valakit felhívsz - komoly szándékkal - az mindenre gondol, csak arra nem, hogy te neki tényleg előnyös ajánlatot teszel.
A legelső - bemutatkozás után - hogy tisztázd kivel is beszélsz, illetve kit keresel.
Ezután igényfelmérés következik, majd miután behatároltad az ügyfelet, annak igényeit, akkor teszel neki egy, a számára előnyös ajánlatot.
Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet? Rendben.El kell mondjam/tájékoztatom, hogy beszélgetésünket az adatai védelme érdekében rögzítjük! - Amennyiben ez már problémát okoz, akkor kiofgáskezelés.
Gondolom Ön is hallott már...
Ugye Ön is szeretne...
Elképzelte már...
...szóval akkor az unokáját szokta inkább hívni, és ezért ugrik meg a számlája.
Látja, tudok Önnek segíteni abban, hogy ne kelljen a továbbiakban ennyit fizetnie.
Ezt úgy tudja Ön ...
Szóval ez az egyik legalapabb séma.
Soha nem szabad ledarálni a tényeket, mert egy ügyfél egy adott szituációban 4-5 infónál többet nem képes megjegyezni.
Na de ennyit erről. Ennek a szakmának is megvan a követelménye, és olvastam előbb, valakit nem vettek fel.
Ezekszerint nem termett erre a melóra.
mrlujoak
[Szerkesztve] -
3psilon
aktív tag
Lol ez réééégi!
Már tényleg volt TV-ben, és minden bizonnyal elég sok hülye van aki beveszi...
Egyébként bajosan nyomozható vissza, mert oké, a számukat megszerezheti a rendőrség a szolgáltatótól, de a hívásokat (remélem) nem rögzítik: ''te voltál?'' ''nem.''
A szolgáltató meg szerintem nem adja el a számodat, hanem közzéteszi, úgy hívják: telefonkönyv -
Vigneau
félisten
válasz
Yushchenko #2 üzenetére
Az ember mindig tanul valamit. Nem semmi ez a dolog. Hová jut a világ...
-
dragonfx
veterán
ekkora g***iket már bocsánat.
hihetetlen vannak ilyne bunkók akik ilyennel keresnek pénzt?
Engem 1x ilyennel felhívna hát jó alaposan utánakérdezősködnék, és ha 1 hajszálnyi hiba is van leraknám.Jól tetted te is. -
Yushchenko
őstag
-
Ősember
őstag
hál istennek engem még nem hivtak ilyennel, max amig volt vezetékes telefon azon hivtak afrikai utazásokkal
persze engem csak a kelet vonz, igy kénytelen voltam elutasitani
-
Yushchenko
őstag
Hát igen nagyon béna emberek telemarketingelnek sajna(nekem már volt 1 év MÁV információ gyakorlatom
). De néha a kérdőívek is nagyon gázak. Fél órán keresztül ugyanazt kell kérdezni, 100 féle képpen. Kegyetlen monoton és szar meló. Ennél egy fokkal jobb amikor már magadtól szövegelsz, azt már-már élveztem is, de a monitorrol olvasás szar
-
moma
őstag
Lehet hülye kérdés, de nem lenne értelme elmenni a rendőrségre? Vagy úgyis lopott telefonnal csinálják?
-
-
Jarod1
veterán
nem rég felhívtak hogy egézséggel kapcsolatos bemutatóra kellene elmenni, átpasszoltam fateréknak, akik elmentek kiderült valami cuccot kínáltak 100 akárhányezerért,hö ,nem vettek semmit de legalább jót kajáltak
-
Jégkokó
veterán
Ez a telemarketing tényleg egy nagy szar.Én is már több ilyen állásra jelentkeztem, de mégse vettek fel.Tehát aklkor mégis csak szelektálnak.De az biztos, hogy többet az életbe nem jelentkezek ilyen pozícióra
-
finest
addikt
Igazából a szolgáltatómra haragszom, aki eladta az adataimat sok más előfizetőjével együtt a telemarketinges cégnek, amikor a telszám ugye személyes adatnak számít...
És szvsz joggal haragszom a telemarketinges ügyintézőre is, mert csak ő zaklat a hivogatással, h a giliszta álljon a talpába! Amúgy tényleg nem szép dolog a telemarketingesen kitölteni az emberneka mérgét. Pláne, h ma láttam a Tánczos nyilatkozatát egy sokkal kellemetlenebb ügyben azután, h a cellatársa megvádolta a gyilkosság beismerésével. Amire ő visszafogottan csak annyit mondott, h azt kívánja neki, ''nyíjjon meg alatta a főd'' (sic!)... -
Peat;)
veterán
A céget utáld ahol dolgoztatják a diákmelósokat/ átmeneti munkanélkülieket a telemarketinges dolgoknál. Az a szerencsétlen legtöbbször csak megkapja mit kell kérdeznie, semmi képzés és hagyják hogy csinálja. Én mindig köszönöm nem-el rakom le a legelején a telefont, pont emiatt a *****-s üdvözlőszövegek miatt, azért a melósnak nem lehet jó érzés anyázós szöveget hallani nemtom hány órán át ha elterjedne a szokás...szóval ezekután se őket szídd, inkább a céget!
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
tesómnak a múltkor valaki 5k-val feltöltötte a kártyáját, jól esett
vehetjük nyeteménynek is -
Calogero
addikt
-Gratulálok! Az ön nyereménye egy 9.650.000Ft-os Raiffaisen(nemtom hogy írják) bankkártya, amit még mai nap kiszállítanak önnek pin kóddal együtt.
A bankok általában nem szokták a kártyát egyszerre kiadnia pin kóddal, max ha a bankfiókban veszed át személyesen. -
#64791808
törölt tag
A telemarketingben az a szar, hogy szakképzetlen emberek csinálják. Én alapból rühellem ezt a marketing ágat, mégis, ha szakszerűen csinálják, akkor végighallgatom/kitöltöm a kérdőívet, stb.
Először is ha felveszem a telefont, akkor akkor ne azzal kezdje, hogy ''xy-t keresem'', mert akkor az rá a válaszom: keresd vazzeg, ha nagyon nyugodt vagyok, akkor megkérdezem, ki keresi? Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?'' Aztán eldöntöm. Ugye nem gondolja senki, hogy erre többen mondanak nemet, mint ahányan lebasszák a telefont, mert a marketinges levegővétel nélkül ledarálja a szövegét...?
Más: ha az ember VALÓBAN nyer, akkor annak kivétel nélkül írásos formában történik a közlése. Ha engem valaki felhívna, hogy nyertéééél! A válasz: pöcsöddel játsszál.
No ennyi. -
Jégkokó
veterán
Ez az egész nyereményes dolog kamu.De az tuti hogy nem a t-mobil hívott téged,hanem vmi tizen éves hülyegyerek, hátha bedőlsz ennek a trükknek
-
finest
addikt
válasz
Yushchenko #2 üzenetére
Nem annyira más. Sokszor kezdik azzal, h valmi ingyenes vacsorát, utazást stb. felajánlanak.
De túljártam az eszükön 3 -tól 6:30-ig kihúzva tartom a teló madzagját!
Igazából még nem kurvaanyáztam le egy telemarketingest sem, de eléggé az agyamra mentek már. A legmeszebb addig jutottam, amikor egyik szombat délutáni alvásomból ébresztettek fel. Akkor megkérdeztem, h ha most lekurvaanyáznám, amiért ilyenkor hív, vajon lekerülnék-e a híváslistájáról? De a választ nem vártam meg.
[Szerkesztve] -
tkazmer
addikt
Mi az ilyenek miatt kértünk rejtett számot...
-
finest
addikt
Engem naponta felhívnak telefonos reklámcégek délutánonként. Nagyjából addig jutottam, h azzal veszem fel a telefont, amivel neked letették... Tisztára mint a Ford Fairlane kalandjaiban...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Csöng ma a telefon... -Halló! Jó napot kívánok (nememléxem) ki vagyok, a T-mobile Magyarország...
- Micro Four Thirds
- Hobby elektronika
- ZIDOO médialejátszók
- OLED monitor topic
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- BestBuy topik
- Home server / házi szerver építése
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest